Veronika.borghesi je napisal/-a:Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.
Seveda pomeni, če ne drugje, ko prodajaš rabljen avto. Če je servisna zgodovina jasna, je vrednost avtomobila brez dvoma višja od tiste, kjer je avto brez porekla in brez zgodovine.
Če imaš 10 let star avto, brez omembe vredne vrednosti, je verjetno vseeno, saj itak ni vse skupaj vredno prav veliko, če imaš nov ali le nekaj let star avto, je pa zgodba drugačna. Pri vsem skupaj pomeni nekaj tudi garancija - pa saj ni tako malo avtomobilov, ko jim po prvih dveh ali treh letih uporabe razpade menjalnik ali motor - in takrat plačaš iz lastnega žepa ali pa "časti" zadevo garancija. Konec dneva je pa itak vsak sam zase najboljši ekonom.

daj že enkrat malo preberi kaj ti sploh krijejo te "garancije" prosim, ker govoriš, kot da je krito vse..
kot drugo pa uradni servisi delajo servise po predpisanem režimu in jih ne zanima kaj je dobro za tvoj avto- recimo krajši interval. da ne govorim, da to garancijo mastno plačaš preko premije na uradnem servisu, ki je pri vseh znamkah s podaljšano garancijo vsaj 30-50% dražji kot bi lahko bil. Seveda vsakemu deluje matematika dovolj, da ve, da se v par letih nabere dovolj denarja, če recimo ne servisiraš na uradnem servisu- da bi si lahko iz tega kupil nov motor& menjalnik pa še kaj. verjetno vsakemu ravno ne crkne in torej obstaja možnost, da plačila iz lastnega žepa sploh ne bo. sploh, če se kupi avto s preverjenim motorjem..
garancija, sploh podaljšana, je čisti marketing, kako navleči uporabnika k poprodajnim storitvam. jasno je, da saloni veliko večino denarja zaslužijo ravno s posredovanjem in to kvazi garancijo. posredovanjem pa zato, ker jih večina nima lastne ličarsko-kleparske delavnice, ker jih večina ne obnavlja elektronskih komponent in ker jih večina ne izvaja obnove določenih komponent ampak imajo za to kooperante in ti torej posredujejo storitev. Zakaj se recimo ličarska dela pri eni avtohiši in zastopnikih dveh znamk razlikuje za 30%? In še bolj smešno kar sem doživel; cene storitev pri recimo tebi ljubi KII so v večini primerljive z luksuznimi znamkami. Obnova alternatorja, servisna ura, ličarska ura je cenjena več kot pri avtih ki imajo v istem razredu 2X višjo osnovno ceno. Torej je podaljšana garancija čisti nateg. Še toliko bolj, ker ne obsega precej komponent na avtu, ki so potencialno zelo na udaru za menjavo..
PS: da ne govorim o rezervnih delih kako so se pri premium znamkah pocenili. tisti, ki nimajo te garancije, so precej spustili cene storitev in dejansko je vzdrževanje marsikaterega avta premium znamke daleč cenejše kot pa se to predstavlja uporabnikom. in to je zavajajoč marketing na katerega padajo ovce