Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Pe jun 25, 2010 5:34 am

kako vidiš razliko med japonskim in "našim" civicom?
namreč tudi sam sedaj malo čekiram po avto netu in gledam honde.

pa še eno vprašanje imam: se sploh da prepeljati Civica 92-98 iz nemčije, torej modela EG in EK pred faceliftom. To pa sprašujem zato ker je coupeja pri nas zelo težko dobiti, kaj šele lepo ohranjenega
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jun 25, 2010 8:43 am

Četudi človek poskuša najti racionalne razlage pri nakupu vozil, ga v veliki večini vodijo emotivni razlogi.


Popolnoma se strinjam z zgornjo izjavo.

Ne razumem pa, da bi kdo kupil Protona - in poveličeval njegovo superiornost. Zanima me ali ima še kdo pozitivne izkušnje z njim - če ga je kdo tu na forumu sploh imel?

Tudi sam sem začel z čudnim vozilom - Talbot Samba - a nikoli mi ne pride na pamet, da bi dandanes iskal vozilo, ki bi se primerjalo z njo - tako ali drugače. Verjamem pa da ni bila na nivoju Protona.

Dodatne fraze ( kebab, šolarke, krilca, PMS... ) so pa le teoremi za dviganje zanimanja nad temo in z avtomobili nimajo nič skupnega.

Če povzamem, v zadnjih postih zaznavam odstopanje od začetne usmeritve teme v prid Fordu, kar pomeni, da se avtor oddaljuje od svojega srca. Tu pa tudi Golf ni več daleč.

Srečno.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Pe jun 25, 2010 8:55 am

Freddie, vsaka čast za pisanje, nam polepšaš dan.

Mislim, da boš zelo težko našel avto poceni (tudi za vzdrževanje) ter brez okvar. Tako kot so ti napisali že v postih prej, je v današnjih avtomobilih preveliko stvari, ki se lahko pokvarijo, kar posledično prinese s sabo večje stroške.

Pa še psihološki vidik. Avto, ki ti dobro služi več let in z njim narediš 200 tkm, ga sigurno gledaš z drugačnimi očmi, kot druge. Ko si boš kupil drugega, boš rabil nekaj časa da se na njega navadiš in da ti "prirase k srcu kot prejšnji".

Želim ti dober nakup ter čimveč brezskrbnih kilometrov.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe jun 25, 2010 3:12 pm

simply je napisal/-a:
Četudi človek poskuša najti racionalne razlage pri nakupu vozil, ga v veliki večini vodijo emotivni razlogi.


Popolnoma se strinjam z zgornjo izjavo.

Ne razumem pa, da bi kdo kupil Protona - in poveličeval njegovo superiornost. Zanima me ali ima še kdo pozitivne izkušnje z njim - če ga je kdo tu na forumu sploh imel?

Tudi sam sem začel z čudnim vozilom - Talbot Samba - a nikoli mi ne pride na pamet, da bi dandanes iskal vozilo, ki bi se primerjalo z njo - tako ali drugače. Verjamem pa da ni bila na nivoju Protona.


Moj oče je imel VW Santana (se izdeluje na Kitajskem). Naš letnik je bil mislim, da 1976 in smo ga imeli do leta 2001 (kupili smo pa 14 let starega). V teh enajstih letih je oče samo menjal olje in enkrat svečke, ter trikrat zračni filter, ker je tako predlagal mehanik. Delal je pa tudi vožnje po 1000km na enkrat (10 do 11 ur) in ga ni nikoli pustil na cedilu. Na postanek si moral pa it, da si olje dolil pri tako dolgi vožnji (od 0,5l do 1l). Ko smo ga kupili je imel 110.000km ob prodaji pa čez 350.000km.

Ta model je skratka še vedno skrita želja.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
GIMA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jan 23, 2008 6:12 pm

Napisal/-a GIMA Pe jun 25, 2010 3:24 pm

Kupi si kio sephio 1,8 110km ti ne bo žal! sem jo imel 6let!
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po jun 28, 2010 7:53 pm

Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Po jun 28, 2010 9:44 pm

Haha, vsaka čast za tako pisanje! :lol: Nekateri ostali pa predno kontrirate s svojimi izjavami s pridihom fanatikov določene znamke, se pa zamislite, da ste res toliko navezani na kup pleha, gume in žice?

Mogoče danes avto nekomu pomeni vse več, kot pa le prevozno sredstvo. Tudi sam sem v skupini ljudi ljubiteljev plehnatih škatel, ampak ali resnično gojite čustva do njih? Verjetno res do neke mere, ampak predvsem iz naslova, da vam je dobro služil (kot se je tudi avtor teme osredotočil na japonce s katerimi ima dobre izkušnje) in, ker nimate j**c, da bi pogledali za nečim novim. Pač ljudje (večina) smo naravnani, da konzumiramo le tisto, kar mislimo, da je (za nas) najboljše, preizkušeno.

AMPAK!
Se mi zdi, da smo v tej temi spregledali poglavitno dejstvo, ki loči novodobne avtomobile od tistih, zasnovanih 20 in več let nazaj. Namreč, včasih se je delalo za večno, kot je bila to hitlerjeva avtocesta in betonsko-stekleni nebotičniki. Tudi avtomobili so na višku razvoja (po mojem mnenju nekje po letu 80 pa tja do 95, 2000) držali večjo kilometrino. Zakaj? Ravno iz naslova preverjenosti, ker si nekaj kupil/naredil za večno.

Danes se gradijo montažne hišice iz gips plošč in avtomobilska industrija služi na tem, da se obrne čimveč novih modelov in medtem seveda čimveč čimdražjih servisov. Konkretno moj sosed (Revoz) izdela danes preko 800 avtomobilov na dan. Mislim, da če malo logično povežete, kam pes (jaz) taco moli, boste kajkmalu doumeli dejstvo, ki ga hočem povedat. Trg z avtomobili je nasičen in vse to mora nekam jit, se prodat. Da pa bo vedno na svetu ostal en osebek brez avta, se mora sem pa tja kakšen tudi pokvarit, zato, da mu bomo lahko prodali svojega.

Torej, freddie, mislim, da je najbolje, da se čimprej sprijazniš, da si pahnjen v krut svet potrošništva in si omisliš povprečen potrošniški avto, ki ga boš slej al prej spet zamenjal. Ne se preveč navezat nanjga in prihrani energijo za kakšno šolarko ;)

p.s.
Lahko pa se po principu manj je več vrneš kakšnih 20 let nazaj, pljuneš kakšnega jurja več in nabaviš kakšen pravi ohranjek (podobno sem storil sam), magari evropski, saj je bila takrat filozofija izdelave avtomobilov tudi v evropi drugačna (kot sem jo opisal zgoraj), seveda si tokrat ne boš privoščil klime in poln kup senzorjev, boš pa čutil prave vibracije največje svetovne inovacije ;)

p.p.s
seveda v obzir vzami dejstvo, da kupuješ star rabljen avto, katerega je verjetno šlatal že kakšen nad avtomobili manj navdušen osebek, tako da, kar se tiče kvalitete, dobrega počutja in čričkov, se nebi toliko vrgel SAMO na samo izdelavo, ampak tudi na to, kako je bilo za avto poskrbljeno. sicer si pa še vedno lahko (smeš) kupiš novega
;)
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Sr jul 07, 2010 12:39 am

je kaj novga? že en čas ni kvalitetnega branja tukaj :D
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jul 07, 2010 1:24 pm

Pojedel je sumljiv suši in ko ga je gejša vprašala: a je blo dobl al glem po motiko je vseeno zbral pogum in reku da je riba stara vsaj štirinajst dni. No in zdaj se zdravi v LJ KC.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Če jul 08, 2010 8:04 am

AgitatoR je napisal/-a:Pojedel je sumljiv suši in ko ga je gejša vprašala: a je blo dobl al glem po motiko je vseeno zbral pogum in reku da je riba stara vsaj štirinajst dni. No in zdaj se zdravi v LJ KC.


BRAVO! :tomidelej:
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie So jul 10, 2010 11:49 pm

Mister can you tell me where my love has gone? He's my japanese boy...

Nič uspeha v 2K rangu. Skoraj imam občutek da se cene rabljenih (pristnih) poševnookcev zvišujejo (če bo šlo tako naprej bodo kmalu vse Mazde, Celice, Civici 95-01, Accordi 03- dosegali ceno polovice novih avtov še potem ko bodo imeli 10 križev na hrbtu). Edini pristni poševnookec , ki bi ga lastniki bili pripravljeni izpustiti za 2K je Elantra, za katero pa sem že omenil, da z zunanjim videzom povzroča impotenco.

Pa sem se spet namenil up-market, mošenjček odvezal za še lepo število jurčkov in šel testirat dve mični japonki – eno čisto tapravo in eno banano. Tapravi, rojeni in zvarjeni na Japonskem je bilo ime Honda Accord 2.2 cdti, banani pa Toyota Avensis 2.0 D4D, v Burnastonu so jo pod budnim očesom poševnokih delodajalcev zmontirali potomci Anglov, Sasov in Jutov v navezi s Pakistanskimi priseljenci. Obe sta prvič zakurblali daljnega leta 2004, ko je bilo življenje še bolj preprosto in so si družinski člani med vikendi zbrani ob ognju pripovedovali staro-slovanske poganske basni, medtem ko so mati pekli kruh in potico v kuhinji.

Z obema japonkama sem šel na kavico in si ustvaril določeno mnenje o njunih vrlinah in pomanjkljivostih. Takole se mi je zapisalo:

Motor in menjalnik:
Glede na to, da ima Honda 25km več kot Toyota (140 napram 115) bi bilo nesmiselno neposredno primerjati zmogljivosti. Za oba avta lahko trdim, da vlečeta več kot solidno, Honda pa tistih 25km in špricer prostornine več pokaže predvsem nad za dizel neznačilnimi 3000 obrati (tipična Japonka) obema pa se še kako pozna manjko šeste prestave tako, da se obe dekleti na avtocesti pri višjih hitrostih dereta kot japonske porno igralke. Okej tako hudo spet ni, a ni tiste mirne, brezbrižne uglajenosti, kot bi se pritikala limuzinam višjega srednjega razreda. Drugače sem glede zmogljivosti več kot zadovoljen pri obeh (Honda je skoraj že overkill za vsakdanjo uporabo). Turbo je pravi cukrček za vožnjo, kljub mogočim pomanjkljivostim pri zanesljivosti (več o tem kasneje). Omeniti velja še dejstvo, da motorja ne suneta uporabnike v testise kot nekateri Evropski konkurenti, ko se prebudi turbina. Delovanje je vse od 1500 naprej zvezno, nestresno in konstantno tja do 3000. Skoraj kot osemvaljni bencinar . Kot sem že omenil nad 3000 vrtljaji Honda pokaže da ima v hlačah bolj kosmato fufljo kot Toyota. (Pre)trda sklopka v Avensisu malce pokvari limuzinski feeling, drugače nobenih pripomb pri obeh menjalnikih. Kratke in natančne menjave. Evropejci hitro po svinčnik in papir ter prerisovat sheme sestave zobnikov! (še posebaj 35ur-na-teden delujoči Francozarji iz PSA)

Podvozje:
Dve različni filozofiji obnašanja na cesti, citroenovska mehkoba Avensisa, nemška trdnost Accorda, čeprav na papirju podvozji podobno sestavljeni. Osebno mi je bližje Avensis, ki lepo elegantno plava čez ovinke, čeprav niti Accord ni ravno neudoben. V brezkompromisni vožnji pa vsekakor zmaga Accord. Skoraj nič nagibanja v ovinkih, volan BMWjevsko neposreden (pri Avensisu imaš občutek kot da igraš Gran Tourismo 3, kolesa pa sploh niso na cesti). Takole bom metaforiziral: Avensis je geisha v zrelih letih – uglajena, tiha, učinkovita, natančna, razvajajoča ... ravno prav za utrujenega poslovneža. Accord pa je lahka, razposajena najstnica iz Tokya, ki si plačuje študij s happy-ending masažnimi storitvami.

Končna obdelava, felacija, cena in stroški vzdrževanja :
Avensisa bi se lastnik bil pripravljen odreči za 8 čukov. Accorda pa za spektakularnih 11 čukov. Po tradicionalnih grožnjah z uriniranjem po platiščih pa se je omehčal in bil pripravljen lepo Japonko dati v rejo za 10K. Razlike ravno za en moj 2K budget! Kilometri primerljivi. Res da ima Avensis švohnejši motor, ki pa je po drugi strani več kot dovolj za vsakodnevno vožnjo, za odtenek varčnejši, pa tudi registracijsko ugodnejši. Od kod potem razlika? (cene nekako korespondirajo z tistimi na avto.netu). Hja – že razgovor z lastnikoma pove dovolj. Nato se še malce razgledaš po notranjosti – stiskanje gumbov, odpiranje predalov, otipavanje tkanin in plastike.

Kaj naj rečem? Lepo je biti kavkazoidni Evropejec. Lepo dobiš plačano tudi, ko delaš pomanjkljivo. Toyota uporablja materijale na ravni Honde, a kaj ko so sestavljeni tako zelo šlampasto in diletantsko, da bi se Kiichiro Toyoda obračal v grobu. Odpadli kosi plastike, majavi sredinski naslon, zatikajoč cup holder na armaturki. Vem da so to površinske stvari a kažejo da so isti Angležoidni kljukci, ki so sestavljali armaturko (oz. njihovi kolegi s katerimi so zabušavali med čik-pavzo) imeli prste zraven tudi pri montiranju šasije na podvozje, vstavljanju vzmeti, vijačenju volanskega mehanizma… Medtem, ko so se na drugi strani sveta žene Hondinih delavcev na Japonskem morale voziti v službo s takimi bicikli, ker so možje vsak dan do treh zjutraj vlekli nadure, ko so se trudili skupaj spravit kar najbolj popolnega Accorda
Hja. In res. Rezultati so na dlani. Zadovoljni lastnik Honde mi je pokazal servisno knjižico z vsemi štemplji uradnega servisa, skupaj z računi vseh stroškov, ki so se nabrali v osmih letih. Menjal je zavore (zaenkrat samo sprednje), olje, čep od karterja, vitreks, hladilno tekočino. The end. Protonovska zanesljivost. Le da v tem primeru ne govorimo o trotl-ziher old-school bencinskem večvaljniku ampak state-of-the-art common rail turbo dizlu. Impresivno.
In Avensis? Lastnik je prav tako zadovoljen. Res da so mu crknili trije injektorji, a to je bojda zaradi nekakovostne nafte na sončni strani Alp. Turbo je šel rakom žvižgat pred letom dni (zamenjan na austauš), a bojda le zato ker so bili prvi letniki bolj občutljivi. Še pod garancijo so mu zamenjali volanski mehanizem. Pa dvo-masni vztrajnik, ampak to se itak zgodi v vsakim modernim dizlom. Aja sklopka je obupala komaj po izteku garancije. Avto je pred kratkim cukal in trokoral nad določenimi obrati a se je izkazalo da gre samo za trivialno stvar – zamenjati je moral naftno črpalko in egr ventil. Zadnji desni amortizer se je polulal. Črički v notranjosti pa so itak stvar, ki se je ne da izogniti na starih avtomobilih. In to je tudi vse, kar se je zgodilo v 6 letih lastništva mi lastnik pove ponosno. Naslednji avto bo zopet Toyota. Najbrž novi Avensis. Na moje začudenje, da se mu take kardinalne napake zdijo odpustljive, mi je razložil da se je evropska konkurenca, ki si jo je lastil prej bila veliko hujša kar se okvar tiče (Astra DTI letnik 99, Passat TDI letnik 02).


Zaključek:
Sram vas bodi poševnookci, da vas je premamil pohlep in ste začeli avtomobile izdelovat v Evropi in Ameriki. Zakaj pravim poševnookci nasplošno in ne Toyota? Tudi Honda izdeluje določene modele v Angliji (Civic recimo, pa tudi Accord do leta 2003, preden so spoznali, da s(m)o kavkazoidi pač preveč nesposobni za sestavljanje modelov višjega srednjega razreda). Da prodane duše Nissanove sploh ne omenjam. Pa Suzuki, ki se je spečal z ugro-finci (Madžari) - saj res da so ti v original azijsko pleme, a je vsaka poševnookost izpuhtela iz njihovega genotipa, ko so se na veliko parili s Slovani.
Kaizen gor ali dol, dragi poševnookci - tako ne gre. Tudi jaz ne bi skušal proizvodnjo Rogaškega kristala rešit tako, da bi jo selil v podsaharsko Afriko in streniral lokalne bušmane. Višek nesramnosti pa so skupni modeli a la Toyota Aygo in Nissan Note. Belka, ki si v oči vstavi asian-look trepalnice, v postelji stoka kot azijka, si ne brije fuflje in na boljših sejmih prodaja ponošene spodnje hlačke še ni taprava azijka. Nikoli ni in ne bo.
Že res da s tem prihranijo ogromno na stroških, a koliko zaradi evropske (no recimo kavkazoidne, glede na to da sestavljajo avtomobile tudi v ZDA) nesposobnosti izgubijo na ugledu je skoraj neocenljivo. Prej ali slej se bo ta kapitalistična hiša iz kart podrla. Nissan in Toyota se že danes po VAGovsko in Mercedesovsko šlepata na stari slavi, upajoč da se bodo kupci spominjali starih dogem o neuničljivosti. Kako dolgo še? Tudi Mercedes ni bil imun na posledice okrnjenega imidža vpričo katastrofalnega upada kakovosti.

Priznam, da so me zasrbeli prsti, ko sem konec dneva kolesaril domov. Občutek sedenja in vožnje v pristnem le 6 let starem poševnookcu je bil vzemirljiv. Čustva so bila razgreta in glava jih je umirila komaj po nekaj minutah, ko sem skoraj že zavil proti NLB po tistih 10 čukov za katero mi je gospod ponujal mično japonko. A razum je vendarle prevladal. A si jo želim? Da. A jo potrebujem? Ne. A bom v njej užival bolj kot v 10 let stari Imprezi ali 12 let starem Xedosu? Ne. Jutri je nov dan, ko so dovoljene sanje. Sonce pa že vzhaja nekje daleč na vzhodu. In nekje po cestah centralne Evrope križari lepo ohranjen poševnookec za 2K EUR, ki mu je usojeno da pristane ravno v moji garaži. Oyasuminasai!
Zadnjič spremenil freddie, dne Ne jul 11, 2010 2:36 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Ne jul 11, 2010 12:10 am

:D lepo da še pri kom zmaga razum..

kaj pa subaru legacy?
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
__bambi__
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr maj 13, 2009 12:26 pm

Napisal/-a __bambi__ Ne jul 11, 2010 12:27 am

@freddie Lepo pisanje in ka mi je najbolj všeč Da tvoje pisanje kaže da razmišljaš z glavo. Rečem lahko samo to: freddie ZA PREDSEDNIKA
PS. Veliko sreče pri iskanju tvoje poševookega prevoznega sredstva za 2 čuka €
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Ne jul 11, 2010 12:55 am

__bambi__ je napisal/-a:@freddie Lepo pisanje in ka mi je najbolj všeč Da tvoje pisanje kaže da razmišljaš z glavo. Rečem lahko samo to: freddie ZA PREDSEDNIKA
PS. Veliko sreče pri iskanju tvoje poševookega prevoznega sredstva za 2 čuka €


To bi pa bil smeh. :lol:

freddie...zanimivo, res zanimivo branje. In bi se glede marsičesa tudi strinjal...morda ne popolnoma, ampak...dejstvo je, da so tile "poševnookci" izjemno (še preveč?) marljivi, in od tod tudi sposobnosti, saj so marljivi že od malih nog. Pri nas pa te ob pogledu na večino "vzgojene" mularije prime srat. :lol:

Ja, srečno pri iskanju tvoje ljubezni, hehe. :)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne jul 11, 2010 1:53 pm

Z veseljem berem tvoje prispevke.
:bow :clapclap :tomidelej:
 
PeterStegnar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr dec 30, 2009 8:09 pm

Napisal/-a PeterStegnar Po jul 12, 2010 3:12 pm

freddie: Ja dobr, da ga nisi kupu ne ... Saj to pomeni se kaksen tvoj prispevek o kupovanju avtomobila vec ... :)
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Po jul 12, 2010 6:11 pm

nevermind je napisal/-a:Z veseljem berem tvoje prispevke.
:bow :clapclap :tomidelej:


freddie KRALJ :D :EE
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Po jul 12, 2010 6:19 pm

Se en tak prispevek pa bo moj naslednji avto tud azijc;).

Super!
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Po jul 12, 2010 8:34 pm

Hehe, si predstavljate freddija kot prodajalca v nekem Honda salonu. Še mene bi prepričal da "poševnookega" kupim :vc :cry
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 20 gostov