big2blue je napisal/-a:zanimiva cena, gledam ostale modele audijev v tem cenovnem razponu pa so A4ke tokle. no ja, vsaj pri uradnem prodajalcu.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6470849&show=1
verjetn gre za uvoz iz eu, pozna kdo kak pameten zadržek, zakaj se ne odločit za uvoz? hvala za mnenja
big2blue je napisal/-a:verjetn gre za uvoz iz eu, pozna kdo kak pameten zadržek, zakaj se ne odločit za uvoz? hvala za mnenja
big2blue je napisal/-a:zanimiva cena, gledam ostale modele audijev v tem cenovnem razponu pa so A4ke tokle. no ja, vsaj pri uradnem prodajalcu.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6470849&show=1
verjetn gre za uvoz iz eu, pozna kdo kak pameten zadržek, zakaj se ne odločit za uvoz? hvala za mnenja
big2blue je napisal/-a:zanimiva cena, gledam ostale modele audijev v tem cenovnem razponu pa so A4ke tokle. no ja, vsaj pri uradnem prodajalcu.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6470849&show=1
verjetn gre za uvoz iz eu, pozna kdo kak pameten zadržek, zakaj se ne odločit za uvoz? hvala za mnenja
tristan01 je napisal/-a:dober namig, da ima podjetje težave z denarnim tokom...
peroRS je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:dober namig, da ima podjetje težave z denarnim tokom...
Ali pa kar je še bolj verjetno gre denarni tok mimo podjetja in davkarije direkt v žep nekomu.
Potem pa ko se ne bo več to dalo, se bo firma samo preimenovala za eno črko (kao nova firma), dolgovi bodo ostali, "nova" firma pa bo nadaljevala z nategovanjem naprej.
Tako je to v naši državi![]()
tristan01 je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:dober namig, da ima podjetje težave z denarnim tokom...
Če podjetje posluje dobičkonosno in je pridobilo premostitveni kredit za poplačilo zapadlih obveznosti, ter uskladilo prihodke z odhodki (usklajen finančni tok) še obstaja možnost da se izkoplje iz težav (v tem primeru večino dobička požrejo stroški premostitvenih kreditov). V večini primerov pa se finančni tokovi rešujejo kratkoročno s ponudbami pod ceno (kar bi znal biti tudi tale Audi), da podjetje kratkoročno pridobi sredstva za poplačilo dolgov, dolgoročno pa ustvarja izgubo, prav tako pa le redki sanirajo finančne tokove in začaran krog je tu.
LP Tristan01
bigblue je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:dober namig, da ima podjetje težave z denarnim tokom...
Če podjetje posluje dobičkonosno in je pridobilo premostitveni kredit za poplačilo zapadlih obveznosti, ter uskladilo prihodke z odhodki (usklajen finančni tok) še obstaja možnost da se izkoplje iz težav (v tem primeru večino dobička požrejo stroški premostitvenih kreditov). V večini primerov pa se finančni tokovi rešujejo kratkoročno s ponudbami pod ceno (kar bi znal biti tudi tale Audi), da podjetje kratkoročno pridobi sredstva za poplačilo dolgov, dolgoročno pa ustvarja izgubo, prav tako pa le redki sanirajo finančne tokove in začaran krog je tu.
LP Tristan01
Tristan, hvala za mnenje, sicer nisem ravno pričakoval rešitve za slovensko gradbeništvo (ali katero drugo panogo) na tem forumu, ampak bi pa vseeno vprašal kaj ima to vezo z uvozom vozila. DMV plačam jaz, firma mi dostavi vozilo? v čem je lahko trik? kot vidim na avtonetu firme posredujejo pri dobavi vozila, takojšnji končni plačnik sem jaz, homologacija in davki so moji. Vprašal na kreativne za ponudbo, dobil v vpogled dokumente (in št. šasije) od dealerja iz nemčije. roko na srce, mi ne zgleda nič spornega.
Se ti pa priporočam za idejo kam pogledat za A6 za ta denar. da je nov, brez km, pa z vsemi temi dodatki.
hvala
tristan01 je napisal/-a:Kar sem napisal ni niti približno rešitev za gospodarstvo. Je le opis stanja in ravnanja marsikaterega podjetja v zadnjih nekaj letih. Rešitve so žal precej bolj zapletene. Žal tudi podatki o Kreativnih najemih dajejo slutiti podobno zgodbo. Kar se tiče konkretnega vozila sem izrazil le svoje pomisleke o prodajalcu in jih podkrepil z nekaj dejstvi. Iz tvojega posta vidim, da so nekateri pomisleki povsem na mestu. Vozilo ki se prodaja nima plačanih vseh dajatev. Torej te čakajo še dodatni stroški. DMV sicer po uradnih tabelah ne bo morilsko visok, bi se pa na tvojem mestu pozanimal kakšno vrednost vozila bo DURS upošteval za osnovo izračuna. Do sedaj se je že večkrat pokazalo, da v primeru izjemno nizkih nabavnih vrednosti upoštevajo vrednost po EUROTAX, v primeru novega vozila se lahko zgodi da bodo upoštevali uradni cenik uvoznika. Bo potem nakup še vedno ugoden?
Lp Tristan01
Kreativni najemi je napisal/-a:Lep pozdrav in malo več taktnosti pri vsesplošnem udrihanju,
Kreativni najemi je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
v imenu podjetja Kreativni najemi se oglašam Zdravko Poljašević, direktor podjetja.
Pozdravljam kritično izmenjavo mnenj in argumentirano debato - predvsem slednjo močno pogrešam, pa vaša razprava tule ni nič drugačna od podobnih ki smo jih zasledili na drugih forumih.
Postavil vam bom nekaj vprašanj na katera prosim poiščite odgovore.
1. Ali ste slišali za nezadovoljno stranko Kreativnih najemov?
2. Ali je kdo od vas, ki se je potrudil in stopil v stik z nami, ostal brez argumentiranega odgovora/dokazila o vseh parametrih ki zadevajo nakup vozila?
3. Ali je kdo od vaših znancev, ali znancev vaših znancev ostal brez odgovora na vprašanje, ki nam ga je postavil?
4. Ali vas zavajamo s tem ko vam ponudimo vozilo, ki je v tujini, v oglasu kjer se potrudimo in vam predstavimo vse njegove prednosti (in pomanjkljivosti če jih ima) in vam navedemo v kolikem času je lahko na razpolago v Sloveniji?
5. Ali kdo izmed vas ki premorete kanček analitične sposobnosti pozna tudi strukturo oglaševane in dejanske cene vozila (proizvodna cena, profit matične tovarne, marža uvoznika, marža maloprodaje, DDV in dodatni davki, interni transportni stroški...? Si znate odgovoriti koliko je posamezno vozilo preplačano? Si znate odgovoriti koliko človek/ur dela je potrebno za kavostno preverko vozila, ki ga nimaš na domačem dvorišču? In omenjena vprašanja si lahko postavite za vsak izdelek ki je na "prodajnih policah".
6. Če govorite o gradbeništvu je to nasplošno. Če govorite o avtomobilizmu je to nasplošno. Če govorite o ekonomiji je to nasplošno. Če govorite o Kreativnih najemih je to konkretno. Če v isti sapi omenjate naš promet, naš dobiček, namigujete na utajo davkov je to konkretno - in žaljivo. Ne poslujemo z gotovino, kar pomeni da v žep ne more iti nič. Vozila se plačujeo na poslovni račun podjetja, prav tako se plačujejo s poslovnega računa na poslovne račune dobaviteljev, kar pomeni da v žep ne more nič.
7. Vsem je na razpolago naš kalkulator za izračunon stroškov uvoza/pridobitve vozila v Slovenijo - najdete ga na spletni strani Kreativnih najemov pod zavihkom izračuni. Preverite cene vozil v tujini, preračunajte vse stroške, uporabite izjemno zahtevno dvokomponentno funkcijo (>, <) in si odgovorite na vprašanje ali vam vozila prodajamo z izgubo? Prav tako si lahko odgovorite ali vam ponujamo vozila z vnaprej izračunano izgubo? V bistvu, če se zares poglobite si boste odgovorili na vsa vprašanja, le da odgovori ne bojo tako populistični kot so razmišljanja Tristanov, jakic247, marjetice17. Vse naše objavljene cene vsebujejo vse dajatve do registracije - kupec plača zavarovanje in strošek registracije - to je vse.
8. Mi vas ne prepričujemo. Mi živimo in delamo to kar govorimo.
9. Kdo od vas živi za, od in v celoti verjame v to kar počne? Koliko vas se zjutraj z veseljem vstane in optimistično zre v dan, ki je pred vami?
Lep pozdrav in malo več taktnosti pri vsesplošnem udrihanju,
Zdravko Poljašević
Kreativni najemi d.o.o.
bolhca1970 je napisal/-a:Pozdravljeni vsi in vsak!
Glede na to da poznam Zdravkota od leta 1989, in da vem iz kje je, kje je rojen, kje je živel v mladosti in kje živi sedaj z ženo in otroci, in pri prebiranju tega foruma, MORAM podati svoje mnenje in pogled na tale forum in opis....
Zdravko in njegova firma je lahko vzor vsem firmam, ki nategujejo in goljufajo, tako z davki kot kilometri.
In žal je še vedno v Slo prepričanje da VSAK ki dela pošteno, da ga je potrebno uničiti!
tristan01 je napisal/-a: Kolikor mi je poznano, so dobro dobro opremljena in ohranjena vozila v tujini še dražja kot pri nas, ko k temu prištejemo še vse prej omenjene stroške je hitro jasno, da tako vozilo pri nas ne more biti poceni. Verjamem, da je lahko nakup preko posrednika zaradi ustaljenih nabavnih poti ugodnejši kot v lastni režiji, močno pa dvomim da je lahko razlika četrtino vrednosti vozila.
tristan01 je napisal/-a:8. Za konec pa še dvom z moje strani. Oglas za vašo ponudbo objavi oseba ki prvič sodeluje na tem forumu in naredi le dve objavi, nato pa se v roku enega dneva registirate tudi vi, kot direktor podjetja. Je morda to le eden izmed vaših kreativnih pristopov prodaji?
thunderbolt je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a: Kolikor mi je poznano, so dobro dobro opremljena in ohranjena vozila v tujini še dražja kot pri nas, ko k temu prištejemo še vse prej omenjene stroške je hitro jasno, da tako vozilo pri nas ne more biti poceni. Verjamem, da je lahko nakup preko posrednika zaradi ustaljenih nabavnih poti ugodnejši kot v lastni režiji, močno pa dvomim da je lahko razlika četrtino vrednosti vozila.
V tujini najdeš marsikaj, kar se da dobit ceneje - npr. volvoti s 25% nižjo ceno kot pri nas:
http://www.fever-auto.de/liste-volvo-v6 ... 3-A245.phptristan01 je napisal/-a:8. Za konec pa še dvom z moje strani. Oglas za vašo ponudbo objavi oseba ki prvič sodeluje na tem forumu in naredi le dve objavi, nato pa se v roku enega dneva registirate tudi vi, kot direktor podjetja. Je morda to le eden izmed vaših kreativnih pristopov prodaji?
Ob tem bi bilo zanimivo pogledat povezanost uporabnikov bigblue in big2blue
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov