Vsak, ki kupuje avto (ni važno al nov al rabljen), še posebej pa 18-letnik, ki kupuje GTI-ja, bi se najprej moral sam pri sebi vprašat ne kolk stane avto, ampak kolk stane vzdrževanje:
a) osnovno zavarovanje brez popustov+registracija+mladi voznik (ca 900€):
http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5&tip=2
Potem je kle še kasko, ki ga večina ne vzame, ker jim je predrag.
b)če kupiš najcenejšega na netu, lahko sklepaš, da ni bil redno servisiran, možno celo kdaj udarjen in zato pokličeš uradni servis,da ti povejo okvirne cene(ne jih vzet 100% za res!) za:
-menjava jermenov (300-500€)
-menjava zavornih diskov in ploščic (500€)
-servis olje, filtri, svečke, zavorna tekočina...(300€-400€)
c)4 letne gume vsaj 205/55/16''+4 zimske gume 195/65/15''= okvirno 400€+300€
Kdor hoče živet vsaj še par let, bo na tak avto namontiral kvalitetne (DRAGE) gume, ne neko kitajsko sranje al pa bognedaj obnovljene.
d)1.8T+18-letnik=poraba 10+
In ugotoviš, da skupaj vse pride več kot ste plačali avto (samo predvideni redni servisi s cenami, ki sem jih okvirno navedel).
Niste niti prvi niti zadnji, ki je ugotovil marsikakšno okvaro na avtu nekaj ur po nakupu. Samo na to se računa prej in se dogovori s prodajalcem, da se odpelje avto pregledat na pooblaščen servis! Če bi odklonil, mu enostavno rečeš "v redu, gremo drugam".
In pol se greste po forumu kregat zaradi enga števca. Bli ste na ogledu, sprobali zadevo in če sem prav prebral vam je kupec še spustil ceno skoraj za 1500€

Glede na to, da je stvar zdaj javna in se ve za kateri avto gre, se ga vam tud ne splača prodat, ker ga noben ne bo hotu kupit. Zato je edina rešitev, peljat in popravit, pa še kaj drugega zamenjat, da bo avto zanesljiv in varen na cesti.
lp