branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.
cruiser1 je napisal/-a:branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.
Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.
branee je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.
Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.
ker si lastim avto s 3.5l in 350 konji ? c6 ima 6.2l in pa 400konjev ?
cruiser1 je napisal/-a:branee je napisal/-a:Najbolj je smesno da rabi ameriski avtomobil 2x toliko velik motor za priblizno enake konje kot nek "semi - sportni" japonec.
Pa od kje ti spet, to? Ja, to je res, če primerjaš 30let star u.s. motor z novim japonskim. V resnici niso tako zelo velike razlike. So kakšen izjeme, ampak vseeno prenehaj s tem posploševanjem!
Fora velikih ameriških motorjev je tudi ta, da lahko navdušeni lastniki sami doma iztisnejo iz teh motorje tudi do 700 - 1000hp, najbolj nori pa celo še več.
branee je napisal/-a:mislim da je navor pri obema priblizno 600nm ?
uros_p je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:myster je napisal/-a:v BMW X5 z 3.0dizlom- sm se 2 uri zraven vozil.človk je tak ko se mu j**e za avto (težek privtnik)...s teranjem (avtomatik) je pil 11.4l po BC-ju.
Daj ne sanjaj lepo te prosim.- To si ti gledal povprecno porabo, ne trenutne porabe. Povprecna poraba se ne obnavlja vsako sekundo, ampak naq doloceno stevilo prevozenih kilometrov. Jaz tudi lahko na Jaguarju XKR povprecno porabo znizam na 6 l/100, pa ga pol 10 minut teram pa se mi nebo dvignila preko 8, medtem ko trenutna poraba bo tam nekje 40...
Nč ne sanja. Moj bratranc ma x5 3.0d in ma porabo 10 l![]()
Res ste sitni s to porabo. Pa vendar, kitenje z avtom X5 s 3.0 dizel motorjem in porabo 10l, je prej sramota kot hvaljenje. Če nov nemec s 3.0 in dizel motorjem ne more imeti nižje porabe kot 15 let star američan s 3.5 V6 bencinskim motorjem in avtomatskim menjalnikom (moj avto), ki ima mimogrede pri normalni mešani vožnji pravtako 10l porabe, potem bi prej rekel da so evropejci pretpotopni požeruhi. Ne zanikam pa, da lahko pri mestni ali zahtevni vožnji v hrib, poraba naraste tudi do 14 litrov, ampak to je še vedno primerljivo nizka poraba v primerjavi s podobnimi evropejci...
Oz. podobnih evropejcev niti ni, pred 15 leti namreč sta v evropi bila servo volan in klima dodatna oprema, ABS, ESR pa sta bili kratici za absolventa in republiko španijo. Da drugih stvari ne omenjam, vsaj pri večini serijskih avtomobilov.
Če boste dobro pogledali karakteristike 5.7 V8 HEMI in 3.7 V6 motorja v 2010 RAM-u, boste videli da imata praktično enako porabo. HEMI tehnologija namreč regulira delovanje cilindorv v smislu preklapljana med 4 ali 8 cilindri aktivnega delovanja v odvisnosti od zahtevanega napora med vožnjo. To pa omogoča varčevanje z gorivom, kadar ni potrebna celotna moč V8.
Ta tehnologija je v ameriki sicer že zelo stara pa vendar pa se komaj zadnjih nekaj let intenzivneje promovira, med drugim tudi zaradi porabe.
branee je napisal/-a:Zanimivo je, da vsi pisejo v nevem kaksni mnozini, dejansko je pa sportnih japoncev ki lahko pridejo c6 blizu 1 oz mogoce 2.. Torej ce ste lepo brali tu ni slo za posplosevanje ampak za primerjavo 2 avtomobilov.
nevermind
475 lb ft (644 Nm) at 4800 rpm (c6)
434 lb·ft (588 N·m) at 3200-5200 rpm (gtr35)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov