Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po apr 13, 2009 3:34 pm

Nope LX je brez klime, LX open pa je že z klimo (mislm da je lih 500€ dražji). Vsaj kkšn mesec nazaj je bilo tako ko sm na uradni strani gledal.

Un se men zdi ok nakup, "nov" avto za 2000€ manj... (fresh je zdej 10.990)
 
Uporabniški avatar
M4rko
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Ne jan 02, 2005 10:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a M4rko Po apr 13, 2009 3:54 pm

ja ta ki je 500 eur dražji je LX open po ceniku: http://www.kia.si/pricelist/?model=223

P.S. "...in ne vključujejo doplačila za metalno barvo in prevoz." a še kaj? :P

Če bi malo spustili ceno rabljenega in glede na "skrita" doplačila pri novem, bi znala priti razlika tam cca 3k eur.. To pa je že kar nekaj..
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor To apr 14, 2009 11:59 am

M4rko je napisal/-a:ima kdo kakšno informacijo o tem avtu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2667247&show=1 ? Ogledov ima že kar nekaj.. :P


Avto je treba videt in strokovno ocenit.

Glede ugodnosti cene - za hec vprašaj kakšenga prodajalca za koliko ti takšen avto odkupi.

LP
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Napisal/-a dejanz75 Sr apr 15, 2009 7:47 am

Jaz sem se pred par tedni resno odločal za nakup take Kie. Imel sem tudi testno vožnjo z točno takim vozilom kot bi ga sam kupil (proceed 1.4 city) in moji vtisi so bili: solidno vodljiv avto, kljub zelo posrednemu volanu, absolutno preslaboten in preglasen motor (moj stari leon je imel manj konj a je precej bolj vlekel) ter nenatančen menjalnik.
Sem bil pa šokira nad notranjostjo avtomobila, zunaj sicer izgleda super samo notri je pa na nivoju (novodobne) stoenke... primer: za osvetlitev notranjosti avtomobila je samo ena luč (na sredini stropa), še celo stoenka je imela tri... :twisted:
Tak avto ima sicer tudi moj sodelavec in sem bil presenečne da plačuje za servis na bencinskem motorju več kot jaz za TDIja ...
Skratka, na koncu sem rekel "ne, hvala". Sicer lep korak naprej za Kio, ampak še vseeno precej za evropsko konkurenco. Za to ceno raje kupim dobro opremljenega evro malčka (npr. Fiesta), za ceno boljše izvedbe Kie (cca. 14.500 eur) se pa brez problema dobi že lep nabor avtov srednjega razreda.
Aja, sam sem se pa na koncu odločil za nakup kupil tri leta starega passta 2.0tdi z DSG menjalnikom... ;)
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Sr apr 15, 2009 8:33 am

dejanz75 je napisal/-a:Jaz sem se pred par tedni resno odločal za nakup take Kie. Imel sem tudi testno vožnjo z točno takim vozilom kot bi ga sam kupil (proceed 1.4 city) in moji vtisi so bili: solidno vodljiv avto, kljub zelo posrednemu volanu, absolutno preslaboten in preglasen motor (moj stari leon je imel manj konj a je precej bolj vlekel) ter nenatančen menjalnik.
Sem bil pa šokira nad notranjostjo avtomobila, zunaj sicer izgleda super samo notri je pa na nivoju (novodobne) stoenke... primer: za osvetlitev notranjosti avtomobila je samo ena luč (na sredini stropa), še celo stoenka je imela tri... :twisted:
Tak avto ima sicer tudi moj sodelavec in sem bil presenečne da plačuje za servis na bencinskem motorju več kot jaz za TDIja ...
Skratka, na koncu sem rekel "ne, hvala". Sicer lep korak naprej za Kio, ampak še vseeno precej za evropsko konkurenco. Za to ceno raje kupim dobro opremljenega evro malčka (npr. Fiesta), za ceno boljše izvedbe Kie (cca. 14.500 eur) se pa brez problema dobi že lep nabor avtov srednjega razreda.
Aja, sam sem se pa na koncu odločil za nakup kupil tri leta starega passta 2.0tdi z DSG menjalnikom... ;)


Človek, zbudi se! Testiral si LX fresha vrjetno. Za manj kot 11k€ ima vrhunsko opremo. Če pa te moti, da je v notranjosti osvetlitev sam na sredini kupi EXa, ki ima še spredaj osvetlitev in bralne lučke. Ne vem kaj pričakuješ. Oglej si pri Astri, Focusu..., ki sta sicer dražja pa boš videl da tudi tam ne dobiš osvetlitev notranjosti po tvojem merilu. Če si testiral 1.4 motor, pojdi najprej probat kako astro 1.4 pa boš videl, da je motor več kot spodoben. Menjalnik je eden boljših v tem razredu kot tudi potrjujejo vsi novinarji.
Tudi jaz bi rad kupil cee'da za 11k in dobil avto popolnoma enak kot je BMW 135i z vso dodatno opremo, sam je to nemogoče. Si sploh testiral še kak drug avto za 11k?
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Sr apr 15, 2009 8:36 am

dejanz75 je napisal/-a:Jaz sem se pred par tedni resno odločal za nakup take Kie. Imel sem tudi testno vožnjo z točno takim vozilom kot bi ga sam kupil (proceed 1.4 city) in moji vtisi so bili: solidno vodljiv avto, kljub zelo posrednemu volanu, absolutno preslaboten in preglasen motor (moj stari leon je imel manj konj a je precej bolj vlekel) ter nenatančen menjalnik.
Sem bil pa šokira nad notranjostjo avtomobila, zunaj sicer izgleda super samo notri je pa na nivoju (novodobne) stoenke... primer: za osvetlitev notranjosti avtomobila je samo ena luč (na sredini stropa), še celo stoenka je imela tri... :twisted:
Tak avto ima sicer tudi moj sodelavec in sem bil presenečne da plačuje za servis na bencinskem motorju več kot jaz za TDIja ...
Skratka, na koncu sem rekel "ne, hvala". Sicer lep korak naprej za Kio, ampak še vseeno precej za evropsko konkurenco. Za to ceno raje kupim dobro opremljenega evro malčka (npr. Fiesta), za ceno boljše izvedbe Kie (cca. 14.500 eur) se pa brez problema dobi že lep nabor avtov srednjega razreda.
Aja, sam sem se pa na koncu odločil za nakup kupil tri leta starega passta 2.0tdi z DSG menjalnikom... ;)

Nenatancen menjalnik?
Se nemorem strinjat stabo,... ocitno nisi vozil ceeda
Za osvetlitev notranjosti sta 2 luci, ena spredaj in ena zadaj + 2 bralni + 2 na sencniku + 2 bralni zadaj ... se jih potrebujes vec?
Torej menis da ima fiesta bol kvalitetne materiale v notranjosti?
Slika
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Napisal/-a dejanz75 Sr apr 15, 2009 8:47 am

1.4 city pride 11.500 eur (z prevozom in vražjimi tepihi). OK? v tem cenovnem razredu sem testiral fiesto 1.4 trend, ki povozi kio na vseh točkah razen v notranji prostornosti, kjer pa tudi ni take razlike kot bi človek pričakoval glede na razliko v zunanih merah.
in ja, LX/city/fresh ima eno luč v kabini... normalno opremo ima EX, ki pride z 1.6 motorjem in stane 14.500 eur - absolutno predrago ker se za ta denar dobi npr. bravota 1.4 turbo ali leon 1.6 ali megana 1.6.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr apr 15, 2009 9:36 am

Jasno je, da je tisto pravo pri (Pro) Ceed-u 'EX' oz. 'TX' oprema s sport paketom - tudi kar se notranjosti tiče. Je pa tudi res, da za ta denar (10-11k) že osnovna oprema ponuja veliko, če greš gledat po spisku.

