lancia hf je napisal/-a:Če se bo DSG menjalnik dobro obnesel, bo verjetno kar hitro zamenjal stare avtomatske menjalnike, ki pa za kašne dolge relacije spet niso bili tako slabi.
lizard je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Če se bo DSG menjalnik dobro obnesel, bo verjetno kar hitro zamenjal stare avtomatske menjalnike, ki pa za kašne dolge relacije spet niso bili tako slabi.
Kmalu bo 10 let odkar je VW predstavil DSG (l. 2003) kot prvi dvosklopkovni menjalnik v serijskem avtu (tehnologija drugače obstaja že iz časa 80-ih let). Vprašanje če so bo dobro obnesel je tako že mimo, kajti od tarkat je precej proizvajalcev začelo razvijat oz. še razvijajo svoje različice. Klasični avtomati se pa še vedno pojavljajo v določenih avtih (sploh v ZDA), predvsem kakih večjih limuzinah (BMW, Mercedes, Jaguar) in v znamkah, ki jim v tem času še ni uspelo razviti svoj "DSG" (PSA, Opel, Renault,...). Delajo pa praktično vsi na tem - glavni razlog tiči pri vsakdanjih avtih v porabi, saj je motor opremljen z DSG-jem varčnejši.
lancia hf je napisal/-a:Lizard: Kako čas hitro mine![]()
Samo te menjalnike so šele sedaj začeli bolj pogosto vgrajevat v avtomobile... OK. bolj v WV(nisem mogu da nebi)
Imaš pa že spodaj pod tvojo objavo napisano, da je treba vzdrževati menjalnik skoraj kot motor, kar pomeni, da je le bolši ročni menjalnik ker noben ne sprašuje kdaj je bil narejen servis na menjalniku kot bo očitno sedaj pri teh menjalnikih, ko bo najprej vprašati kdaj je bil menjalnik servisiran nato šele motor![]()
peroRS je napisal/-a:Ja že (dirkalni) Audi quattro je imel "nek podoben sistem" kot je zdaj DSG. Se pravi, da je tehnologija stara že 30 let. Se je pa VW prvi spravil to vgrajevat v serijske avtomobile.
Podobno kot twincharger sistem, ki je v nekaterih 1.4TSI-jih. To je imela že Lancia delta S4, a zopet se je moral najti en VW, da je to izpopolnil do te mere, da zadeva trajno dela![]()
Kar se pa tiče vzdrževanja DSG-ja. Na vsakih 60.000km de mora zamenjati olje in filter v menjalniku. Ta servis pa stane ca. 200€ na pooblaščencu. Pač tako je. Tisti, ki hoče to imeti bo tudi plačal, kdor pa ne se bo pa vozil z ročnim
lancia hf je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Ja že (dirkalni) Audi quattro je imel "nek podoben sistem" kot je zdaj DSG. Se pravi, da je tehnologija stara že 30 let. Se je pa VW prvi spravil to vgrajevat v serijske avtomobile.
Podobno kot twincharger sistem, ki je v nekaterih 1.4TSI-jih. To je imela že Lancia delta S4, a zopet se je moral najti en VW, da je to izpopolnil do te mere, da zadeva trajno dela![]()
Kar se pa tiče vzdrževanja DSG-ja. Na vsakih 60.000km de mora zamenjati olje in filter v menjalniku. Ta servis pa stane ca. 200€ na pooblaščencu. Pač tako je. Tisti, ki hoče to imeti bo tudi plačal, kdor pa ne se bo pa vozil z ročnim
Dokler boš pisal (podobni)![]()
![]()
Dirkalni qutro iz B grupe je imel na šaltheblu tipko, da je celinder stiskal pedal za sklopko namesto voznikaV grupi B in tudi sedaj nima noben niti približka DSG-ju in z njim povezanim avt. menjalnikom
![]()
In ne pisati nekaj skoraj/priblizno v narekovajih, ker tudi Audi je v rally prvi prinesel 4x4 pogon samo osnova za sedajšne 4x4 je pa iz Delte
A dual clutch transmission, commonly abbreviated to DCT[1] (sometimes informally referred to as a twin-clutch gearbox, double clutch transmission, or similar variations thereof), is a differing type of semi-automatic or automated manual automotive transmission. It utilises two separate clutches[2] for odd and even gear sets. It can fundamentally be described as two separate manual transmissions (with their respective clutches) contained within one housing, and working as one unit.[1][3] They are usually operated in a fully automatic mode, and many also have the ability to allow the driver to manually shift gears,[2] albeit still carried out by the transmission's electro-hydraulics.
This type of transmission was invented by Frenchman Adolphe Kégresse just prior to World War II,[4] but he never developed a working model. The first actual DCTs arrived from Porsche in-house development, for Audi and Porsche racing cars in the 1980s,[1] when computers to control the transmission became compact enough: the Porsche Doppelkupplungsgetriebe (English: dual clutch gearbox) (PDK)[1] used in the Porsche 956[1] and 962[1] Le Mans race cars from 1983,[1] and the Audi Sport Quattro S1 rally car.[4][5]
A dual clutch transmission eliminates the torque converter as used in conventional epicyclic-geared automatic transmissions.[2] Instead, dual clutch transmissions that are currently on the market primarily use two oil-bathed wet multi-plate clutches, similar to the clutches used in most motorcycles, though dry clutch versions are also available.[6]
The first series production road car to be fitted with a DCT was the 2003 Volkswagen Golf Mk4 R32.[1
lancia hf je napisal/-a:ker tudi Audi je v rally prvi prinesel 4x4 pogon samo osnova za sedajšne 4x4 je pa iz Delte
Mivec je napisal/-a:Malo smo zašli z teme hehe
lancia hf je napisal/-a:Nemci so pobrali zaradi boljših plač pri mercedes F1 vse uplivne italiane izt Lancie oziroma takratnega Martini Racing-a (bral v neki reviji) Zato je tudi 92-ga Lancia prenehala z WRC-jem čeprav so imeli že narejen avto ga niso homologiral. Imaš pa na Youtube posnetek ki so na audiju prvi predstavili do tipko za sklopko
peroRS je napisal/-a:Mivec je napisal/-a:Malo smo zašli z teme hehe
pardon![]()
Sam so pa zanimive debate
lancia hf je napisal/-a:Nemci so pobrali zaradi boljših plač pri mercedes F1 vse uplivne italiane izt Lancie oziroma takratnega Martini Racing-a (bral v neki reviji) Zato je tudi 92-ga Lancia prenehala z WRC-jem čeprav so imeli že narejen avto ga niso homologiral. Imaš pa na Youtube posnetek ki so na audiju prvi predstavili do tipko za sklopko
Spet so Nemci krivi za poraz Italijanov. To je zgleda da že zgodovinsko dejstvo
lancia hf je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Mivec je napisal/-a:Malo smo zašli z teme hehe
pardon![]()
Sam so pa zanimive debate
lancia hf je napisal/-a:Nemci so pobrali zaradi boljših plač pri mercedes F1 vse uplivne italiane izt Lancie oziroma takratnega Martini Racing-a (bral v neki reviji) Zato je tudi 92-ga Lancia prenehala z WRC-jem čeprav so imeli že narejen avto ga niso homologiral. Imaš pa na Youtube posnetek ki so na audiju prvi predstavili do tipko za sklopko
Spet so Nemci krivi za poraz Italijanov. To je zgleda da že zgodovinsko dejstvo
pero pa daj nehal![]()
![]()
Nevem zakaj se ravno zanimive teme odvijajo tam kjer ni treba![]()
Niso krivi nemci, krive so bile takratne marke
vezuv je napisal/-a:Lp
Po dolgem casu sm se odlocu,da bi si kupil manjsi avto obvezno bencin,ker dizla ze mam.Rabil,bi ga predvsem za po mestu in pa kratke relacije.Najraje bi videl,da ima od 150 KM naprej.Imel sem VR6 in GTI3 in sem bil z njo zelo zadovoljen.Za kaki pameten predlog se ze vnaprej zahvaljujem.Znamka vozila niti ni toliko vazna,vazno je samo,da je trpezen in pa cim manj pokvarljiv.
Lp Andrej
snikerson je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5211795&show=1
mislim da se ni bil predlagan, izpolnjuje skoraj vse kriterije
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov