Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

fiat punto 02-03 ali clio 01-02 letnik?

fiat punto
37
49%
renault clio
38
51%
 
Skupaj glasov : 75
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po dec 24, 2007 9:03 am

mega_ne je napisal/-a:ko je že ravno govora o notranjosti in kvaliteti plastike. v puntu sicer še nisem sedel ampak pri cliotu vrhnji del armature nekako ni plastičen ampak je mehak na otip - pri puntu je vsaj iz slik videti drugače. ostalo je pač plastika ko plastika. poleg tega me pri puntotu moti pozicija radia, velikost zračnikov na sredini, odlagalne površine na zgornjem delu armature, tapete na vratih (čeprav tudi pri cliotu niso nek oblikovalski vrhunec). drugače pa si armaturo lahko z alkantaro in raznimi poslikavami obogatiš naknadno (zadnja slika :lol: )

Slika

Slika

Slika


notranjost cliota je v primerjavi s puntom kot v limuzini višjega cenovnega razreda :P
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

Napisal/-a SELJO Po dec 24, 2007 10:26 am

fantje saj ne bom sexal na armaturi no :D Clio me moti predvsem vizualno tiste zadnje luci ki zgledajo k latina ASS :evil:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po dec 24, 2007 11:08 am

mega_ne, če že primerjaš notranjost, pol primerji pr obeh enako, kar se opremljenosti tiče (ne puntiča, k je oskubljen in Clio s polno opremo). Tud puntič zna bit dobr opremljen :D :

Slika


Sam dvomm, d on kj tazga išče
Slika
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Po dec 24, 2007 11:21 am

:O Tole je pa vesoljska ladja proti kliotu :D
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 24, 2007 11:38 am

IcEm4n je napisal/-a:mega_ne, če že primerjaš notranjost, pol primerji pr obeh enako, kar se opremljenosti tiče (ne puntiča, k je oskubljen in Clio s polno opremo). Tud puntič zna bit dobr opremljen :D :



Ja sam cena taga puntiča je tut mal višja :)

S cliom definitivno za to ceno dobiš več kot s puntom. Sicer pa pri nas na servisu je clio največkrat zaradi že omenjenih ležajev, zavor, luči pod tablico... tu se pa že bolj kot ne konča. Če je avto redno in pravilno vzdrževan mora delati kot je treba. Lahko, da je bil narejen v petek in imaš pač smolo...

In kolikor sem se prevozil s puntom, naslon na vratih za roko je podn, tista ročka za zapirat vrata je postavljena višje kot je naslon, zato je res neudobno... pri agresivnejši vožnji čez ovinke postane za sovoznika precej moteče ker se nima kam prijeti, po stolu ga pa tudi nosi.
Največ s strani clia sem se prevozil v ekstremu, ima perfektne sedeže, tudi tapete so precej bolj ušečne kot v puntu. To bi bilo pa vse s strani izkušenj.

Koliko se kaj fiat kvari nevem, čeprav prijatelj kolikor je meni znano ni kaj pogost obiskovalec servisev.

Tako, da ostane tu le kaj ti je bolj všeč, jaz bi definitivno vzel clia, tudi če se poizkušam bolj postaviti v objektiven položaj
Zadnjič spremenil Žiiga, dne Po dec 24, 2007 11:42 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po dec 24, 2007 11:39 am

Pozabljate, da je bila v »družini« FIAT prestiža v največji meri deležna znamka LANCIA. Proti Y je PUNTO vedno izgledal ceneno, seveda tudi CLIO.

Podobno kot Y – vendar na drugačen, čisto svoj način je prestiž ponujal POLO – v splošnem glede kakovosti izdelave in občutka prestiža je bil vedno (občutno) boljši kot PUNTO in CLIO – ponujal pa je že lep čas pred njima veliko večje možnosti izbire opreme in možnost kombinacij le-te ne glede na stopnjo opreme, motorja in ostalih lastnosti – od dvo-barvne armaturne z možnostjo izbire barv, pa vse do avtomatske klime, navigacije ipd. – skratka kupec je imel na voljo veliko večje možnosti izpolnitve zahtev.

Glede izbire : osebno bi v tem rangu izbral TOYOTO YARIS – oblika je stvar okusa, kakovost YARIS-a pa je v vsakem primeru nedvomno boljša kot jo nudita CLIO oz PUNTO.


LP
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 24, 2007 11:48 am

ABARTH, se ne strinjam s teboj. Clio mk1 naprimer je proti puntu tisti letnik imel mnogo več. Ko so pri puntu lepo trenirali mišice poleti, si pri cliu (večina na cesti jih je bilo RT) lepo pritisnil gumb in bum, že si imel veter v laseh. Prav tako velja za ogledala, stegovanje na sovoznikovo stran so pri renaultu kaj hitro odpravili. Že precej zgodnji letniki clia so imeli električni pomik stekel. Avtomatske klime pač niso poznali, so jo pa za to imeli.

Da ne omenjam, da je clio za razliko od punta, ki je poznal le GT izvedenko kot je meni znano, imel tudi 1.8 baccara, Skoraj PREstižen avtomobil. Električni pomik stekel spredaj in zadaj, usnjeni sedeži, ampak res kot se zagre, klima, avtomatski menjalnik, .... Potem so tu še 16v in williams, ki sta pač bolj športne izvedenke, ampak pustimo sedaj to.

Glede pola... hmm zgleda, da sem veliko prespal. Da je imel polo letnik 1992 ko je clio prišel na naše tržišče avtomatsko klimo in navigacijo? hmm
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po dec 24, 2007 12:12 pm

Če si malce bolje prebereš - govorim o možnostih, kombinacijah (beri:individualnost) - oprema, motor ipd.

CLIO : za dobro opremo (kot si jo naštel) je bil pogoj t.i. "top" različica - z najmočnejšimi agregati + najboljšo (boljšimi) stopnjo opreme

POLO je za razliko dobro opremo (kot si jo naštel) ponudil tudi v osnovnih (motor + oprema) - občutno cenejših različicah.

LP
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 24, 2007 12:18 pm

se opravičujem glede tega ja, sem malo narobe zastopil ;)

Drugače pa je bila cena pola nasplošno višja kot cena clia. In Konfortne sedeže si lahko dobil že v clio z 1.4 litrskim agregatom, prav tako električni pomik stekel in ogledal, klimo naknadno.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

Napisal/-a SELJO Po dec 24, 2007 1:13 pm

zgoraj je armatura os sporting modela. Cene so sicer malo višje ampakce bo kaksen pameten sem pripravljen odsteti tudi kak eur vec pa da dobim puntota 1.2 16v sporting ni pa to seveda pogoj. Problem je predvsem to ker so v 90% 1.2 8v motorji...sam pa ciljam na 1.2 16v...Glede clia ima kolega 2003 pa ima same tezave z njim predvsem zavore in elektronika...pa je prvi lastnik. Mozno pa je da ima samo nesrečo.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 24, 2007 1:18 pm

Kaj ga pa zajbava pr zavorah in elektronki?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

Napisal/-a SELJO Po dec 24, 2007 1:31 pm

Ima 50000km zavore mu cvilijo ze od samega začetka diske so mu menjali ze pri 25000km in se zadeva se vedno nadaljuje...ne najdejo vzroka....smesno ampak res. Glede elektronike mu non stop pregorevajo čarnice, se prizigajo neke lučke po armaturi...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 24, 2007 1:48 pm

vrjetno ma lucas ploščice
Renault z bosch diski in ferodo ploščicam dela u piko ;) Za diske lahko rečem de so tut bolš kot brembo. Glede žarnic je pa tko dej to bolezen clia, zadnja pod tablico gre pri usakem, nevem če je kakšn prišel, da mu nebi pregorela, razen izjeme, vendar to je skoraj pri vseh renaultih. Spredaj so redke :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po dec 24, 2007 4:57 pm

POLO je za razliko dobro opremo (kot si jo naštel) ponudil tudi v osnovnih (motor + oprema) - občutno cenejših različicah.

Dobro no @Abarth, morda je to že res. Vendar me zanima kdo si bo kostumiziral Pola z neko osnovno mašino z navigacijo za >2000EUR, torej kos opreme ki znese 20% vrednosti vozila. :P Že res da obstaja. Ampak kupci tovrstne "luksuzne" opreme bodo pač pogledali vsaj razred višje.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po dec 24, 2007 5:56 pm

Dr.M3 je napisal/-a:
POLO je za razliko dobro opremo (kot si jo naštel) ponudil tudi v osnovnih (motor + oprema) - občutno cenejših različicah.

Dobro no @Abarth, morda je to že res. Vendar me zanima kdo si bo kostumiziral Pola z neko osnovno mašino z navigacijo za >2000EUR, torej kos opreme ki znese 20% vrednosti vozila. :P Že res da obstaja. Ampak kupci tovrstne "luksuzne" opreme bodo pač pogledali vsaj razred višje.


To ni nujno ker nekateri pač hočejo majhen avto z ful opremo,se pa strinjam da je cena takega že primerljiva z avtomobilom,ki je že v višjem razredu. :idea:
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po dec 24, 2007 6:24 pm

Primerjate nekega športnega Puntota Sporting ali ne vem kaj, pa dajte zraven Cliota RS!

Kateri punto se lahko primerja z cliotom RS? Kateri?

Pa še to:JEREMIJA79ali veš katera plastika je ABS in katera PP?
Vprašam ker si bolj strokovnjak za plastiko.



:pivo :pivo :pivo :pivo :pivo
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Po dec 24, 2007 6:55 pm

Ce zna biti punto dobro opremljen, zna biti clio bolj :lol:

Slika
Slika
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Po dec 24, 2007 7:03 pm

Punto 1.2 16V Sporting dobiš že za 4000EUR, tako da je bila primerjava namestu.Clio RS pa ne tu not tišat saj je veleko dražji.
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Po dec 24, 2007 7:14 pm

Pa tu je govora o 1.2 16v kar punto je, RS je pa razred zase, ki mu itak noben niti do kolen ne seze v svojem razredu!

Drugac pa tukej gor tega ne bos zvedu kater avto kupit! Usak svoje j***a hval, krkol bos kupu se bos mogu sam odloct
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po dec 24, 2007 10:18 pm

Clio3, pa ne morš dat za primerjavo Clia Initiale :lol: :lol: :lol: :lol:
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov