nooblette je napisal/-a: Zdaj pa malo gledam za
c elysee,
dacia lodgy,
peugeot 301, vglavnem kaj vi menite

Najraje diesel če je pa kakšen izredno zanesljiv bencinar bom pa tudi požrl kak liter večjo porabo.
V tej temi več ali manj opažam le to, da iščeš svojstveno potrditev nad svojim primarnim izborom. Gledaš za dokaj novimi modeli na trgu, kjer velikokrat velja nepisano pravilo o tzv. famoznem "prvem letu" po lansiranju modela ter večji možnosti otroških hib. (
Hja, konec koncev sem tudi sam kupil avtomobilski model v zelo zrelih letih, pred skorajšnjo menjavo modela. Ter že na začetku s precej dolgim nosom ugotovil, da ima model konstrukcijsko hibo!).
Ker gre za precej "frišne" modele na trgu, je o kakšnih hibah na dolgi rok zaenkrat še nemogoče govoriti. Morebiti bi lahko gledali na kakšne vzporednice ter potencialne hibe pri modelih, na katere se naslanja omenjena želena trojica. Peugeot 301 ter Citroen C-Elysee sta modela, narejena na platformi PSA PF1, katera je bila uporabljena že pri Peugeotu 207 ter sedaj pri 208. Motorne opcije so poznane iz ostalih PSA modelov, o kakšnih posebej zaskrbljujočih napakah ni bilo govora (ima morda kdo kakšne drugačne informacije?). Sam bi morda pogledoval k 1.6 115KM VTi opciji. O voznih lastnostih bo moč povedati v kratkem, ko bosta modela na našem testu.
Lodgy si je "sposodil" prednjo premo pri Loganu ter zadnjo pri aktualnemu Kangoo-ju, pod motornim pokrovom pa se skrivajo znani Renault-ovi motorji. Vozne lastnosti so za nezahtevnega voznika povsem zadostne, primerljivo s kakšnim Kangoo-jem precej boljše! Preseneti dokaj komunikativen volan, ki je precej bolj odziven od kakšnega že omenjenega Kangoo-ja. Precej prepričljiv zna biti novi Renaultov 1.2 Tce (115KM), ki deluje tudi ob polno obteženem avtomobilu s sedmimi potniki precej suvereno. Hibe so najverjetneje dokaj podobne, kot pri Renault modelih, s podobno motorizacijo. Zna pa biti, da so lastniki ostalih Dacijinih modelov manj zahtevni kupci in je raznoraznih kapric o napak(icah) manj, kot pri lastnikih ostalih znamk - zatorej zna tudi biti, da je informacij o napakah Dacij v javnosti manj. Vprašanje se poraja ob le 3 zvezdicah EuroNCAP (vprašanje o varnosti
NE sme in
NE more biti postranskega značaja in PIKA!!! - zatorej razna filozofiranja o tem "
kdaj mi bo usojeno" upam, da ne bodo nikdar prišla na plano v tistem trenutku, ko bo stekel pred avto nepreviden otrok, voznik pa bo zaradi svoje "filozofije" imel hude težave z manevriranjem avta, ker je pri nakupu "pozabil" na ESP! Varen avto ni namenjen le vozniku temveč tudi drugim udeležencem v prometu!).