Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe mar 12, 2010 12:13 pm

Corveta C6 ima porabo od 10 do 16 litrov. Pa ima 6200 ccm in V8 motor. Žre praktično kot en Clio sport...

To je PREVEJERENO.

Eni pač nočejo verjeti da je ameriški avto dokaj vredu izdelek.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 12:29 pm

No nevem za c6, samo zdi se mi malo, jest imam s svojim 3.5 v6 ravno toliko ce pa pritisnes je pa tudi 17 in preko.
Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.

Vem pa za Z06 da ima 20-26l porabe pri malo vecji obremenitvi(jo ima bratranec letnik 2009), zdej al je dejansko 10L+ razlike med tema dvema motorjema pa nevem, bi pa prosil nekoga ce bi znal to razlozit ker tudi mene interesira tale ekonomicna poraba :)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe mar 12, 2010 12:35 pm

dejstvo je, da malo kdo pri nas razume... da pri teh motorjih/športakih zna poraba zelo varirat. Vse je odvisno od noge. Če si na progi normalno nebo 12L poraba. Isto nebo lušna poraba pri 250+km/h

Ko boste kdaj imeli oz vozli tak voz se neboste ozirali na porabo.. oz preprosto ugotovite zakaj le ima takšno porabo. Čeprav je dobrih 5Litrov večja od povprečne porabe v Sloveniji.


Debate o porabi bodo pa v Slo vepčne... samo če ogledaš na bencinskih servisih za koliko eur narod tanka ( tud v avtomobile ranga 10000eur) 5, 10, ali pa vlije 13e in 2e za cigarete. Zato pa zadnje čase pri nas pumpe laufajo z minimalnim pretokom goriva, ker se drugače prehitro zavrti čez 5eur. Žal je tako, da za poln tank 60L čakaš kot kamijonar na pumpi.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe mar 12, 2010 12:43 pm

branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.


Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe mar 12, 2010 12:47 pm

Ja pa da grejo več kot 500 000 kilometrov BP.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 12:51 pm

cruiser1 je napisal/-a:
branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.


Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.


ker si lastim avto s 3.5l in 350 konji ? c6 ima 6.2l in pa 400konjev ? Pa recimo primerjava raje gtr35 in pa c6 je verjetno bolj realno glede na zomgljivosti avtomobila GTR35 3.8L in pa koliko 450konjev? c6 6.2l in pa 400 :)
Zadnjič spremenil branee, dne Pe mar 12, 2010 12:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe mar 12, 2010 12:54 pm

zato, ker je tu vprašanje uporabnosti na dolgi rok daily drive...
ni vse v hp. Joj fantje :?

tovornjak s 12.0 motorjem in 440hp tud nekaj ne štima ane ? ;)

400hp ima tudi vsaka 3ja turbo honda isto kot c6 in tvoj 350Z....
Zadnjič spremenil jay, dne Pe mar 12, 2010 12:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 12:58 pm

jest mu samo odgovarjam na vprasano ker zelim biti vljuden :)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe mar 12, 2010 1:00 pm

branee je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.


Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.


ker si lastim avto s 3.5l in 350 konji ? c6 ima 6.2l in pa 400konjev ?


Brez zamere brane, ampak tebi še zmeraj ne potegne.
Zato se z amerikancem furaš na 1200 obratov, poslušaš čudovit zvok V8 motorja, vklopiš cruise control, baba ti ga puši in se ti ''glatko svira'' za cel svet... mašina se me mantra... navora imaš v izobilje. NAVOOOR brane, NAVOOOR...

Raje imam 4.0 motor z 150 konji kot navit kavni mlinček.

Amerikanci gredo na večje mašine, vzdržljivejše motorje z manj konji in veliko več navora.
Japonci z majhne kubature izstisnejo več konjev. Mislim, da je Hondin 2.0 motor edini atmosferc, ki je izstisnil 240 konjev.

Poglej si koliko navora ima Honda VTI? 160 konjev iz 1.6 motorja, navora pa ima morda 160 Nm. Zato jo teraš v obrate, da je zadeva bolj poskočna.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 1:05 pm

mislim da je navor pri obema priblizno 600nm ? Govora je o semi-sportnikih ce si dovolj pozorno prebral zgoraj ?

Z veliko vecnio napisanega se pa strinjam s teboj nevermid
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe mar 12, 2010 1:08 pm

Ja, 160 ps ma pr 9000 RPM, prej pa žalost.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe mar 12, 2010 1:08 pm

cruiser1 je napisal/-a:
branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.


Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.


Cruiser saj nima smisla. Ljudje mešajo hruška in jabolka. Be razumejo razlike v filozofiji.

Kot bi rekel Kopron: "The only way is up" že drži. Poti do tam pa sta dve:

Ameriška: V8 5+ litrov, old school 3x predimenzioniran motor, ki ponudi zmerno specifično moč (KM/l), lepo krivuljo navora in bullet proof motor, ki ponavadi preživi avtomobil tudi ob slabem vzdrževanju.

Japonska: pripelji materiale na rob vzdržljivosti, motor navij do konca (pod črto velika konjenica), ki je na voljo tik pod rdečim poljem, v prostem teku klinično mrtev motor, za še večje moči dodajmo še kakšen turbo in magično imamo več konj kot V8.

Tole sem namenoma napisal precej karikirano, da bodo tudi tisti malo počasnejši dojeli da primerjate hruške in jabolke. Če še komu ni jasno lepo sodijo skupaj v kompot (če dodaš še kakšno slivo imaš domačega), zrastejo pa vsak na svojem drevesu in so temu primerno različni.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe mar 12, 2010 1:11 pm

branee je napisal/-a:mislim da je navor pri obema priblizno 600nm ?


No lepo, da si prišel do te ugotovitve. Sedaj si pa poglej kakšno tabelo in razberi pri koliko obratih dosežeš takšen navor pri npr. naviti 3.5 mašini in pri 6.2 mašini.
Sedaj se pa odpravljam na delo tako, da bom spet na forumu po 22 uri.

Lp!
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 1:12 pm

Zanimivo je, da vsi pisejo v nevem kaksni mnozini, dejansko je pa sportnih japoncev ki lahko pridejo c6 blizu 1 oz mogoce 2.. Torej ce ste lepo brali tu ni slo za posplosevanje ampak za primerjavo 2 avtomobilov.

nevermind

475 lb ft (644 Nm) at 4800 rpm (c6)

434 lb·ft (588 N·m) at 3200-5200 rpm (gtr35)
Zadnjič spremenil branee, dne Pe mar 12, 2010 1:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Pe mar 12, 2010 1:17 pm

uros_p je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
myster je napisal/-a:v BMW X5 z 3.0dizlom- sm se 2 uri zraven vozil.človk je tak ko se mu j**e za avto (težek privtnik)...s teranjem (avtomatik) je pil 11.4l po BC-ju.


Daj ne sanjaj lepo te prosim.- To si ti gledal povprecno porabo, ne trenutne porabe. Povprecna poraba se ne obnavlja vsako sekundo, ampak naq doloceno stevilo prevozenih kilometrov. Jaz tudi lahko na Jaguarju XKR povprecno porabo znizam na 6 l/100, pa ga pol 10 minut teram pa se mi nebo dvignila preko 8, medtem ko trenutna poraba bo tam nekje 40...


Nč ne sanja. Moj bratranc ma x5 3.0d in ma porabo 10 l ;) :roll:


Res ste sitni s to porabo. Pa vendar, kitenje z avtom X5 s 3.0 dizel motorjem in porabo 10l, je prej sramota kot hvaljenje. Če nov nemec s 3.0 in dizel motorjem ne more imeti nižje porabe kot 15 let star američan s 3.5 V6 bencinskim motorjem in avtomatskim menjalnikom (moj avto), ki ima mimogrede pri normalni mešani vožnji pravtako 10l porabe, potem bi prej rekel da so evropejci pretpotopni požeruhi. Ne zanikam pa, da lahko pri mestni ali zahtevni vožnji v hrib, poraba naraste tudi do 14 litrov, ampak to je še vedno primerljivo nizka poraba v primerjavi s podobnimi evropejci...
Oz. podobnih evropejcev niti ni, pred 15 leti namreč sta v evropi bila servo volan in klima dodatna oprema, ABS, ESR pa sta bili kratici za absolventa in republiko španijo. Da drugih stvari ne omenjam, vsaj pri večini serijskih avtomobilov.

Če boste dobro pogledali karakteristike 5.7 V8 HEMI in 3.7 V6 motorja v 2010 RAM-u, boste videli da imata praktično enako porabo. HEMI tehnologija namreč regulira delovanje cilindorv v smislu preklapljana med 4 ali 8 cilindri aktivnega delovanja v odvisnosti od zahtevanega napora med vožnjo. To pa omogoča varčevanje z gorivom, kadar ni potrebna celotna moč V8.
Ta tehnologija je v ameriki sicer že zelo stara pa vendar pa se komaj zadnjih nekaj let intenzivneje promovira, med drugim tudi zaradi porabe.


pa vi niste normalni pr tej porabi!

x5 3.0d pri porabi 10l je vožen precej u izi in to po avtocesti, pr tem motorju je poraba prej 12l, ampak to niti ni bistvo! tist k ma tak avto, ga ima verjetno zato ker ne rabi gledat na denar, oz porabo, ker denarja ima očitno dovolj če si kej tazga kup in ga lahko pritiska non stop če se mu zljubi in tak avto mu verjetno niti ne povzroča minusa, ker predvidevam da če maš tak avto, si kak privatnik (alkarkolže) in delaš BIZNIS in da ti tak avto, ki te pripelje od točke A do točke B v pravem času lahko zagotovi na čase tolko dnarja, da lahko tisto X5 takoj tam prkeraš. bistvo tega je to, da vi s svojimi starimi amerikanci ne morete primerjat svoje porabe in govort da je sramotno in bla bla bla, ker vi ŠPARATE na porabi, ker se BOJITE prtisnt zarad porabe, ker veste kakšna bi bla le-ta realna, če bi bla vožnja tko dinamična kot pri tistem ki si lasti X5 ali podoben stroj (pustmo tiste k majo tak avto za šminko, kar je neumnost). še 1x point tega je da se pri tem rangu avtomobilov ( X5, ML, Q7) dela biznis, VI se pa cijazte po jajcih od doma u službo pa u hura diskont po mleko in sok.

dejte že 1x realno gledat na use skp!
Slika
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe mar 12, 2010 1:21 pm

Razlika med C6 in Nisanom z350 je skor 100 KW tudi to je nekaj :)... Kar se tiče porabe je preverjeno ja, samo kolega si lasi cabrio različico z ročnim menjalnikom in se vozi normalno (streha dol in uživancija ob zvoku ter pišu vetra). Ko je šel na 350 milj dolg izlet je imel porabo celo nekaj manj kot 10 litrov, drugače pa ja tudi 20 lahko brez problema...

Tako ogromne kubikaže imajo američane zaradi zdržljivosti motorja... Če bo vse po sreči bo njegov mlinček pel po Sloveniji ;)

Še to: Če bi corvetti prilimal turbino ima brez težav tudi 600+ konjev samo toliko glede japonskih mlinčkov:)
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 1:25 pm

Dobro jest sem malo nerodno povedal, ker moj ni ravno stock(razlika je mogoce 40 -50 konjev, samo to ni bistveno ker je navor cist razlicen :) ). Bolj sem se nagibal k gtr35 za primerjavo

PS: verjetno nisi se videl skylinea s 1600 konji :)

http://www.youtube.com/watch?v=XlLWEvmTIF8

http://www.youtube.com/watch?v=sSQXQGuo ... re=related

ce bi ze hotu se it norca s konji :D, ne ravno mlincek ne
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe mar 12, 2010 1:44 pm

branee je napisal/-a:Zanimivo je, da vsi pisejo v nevem kaksni mnozini, dejansko je pa sportnih japoncev ki lahko pridejo c6 blizu 1 oz mogoce 2.. Torej ce ste lepo brali tu ni slo za posplosevanje ampak za primerjavo 2 avtomobilov.

nevermind

475 lb ft (644 Nm) at 4800 rpm (c6)

434 lb·ft (588 N·m) at 3200-5200 rpm (gtr35)


Ne moreš primerjat turbo motor in atmosferski motor, vse skup mešaš že lep čas.

Najlepši primer imaš recimo Ferrarijev V12 ki dosega maksimalne številke vse pri visokih obraih (8000 in več) in ima čez 600 konjev, potem pa vzameš kakšen ameriški V8 pravtako okrog 6 L prostornine in ima pol manj konjev, ampak ogromen navor v spodnjih obratih. Zvoka sta pa poplnoma različna, Ferrarijev rezek, vriskajoč, ameriški pa globok, bobneč.

Skratka drugačna filozofija, drugačen način življenja, drugačne ceste, drugačne osebne želje, drugačen okus,... Vsako je po svoje prijetno in fajn.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe mar 12, 2010 1:56 pm

To je res, da nista motorja nic podobna sam pac pravim, je pa res verjetno to povezano z ameriskimi razdaljami med kraji. Da je bolje da motor ni nabrit maksimalno zaradi obstojnosti materialov kot je nekdo zgoraj ze omenil.
Priznam pa da imajo ameriski v8 motorji fenomenalen zvok
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe mar 12, 2010 2:00 pm

@lizard

Se strinjam. Poleg tega ima Ferrari tud drugo zaporedje vžiga, kar mu daje povsem drug zvok.

@rok46

Primerjaj avte istih letnikov. Ne mešat enega starega amerikanca, ki ima vergaser in novega japonca al pa BMWja. Tanovi ameriški motorji tud niso več tisto, da kar teče not, efekta pa nobenega ampak so glih tolk izpopolnjeni kot kakšen BMW in če primerjaš med sabo identičen avto (podobna teža, podobni konji in podoben menjalnik) boš dobil tudi zelo podobne porabe.

Se pa strinjam, da tastari pa pokurjo lahko tud 3 x preveč. Zadostuje malekost razštelan vergaser in neznanje voznika in motor lahko kuri 40 namesto 15. Pa tud je treba upoštevat dejstvo, da so tastari ameri bli narejeni brez skrbi za porabo, ker to takrat, ko so bili konstruirani, ni igralo kakšne pomembne vloge.
Lahko pa probaš primerjat kakšnega starega amerikanca in recimo isti letnik evropejca, pa boš videl, da evropejec ne nudi nič avta napram amerikancu, porabe pa tudi pri teh niso bile nizke. Nižje so bile predvsem zaradi nižjih mas vozila ter ustrezno manjših in švohnejših motorjev. Sam pač tko je blo, amerikanci so hoteli imeti veliko od avta, in jih ni brigala poraba, v evropi pa je bila strategija precej drugačna. Od takrat se je zgodba že zelo spremenila in tudi amerikanci so naredili velik korak k manjši porabi.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov