Schkorc je napisal/-a:Drgač pa G$F tuning če še kej bereš: Če ti je avto fuul hud pol ga kup, če boš preveč razmišljou o uporabi in stroških pol pa rajš kej druzga kup.
word, pa držim pesti da ti bo uspel, karkoli si si zadal za predelavo, ker bo zanimiv videt.
Drgač je pa nebivedu napisu kar točne cene delov (mogoč se še kje kaj cenej najde), pa glede samga vzdrževanja je tud dobr napisu.
Aja noben ni nič o turbinah povedu, kaj delate z njimi.
Ma to ku kdo, če hočeš obdržat isto turbino kot je original, je skor bulši če jo daš obnovit, če hočeš večjo kupiš novo (ali staro večjo in jo obnoviš).
Zdej za petko nevem kolko so cene.
Rečmo prijatla na legacyju turbo ga je stalo obnovit turbino v italiji 900 eurou, obnovu je original, nova enaka je stala pa 2200 eurou.
Jst sm se odloču vzet novo, večjo od original (Garrett T25), stala pa je 1200 eurou.
To je tako če misliš predelavat pole obvezno novo večjo, če ne pa orginal obnovit.