Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Sr mar 30, 2005 6:21 pm

Schkorc je napisal/-a:
Drgač pa G$F tuning če še kej bereš: Če ti je avto fuul hud pol ga kup, če boš preveč razmišljou o uporabi in stroških pol pa rajš kej druzga kup.

word, pa držim pesti da ti bo uspel, karkoli si si zadal za predelavo, ker bo zanimiv videt.

Drgač je pa nebivedu napisu kar točne cene delov (mogoč se še kje kaj cenej najde), pa glede samga vzdrževanja je tud dobr napisu.

Aja noben ni nič o turbinah povedu, kaj delate z njimi.


Ma to ku kdo, če hočeš obdržat isto turbino kot je original, je skor bulši če jo daš obnovit, če hočeš večjo kupiš novo (ali staro večjo in jo obnoviš).

Zdej za petko nevem kolko so cene.

Rečmo prijatla na legacyju turbo ga je stalo obnovit turbino v italiji 900 eurou, obnovu je original, nova enaka je stala pa 2200 eurou.

Jst sm se odloču vzet novo, večjo od original (Garrett T25), stala pa je 1200 eurou.

To je tako če misliš predelavat pole obvezno novo večjo, če ne pa orginal obnovit.
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 30, 2005 8:32 pm

@Punto_GT:Ja no, sej "mi" kupmo novo turbino (cene sem že napisu, 120.000 SIT oljna, 160.000 oz. 140.000 SIT oljna in vodna to so cene na Renault servisih, torej še kar pocen v primerjavi z ostalim), sam tak sem prašu kaj vi delate z njimi, če slučajno kupujete kje za đabe, ker recimo "5kino" turbino je težko dobit dobro (rabljeno), tak da recimo obnavljat, se mi jo zdi mal brezveze, ker pri obnovi se itak zamenja sam ležaj, pa vetrnce,... V glavnem ohišje ostane staro, kar pa je pri vseh (vsaj pri tistih, ki sem jih jst gledu) na "turbinski" strani torej na gusastem delu, okol ventila razpokano.

Aja pa vsem ostalim sorry za off topic, če koga moti se lahk mirne volje prestav al pa zbriše.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr mar 30, 2005 8:41 pm

krofl je napisal/-a:No, nočm zdej jz o tem, bo kr sam Turbo-bitch povedu, če bo hotu.... :twisted:


Tud jz držim pesti za vsazga ki se loti tako hudega projekta...žal se (vas) veliko ne zaveda koliko take stvari stanejo...mogoče bi blo dobr da bi kdo kakšen Japanese performance(ne nimam 2F2F sindroma, to je precej dobra revija, da ne bo kake pomote) prebral, kjer tunajo avtomobile tako kot se zagre...in ponavadi začetni strošek predelave še ni nič...potem pride tema ko je treba recimo!!! vsake 3000km menjat sklopko, vsake 5k menjalnik itn...drugače pa...go for it, če je to res
Zadnjič spremenil Slide, dne Sr mar 30, 2005 8:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Sr mar 30, 2005 8:44 pm

Schkorc

Ne ne, turbina pride komplet obnovljena, tudi WG, samo ohišje je original, tiste razpoke pa zašvajsajo al pa nekako zaflikajo, ne poznam postopka obnove ulitka, uglavnem niso več vidne, zdej kaka je uzdržjivost pa nevem, eni pravijo da razpoke se ne ponovijo.

Ulgavnem prijatu je zadovoljen z obnovljeno je nrdu že enih 20-30 000 km in nima problemo avto cuka uredi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 31, 2005 7:05 am

No bom jst mal napisal o obnovi turbine.

Turbino obnavljaš lahko na 3 načine.
Prvi je da samo menjaš semeringe in ti taka turbina drži mogoče do 50.000km.
Drugi način je da ti jo razstavijo komplet in jo znotraj pobrusijo in jo zalijejo z medenino(znotraj), pa zamenjajo semeringe - to delajo večinoma u italiji, zdržijo mogoče 150.000km.
Tretji način je pa tovarniška obnova. Nove vetrnce pa novi semeringi znotraj pa turbina na novo zalita in spolirana - zato je tukaj tudi taka cena, zdrži pa ob primernem vzdrževanju lahko dalj kot mašina.

Meni ni še nobena turbina do sedaj crknla. So pa turbine od petk od 30k sit naprej.
Sem pa eno sam obnovil. U bistvu sem sam semeringe zamenjal in turbinca dela normalno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če mar 31, 2005 11:35 am

@nebivedu:Ja sej mi smo tud šli eno obnavljat (sami), pa to ni to. Ležaj smo nardili iz sintrane kovine (problem pri starih turbinih smo mel mi samo z ležajem, da je mel preveč lufta, spustile pa še niso). No tak, da smo v bistvu iz večih boljših turbin pobral ta boljše konce, dali nov ležaj, pa sestavli skupaj. Problem je pa v tem, da nismo našli človeka, ki bi (za neko normalno ceno oz. ga sploh nismo našli) zbalansiral veternico, ko je že vse sestavljeno (nekak ni dovolj zbalansirat samo veternice posebej). Tak da jo matra pri nizkih obratih (do 3000 rpm) ker "skače" po ohišju, nad 3000 rpm pa jo postavi v tako lego ko mora bit pa začne delat vredu (sam vseen kaže na to, da bo počas dušo spustil).
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 31, 2005 2:55 pm

Tkole spet mal offtopic:
http://www.mobisux.com/album/data/500/32613R5MSM2004.mpeg

Petka pod 13 s.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če mar 31, 2005 3:57 pm

Turbobitch je napisal/-a:Tkole spet mal offtopic:
http://www.mobisux.com/album/data/500/32613R5MSM2004.mpeg

Petka pod 13 s.


tale 5ka je raketa.. ..predelal so jo v MS motorsport, koštal je pa verjetn vlke denarce!

mal bo offtopic, sam bom vseen vprašu.. ..kolega (mene tudi) zanima, če bi pasal odmična gred od GTturbo v 5ko FIVE? bi s tem kaj pridobil? glede na to, da ima Five max moč pri 5250 RPM, GTt pa pri 5750RPM sva sklepala, da ima GTt bolj ostro odmično gred in če bi pasala v Five, bi s tem nekaj pridobila. sva s kolegom fejst mim usekala, al je neki resnice na tem?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 31, 2005 9:15 pm

Schkorc je napisal/-a:@nebivedu:Ja sej mi smo tud šli eno obnavljat (sami), pa to ni to. Ležaj smo nardili iz sintrane kovine (problem pri starih turbinih smo mel mi samo z ležajem, da je mel preveč lufta, spustile pa še niso). No tak, da smo v bistvu iz večih boljših turbin pobral ta boljše konce, dali nov ležaj, pa sestavli skupaj. Problem je pa v tem, da nismo našli človeka, ki bi (za neko normalno ceno oz. ga sploh nismo našli) zbalansiral veternico, ko je že vse sestavljeno (nekak ni dovolj zbalansirat samo veternice posebej). Tak da jo matra pri nizkih obratih (do 3000 rpm) ker "skače" po ohišju, nad 3000 rpm pa jo postavi v tako lego ko mora bit pa začne delat vredu (sam vseen kaže na to, da bo počas dušo spustil).


Pol ste mel napačen ležaj, ker mora bit nabit v ohišje in na vetrnco in ga brez mašine ne moreš nabit v ohišje, na vetrnco pa še nekak gre. Vsi ležaji se pa dobijo u tinex-u v šenčurju pri kranju. Jst sm ga nabil v ohišje s prešo, pa čist enakomerno, da se ne postavi postrani, ker drugače ti vetrnca drsa po ohišju. Če ti pa vetrnca drsa po ohišju je pa kriza, ker se drobijo lopatce.

Ko boste drugič delal kej tazga me kontaktirejte, pa vam lahko pridem pomagat - mam kr neki prakse u tem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če mar 31, 2005 10:54 pm

Ja, dušo je že spustila :) Tak, da gremo Garrett T2 tretjič (Aja pa za info za ostale,to delamo mal "poskuse", pa probujemo raztavljat, sestavljat, pa upamo da se bomo mogoč tud naučil kaj popravit, tak da ne bo kdo mislu zakaj turbine spušajo duše).
Ja tak, da kar se domače "obnove" tiče, je kot že omenjeno, da smo se z njo bolj al manj kar tak mal učil. Ja in glede na to, da smo zaenkrat bolj laiki pri turbinah, smo predvideval, da je ležaj "plavajoči", to smo predvideval po tem, ker je ležaj preluknjan, torej se čez tiste luknjice pretaka olje in potemtakem, ležaj drsi po ohišju, znotraj pa po njem drsi os veternic (tud pri nobeni turbini, ki smo jo raztavil ni bil ležaj naprešan v ohišje), tak da nismo ležaj nabival na os veternice ne na ohišje (drugač pa ležaja nismo nikjer našli, da bi ga lahko kupli, tak da smo ga dali naredit). Aja kak si pa z balansiranjem rešil, ker ko razdereš turbino (vzameš veternico dol iz osi) jo "razbalansiraš".
Glede Tinexa, s čim se sploh ukvarja to podjetje, iz kakšnega materjala pa je bil ležaj? A majo mogoč še kaj uporabnga za turbine oziroma drugače, kje si pa semeringe dobil/kupil?
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe apr 01, 2005 7:54 am

Schkorc je napisal/-a:Ja, dušo je že spustila :) Tak, da gremo Garrett T2 tretjič (Aja pa za info za ostale,to delamo mal "poskuse", pa probujemo raztavljat, sestavljat, pa upamo da se bomo mogoč tud naučil kaj popravit, tak da ne bo kdo mislu zakaj turbine spušajo duše).
Ja tak, da kar se domače "obnove" tiče, je kot že omenjeno, da smo se z njo bolj al manj kar tak mal učil. Ja in glede na to, da smo zaenkrat bolj laiki pri turbinah, smo predvideval, da je ležaj "plavajoči", to smo predvideval po tem, ker je ležaj preluknjan, torej se čez tiste luknjice pretaka olje in potemtakem, ležaj drsi po ohišju, znotraj pa po njem drsi os veternic (tud pri nobeni turbini, ki smo jo raztavil ni bil ležaj naprešan v ohišje), tak da nismo ležaj nabival na os veternice ne na ohišje (drugač pa ležaja nismo nikjer našli, da bi ga lahko kupli, tak da smo ga dali naredit). Aja kak si pa z balansiranjem rešil, ker ko razdereš turbino (vzameš veternico dol iz osi) jo "razbalansiraš". Glede Tinexa, s čim se sploh ukvarja to podjetje, iz kakšnega materjala pa je bil ležaj? A majo mogoč še kaj uporabnga za turbine oziroma drugače, kje si pa semeringe dobil/kupil?


Tinex je firma, ki se ukvarja izključno z ležaji in jih nekaj proizvaja, druge pa posredniško prodaja. Pri njih dobiš res vse od ležajev, kar si zamisliš.
Recimo za svojega subaruja sem rabil zadnji ležaj - ohišje je 87mm dolgo in 62mm premera, pa sestavljeno iz več kosov. Original je 60k sit, kopija je od 17 pa do 35k sit, pri njih pa 4096 sit, pa od iste firme in iste kvalitete. Pri njih sem dobil pa tudi semeringe in vse kar paše zraven.

Jst sm ležaj nabil na vetrnco in ga zaprešal v ohišje, to mi je očitno tok dobr razal, da ni blo treba nič več balansirat - je blo vse tok na tesno narjen, da se vetrnca vrti samo v svojem položaju in nič ne opleta, zadeva še danes dela po 7ih letih. Je pa ležaj komplet iz ene čudne kovine in nima nobenega plehnatega delca, mogoče zato tudi toliko zdrži, ker original je imel en tenak plehec čez, ki je po 200k kilometrov popustil in je začel puščat olje.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov