Cena inovacij pa se danes aplicira v končni ceni vozila, kar kaže tudi na zelo samozavestne cene Toyot in tudi Mazd v zadnjih časih (osebno menim, da je cena Mazde 3 pozicionirana previsoko, kot npr tudi Toyote Auris)
Se strinjam da je Auris predrag, imam izkušnje s tem avtom (je sedaj sicer hvalabogu že šel stran od hiše), ne vem pa kakšne inovacije so zaslužne za to ceno Toyote Auris, ki je višja od primerljivega golfa:
- morda da moraš po odprtju motornega pokrova ročno podstavljati podporno palico, old-school varianta (golf V ima teleskopske podpornike)?
- morda to, da je gumb za potovalni računalnik postavljen tako da moraš seči nekam notri skozi volanski obroč?
- oblikovna inovacija je nedvomno plastični 'mostiček' med prednjima sedežema, ki pa v smislu praktičnosti popolnoma odpove, ker nimaš tam potem nobenega uporabnega odlagalnega mesta, raze 'pod mostičkom' (kjer pa je dostop otežen, posebej za voznika, in to je lahko konec koncev tudi zelo nevarno, če bi med vožnjo poskušal od tam kaj vzeti)
- zelo inovativno je tudi nastavljanje naklona sprednjega sedeža v Aurisu, ki je rešeno na podoben cenen način kot v starem cliotu
- inovativen motor 1.6 VVTi, katerega kao 124 konjev (prej rahitičnih islandskih ponijev) je pod 4000 obrati praktično mrtvih; inovativna prestavna razmerja, zaradi katerih je pri 130 kmh motor že na 4000 obratih in že zelo moteče glasen (najbrž tudi zaradi slabe zvočne izolacije - a je tudi to kakšna inovacija?
Skratka hvala lepa za take inovacije. Če odštejemo faktor velikosti in s tem povezane varnosti, je v vsakdanji uporabi, Toyota Auris za moje pojme slabši avto kot moj nekdanji R CLio iz leta 2004.
O Golfovi zgodbi je bilo pisano že velikokrat, fama okrog modela pa se je ustvarila že za časa TAS ovih Golfov, ko je dejansko nekaj veljal
. Morda za nekatere - meni ni jasno, v čem je za današnje čase relevanten avto izpred dobrih 25 let, s katerim imajo današnji golfi skupno le še ime.
VW. Dandanes nihče ne oporeka, da so njihovi modeli izjemno uspešni, ergonomsko najbrž za dani denar popolni, ampak mistifikacija VW
Točno to, kar si napisal o ergonomiji. Sicer morda ne za vsakogar, ampak saj je na voljo izbira. Ne rabim nobene mistifikacije, če imam za volanom občutek, kot da bi avto naredili zame (v telesno-ergonomskem smislu).
mistifikacija VW v zadnjih časih pa dosega in presega meje okusnosti. Določen delež pri tem ustvarjajo tudi mediji - očitno izjemno dobro dela VW PR služba. Konec koncev nemško industrijo napada takisto črv recesije
Pri nakupu konkretnega avta je to toliko relevantno, kot če bi izbiral na podlagi kriterija, kateri direktor ima lepšo kravato.
Kolikokrat se kupec prestižne evropske znamke ob napaki motorja ali menjalnika tolaži rekoč: "Ampak takšne ergonomije in takšnih materialov pa ostali le nimajo!"
In ima v bistvu prav.
Res noben ni nepokvarljiv, a dandanes so okvare relativno redke, zgodi pa se lahko kateremukoli avtu -je pa to nevsakdanji dogodek.
Ergonomija avta pa vpliva nate čisto vsakič, ko ga voziš.