Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Kakšne so vaše splošne izkušnje z marketingom?

Nimam negativnih izkušenj
15
17%
Nisem bil žrtev zavajajočega marketinga, ga pa opažam dostikrat.
40
45%
Take rabote mi dvigajo pritisk in odvračajo od nakupa tudi v prihodnosti
25
28%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 100 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 500 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - nad 500 €
3
3%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - neuspešno
1
1%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - uspešno
1
1%
 
Skupaj glasov : 89
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Bucko99 Če maj 22, 2014 1:49 pm

Se strinjam s ksebom, tudi jaz rajsi dam malce več in potem naj bi blo vse OK.

Je pa v tej državi tko, da folk kupuje avte ( pa še druge stvari) preko svojih zmožnosti, ko pa je treba servis nardit se pa špara vsak €.


Dejstvo je da servisi morjo živet, uradni na en način, neuradni na drug. Ne poznam pa nikogar ki dela zastonj, so vsi propadli :o :twisted:

''Hvala'' je že zdavnej umr-u, v banki ga ne marajo, zamenat ga tut za nič ne moreš .. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a simply Če maj 22, 2014 1:58 pm

Sam vse svoje avtomobile servisiram pri svojem mehaniku - ker mu pač bolj zaupam. Službeni avtomobili pa so prepuščeni pooblaščenim servisem.
Zaradi slabih izkušenj - ter hkrati premalo znanja za nekatere modele avtomobilov tudi pooblaščeni servisi niso več tisto kar so bili.

Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Veronika.borghesi Sr maj 28, 2014 7:27 am

Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.


Seveda pomeni, če ne drugje, ko prodajaš rabljen avto. Če je servisna zgodovina jasna, je vrednost avtomobila brez dvoma višja od tiste, kjer je avto brez porekla in brez zgodovine. 8)
Če imaš 10 let star avto, brez omembe vredne vrednosti, je verjetno vseeno, saj itak ni vse skupaj vredno prav veliko, če imaš nov ali le nekaj let star avto, je pa zgodba drugačna. Pri vsem skupaj pomeni nekaj tudi garancija - pa saj ni tako malo avtomobilov, ko jim po prvih dveh ali treh letih uporabe razpade menjalnik ali motor - in takrat plačaš iz lastnega žepa ali pa "časti" zadevo garancija. Konec dneva je pa itak vsak sam zase najboljši ekonom. 8)
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr maj 28, 2014 8:08 am

Veronika.borghesi je napisal/-a:
Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.


Seveda pomeni, če ne drugje, ko prodajaš rabljen avto. Če je servisna zgodovina jasna, je vrednost avtomobila brez dvoma višja od tiste, kjer je avto brez porekla in brez zgodovine. 8)
Če imaš 10 let star avto, brez omembe vredne vrednosti, je verjetno vseeno, saj itak ni vse skupaj vredno prav veliko, če imaš nov ali le nekaj let star avto, je pa zgodba drugačna. Pri vsem skupaj pomeni nekaj tudi garancija - pa saj ni tako malo avtomobilov, ko jim po prvih dveh ali treh letih uporabe razpade menjalnik ali motor - in takrat plačaš iz lastnega žepa ali pa "časti" zadevo garancija. Konec dneva je pa itak vsak sam zase najboljši ekonom. 8)


daj že enkrat malo preberi kaj ti sploh krijejo te "garancije" prosim, ker govoriš, kot da je krito vse..
kot drugo pa uradni servisi delajo servise po predpisanem režimu in jih ne zanima kaj je dobro za tvoj avto- recimo krajši interval. da ne govorim, da to garancijo mastno plačaš preko premije na uradnem servisu, ki je pri vseh znamkah s podaljšano garancijo vsaj 30-50% dražji kot bi lahko bil. Seveda vsakemu deluje matematika dovolj, da ve, da se v par letih nabere dovolj denarja, če recimo ne servisiraš na uradnem servisu- da bi si lahko iz tega kupil nov motor& menjalnik pa še kaj. verjetno vsakemu ravno ne crkne in torej obstaja možnost, da plačila iz lastnega žepa sploh ne bo. sploh, če se kupi avto s preverjenim motorjem..
garancija, sploh podaljšana, je čisti marketing, kako navleči uporabnika k poprodajnim storitvam. jasno je, da saloni veliko večino denarja zaslužijo ravno s posredovanjem in to kvazi garancijo. posredovanjem pa zato, ker jih večina nima lastne ličarsko-kleparske delavnice, ker jih večina ne obnavlja elektronskih komponent in ker jih večina ne izvaja obnove določenih komponent ampak imajo za to kooperante in ti torej posredujejo storitev. Zakaj se recimo ličarska dela pri eni avtohiši in zastopnikih dveh znamk razlikuje za 30%? In še bolj smešno kar sem doživel; cene storitev pri recimo tebi ljubi KII so v večini primerljive z luksuznimi znamkami. Obnova alternatorja, servisna ura, ličarska ura je cenjena več kot pri avtih ki imajo v istem razredu 2X višjo osnovno ceno. Torej je podaljšana garancija čisti nateg. Še toliko bolj, ker ne obsega precej komponent na avtu, ki so potencialno zelo na udaru za menjavo..

PS: da ne govorim o rezervnih delih kako so se pri premium znamkah pocenili. tisti, ki nimajo te garancije, so precej spustili cene storitev in dejansko je vzdrževanje marsikaterega avta premium znamke daleč cenejše kot pa se to predstavlja uporabnikom. in to je zavajajoč marketing na katerega padajo ovce
 
Uporabniški avatar
Lebaron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po feb 21, 2005 5:31 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Lebaron Sr maj 28, 2014 9:01 pm

Ko je glih tema nepošten in zavajajoč marketing...
Hudobro financiranje pri Škodi diši malo na nateg - naj bi bilo brez obresti. Če pa narediš izračun na strani hudobro.si in dobro pogledaš podatke maš pa pod izračunom obroka navedeno EOM: 0,xy - ni to glih brezobrestno po moje?
Ne morem pa mimo "šimfanja" Kie - jebiga pač mam s Kio same dobre izkušnje.
Kio vozim 6 leto sedaj brez problema samo redn servisi pri pooblaščenem serviserju, cene tam okol 150€, edino kar jim lahko zamerim da stane delo mehanika okol 80€ za tisto slabo uro dela, sam material po moje ni nič kaj dražji kot drugje.
Bi še kaj napiso o poceni vzdrževanju premium znamk pa se mi ne da kregat :)

lp
MOPAR
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a simply Če maj 29, 2014 8:37 am

Veronika.borghesi je napisal/-a:
Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.


Seveda pomeni, če ne drugje, ko prodajaš rabljen avto. Če je servisna zgodovina jasna, je vrednost avtomobila brez dvoma višja od tiste, kjer je avto brez porekla in brez zgodovine. 8)
Če imaš 10 let star avto, brez omembe vredne vrednosti, je verjetno vseeno, saj itak ni vse skupaj vredno prav veliko, če imaš nov ali le nekaj let star avto, je pa zgodba drugačna. Pri vsem skupaj pomeni nekaj tudi garancija - pa saj ni tako malo avtomobilov, ko jim po prvih dveh ali treh letih uporabe razpade menjalnik ali motor - in takrat plačaš iz lastnega žepa ali pa "časti" zadevo garancija. Konec dneva je pa itak vsak sam zase najboljši ekonom. 8)


Odkrito bom povedal - pred kratkim sem kupil športno vozilo višjega cenovnega razreda in mi nikakor ni bila prioriteta da ima požigosano servisno knjigo. Avtomobil sem detaljno pregledal in ker sem poznal mehanika ki ga je servisiral sem ga z veseljem kupil.

Pa pokomentiraj tole : za BMWja M3 letnika 2009 naprej priporočajo posebno olje gradacije 10W60. Hkrati ima vozilo predpisane servise na vsakih 30.000km, kar je samomor za takšne vrste motor. Torej, po tvoji logiki bo vozilo katero je bilo servisirano vsakih 30.000km na pooblaščencu boljše od tistega katero je servisirano pri entuzijastu na vsakih 10.000km?

Pa še tole : podjetje kupi vozilo višjega cenovnega razreda - Kio Optimo CRDI s katerim dela ogromno km. Vozilo naredi 30k km in zamenja olje pri lokalcu ( če ga ), nato prevozi še 30k km in km prevrti nazaj ter pelje na pooblaščenca kjer naredijo prvi servis na 30km. itd. Dopuščam možnost da so servisni intervali pri Kiji drugačni.

Najbrž je pri Kiji drugače - in kupec ob pogledu na lepo / barvno požigosano servisno knjigo doživi stanje blaženosti.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a emozul Če maj 29, 2014 6:02 pm

simply je napisal/-a:
Veronika.borghesi je napisal/-a:
Vsak pa naredi tako kot mu ustreza - mogoče žig v servisni knjigi tudi nekaj pomeni.


Seveda pomeni, če ne drugje, ko prodajaš rabljen avto. Če je servisna zgodovina jasna, je vrednost avtomobila brez dvoma višja od tiste, kjer je avto brez porekla in brez zgodovine. 8)
Če imaš 10 let star avto, brez omembe vredne vrednosti, je verjetno vseeno, saj itak ni vse skupaj vredno prav veliko, če imaš nov ali le nekaj let star avto, je pa zgodba drugačna. Pri vsem skupaj pomeni nekaj tudi garancija - pa saj ni tako malo avtomobilov, ko jim po prvih dveh ali treh letih uporabe razpade menjalnik ali motor - in takrat plačaš iz lastnega žepa ali pa "časti" zadevo garancija. Konec dneva je pa itak vsak sam zase najboljši ekonom. 8)


Odkrito bom povedal - pred kratkim sem kupil športno vozilo višjega cenovnega razreda in mi nikakor ni bila prioriteta da ima požigosano servisno knjigo. Avtomobil sem detaljno pregledal in ker sem poznal mehanika ki ga je servisiral sem ga z veseljem kupil.

Pa pokomentiraj tole : za BMWja M3 letnika 2009 naprej priporočajo posebno olje gradacije 10W60. Hkrati ima vozilo predpisane servise na vsakih 30.000km, kar je samomor za takšne vrste motor. Torej, po tvoji logiki bo vozilo katero je bilo servisirano vsakih 30.000km na pooblaščencu boljše od tistega katero je servisirano pri entuzijastu na vsakih 10.000km?

Pa še tole : podjetje kupi vozilo višjega cenovnega razreda - Kio Optimo CRDI s katerim dela ogromno km. Vozilo naredi 30k km in zamenja olje pri lokalcu ( če ga ), nato prevozi še 30k km in km prevrti nazaj ter pelje na pooblaščenca kjer naredijo prvi servis na 30km. itd. Dopuščam možnost da so servisni intervali pri Kiji drugačni.

Najbrž je pri Kiji drugače - in kupec ob pogledu na lepo / barvno požigosano servisno knjigo doživi stanje blaženosti.



No vidiš, mene so prav čukast gledal, ko sem olje prej zamenjal kot predlagajo na servisu (interval na 30000), jaz sem na 15000.
Seveda pa mora poleg požigosane knjige lastnik imeti račune!
 
Uporabniški avatar
Lebaron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po feb 21, 2005 5:31 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Lebaron Če maj 29, 2014 10:40 pm

Sicer pa ne vem kak lahko sploh Kie pa Bmw primerjate... tam kjer se Kiina ponudba konča se šele začnejo Bmwji
MOPAR
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Veronika.borghesi Pe maj 30, 2014 7:26 am

Lebaron je napisal/-a:Sicer pa ne vem kak lahko sploh Kie pa Bmw primerjate... tam kjer se Kiina ponudba konča se šele začnejo Bmwji


Očitno bi rad nekdo povedal, da so cene servisov enake - pa nima ne Kije ne BMW-ja. In vse skupaj postane gostilniška debata v smislu je pač tako, jaz itak vem vse... 8) dejanske izkušnje lastnikov so pač drugačne.
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Pe maj 30, 2014 7:50 am

Veronika.borghesi je napisal/-a:
Lebaron je napisal/-a:Sicer pa ne vem kak lahko sploh Kie pa Bmw primerjate... tam kjer se Kiina ponudba konča se šele začnejo Bmwji


Očitno bi rad nekdo povedal, da so cene servisov enake - pa nima ne Kije ne BMW-ja. In vse skupaj postane gostilniška debata v smislu je pač tako, jaz itak vem vse... 8) dejanske izkušnje lastnikov so pač drugačne.


vem točno kakšne so cene vzdrževanja 4cilinder dizla pri bmwju in pri kii. v oba gre 6 litrov olja in oba imata enako cenovno pozicionirane filtre za menjavo. malenkost se situacija spremeni pri rezervnih delih. razlike seveda tam kjer je premer zavor precej večji pri eni znamki kot drugi itd.. zakaj za boga je potem cena servisa- rednega ob primerjavi pri Kii višja? Seveda da je zato, ker se plača premijo na "garancijo".
ps: podlaga temu so dejstva- cene, ki jih dobro poznam. res da kie ne vozim, jo pa vozi dovolj kolegov in zvem od njih realno ceno rednega servisa.
ps: bodi faca in dopiši kaj točno ta tako opevana garancija obsega pri kii, da lahko potem laiki pokomentirajo, če je to zavajanje ali ne.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Veronika.borghesi Ne jun 01, 2014 8:17 am

Pri mojem cee'du obsega 7-letna garancija vse okvare, ki niso povezane z normalno obrabo. Američani bi rekli: od odbijača do odbijača. Garancija velja do 150.000 km, kar pomeni za celoten avto in tukaj ni nobenega drobnega tiska. Jaz sicer še nisem imela kakšnih posebnih težav, razen nekaj malenkosti. O nekem drobnem tisku, o katerem nekateri škekulirajo, pa ni ne duha ne sluha v servisni oziroma garancijski knjižici. Če si že tak strokovnjak, pa bodi ti bolj konkreten. Imaš BMW, pišeš pa o Kiji, na podlagi tega, kar naj bi ti povedali kolegi. Sicer pa je bilo zadnje čase objavljenih kar nekaj prispevkov v tujem tisku, da je 7-letna garancija pri Kiji opazno vplivala na dvig njenega ugleda in vrednosti rabljenih avtomobilov. Če o tem pišejo revije, kot je Autobild in Car, verjetno le ni vse skupaj čisti nateg, kot bi radi nekateri predstavili.
p.s. BMW-ja pa ima moj fotr, in ne mi o stroških, saj vedno plača dosti več za servis kot jaz za svojega pro_cee'da. Je pa res, da ti liter olja računajo povsod enako. Že to, da premijske znamke obračunavajo servisno uro glede na razred avtomobila, se mi zdi bolno. Servisna ura za serijo 1 je skoraj enkrat nižja od servisne ure za serijo 7. :DDD
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a srcnik Ne jun 01, 2014 8:57 am

Ni čisto tako, a ne veronika?
Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije krajši čas. To so: akumulator,
naknadno vgrajena Kiina originalna dodatna oprema, avdio sistem, navigacija in ostali avdio
priključki (12 mesecev brez omejitve kilometrov) in lak (5 let oz. 150.000 km). Potrošni material
ni predmet garancije.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a gasolinedream Ne jun 01, 2014 9:51 am

Samo, to pa mi ni jasno kako se lahko audio sistem normalno iztroši?

Saj vem da se majo nekako za pokrit (drugače bi pač človek vsak dan skuril en komplet zvočnikov), ampak vseeno.. večina radiev v 10-15 let starih avtih še vedno dela? Pa ne samo v avtih.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a yashica Ne jun 01, 2014 10:10 am

Pri prvih ceedih in proceedih je bil avtoradijo potrošni material. Kolegu so ga 5-krat menjali dokler ni imel vsega vrh kufra in je menjal za nekaj drugega. Doma imajo še sportage-ja 2.0 crdi in mu nikakor ni jasno kaj so delali na avtu, da je prišel drugi redni servis na 40t km 320€.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a LeQuack Ne jun 01, 2014 12:40 pm

Dejansko v garancijski knjižici za Ceeda piše, da je za audio sistem 3 leta. Najbolj pa so mi čudne te podaljšane garancije od VAG-a, zakaj ne dajo normalno tovarniško 4 leta, namesto da nekaj kao je ampak vseeno ni. Recimo prebral sem da podaljšana ne vključuje izpušnega sistema, kar pomeni katalizatorji in DPF-ji odpadejo, pa so to kar drage zadeve.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 01, 2014 1:13 pm

LeQuack je napisal/-a:Dejansko v garancijski knjižici za Ceeda piše, da je za audio sistem 3 leta. Najbolj pa so mi čudne te podaljšane garancije od VAG-a, zakaj ne dajo normalno tovarniško 4 leta, namesto da nekaj kao je ampak vseeno ni. Recimo prebral sem da podaljšana ne vključuje izpušnega sistema, kar pomeni katalizatorji in DPF-ji odpadejo, pa so to kar drage zadeve.


Če bi videl kako izgleda auspuh na 5 mesecev starem VW, bi vedel zakaj na izpuh ne dajo garancije...to ja rjavi huje ko opel v solinah
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a .com Ne jun 01, 2014 3:08 pm

maniaxxx je napisal/-a:
LeQuack je napisal/-a:Dejansko v garancijski knjižici za Ceeda piše, da je za audio sistem 3 leta. Najbolj pa so mi čudne te podaljšane garancije od VAG-a, zakaj ne dajo normalno tovarniško 4 leta, namesto da nekaj kao je ampak vseeno ni. Recimo prebral sem da podaljšana ne vključuje izpušnega sistema, kar pomeni katalizatorji in DPF-ji odpadejo, pa so to kar drage zadeve.


Če bi videl kako izgleda auspuh na 5 mesecev starem VW, bi vedel zakaj na izpuh ne dajo garancije...to ja rjavi huje ko opel v solinah


res je... groza, ampak takle mamo...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Ne jun 01, 2014 3:25 pm

Veronika.borghesi je napisal/-a:Pri mojem cee'du obsega 7-letna garancija vse okvare, ki niso povezane z normalno obrabo. Američani bi rekli: od odbijača do odbijača. Garancija velja do 150.000 km, kar pomeni za celoten avto in tukaj ni nobenega drobnega tiska. Jaz sicer še nisem imela kakšnih posebnih težav, razen nekaj malenkosti. O nekem drobnem tisku, o katerem nekateri škekulirajo, pa ni ne duha ne sluha v servisni oziroma garancijski knjižici. Če si že tak strokovnjak, pa bodi ti bolj konkreten. Imaš BMW, pišeš pa o Kiji, na podlagi tega, kar naj bi ti povedali kolegi. Sicer pa je bilo zadnje čase objavljenih kar nekaj prispevkov v tujem tisku, da je 7-letna garancija pri Kiji opazno vplivala na dvig njenega ugleda in vrednosti rabljenih avtomobilov. Če o tem pišejo revije, kot je Autobild in Car, verjetno le ni vse skupaj čisti nateg, kot bi radi nekateri predstavili.
p.s. BMW-ja pa ima moj fotr, in ne mi o stroških, saj vedno plača dosti več za servis kot jaz za svojega pro_cee'da. Je pa res, da ti liter olja računajo povsod enako. Že to, da premijske znamke obračunavajo servisno uro glede na razred avtomobila, se mi zdi bolno. Servisna ura za serijo 1 je skoraj enkrat nižja od servisne ure za serijo 7. :DDD


turbina, sklopka, DPF, vztrajnik itd.. je potrošni material ali obsega garancija to?
normalno, da za sedmico imajo enkrat dražjo servisno uro, saj pa mora serviser, ki se profesionalno s tem ukvarja na dodatno izobraževanje zaradi kompleksne zasnove (recimo elektronike). roko na srce, lahko enko in ceeda vsak pod kozolcem šraufa.
če je kaj sramotno je sramotno to, da ličarsko delo za mazdo in bmw izvajajo enaki podizvajalci a hkrati imajo različne tarife. Recimo v Novem mestu na uradnem servisu kar na istem A4 objavljene.

Ja, kolegom verjamem na besedo koliko plačujejo za redne servise na uradnem KIA servisu. Sam pa vozim avta iste prostornine motorja- 2litra dizle, istega segmenta in točno vem kakšne so maloprodajne cene filtorv, olja in kakšne marže vsekajo na uradnih servisih. In ja, še enkrat- tak način servisiranja kot ga ima KIA je za mene nateg, oziroma njihov marketing. Ker zelo velika večina kupcev nove Kie, sploh če je to njihova prva- ne ve, da bo za redne servise plačevala ves čas (če želi garancijo kar 7 let) precej višje cene, kot bi jih pričakovali je za mene to nateg.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a peroRS Ne jun 01, 2014 4:10 pm

maniaxxx je napisal/-a:
LeQuack je napisal/-a:Dejansko v garancijski knjižici za Ceeda piše, da je za audio sistem 3 leta. Najbolj pa so mi čudne te podaljšane garancije od VAG-a, zakaj ne dajo normalno tovarniško 4 leta, namesto da nekaj kao je ampak vseeno ni. Recimo prebral sem da podaljšana ne vključuje izpušnega sistema, kar pomeni katalizatorji in DPF-ji odpadejo, pa so to kar drage zadeve.


Če bi videl kako izgleda auspuh na 5 mesecev starem VW, bi vedel zakaj na izpuh ne dajo garancije...to ja rjavi huje ko opel v solinah


Takole izgleda moj, star 10 let in pol:
Slika

Je pa res, da sem za večino ljudi "čuden/obseden" ipd., ker avto celo enkrat na zimo operem. :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 01, 2014 4:42 pm

Nisi čudem, tudi sam ga redno, samo še serviser je sam odkimaval z glavo ko je videl ka je auspuh na polotu po 5 mesecih...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov