Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO Če okt 25, 2007 4:37 pm

Tista grda srebrna ogledalca (pokrovčke) bom jutri zamenjal z novimi v barvi karoserije. Zatemnil bom še prednja stranska stekla.Spomladi pa najbrž nove feltne gor. Tuning motorja ne potrebujem, ker je že teh konjičkov dovolj. Glede letenja z avtom - mislim da ni bistvene razlike pri vožnji na cesti med avtomobili RC, OPC, RS ali TypeR (na dirkališču najbr že, vendar je dosti odvisno od voznika). Po mojem mnenju je za vsakdanji promet dosti boljši RC ali OPC, ker rabiš za začetek prehitevanja samo npr. 3000 obratov, pohodiš gas in poletiš mimo, v RS ali Type-R moraš že prej pripraviti vsaj 5000 obratov.Ima pa TYPE-R daleč najboljši zvok.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če okt 25, 2007 6:02 pm

J. ga menjalnik ni đabe u avtu...
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če okt 25, 2007 6:55 pm

ja, samo potem pa podivjajo (type R, RS), je že tako preračunan motor in menjalnik, da je treba avto tiščat :twisted: ko gre, pa gre. Ti itak že v naslovu iščeš dirkalnik.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe okt 26, 2007 9:25 am

kaj ve kdo do kolk rpm je najbolje poganjat te motorje? pa do koliko KM?predvsem zaradi turbine! BAGGIO?? govorim se za cisto nove motorje..
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe okt 26, 2007 10:00 am

Sem slišal, da se teh motrojev nebi prvih 1000Km nad 2500 rpm vozilo? Pa dobro je vedeti par stvari kako se s turbom ravna:
- mrzlega ne pritiskat, še manj pa vročega ugašat,ker je to smrt za turbino.
- po možnosti ne čipat, če hočeš da motor dolgo optimalno deluje, ker se pri čipanem avtomobilu temperatura turbine poveča, kar pa je lahko hitro problem.

Primer : Clio 1.5dci 60Kw ima pri normalnem delovanju temp. turbine okrog 850 pri čipanem pa se poveča na 970, kar povzroča preveliko bremenitev za turbino in predvesm na izpušni del motorja.

Kolega je mislil da je motor z 60 KW isti kot tist okrog 74Kw, VENDAR to ni res, tist ima spremenljivo geometrijo lopatic....

Če se v čem koli motim oz kaj kdo misli da ni res naj napiše argumente na moje trditve..

BAGGIO: Ja to bo boljš zgledalo z drugimi ogledali, feltne so pa kr ok.

Lp
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe okt 26, 2007 11:13 am

Three words: Mini Cuper S
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe okt 26, 2007 11:55 am

punto abarth
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Pe okt 26, 2007 12:38 pm

Ne navijam za nobenega,ker se v bistvu ne sekiram,kaj bos ti vozil niti kaj je tebi vsec. Dejstvo pa je,da tle pol folka,ki priporoca avto,ni niti sedelo v njem. opc-jevk je za vzorec,puntotov se manj....
Drugace si pa poglej kaksne primerjalne teste,ce se ze tako poglabljas v to...res,da so nekateri malo pristranski,samo je pa dejstvo,da tam znajo vozit in tudi preizkusit.
je pa res,da so tam bolj ekstremne razmere in dvomim,da bos velikokrat tako vozil.
tle mas pa en filmcek,ki sem ga nazadne gleda....mas pa celo vrsto primerjav.
http://youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE
:)
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO Pe okt 26, 2007 3:53 pm

ogledalca so že druga. Pri avtu sem postopoma povečeval obremenitev, kar se lepo vidi pri porabi. Prej sem imel cliota dci 60kW, čipanga na 73kW s katerim sem prevozil 100.000 km brez enega samega problema, Vendar sem vedno pazil da je bila zadeva dovolj ogreta. Vozil se pa nisem ravno počasi, še posebej na AC ne.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po jan 07, 2008 12:00 am

ON si ze nabavil kaj? Res me zanima za kateri avto si se na koncu odlocil, glede na vso dilemu tukaj :P
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Če avg 21, 2008 10:25 am

Pozdravljeni,

Po veliki dilemi sem se odločil, da nebom kupil nobenega od majhnih dirkalnikov, ampak čakam na uvoz avtomobila iz Kanade( predvidoma drugo leto spomladi). Trenutno zbiram vse potrebne informacije o uvozu (večina je že) in nato moram še dokončno prepričat žlahtnika da mi ga proda :) (99% je že)

Do te ugotovitve sem pa prišel, ker za isti denar 22 000 Eurov dobim gor pravo raketo in ne majhni dirkalnik

Hvala vsem za izčrpna mnenja o vozilih
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Če avg 21, 2008 11:07 am

Js bi priporočau Cliota RS(po možnosti R27), iz enega razloga, Ker je najboljši mali športnik v svojem razredu. Dokazano 100X. Edino kaj je res velik minus je, atmosfersko polnjen motor. Sam spet ni treba pretiravat da negre nikamor do 5000, to lahko reče samo nekdo ki ga ni vozu. Realno avto začne vleč pri 3800-4000 rpm. overall je Clio 3 RS, veliko boljši avto glede na RC-ja. Tu ni debate.

Ti pa toplo odsvetujem Corso OPC.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če avg 21, 2008 11:30 am

On je napisal/-a:Pozdravljeni,

Po veliki dilemi sem se odločil, da nebom kupil nobenega od majhnih dirkalnikov, ampak čakam na uvoz avtomobila iz Kanade( predvidoma drugo leto spomladi). Trenutno zbiram vse potrebne informacije o uvozu (večina je že) in nato moram še dokončno prepričat žlahtnika da mi ga proda :) (99% je že)

Do te ugotovitve sem pa prišel, ker za isti denar 22 000 Eurov dobim gor pravo raketo in ne majhni dirkalnik

Hvala vsem za izčrpna mnenja o vozilih


A lahko zaupaš kateri bo ta auto oz. raketa :roll:
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Če avg 21, 2008 12:14 pm

Tole je tale
Zadnjič spremenil On, dne Če okt 17, 2013 9:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Če avg 21, 2008 12:14 pm

Aja spedyRS, če nebi prišel do tega trenutka bi bil ziher clio RS r27, odličen avto :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če avg 21, 2008 12:16 pm

On je napisal/-a:Tole je tale raketa...


:woohoo Kaj to je V8 :DDD
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Če avg 21, 2008 12:47 pm

6200 ccm, V8, 430 KM,...:)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če avg 21, 2008 12:58 pm

v tem pa se ti pustim da me zapelješ :lol:

brutalno...upam da ti rata uvoz

lp
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če avg 21, 2008 1:02 pm

lep a eksotičen v sloveniji :P

moje skromno mnenje je, da je škoda "hraniti" 6.2L motor ki ima tako "malo konjev"

nebi bilo bolje imeti nekaj evropskega recimo 4.8 ali pa 5.0 ki proizvede vsaj 480hp oz. 500+hp ?
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Če avg 21, 2008 1:03 pm

On je napisal/-a:Aja spedyRS, če nebi prišel do tega trenutka bi bil ziher clio RS r27, odličen avto :)


Kaj si že mislil ga kupit?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: IcEm4n in 20 gostov