Izgled notranjosti je itak precej subjektivna stvar, podobno kot npr. zunanja oblika. Meni osebno je npr. pri Ceed-u boljša kot npr. v Bravu, Focusu, Astri in še kakšnem konkurentu v tem razredu - govorim za osnovnejše pakete opreme, ki so cenovno primerljivi z 'EX' opremo pri Ceed-u, ki pa ponuja že več "razkošja" kot 'LX' ali 'city'. Bravo ima npr. zelo boge sedeže (šele pri sport opremi so boljši), Focus ima neugledno plastiko na vratih, Astra je nasploh pusta,... Tudi Golf VI, če ni ravno highline, ima za moje pojme bolj bogo notranjost. Samo z razliko, da je tam cena ohoho višja od naštetih...

Tako da govorjenje, da ima KIA nevem kako slabo notranjost (tako kvaliteta kot izgled), je neutemeljeno oz. mi pove, da nisi dodobra stestiral razrednih konkurentov! :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Sr apr 15, 2009 9:55 am

OFF: @DejanZ - kako kaj zadovoljen z DSG menjalnikom pri passatu?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr apr 15, 2009 10:45 am

dejanz75 je napisal/-a:1.4 city pride 11.500 eur (z prevozom in vražjimi tepihi). OK? v tem cenovnem razredu sem testiral fiesto 1.4 trend, ki povozi kio na vseh točkah razen v notranji prostornosti, kjer pa tudi ni take razlike kot bi človek pričakoval glede na razliko v zunanih merah.
in ja, LX/city/fresh ima eno luč v kabini... normalno opremo ima EX, ki pride z 1.6 motorjem in stane 14.500 eur - absolutno predrago ker se za ta denar dobi npr. bravota 1.4 turbo ali leon 1.6 ali megana 1.6.

jst sm testiral fiesto 1.4 95 km in ne ceeda ampak hyundaia I30 1.4
presenečen sem bil nad neodzivnostjo in neprožnostjo fieste- dejansko me je razočarala- drugače notri ful dobra- malce premajhna zame, ne pa za mojo boljšo polovico, mi je pa čudno, da ima prtljažnik popolnoma neobdelan, pa še zlagajo se zici ne v ravno dno
drugače ima sicer boljše materiale v notranjosti kot ceed in i30, vendar sta korejca vredna svojga dnarja (gledam le 5 vratne izvedenke)- čeprav je trenutno v ožjem izboru Citroen C4 Confort VTi 120 (1.6 mašina)- 13.000 nov srebrn (salonsko vozilo)
lp
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr apr 15, 2009 11:25 am

Polo78 je napisal/-a:Tudi Golf VI, če ni ravno highline, ima za moje pojme bolj bogo notranjost. Samo z razliko, da je tam cena ohoho višja od naštetih...

Potem imaš pa očitno zelo visoke standarde...in samo kapo dol, da te tvoje visoke standarde hkrati zadovolji KIA Cee'd?! Pa ne mislim nič slabega in ne želim netiti nobenega spora...ampak da rečeš, da je kvaliteta notranjosti (materiali / končna izdelava / ergonomija / ...) pri Golfu bolj boga so pa enostavno bučke! ;)

P.S.: Za referenco si pa lahko pogledaš npr. test v Delu, kjer je Golf z osnovnim nivojem opreme Trendline premagal vse glavne konkurente v svojem razredu...in zanimivo, da so v Delu še posebej pohvalili ravno serijsko (varnostno) opremo, vozno udobje ter kakovost izdelave v celoti, ki tebe tako motijo! ;)

[url=http://www.delo.si/tiskano/html/zadnji/Sobotna+priloga]Ford focus 1.6 Ti-VCT trend, hyundai i30 1.4 CVVT life, peugeot 308 1.6 16v Vti premium, renault megane 1.6 16V expression, volkswagen golf 1.4 TSI trendline
[/url]

P.P.S.: In ni se zgodilo prvič, da uvoznik za KIA-e ni želel na primerjalni test posoditi Cee'da - očitno pri uvozniku niso tako prepričani v svoj izdelek, kot to želijo nekateri prikazati na tem forumu...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Sr apr 15, 2009 11:34 am

Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Tudi Golf VI, če ni ravno highline, ima za moje pojme bolj bogo notranjost. Samo z razliko, da je tam cena ohoho višja od naštetih...

Potem imaš pa očitno zelo visoke standarde...in samo kapo dol, da te tvoje visoke standarde hkrati zadovolji KIA Cee'd?! Pa ne mislim nič slabega in ne želim netiti nobenega spora...ampak da rečeš, da je kvaliteta notranjosti (materiali / končna izdelava / ergonomija / ...) pri Golfu bolj boga so pa enostavno bučke! ;)

Mislim da je Polo78 mislil design same notranjosti, in ne tolko kvaliteto materialov,...
Materiali na ceedu pa glih niso taki kot v stoenki, kot je nekdo prej napisal,...
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr apr 15, 2009 11:50 am

MatejW je napisal/-a:Materiali na ceedu pa glih niso taki kot v stoenki, kot je nekdo prej napisal,...

To se pa strinjam...materiali v Cee'du in i30 so čisto korektni in daleč od časov stoenke ter yugecov! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr apr 15, 2009 1:39 pm

dejanz75 je napisal/-a:
vtisi so bili: solidno vodljiv avto, kljub zelo posrednemu volanu, absolutno preslaboten in preglasen motor (moj stari leon je imel manj konj a je precej bolj vlekel) ter nenatančen menjalnik.

saj to je "sodobni" problem teh korejcev(tudi določenih modelov z Japonske): teh 109 konjev ni nikoli 109 in pika. Sodelavka je (tudi na moje priporočilo) kupila 1.6 122 km in je (vsaj zame) polomija (o porabi ne bom, recimo, da ne zna vozit) Avto ma končne 192, ki jo stežka tudi doseže in to "picikli" 185 (samo v razmislek, kako in koliko bi avto šel, če nataknemo recimo 225 gume :?: )....nažalost, "stari" golf V s predpotopnim motorjem 1.6 8ventilc 100konjčkov, gre mimo kot za hec, kakor tudi astra karavan 105 konjska..

P.S da ne bo pomote; z avtom je prezadovoljna...(razen, ko se ponoči vozi jo osvetlitev armature "ubija v glavo") noben omenil, da se v tem paketu ne da "zmanjšat" osvetlitev.....(plastika je vsaj meni na "nivoju" razreda)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr apr 15, 2009 1:55 pm

Sodelavec je ravnokar kupil pro ceeda s točno tem motorjem (1.6). Po GPS-u smo se peljali 3je po ravnem 203km/h. Če jo zvrtiš, gre precej ok. Od golfa 4 z 1.6 motorjem pride do 100km/h desetinko sekunde hitreje po papirjih.
Ne vem natanačno, katero opremo ima po nazivu, je pa avto vsekakor vreden 12500€, kolikor je odštel, vsaj glede na teh prevoženih 50km.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr apr 15, 2009 2:16 pm

dejanz75 je napisal/-a:vtisi so bili: solidno vodljiv avto, kljub zelo posrednemu volanu, absolutno preslaboten in preglasen motor (moj stari leon je imel manj konj a je precej bolj vlekel) ter nenatančen menjalnik.

Torej fizika zgleda ne velja več pri Ceedu...
Hudiča, če ima pri recimo enaki masi in aerodinamiki več kW, potem bolje "vleče", pika. Spet neki občutki pri tehničnih zadevah. A si imel slučajno merilec pospeška v obeh primerih?
Je pa res, da so motorji pri Kii in Hyundaiu precej naviti in da nazivno moč in navor dosežejo v precej visokih obratih. Pa kaj zato, dosežejo jih še vedno. Pač pritisneš nad 4000+ rpm.
Včasih vozim 8-ventilca v Polotu, ponavadi pa 12V v Accentu. Oba enako kubaturo, samo 1. ima 60, drugi 84 KM. In pri Polotu se ti zdi, da blazno potegne - ampak samo pri nižjih rpm, nad 4800rpm ga zmanjka totalno, pač krivulja navora začne močno padati. Medtem ko navita mašinca v Accentu takrat šele zaživi. In če meriš pospešek, je pri drugem sigurno večji, ne moreš mimo fizikalnih zakonov.
Verjetno potem folk sklepa, da so mašince v Korejcih švoh, pa sploh ne grejo čez 3000rpm..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr apr 15, 2009 3:03 pm

Spet se mi zdi, da se primerjajo jabolka in hruške, rezultat vsega pa je čežana. Primerjava med razredi je velikokrat milo rečeno nesmiselna, osredotočit se je potrebno na dotični razred - to je nižji srednji. Zelo plastično prikazano je to tako, da za cca 30.000 € kupiš Audija A4, vendar mu lahko manjka precej "smiselne" opreme, za taisti denar pa pričakujem v nižjem razredu, pri npr Golfu (pustimo premium primerke A3, BMW1,...), da me zjutraj pozdravi in skuha kavo. :D Še bolj nesmiselno pa je primerjati nov avto z rabljenim. Ok, za 30.000 se pa potem dobi že....
:shock:

Za dani denar je Cee'd še vedno izjemno korekten nakup, za povprečnega voznika več kot dovolj. Subjektivno občutki so lahko povsem drugačni pri zunanjosti (čeprav je tudi Cee'd zelo lepo oblikovan, še posebej Pro Cee'd), kakor tudi v notranjosti. Priznam, da je v tem množičnem razredu VW še vedno pojem ergonomije ter kakovosti sestavljenih delov (čeravno imam tudi s highline opremo slabe izkušnje-luščenje "povrhnjice" plastike).
Cee'd je sedaj že nekaj časa na tržišču, otroških bolezni pa ni bilo pretirano oz. se je že izkazal za zanesljivega. Velika prednost je že tolikokrat omenjena garancija ter seveda več kot konkurenčna cena - posledica je bila tudi odlična prodaja le tega. S tem pa so posledično prisilili tudi konkurenco, da ne postavljajo svojih cen v nebeške višave.
Na koncu pa je potrebno potegniti tudi črto, kaj povprečni voznik tega razreda išče: odlična lega na cesti (BMW1), sladkorčki, kot so DCC (Golf VI), DSG (VW konceren ter Powershift pri Volvu),... so pač v manjšini, kar povprečen kupec pač ne išče v tem segmentu.
Hvala bogu pa je možna individualizacija pri nakupu avtomobilov in vsakdo kupi tisto, kar mu pač paše - Cee'd pač velja za racionalen nakup, ko potegneš črto pod vse stroške. Kljub vsemu pa menim, da je vodil marsikaterega kupca ProCee'da pri nakupu ne samo Ratio temveč tudi Emotio.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr apr 15, 2009 4:38 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Tudi Golf VI, če ni ravno highline, ima za moje pojme bolj bogo notranjost. Samo z razliko, da je tam cena ohoho višja od naštetih...

Potem imaš pa očitno zelo visoke standarde...in samo kapo dol, da te tvoje visoke standarde hkrati zadovolji KIA Cee'd?! Pa ne mislim nič slabega in ne želim netiti nobenega spora...ampak da rečeš, da je kvaliteta notranjosti (materiali / končna izdelava / ergonomija / ...) pri Golfu bolj boga so pa enostavno bučke! ;)

P.S.: Za referenco si pa lahko pogledaš npr. test v Delu, kjer je Golf z osnovnim nivojem opreme Trendline premagal vse glavne konkurente v svojem razredu...in zanimivo, da so v Delu še posebej pohvalili ravno serijsko (varnostno) opremo, vozno udobje ter kakovost izdelave v celoti, ki tebe tako motijo! ;)

[url=http://www.delo.si/tiskano/html/zadnji/Sobotna+priloga]Ford focus 1.6 Ti-VCT trend, hyundai i30 1.4 CVVT life, peugeot 308 1.6 16v Vti premium, renault megane 1.6 16V expression, volkswagen golf 1.4 TSI trendline
[/url]

P.P.S.: In ni se zgodilo prvič, da uvoznik za KIA-e ni želel na primerjalni test posoditi Cee'da - očitno pri uvozniku niso tako prepričani v svoj izdelek, kot to želijo nekateri prikazati na tem forumu...


V mislih sem imel bolj kot ne to, da recimo Golf VI 'trendline' ni kaj dosti boljši po uporabljenih materialih kot npr. srednje opremljen Ceed ali kot srednje opremljeni konkurenti v tem razredu. Itak je povsod preveč plastike. A Ceed ima vsaj usnjen volan serijsko, kar Golf za precej višjo začetno ceno ne premore in še kakšna taka "malenkost" bi se našla...

Drugače je pa itak pri vseh avtomobilih enako: Šele bogateje opremljene različice imajo lepšo notranjost zaradi uporabljenih materialov kot npr. usnje, krom ipd. Tako je pri Ceed-u, kot pri Golfu in kot tudi pri vseh ostalih. Nevem pa zakaj ste nekateri takoj užaljeni, ko nekdo samo izgovori besedo Golf, poda nanj neko kritiko, pa čeprav je le ta konstruktivna?! :roll:

Za ergonomijo pa itak vem, da jo imajo VW vozila nasplošno že od nekdaj zelo dobro, itak sem imel kar nekaj časa polota in vozil tudi golfe (ali bil peljan v njih). Ampak resnici na ljubo, KIA in tudi druge znamke v tem pogledu ne zaostajajo več toliko kot nekoč, če sploh še kaj zaostajajo. Kdor trdi, da ima Golf še vedno svetlobna leta boljšo ergonomijo od npr. Ceed-a, ta slednjega še od blizu ni videl, kaj da bi šele v njem sedel ali ga peljal! A razlika v ceni ostaja, Golf je precenjen in pika! Nikakor pa ne rečem, da je slab. Tega tudi prej nisem nikoli rekel... Briga me tudi kaj testi govorijo. Slovenceljski novinarji bodo itak Golfa koval nekam v nebo. Jaz in še marsikdo nismo opazili take drastične razlike, ko smo šli npr. na testno vožnjo. Očitno psihološki sindrom "značke" tu pri nekaterih zelo vpliva na končno oceno...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr apr 15, 2009 4:50 pm

Druga stvar ob katero se pa nekateri (pretirano) spotikate je pa ta "kao" neodzivnost 1.4 motorja pri Pro_Ceed-u, kot češ, da so nekoč znali delat boljše motorje. To enostavno ni res! Ves problem tiče v masi vozila, ki pri Pro_ceed-u znaša skoraj 1400 kg. Kolikšno maso je imel avto tega razreda pred npr. 15 leti? 900 kg? Mogoče 1000 kg? E, tu je razlika! :idea: Samo za to ni kriv motor kot tak... :roll:

Enaka pesem je tudi pri drugih znamkah. Kolk so imeli Civic-i 4. ali 5. gen. včasih kil? So jih imeli 800? 1.6 motor, 130 konjev pa je zadeva letela ko "sneta sekira". Zakaj? Zato, ker je bil avto lahek!! Danes v novem Civic-u precej bolj napreden 1.8 motor (bencinar), 140 konj ali koliko jih že ima, pa vsi pravijo da je avto totalno len oz. da ni to to!

Kot rečeno, kilaža je problem vseh novih avtov! :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr apr 15, 2009 5:12 pm

Ja, vse je res kar si napisal Polo78 in se popolnoma strinjam s tabo. Najbolj bolane so mi pa, ko novinarji ali kakšni vozniki bencinskih motorjev (ponavadi 1.4, 1.6,...) napišejo, da je do 2500 rpm len oz. da ni nič odziven :roll: Ja kašno brzino, dve nižje pa po gasu na 6000 obratov pa bo pokazal ''te konje''.... ali so vajeni dizlov, ki ima max. navor pri cca. 2000 rpm :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov