Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett To feb 10, 2009 10:27 pm

Mogoče tebi. Meni pa je zelo uporabno tudi ogrevanje sedežev. In če pri ostalih ponudnikih (Ford, Toyota, Renault, Peugeot, itd.) pogledaš samo ti dve stvari, so alarmne naprave tam okoli 200-250 EUR in ogrevani sedeži okoli 350 EUR. Skupaj torej med 500-600 EUR. Toliko pa je tukaj ta paket Komfort, ki pa ima še kar nekaj ostalih "igračk". Res so tudi meni te dodatne "igračke" nepotrebne, a če jih dobim zraven za to ceno, pa še toliko bolje.In to je ok cena za ta paket. To je čisto objektivno in ne subjektivno mnenje.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To feb 10, 2009 10:45 pm

E vidš gretje sm pozabu, no sej boš v praksi vidu da tisto pržiganje, ugašanje luči itd hitr ugasneš :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 11, 2009 9:56 am

CupraR je napisal/-a:Od Comforta je pa uporabna sam alarmna naprava, ostalo je pol k. vredno..

sedeži so "eno klaso" boljši, tudi z več oprijema, kakor tudi velur oblazinjenje(ta comforline je o.k. oprema, še samo 2-3 cm bi lahk bil nižji, kot "sportline" vendar tega več ni....)

P.S ogrevan sedež(če ni usnje) je stran vržen denar...(moje mnenje)
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Sr feb 11, 2009 10:10 am

On je mislu paket opreme Komfort kot dodatna oprema in ne Comfortline osnovni paket.

Kar se tiče ogrevanih sedežev: ima jih očetova Honda (niso usnjeni sedeži) in je enkratno: učinkovito, hitro in tudi ohladijo se ne takoj. Ima jih tudi od boljša polovica v Suzuki-ju in zgodba je enaka. Razen če Japonci delajo bolj učinkovito od Nemcev na tem področju :P
V mrzlih zimskih dnevih še kako prav pride, če avto ni garažiran. Čeprav tudi sodobne klima naprave veliko dosežejo v kakovosti gretja. A do "tazadnje" ne seže tako kmalu.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 11, 2009 10:16 am

Tako je dodatna oprema, ne nivo opreme :D dejmo brat..
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr feb 11, 2009 10:33 am

Bolj uporabno kot gretje sedežev bi bilo, če bi imel gretje volana (če je usnjen), to mislm da ima tanova corsa. Pozim te bolj zebe v roke kot pa v rit. :P
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr feb 11, 2009 2:41 pm

Definitivno prava odločitev. Motor je glede na letno prevožene kilometre pravšnji ter s pametno vožnjo tudi varčen.
Pri opremi pa vsak posameznik sam ve, kaj rabi in kaj ne: sam, če lahko izbiram, imam rajši ogrevane sedeže, kot pa alu platišča. Še posebej, če avto pozimi ni garažiran (lastne izkušnje, tudi če ni usnje). V paketu dodatne opreme je, kot vidim, tudi Coming home funkcija-priporočljivo, če parkiraš v temi in ti osvetljuje okolico še nekaj časa (pogrešam pri sedanjem avtu, kar sem imel prej). Zelo uporabna stvar je tudi senzor za dež (vožnja ob pršenju po avtocesti) ter pranje žarometov (sneženje). Radio je odličen ter v trendu sodobnih avtoradiev s touchscreenom. Ko se enkrat posameznik navadi na te dodatke, mu kasneje v drugem avtomobilu kar manjkajo.
Popust je dokaj dober in mislim, da lahko požreš kakšen procent glede na to, da boš imel avto takšen, kakršnega si si sam zaželel - barva, oprema, kot pa če bi profitiral še dodatnih cca 200€ na kakšnem iz zaloge, ki ti ne bi bil všeč v vseh detajlih, pa še po možnosti iz salona, kjer je v njem sedelo na desetine potencialnih kupcev.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če feb 12, 2009 7:58 am

To itak. Če ti rata dobit avto po naročilu po enaki ceni kot tistega iz zaloge, se res splača vzet po naročilu in počakat tistih nekaj tednov. To je npr. meni ratal pri proceed-u. Je dober filing ko veš, da gre avto dejansko takrat v proizvodnjo in da bo "sestavljen" natanko po tvojih željah, kot pa da vzameš nekaj, kar je stalo pol leta ali več nekje na parkingu ali bohvej kje. :D
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 14, 2009 1:45 am

brett je napisal/-a:On je mislu paket opreme Komfort kot dodatna oprema in ne Comfortline osnovni paket.

Kar se tiče ogrevanih sedežev: ima jih očetova Honda (niso usnjeni sedeži) in je enkratno: učinkovito, hitro in tudi ohladijo se ne takoj. Ima jih tudi od boljša polovica v Suzuki-ju in zgodba je enaka. Razen če Japonci delajo bolj učinkovito od Nemcev na tem področju :P
V mrzlih zimskih dnevih še kako prav pride, če avto ni garažiran. Čeprav tudi sodobne klima naprave veliko dosežejo v kakovosti gretja. A do "tazadnje" ne seže tako kmalu.


Zelo dobra odločitev tudi za zdravje ob pogostem vstopanju v hladen avto in Nemci znajo naredit dobro ogrevanje tazadnje(ne vem kakšno povezavo ma to sploh z usnjem???), sm probal na passatu... :D

P.S.: Čestitam za odločitev in izbiro opreme, pa tudi povedano o konkurenci, se popolnoma strinjam!
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO So feb 14, 2009 4:25 pm

Na katerem avtu? :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne feb 15, 2009 10:20 am

hladni je napisal/-a:off: Gretje povzroča motnje erekcije in neplodnost, delana velika raziskava. Hvala lepa... :lol:

tetrapak tudi
pa še marskiaj ;)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne feb 15, 2009 11:49 am

Kdo ve kdaj pride RS Focus :?:
CARPE IMPREZAM
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Ne feb 15, 2009 5:03 pm

Pri kateri avtohiši pa si ga naročo, če ni skrivnost?
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Ne feb 15, 2009 5:53 pm

Tad: odgovor dobiš na ZS-ju.

To, da gretje sedežev povečuje možnost neplodnosti in pomanjkanja erekcije: kaj vse v našem načinu življenja (dokazano v različnih raziskavah) zmanjšuje to, pa sploh ne reagiramo. In sedaj naj bi se ustrašil te študije o sedežih(kje pa je bila izvedena BTW: Vir, avtor, leto, ustanova?!), hehe! "malo morgen" :D
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Ne feb 15, 2009 6:21 pm

pa saj ga nimaš prižganega cel čas, ali pač :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Ne feb 15, 2009 6:27 pm

ne enga ne druga nebi imel.

lp
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Ne feb 15, 2009 8:11 pm

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:pa saj ga nimaš prižganega cel čas, ali pač :roll:


Seveda ne! Gretje sedežev je vključeno prvih 5-10 minut. Odvsino od mraza. Potem se jih izklopi (in po potrebi kasneje spet vklopi za kako minutko).

WILLIAMSCAR: a to govoriš o Fordu focusu in VW golfu? Če ja, zakaj potem sploh kaj pišeš v tej temi?! Da nabijaš z številom oddanih postov? :twisted:
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Ne feb 15, 2009 11:21 pm

hladni je napisal/-a:
MateSLO je napisal/-a:Na katerem avtu? :roll: :roll: :roll:


Ja vprašanje stoletja čestitke, na vsakem avtu valda. Gretje je gretje veš... :jao: :har


:roll: hvala za odgovor :roll:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po feb 16, 2009 9:33 am

Kako so pa včasih imeli toliko otrok pa so se vsi na krušni peči greli, ker druga ni bilo.
Tam je bilo tudi toplo pod rit :?: :D :D
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Ne jun 07, 2009 3:16 pm

Da ne bom odpiral nove teme (razen če bo želja uporabnikov po predstavitvi vozila), naj obelodanim, da sem v petek, 05.06., postal (KONČNO) ponosni lastnik novega golfa VI. generacije.

Testno sem si ga odšel ogledat v Ajdovščino (kjer je bil kupljen oz. naročen) že sredi maja meseca in že takrat mi je bil res hud v izbrani barvni kombinaciji znotraj in zunaj. A takrat je bil še deloma zavit v razne folije, platišč še ni imel in elektronika ni delovala, saj je bil potreben še nulti servis+čiščenje.

Sedaj ko vse omenjeno stoji in deluje na svojem mestu, pa je še toliko hujši. Tudi prvič sedim za volanom sodobnega bencinarja z več kot 100KM, da ne govorim o samem TSI motorju. Do sedaj ga namerč še videl niti slišal nisem. Testna vozila so bili namreč 2.0 TDI motorji, le oprema je bila ista (comfortline).
In kaj naj rečem drugega kot kapo dol stvaritvi iz Nemčije!! Motor odziven tudi pod 1000 obrati (brez cukanja) in zveznim pospeševanjem. Po drugi strani tih-tako tih, da ko je v leru, ga dobesedno ne slišiš. Ko sem se peljal domov iz Ajdovščine in sem stal v zastoju na Ravbarkomandi, sem mislil, da mi je avto "crknu". Tudi pri velikih hitrostih (in obratih med 3500 in 4000) je (brez radia) izazito tih. Res-izolacija in sam motor sta prava špica!
Mnogi se pritožujejo nad trdoto vozila po neravninah, "kuceljnih", ipd. Nalašč sem se šel peljati s sodelavčevo Renault Laguno (prejšnja generacija) in roko na srce: golf bolje "požira" in blaži udarce zjebanih slo. cest. Morda k temu pripomorejo tudi enkratni (z velikim bočnim in ledvenim oprijemom) komforni sedeži. Udarci in zvok cestnih udrtin, izboklin pa se tudi pri utišanem radiu, slišijo kot tam nekje oddaljeni zvoki, če razumete kaj hočem reči.
Vodljivost in lega seveda enkratni, menjalnik-kratka prestavna razmerja, kratki hodi, brez zatikanja (na 6. prestavo se moram še navadit, hehe), volan odziven, natančen. Ma res- ni kaj, vse na svojem mestu. Seveda, to priznam, se mi zdi vse skupaj še toliko bolj super, ker sem do sedaj večinoma vozil 99. letnik VW polo-ta.

Kot dodatek k standardni opremi paketa comfortline, sem vzel paket Komfort (kaj vsebuje sem že pisal v postih te teme): naj izpostavim hvale vredno samozatemnitveno vzratno ogledalo in senzorje za dež -prednji brisalci. Sprva sem si mislil: nepotrebna krama: a sedaj vidim že po dveh dnevih, da sta obe zadevi še kako priročni! Resno. Da o ogrevanih sedežih (štopano: 25 sec. potrebnih za res topel sedež) s tremi stopnjami ne govorim.
Pika na i pa je RCD 510. Res lep izgled, preprosto upravljanje, veliki ikonični barvni prikazovalniki klimatske naprave, ogr. sedežev, itd. in seveda vse kar je povezano z avdio zadevami je lepo prikazano na TFT zaslonu. Ni mi žal tistih 400EUR za to zadevico (da ne govorim o boljših zvočnikih, SD kartici, izmenjevalcu CD-jev, AUX vtičnici, ki pritičejo k tej ceni).

Za konec: mnogi udrihajo čez VW oz. golfa, da je precenjen, vizualno neprivlačen. Po mojih pojmih so res precenjeni dizelski agregati in doplačila za nekatero nadstandardno opremo. Moj bencinar s 122KM in res veliko opreme (serijske in dodatne) je bil po rednem ceniku 20.967 EUR. Dobil sem ga za 18.500 EUR (+ bonbončki s strani avtohiše). Za takšen avto, s toliko opreme mislim, da ta trenutek za tako ceno skorajda ni proizvajalca.
Vizualnost je seveda subjektivna stvar. Meni je golf V grd ko smrtni greh (zunaj+notri). Tudi ta VI mi na slikah nedeluje zunaj nič posebnega (lep, a nič pretresljivega). Ko pa ga vidim v živo (bodisi moj lastni, ali drugi, ki jih vidim na cesti (redki so)) se mi pritisk kar dvigne. V živo mi je res čudovit, skladen, mišičast in športno oblikovan avto.
Notranjost pa mi je bila že v štartu enkratna. Imam pač rad jasno ločene linije, ovalne oz. kvadratne poteze (ne maram npr. okroglih prezračevalnikov za zra, ipd.) in odlična ergonomija.
Po mojem mnenju bi moral tedanji IV slediti ta VI. Petica pa mi je bila brca v temo!

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov