Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr feb 24, 2010 9:57 pm

Maximus je napisal/-a:
Ja, in zakaj bi mogli bolj kvalitetne avte ( KIA, HYUNDAI ) kot povprečno evropsko revšno prodajat pod ceno?? Znebit se bo treba predsodkov !


zato ker če izbiraš pri 18k euro med kio ceed in VW golfom ugibaj kaj bo večina folka kupila? Pa da ne bo pomote, ne eden ne drug mi ni simpatičen, ampak dejstvo je pač takšno.
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr feb 24, 2010 10:09 pm

Maximus je napisal/-a:Ja, in zakaj bi mogli bolj kvalitetne avte ( KIA, HYUNDAI ) kot povprečno evropsko revšno prodajat pod ceno??
Imaš prav. Vedno se najde nekaj tepcev, ki za korejski POS plačajo praktično toliko kot za VW (očitno celo še več... jao).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Tomsonman
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr avg 12, 2009 9:47 am

Napisal/-a Tomsonman Sr feb 24, 2010 10:51 pm

Kot sem napisal, dolgo sem bil prepričan da bo Kia Ceed naslednji avto, sedaj pa sem ugotovil, da se za 18.500€ dobi Octavio z isto opremo, ki je vsaj meni osebno bistveno bolj všečna, tako po zunanjosti kot sama notranjost, da o udobnosti sedežev, počutju za volanom, prostoru v kabini in kvaliteti notranjih materialov ne govorim.

Na koncu sem sicer dodal še dobra dva tisočaka in naročil 1.4 TSI Elegance z še kupom dodatne opreme. Dobil pa bi isto za 18.500€ in 1.2 TSI motorjem.

Za moje pojme se Ceed zaradi visoke cene nikakor ne more primerjat z npr. Octavio.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če feb 25, 2010 8:21 am

Res je, eni smo pravi tepci in opice, ko smo plačali za korejska "j***a" več kot 18.000€. Noro! Začuda smo dobili tedaj napram konkurenci kompletno opremljen avtomobil, medtem ko se je pri konkurenci v istem cenovnem rangu še dokupoval npr. ESP! Grob "opičji" izračun je pokazal, da je bilo cenovno razliko konkurence moč vkopmonirati v registracijo, kasko, zimske gume, kakšen servis, ipd... Da o garancijskih pogojih ne govorim. Vrsto let sem vozil službeno predstavnike VAG koncerna (nekaj jih je bilo in so še znotraj družinskega kroga) in si ustvaril mnenje o marsikaterem modelu!!! Z enim izmed njih prebil tudi dobršen del svojega življenja na servisih. Zatorej mi doplačilo za kakšno "renomiranejšo" znamko ni pomenilo nekega orgazmičnega občutka.
Ravno cenovna politika korejskih predstavnikov pa je prisilila neposredno konkurenco k nižanju svojih cen ter večjo založenostjo z opremo (tudi znotraj VAG koncerna), kar je več kot dovolj dobrodošlo pri kupcih! Še vedno pa ostali ne sledijo z garancijskimi pogoji.

ZATOREJ prosim, brez neumestnosti in predvidevanj na podlagi pretencioznih testov kvazi strokovnih avto reviji in podobno.

Uporabnik se je konec koncev zanimal za povsem nekaj drugega...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če feb 25, 2010 8:37 am

Ampak res, noben ni omenil oz. predlagal Ceed-a. :lol: Ja ni kaj, tu se strinjam, da je prenovljeni Ceed mogoče malenkost predrag. A še pred enim letom in pol, ko sem sam kupoval je bila zgodba precej drugačna. 2.0 dizel z vso opremo (vključno s tempomatom) me je prišel nekaj malega čez 16k eur. Pa ni bil avto iz zaloge ampak naročen! Za ta denar takrat si morda dobil najbolj osnovnega Golfa V (ja, šestice še ni bilo zunaj), Mazda 3, Focus, Bravo, Auris,... vse je bilo precej dražje, sploh če si hotel imeti ekvivalenten motor in opremo. Pač stvari se tekom časa spreminjajo...

Se pa spet ne strinjam z dejstvom, ki ga hočete nekateri prikazat, da je Ceed za nevem koliko stopenj manj kvaliteten od Golfa in ostale konkurence. NOT! Ni vse v plastiki, na katero ste nekateri tako občutljivi, kakšna je le ta na otip in na pogled (čeprav roko na srce, plastika v Ceed-u sploh ni slaba), pojem kvalitete je dosti širši. Sicer so pa nemški(!) supertesti na 100.000 km to tudi dokazali! In tu se strinjam z @Maximusom glede predsodkov, sploh sodeč po komentarjih, ki jih nekateri pišejo. In ko jim to omeniš, so pa takoj vsi užaljeni, češ, jaz pa že nisem tak, da bi dajal na imidž... Japajade! :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 25, 2010 9:44 am

CHAN je napisal/-a:Res je, eni smo pravi tepci in opice, ko smo plačali za korejska "j***a" več kot 18.000€. Noro! Začuda smo dobili tedaj napram konkurenci kompletno opremljen avtomobil, medtem ko se je pri konkurenci v istem cenovnem rangu še dokupoval npr. ESP!
Uh, sem nekomu stopil na žulj.
Saj imaš prav, ko si napisal tedaj. Dolga leta si namesto evropskega (ali japonskega avta) dobil precej cenejšo korejsko izvedbo.
In če si potreboval avto velikosti golf/megane, je bilo IMO zelo razumno raje kupiti ceeda za tistih 12-13 K EUR.
Nihče me sicer ne bo prepričal, da je bila splošna kvaliteta kakega ceeda (od zasnove, tehnike, ergonomije do izdelave itd) na ravni recimo VW ali katere druge 'boljše' znamke - ampak kdor je bil s korejcem dovolj zadovoljen, je najbrž dobro kupil, prihranek nekaj tisoč EUR tudi ni kar tako.

Ampak če je prihranek tolikšen - očitno sedaj ni več...

Lahko si greš na primer pogledat moje objave iz 2004, ko sem kupoval majhen avto. V igri je bil tudi Hyundai Getz, glavna konkurenta pa Clio in P206. V testni vožnji je Getz pustil zelo slab občutek, neprimerljiv s Cliotom ali P206 (pa vemo da sta čisto povprečna avta), cene so bile pa podobne.


Ravno cenovna politika korejskih predstavnikov pa je prisilila neposredno konkurenco k nižanju svojih cen ter večjo založenostjo z opremo (tudi znotraj VAG koncerna), kar je več kot dovolj dobrodošlo pri kupcih!
To je seveda dobro - med drugim tudi za kupce drugih znamk, ki so morale zaradi korejske ofenzive zmanjšati svojo požrešnost in znižati cene.
Ampak očitno so Korejci določeno obdobje prodajali pod ceno, da si povečajo tržni delež, sedaj pa ne morejo več. Ker če je npr. Ceed res tako kvaliteten kot Golf (sicer dvomim da je, ampak pustimo), je vendarle to težko doseči s toliko nižjo ceno - nekje se mora poznati.
Kdor je kupoval Ceede ipd za 12-13 jurjev, je sicer najbrž dobro izkoristil korejski dumping. Sedaj pa je tega konec...

Pa še nekaj o osnovni temi mazda 3 vs. golf:
hiter pogled na avto.net (ponudba novih avtov) pokaže, da je mazda 3 podobna cena ali celo dražja od golfa. Testna vožnja naj posameznemu kupcu pove, kateri mu bolj ustreza.
Recimo mazda 3 1.6 dizel za 19.300 EUR:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3355899&show=1
.. za skoraj isti denar Golf VI s praktično isto opremo, a celo 2.0 TDI motorjem: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2445855&show=1
... ali pa Golf sicer samo 1.6 TDI, a s še več opreme: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3451333&show=1

Skratka, vse se konča pri lastni oceni enega ali drugega avta. Če ti je v testni vožnji bolj odgovarjal golf, nima smisla razmišljati o mazdi. Če pa si se bolje počutil v mazdi, je trapasto kupovati golfa. To je vse.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če feb 25, 2010 10:46 am

Zopet se sučemo v začaranem krogu, vendar lahko razmišljanja in opažanja pomagajo tudi pri odločitvi dveh klasičnih predstavnikov nemške in japonske avtomobilske industrije. Korejska zadnje letna ekspanzija pa je klasičen primer pametnega in zdravega razvoja, kar nihče več ne oporeka.

@sonic: malo za hec, v to zgodbo ne sovpada Getz =P Čeravno je šlo za korektnega predstavnika v svojem času, je vzporedna primerjava med Cee'dom ter ostalimi konkurenti neprimerna. Korejska zgodba je dokaj podobna japonski, časovni interval razvoja pa je krajši. Japonski predstavniki 90-let (tipičen primer je Toyota) so se ponašali s sicer neizrazitim dizajnom ter dovolj preizkušeno tehnologijo (beri: nepokvarljivo), kar je prinašalo image nepokvarljivosti ter zanesljivosti na dolgi rok. V borbi za piedestal svetovnega proizvajalca št. 1 je bilo potrebno prikazati tudi dovolj inovacij, ki bi strle tudi največji oreh - evropskega kupca. Ravno pehanje za novimi tehnologijami so najbrž privedle japonske proizvajalce do odstotka večjih napak, kar ob zadnjih vpoklicih priznava tudi vodilni mož Toyote: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042340442
Že tolikokrat omenjeni sistem nenehnih izboljšav Kaizen (uporabljen tudi pri konkurenčni Mazdi) očitno tokrat ni zdržal. Cena inovacij pa se danes aplicira v končni ceni vozila, kar kaže tudi na zelo samozavestne cene Toyot in tudi Mazd v zadnjih časih (osebno menim, da je cena Mazde 3 pozicionirana previsoko, kot npr tudi Toyote Auris).

Korejska zgodba je skorajda priklic nedavne japonske. Vozila so korektna, tehnoloških inovacij še ne ponujajo, kljub nekaterim nejevernim Tomažem pa dosegajo njihovi zadnji modeli bistveno boljše rezultate na dolgi rok (že velikokrat omenjeni 100.000 km test: http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 30581.html ). Konec koncev od kje pa izvira njihova samozavest pri podajanju garancijskih pogojev? Kvaliteta ni samo v občutku plastičnih oblog ter "po mercedesovso" zapiranju vrat.

O Golfovi zgodbi je bilo pisano že velikokrat, fama okrog modela pa se je ustvarila že za časa TAS ovih Golfov, ko je dejansko nekaj veljal. VW je v zadnjih letih (ter predvsem za časa absolutista Piecha) dvigoval ugled koncerna ali z nakupi luksuznih znamk (Bentley, Lamborghini, Bugatti) ali s težnjo po perfekciji (Phaeton), kar je prenašalo tudi na znamko VW. Dandanes nihče ne oporeka, da so njihovi modeli izjemno uspešni, ergonomsko najbrž za dani denar popolni, ampak mistifikacija VW v zadnjih časih pa dosega in presega meje okusnosti. Določen delež pri tem ustvarjajo tudi mediji - očitno izjemno dobro dela VW PR služba. Konec koncev nemško industrijo napada takisto črv recesije, ne predstavljam si Toyotine zgodbe pri VW ter posledic na njihovo ekonomijo. Politika še kako prežema nemško gospodarstvo, izjemno je moč čutiti protekcionizem. VW pač zaposljuje preveč ljudi, da bi jih lahko hranili preko socialne pomoči iz tzv. Hartz koncepta (trenutni Hartz-IV): http://de.wikipedia.org/wiki/Hartz-Konzept

Nepokvarljivosti znotraj avtomobilske industrije ni. Imun ni nihče, vendar še vedno menim, da je daljnovzhodni koncept, pa najsi bo to japonski ali južnokorejski, uspešnejši od evropskih. Mehke plastične obloge, aluminjaste oplate in lesen dekor včasih delujejo kot paravan oziroma pesek v oči, kar se resnično dogaja v drobovju. Kolikokrat se kupec prestižne evropske znamke ob napaki motorja ali menjalnika tolaži rekoč: "Ampak takšne ergonomije in takšnih materialov pa ostali le nimajo!"
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 25, 2010 12:06 pm

Cena inovacij pa se danes aplicira v končni ceni vozila, kar kaže tudi na zelo samozavestne cene Toyot in tudi Mazd v zadnjih časih (osebno menim, da je cena Mazde 3 pozicionirana previsoko, kot npr tudi Toyote Auris)
Se strinjam da je Auris predrag, imam izkušnje s tem avtom (je sedaj sicer hvalabogu že šel stran od hiše), ne vem pa kakšne inovacije so zaslužne za to ceno Toyote Auris, ki je višja od primerljivega golfa:
- morda da moraš po odprtju motornega pokrova ročno podstavljati podporno palico, old-school varianta (golf V ima teleskopske podpornike)?
- morda to, da je gumb za potovalni računalnik postavljen tako da moraš seči nekam notri skozi volanski obroč?
- oblikovna inovacija je nedvomno plastični 'mostiček' med prednjima sedežema, ki pa v smislu praktičnosti popolnoma odpove, ker nimaš tam potem nobenega uporabnega odlagalnega mesta, raze 'pod mostičkom' (kjer pa je dostop otežen, posebej za voznika, in to je lahko konec koncev tudi zelo nevarno, če bi med vožnjo poskušal od tam kaj vzeti)
- zelo inovativno je tudi nastavljanje naklona sprednjega sedeža v Aurisu, ki je rešeno na podoben cenen način kot v starem cliotu
- inovativen motor 1.6 VVTi, katerega kao 124 konjev (prej rahitičnih islandskih ponijev) je pod 4000 obrati praktično mrtvih; inovativna prestavna razmerja, zaradi katerih je pri 130 kmh motor že na 4000 obratih in že zelo moteče glasen (najbrž tudi zaradi slabe zvočne izolacije - a je tudi to kakšna inovacija?
Skratka hvala lepa za take inovacije. Če odštejemo faktor velikosti in s tem povezane varnosti, je v vsakdanji uporabi, Toyota Auris za moje pojme slabši avto kot moj nekdanji R CLio iz leta 2004.

O Golfovi zgodbi je bilo pisano že velikokrat, fama okrog modela pa se je ustvarila že za časa TAS ovih Golfov, ko je dejansko nekaj veljal
. Morda za nekatere - meni ni jasno, v čem je za današnje čase relevanten avto izpred dobrih 25 let, s katerim imajo današnji golfi skupno le še ime.

VW. Dandanes nihče ne oporeka, da so njihovi modeli izjemno uspešni, ergonomsko najbrž za dani denar popolni, ampak mistifikacija VW
Točno to, kar si napisal o ergonomiji. Sicer morda ne za vsakogar, ampak saj je na voljo izbira. Ne rabim nobene mistifikacije, če imam za volanom občutek, kot da bi avto naredili zame (v telesno-ergonomskem smislu).

mistifikacija VW v zadnjih časih pa dosega in presega meje okusnosti. Določen delež pri tem ustvarjajo tudi mediji - očitno izjemno dobro dela VW PR služba. Konec koncev nemško industrijo napada takisto črv recesije
Pri nakupu konkretnega avta je to toliko relevantno, kot če bi izbiral na podlagi kriterija, kateri direktor ima lepšo kravato.

Kolikokrat se kupec prestižne evropske znamke ob napaki motorja ali menjalnika tolaži rekoč: "Ampak takšne ergonomije in takšnih materialov pa ostali le nimajo!"
In ima v bistvu prav.
Res noben ni nepokvarljiv, a dandanes so okvare relativno redke, zgodi pa se lahko kateremukoli avtu -je pa to nevsakdanji dogodek.
Ergonomija avta pa vpliva nate čisto vsakič, ko ga voziš.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved Če feb 25, 2010 12:11 pm

Se strinjam s sonic-om. Tudi sam sem večkrat vozil aurisa in upam trditi, da je slabši kot clio 2.

Sicer pa izbira golf 6 : mazda 3. Jaz bi izbral golfa, pa nisem vw fan.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če feb 25, 2010 1:51 pm

Nekaj glede VW-jeve superiorne ergonomije: Če imajo novejši VW-ji (Polo, Golf,...) tako stikalo za dolge luči kot ga je imel Polo letnik 2001, potem je to katastrofa od ergonomije. Namreč tako za vklop kot samo za "blendo" si moral stikalo potisnit k sebi in dostikrat, ko si hotel samo poblendat, si nehote vklopil dolge luči. Podoben sistem je imel Renault 5, ampak tam je zadeva bolje funkcionirala. Ostali "normalni" avti imajo vklop dolgih luči narejen, da stikalo potisneš stran od sebe, kar je bolj logično in ergonomično. Pa še kaka ergonomska cvetka bi se našla kot npr. postavitev komand za tempomat, ki vsaj meni osebno veliko bolje sedejo, če so na samem volanu... Saj vem, vsak ima svoj okus kam paše kaka komanda, samo ne govorit o tej ergonomski superiornosti VAG avtomobilov, ker ni povsod tako vse oh in sploh.
Antiznačkar po prepričanju
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Če feb 25, 2010 1:57 pm

Že v Golfu 4. generacije si dolge luči prižgal tako, da si stikalo potisnil od sebe - če si ga potegnil k sebi, si samo "poblendal".
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če feb 25, 2010 2:01 pm

Polo78 je napisal/-a:Nekaj glede VW-jeve superiorne ergonomije: Če imajo novejši VW-ji (Polo, Golf,...) tako stikalo za dolge luči kot ga je imel Polo letnik 2001, potem je to katastrofa od ergonomije. Namreč tako za vklop kot samo za "blendo" si moral stikalo potisnit k sebi in dostikrat, ko si hotel samo poblendat, si nehote vklopil dolge luči. Podoben sistem je imel Renault 5, ampak tam je zadeva bolje funkcionirala. Ostali "normalni" avti imajo vklop dolgih luči narejen, da stikalo potisneš stran od sebe, kar je bolj logično in ergonomično. Pa še kaka ergonomska cvetka bi se našla kot npr. postavitev komand za tempomat, ki vsaj meni osebno veliko bolje sedejo, če so na samem volanu... Saj vem, vsak ima svoj okus kam paše kaka komanda, samo ne govorit o tej ergonomski superiornosti VAG avtomobilov, ker ni povsod tako vse oh in sploh.

Golf nima tako, za dolge daš ročko od sebe, za kratke nazaj k sebi. Tempomat je pa men tako kot je (na levi ročki) odlična rešitev. Ne vem kaj je tukaj motečega?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 25, 2010 2:01 pm

Polo78 je napisal/-a:Nekaj glede VW-jeve superiorne ergonomije: Če imajo novejši VW-ji (Polo, Golf,...) tako stikalo za dolge luči kot ga je imel Polo letnik 2001, potem je to katastrofa od ergonomije.
...
...Ostali "normalni" avti imajo vklop dolgih luči narejen, da stikalo potisneš stran od sebe, kar je bolj logično in ergonomično.
Golf V in verjetno vsi ostali sodobni VWji imajo sedaj tako kot 'normalni' avti. :)

Polo78 je napisal/-a: Pa še kaka ergonomska cvetka bi se našla kot npr. postavitev komand za tempomat, ki vsaj meni osebno veliko bolje sedejo, če so na samem volanu...
To je res stvar okusa, meni je komanda tempomata na ročici čisto OK oziroma bi mi bilo čudno če bi bila na volanu, pomoje je celo bolje da ni na volanu (da ne bi kaj ponesreči na tempomatu pritisnil med zavijanjem npr.)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če feb 25, 2010 2:41 pm

sonic je napisal/-a:Se strinjam da je Auris predrag, imam izkušnje s tem avtom (je sedaj sicer hvalabogu že šel stran od hiše), ne vem pa kakšne inovacije so zaslužne za to ceno Toyote Auris, ki je višja od primerljivega golfa:

O inovativnosti Toyote:
http://mladipodjetnik.si/novice-in-dogo ... a-na-svetu
http://www.fpmonitor.si/razvoj-tehnolog ... nkurennost
Toyota je zaradi svoje razvojne strategije tako v zadnjih letih doprinesla k marsikateri novosti v avtomobilizmu, npr. razvoj hibridov, namenjen tudi širši populaciji, razvoj pasivne in aktivne varnosti,ipd... Razvoj inovacij ter posledične stroške pri razvoju tako pač "trpijo" potem vsi modeli v ponudbi. Nenazadnje najbrž še vedno plačujemo iznajdbo sistema ABS


Morda za nekatere - meni ni jasno, v čem je za današnje čase relevanten avto izpred dobrih 25 let, s katerim imajo današnji golfi skupno le še ime.

Image večvrednosti je še kako zakoreninjen širom našega prostora. Pred cca 25 leti je širša populacija večinoma vozila prozvode Crvene Zastave ipd. TAS-ov Golfe je bil za takratne pojme drag in želen, primerjalno z ostalimi "fičoti" pa kvalitativno svetlobna leta naprej. Pregovorne značilnosti se ohranjajo pač dolgo časa - najbolj znan primer Škode in zakoreninjenosti mišljenja oz. v zadnjem času Dacie.
Simpatije do tzv. večvrednosti nemške avtomobilske industrije je moč zaslediti že na pričujočem forumu. Zgodovinarji in sociologi pravijo, da je ohranjanje simpatij deležna subtilno tudi zaradi zgodovinskega spomina ter posredno povezavo našega področja z nemško govorečimi deželami. Vendar o tem kdaj drugič.


Pri nakupu konkretnega avta je to toliko relevantno, kot če bi izbiral na podlagi kriterija, kateri direktor ima lepšo kravato.

Hja, laično gledano, če določenega avtomobila tovarna oz. trgovec ne bi oglaševal, mediji ne bi pisali o njem, kje bi potem potencialni kupec sploh izvedel kaj ima na voljo? Za šankom?
Če ponavljamo osnove - promocija, kot del trženjskega spleta predstavlja različne vidike trženjskega komuniciranja, del tega je seveda tudi vsem znano oglaševanje. Zaradi zasičenosti potrošnika z oglaševanjem ter ostalimi akcijami (pospeševanje prodaje, ipd) pa se že nekaj časa poslužuje s PR akcijami. Nenapisano pravilo je, da je učinek učinkovite PR akcije 3x večji od oglaševanja. Japonski proizvajalci dolgo časa niso poznali moči promocije, z osvojitvijo le te se je prodaja drastično zvišala.


In ima v bistvu prav.
Res noben ni nepokvarljiv, a dandanes so okvare relativno redke, zgodi pa se lahko kateremukoli avtu -je pa to nevsakdanji dogodek.
Ergonomija avta pa vpliva nate čisto vsakič, ko ga voziš.

Ne vem, koliko pomeni vozniku voljno napa usnje na perfektnih sedežih, original orehovina in krtačen aluminij, če se vsakotedensko ustavlja na servisih zaradi okvar senzorjev ter ostalih "malenkosti", ki parajo živce, tovarna pa ne priznava kulance?


Se pa vnaprej opravičujem, ker sem se malce zaštrikal pri urejanju teksta.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če feb 25, 2010 2:49 pm

Ok, v redu, potem je imel samo star Polo tako trapasto rešitev za dolge luči, mogoče še iz Golfa 3.

Kar se pa tempomata tiče je verjetno res stvar okusa, jaz sem se pač navadil, da je na volanu (prej Mazda in zdaj KIA). In v vsem tem času se mi ni nikoli zgodil, da bi pri zavijanju ali kakorkoli drugače pomotoma pritisnil na kak gumb, tako da ta argument zagotovo ne vzdrži.

Kar se pa ostalih ergonomskih rešitev tiče pa enostavno ne vidim nekih blaznih prednosti Golfa pred Mazdo ali kakim drugim avtom, vse od položaja za volanom, do nastavljanja sedeža, volana, upravljanja komand itd. Nevem, vse skupaj je bolj stvar navade, za katero se še kako upravičeno reče, da je "železna srajca".
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če feb 25, 2010 3:03 pm

CHAN je napisal/-a:Image večvrednosti je še kako zakoreninjen širom našega prostora. Pred cca 25 leti je širša populacija večinoma vozila prozvode Crvene Zastave ipd. TAS-ov Golfe je bil za takratne pojme drag in želen, primerjalno z ostalimi "fičoti" pa kvalitativno svetlobna leta naprej. Pregovorne značilnosti se ohranjajo pač dolgo časa - najbolj znan primer Škode in zakoreninjenosti mišljenja oz. v zadnjem času Dacie.
Simpatije do tzv. večvrednosti nemške avtomobilske industrije je moč zaslediti že na pričujočem forumu. Zgodovinarji in sociologi pravijo, da je ohranjanje simpatij deležna subtilno tudi zaradi zgodovinskega spomina ter posredno povezavo našega področja z nemško govorečimi deželami. Vendar o tem kdaj drugič.


Se strinjam! To jaz stalno govorim in ponavljam, a dosti folka tu gor zanemarja ta psihološki afekt. Se mi zdi, da ta imidž, če ne drugače nekako podzavestno igra še kako pomembno vlogo, samo tega si dostikrat veliko ljudi ne prizna, češ, jaz pa že nisem tak...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 25, 2010 3:12 pm

Toyota je zaradi svoje razvojne strategije tako v zadnjih letih doprinesla k marsikateri novosti v avtomobilizmu, npr. razvoj hibridov
To ti ne pomaga dosti, če ne kupuješ priusa, temveč kako drugo Toyoto.
Tista lestvica kao inovativnih podjetij v članku na "mladipodjetnik.si" je pa (metodološko) pomilovanja vredna - "Kot kriterije so uporabili glasovanje bralcev revije (80%), vrednost delnic podjetja (10%), porast celotnih prihodkov podjetja v zadnjih treh letih (5%) in porast čistega dobička podjetja v obdobju zadnjih treh let (5%)." - Kaj mislijo bralci, je zelo vprašljiv kriterij, "porast celotnih prihodkov podjetja" pa je zabeležil tudi mesar v sosednji ulici.

Image večvrednosti je še kako zakoreninjen širom našega prostora. Pred cca 25 leti je širša populacija večinoma vozila prozvode Crvene Zastave ipd. TAS-ov Golfe je bil za takratne pojme drag in želen
Še enkrat - to mene ne zanima. Kogar moti malikovanje TAS golfa, naj se gre pogovarjat z dotičnimi malikovalci.

Simpatije do tzv. večvrednosti nemške avtomobilske industrije je moč zaslediti že na pričujočem forumu. Zgodovinarji in sociologi pravijo
Če je zaslediti, je pač zaslediti. In kaj sedaj.
Če preizkusim en avto in mi ustreza ali pač ne, čisto nič pri tem ne rabim nobenega sociologa in zgodovinarja. Ko me zanima njihovo mnenje (pri nakupu avta me ne), odprem kako knjigo ali preklopim na DIscovery/National Geographic.

Ne vem, koliko pomeni vozniku voljno napa usnje na perfektnih sedežih, original orehovina in krtačen aluminij, če se vsakotedensko ustavlja na servisih zaradi okvar senzorjev ter ostalih "malenkosti", ki parajo živce, tovarna pa ne priznava kulance?
Pojma nimam. Vpraši ga, ko ga boš srečal.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če feb 25, 2010 3:39 pm

sonic je napisal/-a:
Toyota je zaradi svoje razvojne strategije tako v zadnjih letih doprinesla k marsikateri novosti v avtomobilizmu, npr. razvoj hibridov
To ti ne pomaga dosti, če ne kupuješ priusa, temveč kako drugo Toyoto.
Tista lestvica kao inovativnih podjetij v članku na "mladipodjetnik.si" je pa (metodološko) pomilovanja vredna - "Kot kriterije so uporabili glasovanje bralcev revije (80%), vrednost delnic podjetja (10%), porast celotnih prihodkov podjetja v zadnjih treh letih (5%) in porast čistega dobička podjetja v obdobju zadnjih treh let (5%)." - Kaj mislijo bralci, je zelo vprašljiv kriterij, "porast celotnih prihodkov podjetja" pa je zabeležil tudi mesar v sosednji ulici.


Posredovan je tudi 2. link s podatkom o vložku v inovacije: "Po raziskavah A.T. Kearney, internacionalne konsultantske družbe (anketiranih je bilo več kot 1000 nemških podjetij), se je delež investicij v razvoj tehnologij v letu 2009 v primerjavi z letom 2008 povečal za 9 %, medtem ko je znašala globalna rast v povprečju 5,7 %. Iz tega lahko sklepamo, da so se podjetja odločila za investicije v inovacijski razvoj kljub ali posebej zaradi gospodarske krize. Spoznala so, da je kriza velika priložnost za njihov obstoj ali celo za rast tržnih deležev v lokalnem in globalnem gospodarstvu. Nadaljnje raziskave v svetovnem merilu so pokazale, da je v letu 2009 z 8,9 milijardami dolarjev v inovacije največ investiral japonski avtomobilski koncern Toyota."

Vsa ostala razmišljanja so pač pogled na splošno stanje slovenskega avtomobilskega trga in razmišljanje povprečnega potencialnega kupca. Dobri tržniki pri pripravi strategije pač gledajo multidisciplinarno ter se poslužujejo tudi drugih ved pri razumevanju današnjega potrošnika. Konec koncev tudi pri razmišljanjih nekaterih uporabnikov foruma.

Uporabniku sicer ne pomagamo kaj preveč z zadnjim debatiranjem, vendar neke objektivnosti zaradi manka argumentov nekaterih uporabnikov, s favoriziranjem lastnih prevoznih sredstev, tudi ne najdem.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 25, 2010 3:56 pm

Nadaljnje raziskave v svetovnem merilu so pokazale, da je v letu 2009 z 8,9 milijardami dolarjev v inovacije največ investiral japonski avtomobilski koncern Toyota."
Glej - ne glede na to koliko firma baje porabi za inovacije, je vedno treba na koncu pogledati, kaj pride v vsakdanji avto, ki ga kupuješ.
Če so mnogi elementi na ravni kot pred 10 in več leti, celoten vtis počutja v vožnji pa je bolj klavrn, je povsem brezpredmetno gledati številke o znaeskih za inovacije.

Inovacije so sicer več sort - lahko tudi v smislu poenostavitev proizvodnega procesa (ali zgolj poslovnega procesa, torej poslovanje, nabava, računovodstvo,...), ki povečajo dobiček podjetja (s čimer sicer nimam problemov), na sam avto pa nimajo vpliva.
Ali pa imajo - naprimer 'inovacije' pri pedalu za gas, zaradi katerih je Toyota trenutno v težavah :)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
dS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To feb 16, 2010 9:32 am

Napisal/-a dS Če feb 25, 2010 6:18 pm

Uporabniku sicer ne pomagamo kaj preveč z zadnjim debatiranjem, vendar neke objektivnosti zaradi manka argumentov nekaterih uporabnikov, s favoriziranjem lastnih prevoznih sredstev, tudi ne najdem.


Vsekakor...Glede na trenutno multidimenzionalno polemiziranje je avtorju teme najbrž že žal, da se je sploh obrnil na tole forumsko občestvo v upanju na relativno enostavne odgovore oz. mnenja na "relativno" (ali pa tudi ne :shock: :shock: ) jasno in nedvoumno vprašanje :lol:...Kakorkoli je moč v zgornjih postih najti izjemno zanimive informacije, ankdote, nenazadnje pa tudi argumentacije, se najbrž zavedate, da je bilo posredovano de facto zelo malo pravih (oz. takih) informacij, ki bi uporabniku resnično omogočila presek tega avtogordijskega vozla...Sodeč po njegovi tišini, se je morda že odločil med neizbežno dialektiko mnenj...Ki so ponavadi subjektivna če nam paše ali ne...

Da še jaz izpustim svoj balast...Lani sem po neuspešnem iskanju rabljenega vozila - glej ga zlomka, med njimi je bila tudi prejšnja Mazda 3, poleg Toyote in Honde) predvsem zaradi spleta okoliščin kupil rabljenega V 1.9TDI...In kaj naj rečem, sploh ko nikoli nisem gojil patološkega fetišizma do nobene znamke??? Samo to, da mi zaradi afektivnega nakupa ni žal...Avto še zdaleč ni popoln, je pa (kot je že nekdo zgoraj napisal) ergonomsko pisan mojemu telesnemu ustroju...Po drugi strani - zgoraj omenjene znamke sem iskal zaradi pregovorne zanesljivosti - žal se v tistem obdobju ni prodajalo nič pametnega...Ko se bom v prihodnje spet odločal za menjavo, bom na spisek spet dal iste proizvajalce... :), s tem da se bom golfu (rabljenemu, seveda) morda bolj posvetil kot zdaj...Sicer je pa doma poleg Nemca že 4 Japonec (trenutno tako notorična TOYOTA), če slučajno kdo misli, da sem pretirano evforičen...Vmes so bili 3 Francozi...

Avtor teme - dilema je resnično prava ampak če bi se osebno odločal za nakup novega vozila v tem rangu, bi vsekakor pogledal tudi Bravota 1.6 MJeta-a...V nasprotnem kupi golfa... :lol: Obstaja možnost, da ga boš zaradi "mistificiranosti" lažje prodal naprej...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov