thaking je napisal/-a:V kratkem se bo kupilo avto iz tujine. Tisti, ki bo uredil vse papirje in uvozil zahteva vnaprej aro cca. 10%, recimo za 20.000k€ torej 2000€ are. Pravi, da se podpiše "pogodbo".
Kako se najbolje zavarovati glede tega, je to dovolj; kakšen nasvet, da ne bo potem "jokanja"...?
adis je napisal/-a:pr "uvoznikih" no vsaj pri nekaterih obstaja tudi možnost, da z uvoznikom oddideš na pot in avto sam "pretestiraš", seveda uvozniku ob tem plačaš kar mu gre ( stroški).
tristan01 je napisal/-a:thaking je napisal/-a:V kratkem se bo kupilo avto iz tujine. Tisti, ki bo uredil vse papirje in uvozil zahteva vnaprej aro cca. 10%, recimo za 20.000k€ torej 2000€ are. Pravi, da se podpiše "pogodbo".
Kako se najbolje zavarovati glede tega, je to dovolj; kakšen nasvet, da ne bo potem "jokanja"...?
Pri vsem tem se sprašujem še o najpomebnejši zadevi. Ali si si izbrani avtomobil že ogledal, ga preskusil in preveril ali kupuješ mačka v žaklju? Sicer ni nikjer napisano ali je v igri novo ali rabljeno vozilo. Predvidevam da rabljeno. Kupiti rabljen avtomobil preden ga v živo preveriš in testiraš??? Vsak razumen kupec bi avtomobil pred nakupom želel videti in narediti testno vožnjo.
Glede zanesljivosti uvoznika, pa so ti drugi že povedali. Če je to podjetje, ki posluje že nekaj let, ima solidno boniteto in nekaj premoženja ne vidim težave pri nakazilu avansa, če te seveda ne zmotijo dejstva iz prejšnjega odstavka.
LP Tristan01
thaking je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:thaking je napisal/-a:V kratkem se bo kupilo avto iz tujine. Tisti, ki bo uredil vse papirje in uvozil zahteva vnaprej aro cca. 10%, recimo za 20.000k€ torej 2000€ are. Pravi, da se podpiše "pogodbo".
Kako se najbolje zavarovati glede tega, je to dovolj; kakšen nasvet, da ne bo potem "jokanja"...?
Pri vsem tem se sprašujem še o najpomebnejši zadevi. Ali si si izbrani avtomobil že ogledal, ga preskusil in preveril ali kupuješ mačka v žaklju? Sicer ni nikjer napisano ali je v igri novo ali rabljeno vozilo. Predvidevam da rabljeno. Kupiti rabljen avtomobil preden ga v živo preveriš in testiraš??? Vsak razumen kupec bi avtomobil pred nakupom želel videti in narediti testno vožnjo.
Glede zanesljivosti uvoznika, pa so ti drugi že povedali. Če je to podjetje, ki posluje že nekaj let, ima solidno boniteto in nekaj premoženja ne vidim težave pri nakazilu avansa, če te seveda ne zmotijo dejstva iz prejšnjega odstavka.
LP Tristan01
Ja kako ga boš preizkusil, če je v tujini???? Človek, ki ima s.p. ali d.o.o. ti ga gre iskati v tem primeru v Nemčijo, pred tem se podpiše pogodba z aro..., na ugotovljeno stanje ti garatirajo, prav tako imaš vsak 3 mesece obvezne garancije, za dodatno lahko doplačaš...
tristan01 je napisal/-a:thaking je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:thaking je napisal/-a:V kratkem se bo kupilo avto iz tujine. Tisti, ki bo uredil vse papirje in uvozil zahteva vnaprej aro cca. 10%, recimo za 20.000k€ torej 2000€ are. Pravi, da se podpiše "pogodbo".
Kako se najbolje zavarovati glede tega, je to dovolj; kakšen nasvet, da ne bo potem "jokanja"...?
Pri vsem tem se sprašujem še o najpomebnejši zadevi. Ali si si izbrani avtomobil že ogledal, ga preskusil in preveril ali kupuješ mačka v žaklju? Sicer ni nikjer napisano ali je v igri novo ali rabljeno vozilo. Predvidevam da rabljeno. Kupiti rabljen avtomobil preden ga v živo preveriš in testiraš??? Vsak razumen kupec bi avtomobil pred nakupom želel videti in narediti testno vožnjo.
Glede zanesljivosti uvoznika, pa so ti drugi že povedali. Če je to podjetje, ki posluje že nekaj let, ima solidno boniteto in nekaj premoženja ne vidim težave pri nakazilu avansa, če te seveda ne zmotijo dejstva iz prejšnjega odstavka.
LP Tristan01
Ja kako ga boš preizkusil, če je v tujini???? Človek, ki ima s.p. ali d.o.o. ti ga gre iskati v tem primeru v Nemčijo, pred tem se podpiše pogodba z aro..., na ugotovljeno stanje ti garatirajo, prav tako imaš vsak 3 mesece obvezne garancije, za dodatno lahko doplačaš...
Če si pripravljen svoje večletne prihranke takole zaigrat jih pač daj. Vsakemu svoje. Veš pa sam, da do danes še enemu ni uspelo pravnomočno dokazati avtohišam prevare, čeprav se javno ve kaj in kako se dogaja - nekatere stvari so prišle celo v medije. Tudi na tem forumu so že bile debate pred nekaj leti kako so takšni posredniki uvozili avtomobile in kakšne mučke so bile vmes - od tega da stanje uvoženega vozila ne ustreza obljubljenem stanju, do raznih pomankljivih papirjev in še česa. Če že želiš tako kupiti avtomobil se odpravi sam na ogled, posredniku pa plačaj uslugo prevoza, urejanja dokumentov in ostalih administrativnih zadev. V nasprotnem primeru zadeva ne bo dosti drugačna kot če v LJ na sloviti Letališki izbereš avto ki ti ustreza. Če ga ne bodo našli ga bodo pa naredili (malce vožnje vzvratno in kakšna nadomestna servisna knjiga pa bo kupec vesel).
LP Tristan01
esem je napisal/-a:Zakaj ravno iz tujine?
In zakaj ne napišeš, kdo ti ga bo uvozil? Toliko evrov pa že zahteva vsaj preverjanje. Morda "uvoznika" pozna kdo na forumu, kar bi bila tudi edina prava konkretna pomoč, po kateri sprašuješ. Raje mačka v žaklju? Saj ne gre za par sto evrov. In če "uvozniku" tako preverjanje ne diši, natančno vemo, koliko je ura.
Ja kako ga boš preizkusil, če je v tujini???? Človek, ki ima s.p. ali d.o.o. ti ga gre iskati v tem primeru v Nemčijo, pred tem se podpiše pogodba z aro..., na ugotovljeno stanje ti garatirajo, prav tako imaš vsak 3 mesece obvezne garancije, za dodatno lahko doplačaš...
čare je napisal/-a:Če bi jaz kupoval rabljen avto za tak denar bi šel sigurnbo sam ponj.Preko maila se zmeniš (če ti gre kak tuj jezik sploh ne bo problema) se vsedeš na vlak in gas po avto,tam ti diler uredi papirje in izvozne tablice in se z avtom odpelješ domov in urediš še ostalo.
esem je napisal/-a:Zakaj ravno iz tujine?
matayus je napisal/-a:esem je napisal/-a:Zakaj ravno iz tujine?
Zakaj vozilo iz uvoza?
1. Boljši materiali pri sami vgradnji za trg zahodne Evrope kot pa za Slovenijo.
2. Boljše ceste, zato manj tresenja in večja življenjska doba vitalnih delov podvozja (končniki, roke, amortizerji).
3. Večinoma avtoceste, zato manj prestavljanja - manj obremenjena menjalnik in motor.
4. Vozila serviserana na pooblaščenih servisih.( Realna kilometrina)
5. Preverjeno vozilo s strani strokovnjakov na tem področju
Prekopirano iz Imperasove strani. Popolnoma se strinjam s prvimi tremi trditvami. Ostali dve pa lahko preveriš na pooblaščenem serviserju.
Mislim, da so časi velikega nategovanja minili, konkurenca med preprodajalci vozil je ogromna. Temu pripomore tudi forum, kjer se slab glas razširi hitreje kot dober.
thaking je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če bi jaz kupoval rabljen avto za tak denar bi šel sigurnbo sam ponj.Preko maila se zmeniš (če ti gre kak tuj jezik sploh ne bo problema) se vsedeš na vlak in gas po avto,tam ti diler uredi papirje in izvozne tablice in se z avtom odpelješ domov in urediš še ostalo.
Vlak? Na to nisem niti pomislil, mogoče je problem, če je avtohiša daleč od postaje..., pa seveda denar s sabo ni dobro nositi...??
matayus je napisal/-a:Boljši materiali pri sami vgradnji za trg zahodne Evrope kot pa za Slovenijo.
čare je napisal/-a:thaking je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če bi jaz kupoval rabljen avto za tak denar bi šel sigurnbo sam ponj.Preko maila se zmeniš (če ti gre kak tuj jezik sploh ne bo problema) se vsedeš na vlak in gas po avto,tam ti diler uredi papirje in izvozne tablice in se z avtom odpelješ domov in urediš še ostalo.
Vlak? Na to nisem niti pomislil, mogoče je problem, če je avtohiša daleč od postaje..., pa seveda denar s sabo ni dobro nositi...??
Vlak,avtobus,banka pa nakažeš denar pa je mir.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov