Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če jan 24, 2008 11:56 pm

Jeremija: spet nisi prebral. Jaz se prav nič ne usajam na druge.
Le prepisal sem podatke.

Abbe je rekel "res so biser teli dci-ji" zaradi tega ker po njegovem imata 80 konjski CLio dci in 90 konjski Golf 5 TDI enak pospešek, kljub precej višji teži slednjega (in je to po njegovo full slabo). Jaz sem njegovo izjavo demantiral s konkretnimi tehničnimi podatki, ki kažejo da ima celo 80 konjski Polo slabši pospešek, kaj šele 90 konjski Golf. Zaradi tega so po njegovo sedaj pa TDI "biseri" ali kaj?

Toliko z moje strani, o tem ne mislim več debatirat. Sploh če sogovornik ne razume napisanega.

Kakšna kregarija je bila pa v drugi temi me pa niti ne zanima.

------------------------

warmaster: jasno je, da se precej bolje pelje Golf. Clio ni konkurenca Golfu. Jaz ne vem zakaj nekateri sploh primerjate Cliota in Golfa. Golf je v razredu Megana (oz. Megane je v razredu Golfa - da ne bodo nekateri spet grdo gledali :-P ). Na mestu je primerjava Clio - Polo. ;)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe jan 25, 2008 12:00 am

Dr.M3 je napisal/-a:Kakšna kregarija je bila pa v drugi temi me pa niti ne zanima.


Ne,ne v drugi temi v vseh temah ki tako ali drugače vključujejo znamko Renault. :idea:
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Pe jan 25, 2008 12:08 am

Kot prvo, osebno se mi zdi mal glupo da se kregate kera znamka avtomobila je boljša na topicu, kjer tipa zanima določen tip motorja v točno določenem avtu.
Kot drugo, ne mi kle guvort,da gre 1.9 100 KM isto kot 1,5 100km. KUBATURA JE PAČ KUBATURA! Prej zadeva prime pri 1.9 in tud ko prime je bolj brutalno.

Zdej pa tipu mal pomagajte, pa svoj ego puste mal na miru.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Pe jan 25, 2008 9:41 am

@Dazi--> evo ravno to sem jas hotel povedati v svojem postu... kubiki naredijo svoje In normalno, da je potrebno avto k istisne z 1,9-->100 konjev manj priganjati, kot pa motor z istim številom konjev in 1,5 mašino... pač enosnavno navor je lepše porazdeljen in vleče postopoma(čeprav je to spet od znamke odvisno)

Tko da po moje vzami 1,9 porabo boš imel skoraj isto mogoče liter več, vendar pomoje ti nebo žal, še posebej pri kakšnem prehitevanju, recimi v navkreber... načeloma si lahko tudi umisliš čip(seveda če ti par 100e ne predstavla težav) in po mojem mnenju imaš idealno kombinacijo moč->poraba->ragistracija pa dodal bi še vzdržljiivost, sam nevem kk so renoji na tem području, še posebej čipani

lep dan vsem :)
Slika
 
Uporabniški avatar
tili
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:12 am

Napisal/-a tili Pe jan 25, 2008 9:52 am

Napisanih je 6 strani in še vedno ni prepričan ali je ta motor 1.5 dizel dovolj za Megana. JA JE več kot dovolj. Glede na sposobnosti SLO voznikov je še preveč dober za 70% folka. Imel sem ga en teden doma namesto Lagune 2 1.6 16V in je veliko,veliko bolj prožen motor. Pojdi na testno vožnjo in po 2 min boš ugotovil, da je 6 strani na tem forumu mlatenje prazne slame.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe jan 25, 2008 10:22 am

pa saj sem rekel da me zmogljivost(pol sekunde gor ali dol pri pospeševanju) ne zanima ker gre vsak avto po avtocesti 150.
Zanimam se za vzdržljivost itak sm zvedu dovolj, servis pa tudi ni ne vem kako dragi.

lp

p.s.
ko sem že na začetku povedu vw me ne zanima ker je precenjen, glasnost še nekako toleriraš...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 25, 2008 10:38 am

fanje- tehnologija gre naprej- 1.9 100 km j eisti šmorn kot 1.5 100 km- navor je praktično enak- pri obeh tudi podobno razporejen, konji so isti....
pač za iste karakteristike so uspeli dosečt pri manjši kubaturi in s tem tudi manjši porabi

pa da še jst mal pogrejem temo- 105 km golf V gre za odtenek slabše kot 80km clio prejšne generacije (čipan)- možakar iz Porsche slovenija ni mogel vrjeti da sm ga dol udaru, in me je tako ustavu na semaforju, ter me spraševal kaj zaeno mašino mam notri- zdej da bi šel FUL boljš - to ne sm pa pridobil ene 3 dolžine avta do ene 120 km/h- glih tolk da sem lahko ''varno'' zapeljal pred njega
zdej pa glodite ;)
kot sem že napisal- mislim da je 1.5 mašina ena boljših na trgu, saj je poraba tudi ob priganjanju nizka- 1t clio je mel porabo pri 190km/h 10.3l- povprečna poa max do 5.4
lp
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

cc

Napisal/-a warmaster Pe jan 25, 2008 11:15 am

@kljukec---> glej normalno če si mel čipanga 80 konjskega cliota na cca 100 oz še nekoliko več konjv, normalno da gre bolje od 105 konjskega golfa. Glej moj oče vozi golfa 2.0 tdi čipan na 175 konjev, poraba 6,2 litra na prevoženih 4000 kilometrov.
NIKAKOR NI 1,5 ISTO k 1,9 VERJEMI... vozim oba avtomobila, oziroma imamo oba avtomobila doma. Glej pri vw so pri prejšnjih serijah avtromobilov, pač taktizirali z močjo, zaradi tega imaš 1,9 od 90km pa do 150
poleg teha, sem se peljal cca leto dni nazaj v golfu gti TDI 150 konjev, čipan na 185...
potemtakem ne moreš reči, da je 1,5 100konjev nekakšen napredek?
poleg tega da ne omenjamo motorjev 1,4 tsi @170 konjev---> to zame nekaj pove...
poleg tega poznaš koga k ma agragat 1,5dci prevoženih več kot 250.000 kilometrov?
Slika
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe jan 25, 2008 11:22 am

@warmaster: Da ma 1.9 dci manjšo porabo, kot 1.5 dci :rofl Dont make me laugh!

Kot zgleda folk ne ve kaj sploh prinaša večja kubatura.

Včasih je bil tud PC, ki je danes v vaši uri, velik za celo garažo ;)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe jan 25, 2008 11:35 am

sej ma manjšo porabo pr 170 prej pa ne.

zdej so začel tud delat 1.5 dci s 6 prestavami :twisted:
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Pe jan 25, 2008 1:18 pm

Kot sem že omenil, imamo pri nas v firmi fiate,doblote, enga z 1.3 JTD, kao šparavc. Žre nam 9 litrov!!! In še nisem vozil bolj anemične mašine v življenju. Drugi so 1.9 JTD 100 KM. Vsi voženi po mestu, s tem da 1.9 žrejo 7. Pa nismo najbolj počasni vozniki.
Je pa, hvala bogu, renaultova 1.5 tdci bolšja( ja, vem da je za 2 deci večja mašina...)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: cc

Napisal/-a Energetik81 Pe jan 25, 2008 1:46 pm

warmaster je napisal/-a:NIKAKOR NI 1,5 ISTO k 1,9 VERJEMI... vozim oba avtomobila, oziroma imamo oba avtomobila doma.

ČE je krivulja navora in moči pri obeh enaka, ne moreš pri vožnji občutiti razlike, pa je lahko 1L ali pa 15L mašina! Seveda sm če napisal z veliko.. Samo verjetno v praksi nista enaki krivulji, zato drugačen občutek..
In po mojem pri enaki vožnji porabita približno enako. ČE je pa krivulja navora pri manjši kobaturi premaknjena proti višjim obratom, je pa seveda zadeva drugačna.

@Dazi: če vam 1,3JTD žre 9L je neki narobe z mašino al pa ne znate šparovno vozit. Šaltaj pri 2000rpm, vozi enakomerno od semaforja do semaforja in ne gas/bremza. Pa pritiskaš nežno na gas - pri dizlu je vezan direktno na količino vbrizganega goriva, in če pritisneš do daske, bo šlo ven pol neizgorelega...
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Pe jan 25, 2008 2:55 pm

Pa sej bi manj pohodu gas, sam pol ga pa lohka tud kr zaparkiram. Ma ful velko turbo lukno. Če bi meu vsaj mal več kubov....a ne....
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Re: cc

Napisal/-a speedfight Pe jan 25, 2008 3:54 pm

warmaster je napisal/-a:@kljukec---> glej normalno če si mel čipanga 80 konjskega cliota na cca 100 oz še nekoliko več konjv, normalno da gre bolje od 105 konjskega golfa. Glej moj oče vozi golfa 2.0 tdi čipan na 175 konjev, poraba 6,2 litra na prevoženih 4000 kilometrov.
NIKAKOR NI 1,5 ISTO k 1,9 VERJEMI... vozim oba avtomobila, oziroma imamo oba avtomobila doma. Glej pri vw so pri prejšnjih serijah avtromobilov, pač taktizirali z močjo, zaradi tega imaš 1,9 od 90km pa do 150
poleg teha, sem se peljal cca leto dni nazaj v golfu gti TDI 150 konjev, čipan na 185...
potemtakem ne moreš reči, da je 1,5 100konjev nekakšen napredek?
poleg tega da ne omenjamo motorjev 1,4 tsi @170 konjev---> to zame nekaj pove...
poleg tega poznaš koga k ma agragat 1,5dci prevoženih več kot 250.000 kilometrov?



Jst sedajle po 3eh letih prevoženega 150 000km pa dela bolj umirejeno kot takrat ko je mel 1000 ;) Skratka, mašina je trpežna, če jo voziš kot človek. Samo redni servisi in to je to ;)

100 kojnjski 1.5 motor je čist dovolj za Megana, če nis nek dirkač. Najbolje, da greš probat pa se sam odloči, če ti je dovolj ali ne...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe jan 25, 2008 4:10 pm

Če je dovolj 90 konjsk dizel za v Golfa 5, bo tudi 100konjski dizel za Megana 8)
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Pe jan 25, 2008 4:38 pm

No bom še jst povedal za dci! Velik vozim očetovga Kangooja 1.5 85, pa sem zelo pozitivno presenečen nad močjo, saj sem bil tud jst skeptičen nad kubaturo pred nakupom! Jst tako svetujem, da če želi avtor nekaj privarčevati na registraciji in porabo, naj vzame 1.5 105! V primeru, da pa je dinamičen voznik pa naj vzame 1.9, kjer mu bo motor manj trpel... Drugač sem pa tud jst pristaš večje kubature pri avtu, ker lahk z enako količina bencina prevozim pot s Cliom 1.2 16v kot tudi z Meganom 1.6 8v, samo registracija je problem :evil:
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Pe jan 25, 2008 5:55 pm

Zanimiva tema ... sploh nevem kaj bi napisu ....mah kupi megana pa je sam da je ohranjen pa da lepo laufa ....crkne ti lahko itak en kup stvari ali pa nič .....kokr maš srečo ..pa ne samo pri Renaultih ...mal je pa tud odvisno od šoferja kako vozi ...zjutraj ga špari ko je mrzu(max 2000 obratov) ..menji olje na 20.000 km pa bo delu k urca 8)..pa tanki ga na OMV ali kašn Mol k na petrolu je obupna nafta :roll: no vsaj je bila ...jst tam netankam že 4 leta
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe jan 25, 2008 6:01 pm

jaz ti lahko samo rečem, da 100 KM v cliotu skoraj trga (resnično dobr potegne, tudi končna ni slaba, pa do 100.000 ni blo še nobenih problemov). kako je pa z meganom pa ne vem. Je pa 1.5 dci po moje en boljših renojevih motorjev
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So jan 26, 2008 8:25 pm

Ker te zanima vzdrževanje motorja ti bom napisal sledeče:

od 2002-2005 sem z meganom DCI 1,9- 105KS prevozil 120.000km. vem, da to ni motor za katerega se zanimaš ampak vseeno- nikoli ni bilo problemov in dodatnih doplačil na servisu RAZEN! mislim da vsaj 5x sem doživel light show in ko se je napaka iz računalnika zbrisala je bilo vse v redu. poseg stane minimalno, zgubi pa se zaupanje, še posebno če se ti avto ustavi tam kjer se je meni...

nisem pristaš ne ene ne druge znamke avtomobilov. ampak dejstvo je da ko sem leta 2005 kupil passata (letnik 2002- isto star kot megane) 1,9 130KS, ki je mimogrede sigurno težji (da se ne boste kregali) sem opazil da sigurno porabi vsaj pol litra manj, raje 0,8dl. razlika je tudi v porabi olja v prid VW. (megana sem prodal na 120.000, od očeta sem kupil pasata pri 122.000, oba vožena umirjeno- tako da razlik nebi smelo biti!)

pa da ne bom samo lepo govoril o VW, so problemi tudi tukaj, manjši podobno kot z dci. UPAM da je renault že popravil predporodne težave z elektroniko, kolikor polušam kolege še ne popolnoma.

kar se pa moči in kobature tiče sem pa prepričan da je dovolj, poleg tega si si pa verjetno sam izračunal koristi pri registraciji. megane ki sem ga vozil je imel po mojem mnenju idealen motor za normalne (umerjene) voznike. poleg tega ko boš imel avto naložen se sigurno ne bo obnašal kot 1,4 98KM al koliko že, ker ima dovolj navora.
 
Uporabniški avatar
yolle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne okt 24, 2004 10:32 am

Napisal/-a yolle Pe feb 01, 2008 11:04 am

tili je napisal/-a:Napisanih je 6 strani in še vedno ni prepričan ali je ta motor 1.5 dizel dovolj za Megana. JA JE več kot dovolj. Glede na sposobnosti SLO voznikov je še preveč dober za 70% folka. Imel sem ga en teden doma namesto Lagune 2 1.6 16V in je veliko,veliko bolj prožen motor. Pojdi na testno vožnjo in po 2 min boš ugotovil, da je 6 strani na tem forumu mlatenje prazne slame.


Edin pameten post.....

Povem ti samo takole:
1.Motor je tih
2.Poraba normalna vožnja do 130km/h 4,5L....tko da tisti k sanjajo da ma 1.9 isto porabo (-->šaljivci)
3.navor je solidn, vendar ne pa pretiravat pri pričakovanjih--seveda če se ga pritisne gre VEČ kot dovolj, vendar je potem tudi način vožnje bolj "dinamičen"
4.olja ne pije skoraj nič
5.edin zdele pozim rabi prbližn 8km da se avto segreje
6.....

če te kaj zanima še pa kr praši
lp
yolle
SlikaSlika
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov