Se absolutno strinjam, da je prav, da je DPF tam kjer je, da opravlja svoje delo. Ampak da so uporabniki neke vrste "beta testerji" izdelkov, ki bi morali delovati kot morajo pa temu niti slučajno ni tako, hkrati povzročajo še nenehne stroške, je pa prav tako nesprejemljivo! In prva generacija teh filtrov v Mazdah je točno to, zato si naj grehe uporabnikov, ki so filtre že odstranili, pripiše tovarna.
Sam delam praktično enako km/leto kot avtor teme (res, da je pri meni razmerje relacija/mesto precej bolj v prid relacije oz. AC) in nimam nikakršnih problemov z DPF filtrom, ki pa je v mojem primeru 3. generacije (Mazda 6, l. 2011). Sicer pa ni važna znamka olja ampak točna specifikacija le tega, ki mora biti za Mazde "JASO DL-1" oz. "A5/B5 - C1". Je pa tudi res, ko vidiš da se filter vklopi (to vidiš po trenutni porabi, ki je kake 2-3 nad normalno), ne ugašaj avta ampak vozi nad 2.000 obrati, dokler se ne zaključi regeneracija (kar ponavadi traja kakih 10min oz. 10-15km, odvisno od okoliščin). S pravilnim ravnanjem se lahko izognemo težavam in podaljšamo življensko dobo filtra.
