Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Če jun 11, 2009 8:43 am

Če ti ni škoda dat par tisočakov več, bi jaz vzel kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2878330&show=1

Še raje pa kakšnega z DSG menjalnikom-recimo:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2550752&show=1
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 11, 2009 9:04 am

mihaing je napisal/-a:Glede šparanja: če je možnost zakaj pa ne. Vendar ni pogoj da se bom zaradi mesečnih 50EUR "polomil" v avtu. Poraba vsekakor pomemben faktor, ampak prednost ima udobje, ker bom v enem tednu prebedel v avto najmanj 20 ur.

Res je da sem precej na visokem položaju ampak pri meni značka nikoli ni igrala vloge zato sem se tudi odločil da sedaj vozim tucsona ker mi nudi največ za ta denar.
Hm, zdaj pa mi nekaj ni jasno - a si se potem odločil da sedaj kupiš tucsona ali imaš tucsona že od prej, pa sedaj gledaš za nekaj drugega?

Ker če prav razumem, ti firma ne bo kupila novega avta, dala ti bo pa za stroške prevoza. Verjetno so normirani (standardna predpisana kilometrina), torej prišparaš z bolj varčnim avtom.
Ampak vseeno - če boš kupoval drug avto (posebej če tovarniško novega), boš veliko izgubil (izguba vrednosti rabljenega).


Če ti je tucson sicer dovolj udoben, premisli da bi ga obdržal. Preračunaj si:
- razliko v porabi tucson vs nov avto in iz tega izračunaj koliko EUR več boš dal v enem letu oziroma skupaj v toliko letih, kot boš predvidoma imel en ali drug avto (BTW; če boš tucsona prodajal, se trenutmo pomojem taki avti bolj slabo prodajajo)
- prej omenjeno vsoto EUR primerjaj z denarjem, ki ga boš moral doplačati za nakup novega avta ter tudi z oceno EUR tržne vrednosti, ki bi jo bo tvoj nov avto izgubil v tem časovnem obdobju.


P.S. štos je namreč v tem, da se včasih preveč fokusiramo na to famozno porabo avtomobilov in stokamo koliko porabi naš trenutni avto - pa si je dobro preračunati, koliko bi dejansko prihranili z nakupom varčnejšega in preveriti če bo prihranek pri gorivu res večji od vseh stroškov nakupa novega avta.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jun 11, 2009 9:22 am

normalno da ni jasno, kaj tip želi..
po eni strani mu je pomemben vsak deci porabe (kar razumem), po drugi ne čuti razlike med golfom in passatom in hkrati pravi da imajo octavie trdo podvozje, sedeže.. golf pa ima čigavo podvozje, sedeže pa tudi predvidevam da neboš vzel tistih v highline, ker ti felne in ostala krama nič ne pomenijo??

poleg tega ne daš nič na izgled a ti je simpatična insigna. še bolj smešno je da voziš tucsona in praviš, da je idealen za tvoje potrebe, oziraš se pa popolnoma drugem svetu..

iz tvojih postov ni jasno koliko daš na videz, kvalitetno (ni nujno da lepo) notranjost, udobnost zaradi 20cm večje medosne razdalje (ki se na avtocesti zelo pozna)..
hkrati je jasno da si pripravljen dati veliko denarja, vendar te mora avto z nečim prepričati.. in jasno si se opredelil le za porabo (ki mora biti nizka) in garancijo (čimveč let z neomejenimi kilometri).

smešno mi je, da primerjaš avte, katerim varira moč motorja za 1/3 (octavia-insigna) in praviš da ti je šibkejši dovolj, potem govoriš da ti feltne in notranjost nič ne pomeni pa je octavia vendarle zastarela, i30 pa je nasploh zadovoljiv, želiš si da nebi šel po 20urah na teden polomljen spat pa praviš da je tucson udoben in ima zadovoljive sedeže.. hkrati pa gledaš nekje na 10eu, drugje pa pušneš 5000 (zaradi izgube vrednosti- porekla avta in začetne cene..)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 11, 2009 9:50 am

@Sonic: Sedaj vozim tucsona in je za sedanje potrebe zadovoljil vse fakorje (včasih mi manjka 4x4 ampak pustimo to). Gleda nakupa ti dam vseeno prav. Obrniti bo potrebno kar nekaj številk.

@Jerich (odgovarjam po tvojih odstavkih):
1.Nisem rekel da sta golf in passat udobna, torej...
2.Ja seveda se oziram po polnoma drugem svetu, če pa bo služba ravno na drugem koncu slovenije. Sedaj jo imam skoraj doma!
3.Na videz zelo malo, o notranjosti nisem nikoli dajal nobenega pogoja, o ocativiji je bila le omemba. Kvaliteta pogojuje tudi udobje, mar ne?
4. Ja motor je zadovoljiv, in keri avto sem gledal za 10kEUR?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 11, 2009 9:55 am

Ma zmeri manj mi je jasno kaj je sploh fora tukaj.

Odkod ideja, da bi zaradi menjave službe nujno moral menjati še avto? Ne rečem, morda se ponekod zaradi 'korporativne kulture' in podobnih crapov tiho pričakuje, da ljudje na določenem položaju vozijo 'ugledne limuzine' ali kaj podobnega.
Ampak ta argument 'ugledne limuzine' lahko IMO takoj odmislimo, če človek resno razmišlja o nakupu Hyundaia i30. Pa ne napačno razumet - nikakor ne šimfam i30, le v tem konkretnem primeru se mi Tucson ne zdi nekaj manj uglednega od i30.
In če razumljivo človek rabi udobno vozilo za relacije, bo z Tucsona na i30 verjetno šel kvečjemu na slabše.

Glede argumenta manjše porabe sem pa že povedal. Bolje plačevati večjo porabo 'po mini obrokih' (pri vsakem tankanju par EUR več) kot naekrat in vnaprej dati določeno vsoto za varčnejši avto. Še zlasti če je ta enkratna vsota večja od vsote 'mini obrokov' večje porabe...

Pa ne se preveč obremenjevat samo z garancijo. Garancija je nedvomno super stvar, ampak v primeru če se res kaj pokvari, imaš še vedno precej sitnosti, garancija gor ali dol. V tem primeru je bolje raziskati, za kateri avto je manj verjetno, da se pokvari.

Mislim da dejansko ostane tukaj le argument 'rad bi menjal avto, ker si lahko privoščim'. Ki je povsem legitimen, ampak meni bi se zdelo trapasto potem šteti fižolčke in s Tucsona preiti na i30...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Re: Nakup avtomobila - DOLGE relacije

Napisal/-a Doktor Če jun 11, 2009 10:40 am

mihaing je napisal/-a:Potrebujem mnenja, predvsem izkušnje saj je prišel čas ko bo potrebno zaradi menjave službe zamenjati vozilo. Potrebujem pomoč da si naredim izračun če se mi splača vzeti službo tako daleč. Potni stroški so plačani skrbi me zgolj to da bo avto po nekaj letih fuč.

Vsakodnevna relacija IZOLA-LJ in obratno. Od mojega doma in nazaj nanese 230km dnevno. Letno z zasebno vožnjo bo naneslo min 60.000km-

Sedaj me zanima kaj naj kupim (cena do 20.000EUR lahko tudi več) da bo vozilo kos vsakodnevno vožnji (95% avtoceste). In da bo po prevoženih 300.000 še nekaj vredno.

Razmišljal sem predvsem o Hyundai i30 1.6 crdi, saj ima hyundai 5 letno garancij brez omejitev prevoženih kilometrov kar je tudi pogoj za nakup (poleg nizke porabe)


OFF : SEAT EXEO - po sistemu "zarečenega kruha se največ poje"

ON : i30 je odlična izbira, toliko bolj/predvsem če ti je avto všeč. Glede na to, da se trenutno debata usmerja proti vozilom razreda PASSAT, naj dodam, da je redna cena dobro opremljenih in motoriziranih vozil tega razreda okrog 30.000 EUR, kar je bistveno manj (okrog 20.000 EUR) so bolj ali manj osnove različice (motor+oprema). Edina tolažba pri tem je dober popust - na račun slabe prodaje ali tvojih pogajalskih sposobnosti.

Kot referenčno vozilo - udobje na AC - bi ti svetoval testno vožno MB razred E320 CDI. Seveda ne toliko v smislu predloga, ker je za tvoje zahteve nedosegljiv, ampak zaradi samih lastnosti - pri 150 km/m motor "teče" praktično v prostem teku - cca 2000 vrt/min, v kabini je pri tej hitrosti praktično tišina

Osebno bi v taki dilemi vzel spodobno opremljenega + motoriziranega "malčka", npr. CLIO 1,2 TCE - z vso (pomembnejšo) opremo ( ... med drugim tudi avt. klimo, ESP, tempomat ... ), ki velja 13.000 EUR, oz. približno 4.000 EUR ceneje kot primerljivo opremljen osnovni dizelski i30.

Zmogljivosti je povsem dovolj, so primerljive z i30, tudi poraba pri i30 ni bistveno manjša (cca 0,5 l/100 km)

Avto bi menjal po cca 2 letih, oz pred "velikim" servisom/predno začnejo večji stroški. Majhna izguba vrednosti, manjši stroški - imaš vsega 3 servise.

+ 200 km dnevno zame ni niti najmanj "dolga relacija". Osebno štejem v to kategorijo relacijo s katero izprazniš rezervoar goriva.

Mimogrede : "tvojo" relacijo razni zastopniki v EU opravljajo z prej omenjenimi "malčki".

LP
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jun 11, 2009 11:24 am

mihaing
iz srednjega razreda spet prehajamo nazaj na i30 (tvoj favorit)..

tvoj post:
1.Nisem rekel da sta golf in passat udobna, torej...
2.Ja seveda se oziram po polnoma drugem svetu, če pa bo služba ravno na drugem koncu slovenije. Sedaj jo imam skoraj doma!
3.Na videz zelo malo, o notranjosti nisem nikoli dajal nobenega pogoja, o ocativiji je bila le omemba. Kvaliteta pogojuje tudi udobje, mar ne?
4. Ja motor je zadovoljiv, in keri avto sem gledal za 10kEUR?

1. vsak ima osebno mnenje in ga spoštujem, če le ne pride navzkriž, torej če a>b>c ne more biti a<c!
2. ali je i30 popolnoma drug svet na pram tucsonu?
3. kvaliteta ne pogojuje udobja. recimo osnovno opremljen a4 ima kvalitetne sedeže pa so na žalost klopce. to lahko vprašaš tudi uporabnika sašo5
4. zadovolji te 105konjev in 5 prestav pri 1450kg. torej se ne obremenjuj, ker te bodo vsi dizelski agregati v akteremkoli avtu zadovoljili.

ne navijam za noben avto in glede na tvoje poste na začetku sem ti res mogoče neprimerno priporočal bemfla 5. ampak, ko sem predlagal recimo octavio, ki je ekonomsko zelo smiselna in argumentirana, te je motilo točno tisto kar te naj nebi.
vsi vemo, da ima robat zvok in to ko je nova in ko ima že kakšnega stotisočaka, kar je posledica starega a preverjenega motorja..
glede na to da te skrbi:

Potni stroški so plačani skrbi me zgolj to da bo avto po nekaj letih fuč.

in ja. udobje je ko imaš pri 150 2000rpm pozimi lepo grete sedeže, poleti pa avtomatsko klimo ki ti ne piha v glavo in direktno v prste na nogah. hkrati paše še lep pogled na armaturo in dovolj konjev za lagodno vožnjo, torej to pomeni da ne prestavljaš na vsakem klančku in zelo redko čutiš konec poti od pedala za gas.
zgleda, da vse to ima i30.. če verjameš, da je vse res ti lahko mnenje spremeni res le kakšen e320 CDI ali pa 530 ali pa A6 3.0TDI, ki imajo baje (kot je nekdo rekel) res samo 10-15cm večjo medosno razdaljo in bog si ga vedui zakaj tako visoko ceno.. ki pa že vemo da po tvojem sploh ni upravičljiva.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jun 11, 2009 11:32 am

mihaing je napisal/-a:No prišel iz teste vožnje Škode Octavie 1.9 tdi

Kratko in jedernato: avto nažalst ni za mene. Agregat je OK tu nimam kaj pripomnit čeprav ima samo 105KM, porabo sem imel na avtocesti 5,2l (cca 160km). Udobje je nažalost porazno. Trdi sedeži, vzmetenje pa ni prilagojeno luknjam na AC. Sedenje za volanom mi ne odgovarja in nekako mi armaturka deluje zastarelo.

Morda pa le zato ker sedaj vozim tucsona in se mi samo tako zdi.


Zaradi navajenosti na višji položaj ter sjuvijevski oziroma "ladijski" občutek med vožnjo dosedanjega avtomobila je preskok med nižjesedeče predstavnike avtomobilov lahko zelo čuden. Posledično se lahko zgodi, da ne bo nobena limuzina udobna, razen ozirajoč se na višji rang z dodatno opremo zračnega vzmetenja.
Ravno med "nemci" je Škoda poznana, kot najudobnejša, koncern poonuja samo trše izvedenke, razen kakšnega pregrešnega Bentleya. Bojim se, da se bo podoben občutek porajal tudi med vožnjo testne Insignie, katero radi trgovci opremijo z nič kaj udobnimi 18" platišči.
Zaradi zastarelosti ter capljanja za aktualnimi smernicami pa sta že omenjeni želji, Sonata ter dvojček Magentis, bolj klavrni alternativi. Vse že povedo številke prodanih primerkov, ki jih lahko v Sloveniji (vsaj slednjega) prešteješ na prste ene roke. Pri omenjenih modelih je dosežen kompromis med udobnostjo, trpijo pa vozne lastnosti.
S porabo nežne, garancijsko bogate ter udobju namenjene obstajajo še vedno alternative v razredih enoprostorcev ter dvokolesno gnanih SUV. Se oči ustavljajo tudi na njih?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Nakup avtomobila - DOLGE relacije

Napisal/-a sašo5 Če jun 11, 2009 12:00 pm

Doktor je napisal/-a: Osebno bi v taki dilemi vzel spodobno opremljenega + motoriziranega "malčka", npr. CLIO 1,2 TCE - z vso (pomembnejšo) opremo


ne se zajebavat, človek ma 140+ kil ti pa mu nudiš konzervo; pržgal bo klimo, pa v peto nebo mogel šaltat, kak bo v Izoli ven stopil, pa še bog neve :P

mihaing je napisal/-a:..... kot 140kg kot jih imam jaz...... :-:o
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 11, 2009 12:12 pm

Osebno bi v taki dilemi vzel spodobno opremljenega + motoriziranega "malčka", npr. CLIO 1,2 TCE - z vso (pomembnejšo) opremo ( ... med drugim tudi avt. klimo, ESP, tempomat ... ), ki velja 13.000 EUR, oz. približno 4.000 EUR ceneje kot primerljivo opremljen osnovni dizelski i30.
Ugh. Čeprav je trenutni clio večji od Mk2, ki sem ga včasih imel, še vedno močno dvomim da je to primeren avto za vsakodnevno relacijo 230 km+.
Nisem sicer sedel ne v cliu Mk3, ne v i30, ne v tucsonu - ampak skrajno dvomim, da je lahko clio na daljše razdalje enako udoben kot druga dva (zlasti tucson).

CLio 1.2 TCE je IMO pametna izbira, če se veliko voziš po mestu, ne pa za vsakodnevne dolge relacije.
Dajmo bit vsaj malo resni, no.

"tvojo" relacijo razni zastopniki v EU opravljajo z prej omenjenimi "malčki".
Verjetno imajo dobre ekonomske/finančne razloge. Špekuliram, da jim morda firma kupi avto (in pač nimajo izbire) ali pa morajo res gledati na vsak evro.
Človek, ki ima menda dobro plačano službo in pravi da si lahko privošči nakup avta za 20k EUR in več - mu verjetno ni treba gledati na vsak evro.

In če že ima tucsona (sicer ne vemo, kakšen letnik, motor itd), bi bilo IMO skrajno trapasto v takem položaju kupiti novega cliota. Udobje bo gotovo trpelo, pa ravno tako bo utrpel izgubo vrednosti ob nakupu novega avta.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če jun 11, 2009 1:09 pm

... nisem napisal "... naj vzame/kupi CLIO oz "malčka" ... ", ampak " ... osebno bi izbral CLIO oz "malčka"...".

Mislim, da je jasno zapisano.

Mimogrede : če je že govora o 140 kg - rekreacija, gibanje, primerna prehrana ... pa bodo vsakdanji napori vse kaj drugega !

Sedeti za volanom 230 km in (veliko) več - primerna prehrana, redna rekreacija, razgiban,z idealno težo, ... je nekaj drugega kot "zariban", s prekomerno težo - osebna izkušnja !


LP
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 11, 2009 1:15 pm

HM. Podali ste mi kup argumentiranih predlogov. Nekateri dobri nekateri manj. Ker je moj tucson preizkušen in zanesliv, prevoženih pa ima samo 67k in se v njem počutim odlično pa je morda res da bi tucsona predelal na plin, dodatno pa si vgradim tempomat (imam to opcijo).

Poraba definitivno nebi bila več kot 10l če se peljem 130km/h. Se pravi da je to enako kot bi tankal dizla z porabo 5l/100km. Kolikšen je maksimalno velik rezervar za plin?

Kja mislite.

P.S. avto je letnik 2005, 2.0, 2WD
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 11, 2009 1:20 pm

Doktor je napisal/-a:... nisem napisal "... naj vzame/kupi CLIO oz "malčka" ... ", ampak " ... osebno bi izbral CLIO oz "malčka"...".

Mislim, da je jasno zapisano.

Mimogrede : če je že govora o 140 kg - rekreacija, gibanje, primerna prehrana ... pa bodo vsakdanji napori vse kaj drugega !

Sedeti za volanom 230 km in (veliko) več - primerna prehrana, redna rekreacija, razgiban,z idealno težo, ... je nekaj drugega kot "zariban", s prekomerno težo - osebna izkušnja !


LP


OFF: No glede kg... Ukvarjam se vsakodnevno (cca1,5u) z fitnesom zadnje 2 leti, tako da je moja mišična masa precejšnja in zelo vidna. Maščobe zelo malo, tako da ne izgubljajmo besed o moji telesni pripravljenosti.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 11, 2009 1:51 pm

mihaing je napisal/-a:HM. Podali ste mi kup argumentiranih predlogov. Nekateri dobri nekateri manj. Ker je moj tucson preizkušen in zanesliv, prevoženih pa ima samo 67k in se v njem počutim odlično pa je morda res da bi tucsona predelal na plin, dodatno pa si vgradim tempomat (imam to opcijo).

Poraba definitivno nebi bila več kot 10l če se peljem 130km/h. Se pravi da je to enako kot bi tankal dizla z porabo 5l/100km. Kolikšen je maksimalno velik rezervar za plin?

Kja mislite.

P.S. avto je letnik 2005, 2.0, 2WD


Vsekakor je po mojem to še najboljša odločitev. Pa tudi če ga ne predelaš, bodo stroški še vedno veliko manjši, kot bi bili pri nakupu novega avta za 20.000€+.
Tucson tudi ni nek malček, ampak verjetno sediš dokaj udobno in visoko. Edino tempomat bi dal jaz vsekakor vgraditi, če bi imel možnost. Meni se ne da tiščat gasa, pa se peljem po AC 200km mogoče 1x na 2 tedna... Poleg 6. prestave je to najnujneša zadeva za take poti po AC.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jun 11, 2009 2:09 pm

še par predlogov in bo mihaing najel garsonjero v lj..
ne sanjaj porabe s plinom 10l/100km ob 2.0 motorju in debeli toni in pol
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Če jun 11, 2009 2:27 pm

kandidatka bi lahko bla tut lancia delta :P
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 11, 2009 2:37 pm

Jerch_ je napisal/-a:še par predlogov in bo mihaing najel garsonjero v lj..
ne sanjaj porabe s plinom 10l/100km ob 2.0 motorju in debeli toni in pol


Na avtocesti poraba, če ne presežem hitrosti 130km/h imam 9l. IN KONEC DEBATE GLEDE TEGA, ker je tako realno stanje in ne stanje v vaših glavah in predvidevanjih, ter baba čula baba rekla.

Ker plin pije približno 15% več kot goriva, potem lahko nekako računam na maximalno porabo 11l/100km.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 11, 2009 3:08 pm

Sicer podpiram plin, a ima tak avto neprijetno in zamudno tankanje. Tudi v plinski tank gre manj plina kot je deklarirano, pa še spreminja se od črpalke do črpalke. Ob tvoji kilometrini bi moral tankat plin vsak drugi dan - in to zna bit morda precej zoprno (odvisno od posameznika, od gužve na črpalki itd). Je pa res, da ga lahko voziš na oboje (p + b) in imaš ob večjih stroških manj postankov na črpalkah.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jun 11, 2009 3:11 pm

Lej najbolj racionalno je predelat na plin, pa tut če mal več pije. Sploh ker imaš avto ki je komaj utečen :D
Računaj da poraba bi znala (bencin) še tko it mal gor na račun dodatne teže plinske napeljave.

Naredi računico:

kolk dobiš za sedanji avto, kolk morš dodata za novega in kolk bi za gorivo ne vem v 300.000km zapravil.

Pol pa sedanji avto+plin predelava (pejt u bosno itd poštimat) in strošek plina+benza v 300.000km.

Drugače pa: vem da ti je garancija važna, vendar vzemi v zakup da je mogoče bolje v štartu kupit znamko, ki je nekako v povprečju bolj zanesljiva in ma manj garancije, kot nekaj ki prej crkne pa vse servis krije. Konec koncev je tebi važno, da imaš avto vozen čim več dni v letu!!!

ĐAbe garancija, če nimaš avto v uporabi.

BTW: pa tudi če nabaviš en avto, ki je ne vem 5.000€ cenejši, pa tut če daš za stroške umes 3.000€, lahko še vedno za 2.000€ več benza pokuriš. Ena laguna ti velik ponuja za male pare (pa sam nism R fan-daleč od tega).


Resno pa: papir u roke pa računaj 8) nared si plan stroškov in kam bo oz bi šel denar.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 11, 2009 3:18 pm

esem je napisal/-a:Sicer podpiram plin, a ima tak avto neprijetno in zamudno tankanje. Tudi v plinski tank gre manj plina kot je deklarirano, pa še spreminja se od črpalke do črpalke. Ob tvoji kilometrini bi moral tankat plin vsak drugi dan - in to zna bit morda precej zoprno (odvisno od posameznika, od gužve na črpalki itd). Je pa res, da ga lahko voziš na oboje (p + b) in imaš ob večjih stroških manj postankov na črpalkah.


Kako pa sploh poteka tankanje avto plina (čakanje,...)? Drugače bi se itak vsaki dan peljal mimo barja ampak vseeno je zelo moteče biti vsaki tretji dan na bencinski.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov