thunderbolt je napisal/-a:Zlodko - no, pri tistem kolegu, ki ima corso D, so le to nabavili ravno zaradi tega, ker so bili s prejšnjo C tako zadovoljni in so jo oziroma jo še imajo od novega. Veliko je odvisno tudi od sreče in ne toliko od znamke, ker je pri vseh lahko tako in drugačno s....
Pozdravljen.
Ni čisto tako.
Kolegica, ki si lasti corso D, je imela prej čisto en drug avto. In je bila z njim dosti bolj zadovoljna. Prodala pa ga je ravno iz razloga, ker je corsa novejša in "kao" boljša. Pa se je izkazalo, da temu ni tako.
Tisti prijatelji, ki so tudi imeli corso C, pa so jo ravno tako že prodali - zaradi enostavno prevelikih dodatnih stroškov in vlaganj. In ko so kupovali novo vozilo, so corso D avtomatično izločili iz nabora.
Naj povem še to. Ko je prišla corsa D na slovensko tržišče (takrat sem si lastil še corso C), sem jo šel testirati. Vozil sem več motornih variant, od 1.2 (80KM), pa 1.4 (90KM) ter 1.3 CDTI (70 KM). Slednji mi je bil še najbolj zanimiv, pa še to ne kaj preveč. Zato sem sklenil, da je ne bom nikoli imel. Že na novi (sicer testni s prevoženimi 2000 kilometri) so se pojavljali t. i. črički. Kvaliteta materialov (oprema Enjoy) je relativno slaba, morda je bila Cosmo kaj boljša - ne vem. Cvilile so zadnje zavore (bobni) in kolikor se spominjam od takrat - še marsikaj jo je pestilo. No, pa pustimo to na strani.
Ko pa sem se leta 2009 vsedel v novega VW pola (model 6R) - ta je še danes prisoten na trgu, pa je bila zgodba popolnoma drugačna. Če mi kdo ne verjame, lahko naredi test. Sama izdelava je na bistveno višji kakovostni ravni, materiali so kvalitetnejši in čričkov na testni vožnji ni bilo nobenih.
Potem pa pravijo, da je VW preplačana znamka. Do neke mere to res drži, dobiš pa vsaj nekaj kvalitete v tej razliki. Ampak to je že druga zgodba in drugi koncern.
Skratka, dennisCe, če boš kupil svoj sanjski avto, naj te čimbolj služi in čimveč varnih kilometrov ti želim.
Lp!
