Mate je napisal/-a:Dajte nekateri že enkrat razumet, da 6 prestav ne pomeni, da je 6. prestava daljša od 5. pri 5 prestavah. Zelo velikokrat sta najvišji prestavi enako dolgi, torej imata oba avtomobila enako obratov pri enaki hitrosti v najvišjih prestavah, pa naj bo to 5. ali 6. To drži za npr Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM, začetni letniki imajo 5 prestav, poznejši 6, pa je 6 enako dolga kot 5. Je pa 6. pri tem Audiju krajša (!) kot je bila npr. 6. pri Golfu IV 1.9 TDI 115KM.
Za na avtocesto je torej 5 ali 6 prestav velikokrat enako. 6 prestav je bolje le vmes, pa v končnem še to le pri kakšnih vzponih, kjer je fino ujeti ravno prave obrate. Sicer si tako ali tako zelo hitro v najvišji prestavi med običajno vožnjo.
Tudi, če sta 5. in 6. prestava enako dolgi, je 6 prestav zaradi znanih dejstev (vmesni pospeški, manjša poraba) še vedno bolje. Sploh pa današnji avti oz. vsaj večina njih kolikor jaz vem, nimajo tako butasto razporejenih prestavnih razmerij kot tile stari golfi in audiji izpred 15(?) let in več, kjer je bila zadnja prestava ne glede na menjalnik enako dolga... Sodoben avto (dizel) ima pri realnih 130 km/h (135-140 po števcu) max. 2.300/2.400 obratov, kar je več je preveč. In tu še kako prav pride 6. prestava zaradi razporeditve ostalih prestav. 5-st. menjalnik v takem primeru, če želiš imeti ugodne obrate pri 130 km/h, ubija pospeške. In to v večini testov pri npr. 1.6 tdi tudi pograjajo pa naj bo to VW, Seat ali Škoda, čeprav nekateri tu gor do zadnjega diha zagovarjajo 5-st. menjalnik, češ saj je 5. prestava dovolj dolga v čemur pa kot rečeno ni point. Ko enkrat voziš oz. si lastiš avto s 6. prestavami, ki so razporejene tako kot morajo biti in se voziš veliko po AC, potem veš, da je to tisto pravo.