Zanima me kakšno mašino izbrati, 1.4 ali 1.2 TSI (oba 63kW)? Razlike je cca. 300€. Kakšna je razlika pri vzdrževanju, ob morebitni odpovedi?
V eni objavi sem videl, da nekdo lahko uredi kak popust. Se priporočam

maniaxxx je napisal/-a:1.2 tsi, več navora, ma ketno, modernejši, verjetno tudi varčnejši, vsaj pri nežni vožnji.....dražji ko kaj crkne je pa vsekakor 1.2 tsi, res pa je da ima 4 leta garancije
75'er je napisal/-a:Kako je pa kaj z odzivnostjo avta? Divjati res ne mislim, ampak kak tovornjak je pa včasih treba prehitet.
fare je napisal/-a:Kaj pa to, maaalo rabljeno:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5614873&show=1
peroRS je napisal/-a:fare je napisal/-a:Kaj pa to, maaalo rabljeno:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5614873&show=1
Misliš tega![]()
Vsekakor gre moj glas TSI-ju. Že 63kW zna biti povsem dovolj za običajnega uporabnika, če je pa 77kW pa še toliko bolje
75'er je napisal/-a:Nekako sem se odločil za 1.2 TSI, zdaj pa čakam, da jo dobim...
WMB je napisal/-a:75'er je napisal/-a:Kako je pa kaj z odzivnostjo avta? Divjati res ne mislim, ampak kak tovornjak je pa včasih treba prehitet.
1.2 TSI gre bolje kot stari 1.6 16V.
Navora ima blizu 200nm, kar pomeni, da vleče konkretno že od 1550 obratov...na polno pa sune pri 2000 pa na gor....
Predvsem bi rad povedal, da je 1.4 s 86 konji tema proti TSI-ju....turbina je le turbina....jaz bi celo primerjal 1.2 TSI raje z 1.8 kot z 1.6 motorjem.
Potegne dobro, pelje se na minimalnih obratih - 6 prestava, na splošno pa gre ok. Čisto tako...140 se pelješ na cca 3000 obratih....kot pri dizlu.
1.2 tsi ima zelo rad magistralke, poraba je tu pod 5 litri...raje celo pod 4,5.
AC ga ubija če voziš nad omejitvami in takoj preskoči 6.5 litra....vendar več kot 7 ne bo popil, pa delaj z njim kar hočeš....lani sem na meji s hrvaško čakal 3 ure v koloni, s klimo, premikal sem se 1 prestava morda nekje 2.....pa ni blo več kot 7..... pa sem gledal BC1 (BC2 meni kaže 5,6 zadnjih 5000 km)....
Definitivno moraš probat avto s tem motorjem.....in ne boš mogel verjet kaj voziš če nebi vedel prej.... ( da te en da v ta avto in ti da za vozit 10 kilometrov, ne boš ugotovil da gre za le 1.2 motor)...
Seveda govorim o 105 konjskem agregatu....
maniaxxx je napisal/-a:WMB je napisal/-a:75'er je napisal/-a:Kako je pa kaj z odzivnostjo avta? Divjati res ne mislim, ampak kak tovornjak je pa včasih treba prehitet.
1.2 TSI gre bolje kot stari 1.6 16V.
Navora ima blizu 200nm, kar pomeni, da vleče konkretno že od 1550 obratov...na polno pa sune pri 2000 pa na gor....
Predvsem bi rad povedal, da je 1.4 s 86 konji tema proti TSI-ju....turbina je le turbina....jaz bi celo primerjal 1.2 TSI raje z 1.8 kot z 1.6 motorjem.
Potegne dobro, pelje se na minimalnih obratih - 6 prestava, na splošno pa gre ok. Čisto tako...140 se pelješ na cca 3000 obratih....kot pri dizlu.
1.2 tsi ima zelo rad magistralke, poraba je tu pod 5 litri...raje celo pod 4,5.
AC ga ubija če voziš nad omejitvami in takoj preskoči 6.5 litra....vendar več kot 7 ne bo popil, pa delaj z njim kar hočeš....lani sem na meji s hrvaško čakal 3 ure v koloni, s klimo, premikal sem se 1 prestava morda nekje 2.....pa ni blo več kot 7..... pa sem gledal BC1 (BC2 meni kaže 5,6 zadnjih 5000 km)....
Definitivno moraš probat avto s tem motorjem.....in ne boš mogel verjet kaj voziš če nebi vedel prej.... ( da te en da v ta avto in ti da za vozit 10 kilometrov, ne boš ugotovil da gre za le 1.2 motor)...
Seveda govorim o 105 konjskem agregatu....
TSI gre ISTO kot 1.6 100 konjski ( polo vs cordoba )
Poraba je na regionalkah okoli 6, raje malo več,
Na AC si takoj nad 8, če si malo divjaka nad 10, pri max hitrosti žre 17,
Kar se pa same zanesljivosti tiče, tu absolutno zmaga 1-4
WMB je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:WMB je napisal/-a:75'er je napisal/-a:Kako je pa kaj z odzivnostjo avta? Divjati res ne mislim, ampak kak tovornjak je pa včasih treba prehitet.
1.2 TSI gre bolje kot stari 1.6 16V.
Navora ima blizu 200nm, kar pomeni, da vleče konkretno že od 1550 obratov...na polno pa sune pri 2000 pa na gor....
Predvsem bi rad povedal, da je 1.4 s 86 konji tema proti TSI-ju....turbina je le turbina....jaz bi celo primerjal 1.2 TSI raje z 1.8 kot z 1.6 motorjem.
Potegne dobro, pelje se na minimalnih obratih - 6 prestava, na splošno pa gre ok. Čisto tako...140 se pelješ na cca 3000 obratih....kot pri dizlu.
1.2 tsi ima zelo rad magistralke, poraba je tu pod 5 litri...raje celo pod 4,5.
AC ga ubija če voziš nad omejitvami in takoj preskoči 6.5 litra....vendar več kot 7 ne bo popil, pa delaj z njim kar hočeš....lani sem na meji s hrvaško čakal 3 ure v koloni, s klimo, premikal sem se 1 prestava morda nekje 2.....pa ni blo več kot 7..... pa sem gledal BC1 (BC2 meni kaže 5,6 zadnjih 5000 km)....
Definitivno moraš probat avto s tem motorjem.....in ne boš mogel verjet kaj voziš če nebi vedel prej.... ( da te en da v ta avto in ti da za vozit 10 kilometrov, ne boš ugotovil da gre za le 1.2 motor)...
Seveda govorim o 105 konjskem agregatu....
TSI gre ISTO kot 1.6 100 konjski ( polo vs cordoba )
Poraba je na regionalkah okoli 6, raje malo več,
Na AC si takoj nad 8, če si malo divjaka nad 10, pri max hitrosti žre 17,
Kar se pa same zanesljivosti tiče, tu absolutno zmaga 1-4
Verjetno si imel oba, pa zato takele klatiš tu po forumu....
Magistralke pri 1.2 tsi-ju krepko pod 5 litri ( ne 6 )....AC vozim dnevno....pri 140-150 pije avto 6,7-7 max.....
1.6 polo classic je po mestu pil 10, mešano pa 7,5 (2001)
1.2 tsi po mestu 7, mešano pa 5,5-5,8l/100km....
WMB je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:WMB je napisal/-a:75'er je napisal/-a:Kako je pa kaj z odzivnostjo avta? Divjati res ne mislim, ampak kak tovornjak je pa včasih treba prehitet.
1.2 TSI gre bolje kot stari 1.6 16V.
Navora ima blizu 200nm, kar pomeni, da vleče konkretno že od 1550 obratov...na polno pa sune pri 2000 pa na gor....
Predvsem bi rad povedal, da je 1.4 s 86 konji tema proti TSI-ju....turbina je le turbina....jaz bi celo primerjal 1.2 TSI raje z 1.8 kot z 1.6 motorjem.
Potegne dobro, pelje se na minimalnih obratih - 6 prestava, na splošno pa gre ok. Čisto tako...140 se pelješ na cca 3000 obratih....kot pri dizlu.
1.2 tsi ima zelo rad magistralke, poraba je tu pod 5 litri...raje celo pod 4,5.
AC ga ubija če voziš nad omejitvami in takoj preskoči 6.5 litra....vendar več kot 7 ne bo popil, pa delaj z njim kar hočeš....lani sem na meji s hrvaško čakal 3 ure v koloni, s klimo, premikal sem se 1 prestava morda nekje 2.....pa ni blo več kot 7..... pa sem gledal BC1 (BC2 meni kaže 5,6 zadnjih 5000 km)....
Definitivno moraš probat avto s tem motorjem.....in ne boš mogel verjet kaj voziš če nebi vedel prej.... ( da te en da v ta avto in ti da za vozit 10 kilometrov, ne boš ugotovil da gre za le 1.2 motor)...
Seveda govorim o 105 konjskem agregatu....
TSI gre ISTO kot 1.6 100 konjski ( polo vs cordoba )
Poraba je na regionalkah okoli 6, raje malo več,
Na AC si takoj nad 8, če si malo divjaka nad 10, pri max hitrosti žre 17,
Kar se pa same zanesljivosti tiče, tu absolutno zmaga 1-4
Verjetno si imel oba, pa zato takele klatiš tu po forumu....
Magistralke pri 1.2 tsi-ju krepko pod 5 litri ( ne 6 )....AC vozim dnevno....pri 140-150 pije avto 6,7-7 max.....
1.6 polo classic je po mestu pil 10, mešano pa 7,5 (2001)
1.2 tsi po mestu 7, mešano pa 5,5-5,8l/100km....
maniaxxx je napisal/-a:1.6 žre več, nisem nikol napisal da žre manj, gre pa isto, vsaj od 0, končno ma tud tu nekje. V sami prožnosti ga TSI najbrž nese zarad turbine, sam ko se bo 1.6 šele dobr ulaufal, bo TSI že zrel za menjavo
Pa kot je nekdo dal link gor, je povprečje pri TSI nekje 7.5, kar je recimo da realno, glede na število avtov, ki so zajeti, to je pa "malo" več od 5 litrov, ki jih nekateri tukaj pišete.
King1 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:1.6 žre več, nisem nikol napisal da žre manj, gre pa isto, vsaj od 0, končno ma tud tu nekje. V sami prožnosti ga TSI najbrž nese zarad turbine, sam ko se bo 1.6 šele dobr ulaufal, bo TSI že zrel za menjavo
Pa kot je nekdo dal link gor, je povprečje pri TSI nekje 7.5, kar je recimo da realno, glede na število avtov, ki so zajeti, to je pa "malo" več od 5 litrov, ki jih nekateri tukaj pišete.
Tu se z večino napisanega bolj nebi mogel strinjati me pa zanima ( pa to ne leti nate @maniaxxx. ker sva tukaj na istem bregu ) zakaj se potem vztrajno ponavlja, da je razlika med dizlom in bencincom ( isto KM ) sam slab oz. naj bo dober liter. Vem, da sem malo zašel a vseeno naj mi to kdo obrazloži. Moje mnenje je, da v povprečju dizl pije vsaj dva oz. več litra na 100/km. Ker če TSI pije v povprečju 7.5 potem ..................![]()
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov