CHAN je napisal/-a:Najverjetneje bo uporabnik, ki išče primernega karavana, sam najbolj vedel, zakaj potrebuje več prostora.
Kot sem že na začetku omenil, smo si ljudje različni.
...
Seveda je moč izjemno pametno in racionalno naložiti avtomobil ter ga na koncu očistiti. Če je pač možnost uporabe prikolice, se v avto ne bo metalo vreč krompirja, cementa ter takšne in drugačne gradbene opreme. Če bi sam pogosteje uporabljal avtomobil pri "umazanih" primerih (beri primere iz prejšnjega stavka), bi prvenstveno tudi sam razmišljal o nakupu in uporabi prikolice (primer mojih staršev).
Odebeljeno sem že najmanj trikrat tudi sam poudaril, svoje mnenje sem podal kot opombo predvsem na relativno majhno razliko v uporabnosti med njegovim trenutnim avtom in 159 SW.
V avto lahko vržeš kakšno staro deko, karton ipd., pa res ne vidim, zakaj ne bi vozil tudi kakšne "umazane" vreče. Prikolica se uporablja za kaj večjega (motokultivator, mešalec ipd., tudi za laksarco in rotacijsko, če je doma samo Golf, pa ne da se ne bi dalo recimo laksarce v njega spravit, ampak zato ker je zadeva precej bolj komplicirana, kot pri Passatu. Če bi jo pa za vsak drek natikal, potem si je najbolje kupit Twingeca s kljuko in trugo na strehi, če te je "strah" dat bilokaj, kar ni po HACCAP-u, v prtljažnik. Na koncu ispade, da je čisto brezveze met uporaben avto, ker se da itak vse zvozit s prikolico, seveda mora bit še pokrita... prtljažnik naj bo pa za okras?

Sicer pa, če ti ne bi povedal, kaj vse se prevaža s Passatom, grem stavit, da se ti po stanju prtljažnika še sanjalo ne bi, večinoma tudi tik za takšno strašno "zlorabo".

Še ena stvar je, da raven nakladalni rob in velika odprtina pomenita veliko že ko moraš v avto zmetat par potovalk, hladilno torbo ali pa recimo kakšen paket/plato pijače, ker nimaš pri tem nobene "ovire".
nevermind je napisal/-a:Pa še to sem pozabil prej napisat. Vsi nekaj pravite o nevem kakšni legi pa limate filemčke. Me zanima koliko uporabnikov oz. lastnikov avta izkoristi to zmožnosti in gre v skrajnost/pretiravanje z avtom (recimo superiorna lega AR 159). 90% voznikov ne opazi razlike med odzivnostjo volana BMW-ja 330i in Kie Ceed.
Hkrati bom odgovoril še na ta malo starejši post, ker je pisan v podobnem duhu. Jaz izkoristim zmožnosti avta do "roba" dokaj pogosto in hitro ugotovim razliko med odzivnim in sterilnim volanskim mehanizmom. Pretiravam očitno ne, ker me ne nosi iz ceste.
A večina ljudi res tako ujčka svoje avte, da se bojijo dat kaj bolj "resnega" v prtljažnik in so v strahu, da bi jim odpadlo kolo, če bi vozili hitreje kot 90km/h?
