Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a lada2103 Po dec 23, 2024 3:56 pm

meganer je napisal/-a:
boštjan_01 je napisal/-a:
meganer je napisal/-a:Ice bodo zaceli (no so že) tako odirat na servisih, da bo neprimerno dražje servisirat kot EV.

Prepovedali jih bodo v mestih, servisi bodo nenormalno dragi, ..... seveda ne v roku leta, dveh ..
...

Ravno zato sem omenil popoldance, ki ti naredi vsaj za polovico ceneje. Pri EV še nisem slišal za popoldance.
Ravno (vele)mesta so problem. V marsikaterem mestu jih polovica nima možnosti polnit na šuko vtičnico. Kako boš rešil, z generatorjem v prtljažniku?



Kaj pa hoče servisirat?

Nebos vrjel, ampak mehaniki so najbolj proti, ker vedo, da nebodo meli kaj delat .....

Na 2 leti das tistih 200 za servis in je to ... to.

Samo zracunej koliko te pride recimo do 180.000 servisi z tavelkim servisom, menjava zavor, .....

Tudi vleko prikolice se da, samo je potreben boljsi avto. Kolega je šel z EV in kamp prikolico na peljesac BP.


Pa zopet poudarjam, da ne vsiljujem svojega misljenja. Samo povem.

Menjava zavornih diskov in ali ploščic pa res ni postavka za argument. Niti stroški do 180 000 km. Če je avto z nizko porabo, z motorjem z verigo, najbolje dizel....stroškov do 200 000 praktično ni drugih kot gorivo , olje in par filtrov...to pa ni nek strošek.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a srcnik Po dec 23, 2024 7:56 pm

D12J12 je napisal/-a:Vzameš tisti avto katerega lahko "uporabljaš". Meni trenutna infrastruktura omogoča ICE pogon, ker živim v bloku in ni pogoja za EV ( javna polnilnica je 5x dražja in je stroškovno in časovno to korak nazaj).
V kolikor polniš doma je EV zmaga. Kilometrina več ne "pali", 200,300 ...400km je čisto lahko dosegljivo, torej 800km dnevno v šali mali, glede degradacije baterij se stvar izboljšuje (Ok MEB platforma od vw je razred zase :roll: ), stroški servisiranja so minimalni, vožnja sama svetlobna leta pred ICE pogonom.
Vložene so bile milijarde in napredka EV ni več mogoče ustaviti. Garancija 10let ali milijon km je realnost, to smo do danes poznali samo pri scaniji. MG je v nemčiji ponujal drugi avto gratis.
Je pa stvar v takšnem razvoju, da kar kupiš danes je drugo leto že zastarela tehnologija in ga je skoraj nemogoče prodati.



No, ne bluzit...

Največji problem električarjev in hibridov so popravila oz. nezmožnost le teh pri večini proizvajalcev.

Velike večine baterij ni možno popravit in so nove ranga 20-40k€ oz. 5-20k€ pri hibridih, kar pomeni da je avto pri 200.000km za na odpad. Je to ekološko? Nekatere celo niso več dobavljive.

Trenutno so na nivoju, če primerjam z ICE, kot da če se ti okvari ena šoba, da moraš cel motor menjat z novim ali rabljenim. Res miljardni napredek...

Zaradi tega električni avti in hibridi ne držijo cen, ker ko gre kaj narobe je baterija dražja od komplet vozila, pa tudi elektromotorji ali pa vgrajeni polnilci niso niti približno poceni.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a meganer Po dec 23, 2024 8:24 pm

Zgoraj navedene cifre so pa iz gostilniške debate.

Vw pride cca 800eur en modul. Toliko ......

Čez par let bo nova beterija ala ID3 recimo 3-4000.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a RUNAČ Po dec 23, 2024 9:45 pm

meganer je napisal/-a:
boštjan_01 je napisal/-a:
meganer je napisal/-a:Ice bodo zaceli (no so že) tako odirat na servisih, da bo neprimerno dražje servisirat kot EV.

Prepovedali jih bodo v mestih, servisi bodo nenormalno dragi, ..... seveda ne v roku leta, dveh ..
...

Ravno zato sem omenil popoldance, ki ti naredi vsaj za polovico ceneje. Pri EV še nisem slišal za popoldance.
Ravno (vele)mesta so problem. V marsikaterem mestu jih polovica nima možnosti polnit na šuko vtičnico. Kako boš rešil, z generatorjem v prtljažniku?



Kaj pa hoče servisirat?

Nebos vrjel, ampak mehaniki so najbolj proti, ker vedo, da nebodo meli kaj delat .....

Na 2 leti das tistih 200 za servis in je to ... to.

Samo zracunej koliko te pride recimo do 180.000 servisi z tavelkim servisom, menjava zavor, .....

Tudi vleko prikolice se da, samo je potreben boljsi avto. Kolega je šel z EV in kamp prikolico na peljesac BP.


Pa zopet poudarjam, da ne vsiljujem svojega misljenja. Samo povem.


No in potem glede Dongfeng box-a dajo v javnost tole infomacijo...

"Servisni intervali? Obvezni so na 12 tisoč kilometrov oziroma enkrat letno. Predvideni servisi za deset let oziroma 120 tisoč kilometrov stanejo slabih 2.400 evrov."

Povzeto iz tega članka: https://siol.net/avtomoto/testi/dongfen ... cev-650646
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
boštjan_01
Uporabnik
 
Prispevkov: 923
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a boštjan_01 Po dec 23, 2024 10:23 pm

meganer je napisal/-a: ... Samo zracunej koliko te pride recimo do 180.000 servisi z tavelkim servisom, menjava zavor, .....

Tudi vleko prikolice se da, samo je potreben boljsi avto. Kolega je šel z EV in kamp prikolico na peljesac BP.

Pa zopet poudarjam, da ne vsiljujem svojega misljenja. Samo povem.

Veliki servis me je stal dobrih 200€, z napitnino. Zavorne čeljusti nisem menjaval, mislim da 100-150€ za vse 4.
Tvoje mišlenje se na papirju super sliši.
Eno je če greš na dopust 2x letno, se ti ni težko ustavit za pol ure in polnit. Drugo je če se z prevozi ukvarjaš službeno bolj pogosto. Čas je denar. Tudi polnjenje na hitrih polnilnicah je konkretno dražje kot dizel.
Pri EV za vleko prikolice sploh nimaš neke pametne izbire. Res je, potreben je boljši avto. Samo ta boljši avto je "premium" cenovni rang.
Primernega dizla za prikolico dobim vsaj 10k€ ceneje kot EV. Za teh 10k€ pri ceni dizla 1,2-1,25€ (brez DDV sem zavezanec) dobim vsaj 8.000 litrov goriva dobesedno zastonj. Jaz sem si že izračunal za svoje potrebe.

Če je EV tako super BP, zakaj se kombiji še vedno prodajajo dizli. Tistih par EV je samo za reklamo. Očitno je 99% podjetnikov butlov in si ne znajo izračunat.

Pa nimam čisto nič proti, če imate 5 ali pa 10 EV doma na dvorišču.
Kot sem že zgoraj napisal, vsak si naj izračuna za svoje potrebe.

ps. V moji bližini ima en EV 4 leta in je lani prodal kamp prikolico. Samo povem
 
boštjan_01
Uporabnik
 
Prispevkov: 923
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a boštjan_01 Po dec 23, 2024 10:54 pm

meganer je napisal/-a: Nebos vrjel, ampak mehaniki so najbolj proti, ker vedo, da nebodo meli kaj delat .....

Seveda nimajo kaj delat. Ko crkne nimaš kaj popravljat. Na odpad in po novega. Enako kot telefon.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a D12J12 Po dec 23, 2024 11:06 pm

srcnik je napisal/-a:
D12J12 je napisal/-a:Vzameš tisti avto katerega lahko "uporabljaš". Meni trenutna infrastruktura omogoča ICE pogon, ker živim v bloku in ni pogoja za EV ( javna polnilnica je 5x dražja in je stroškovno in časovno to korak nazaj).
V kolikor polniš doma je EV zmaga. Kilometrina več ne "pali", 200,300 ...400km je čisto lahko dosegljivo, torej 800km dnevno v šali mali, glede degradacije baterij se stvar izboljšuje (Ok MEB platforma od vw je razred zase :roll: ), stroški servisiranja so minimalni, vožnja sama svetlobna leta pred ICE pogonom.
Vložene so bile milijarde in napredka EV ni več mogoče ustaviti. Garancija 10let ali milijon km je realnost, to smo do danes poznali samo pri scaniji. MG je v nemčiji ponujal drugi avto gratis.
Je pa stvar v takšnem razvoju, da kar kupiš danes je drugo leto že zastarela tehnologija in ga je skoraj nemogoče prodati.



No, ne bluzit...

Največji problem električarjev in hibridov so popravila oz. nezmožnost le teh pri večini proizvajalcev.

Velike večine baterij ni možno popravit in so nove ranga 20-40k€ oz. 5-20k€ pri hibridih, kar pomeni da je avto pri 200.000km za na odpad. Je to ekološko? Nekatere celo niso več dobavljive.

Trenutno so na nivoju, če primerjam z ICE, kot da če se ti okvari ena šoba, da moraš cel motor menjat z novim ali rabljenim. Res miljardni napredek...

Zaradi tega električni avti in hibridi ne držijo cen, ker ko gre kaj narobe je baterija dražja od komplet vozila, pa tudi elektromotorji ali pa vgrajeni polnilci niso niti približno poceni.


Prihajajo takšne garancije na baterije in pogonske sklope, da te bo avto preživel. Pokaži mi ICE pogon kateri ima milijon km garancije, pa ti jaz pokažem tega https://siol.net/avtomoto/novice/avtomobili-brez-logotipa-znamke-baterija-z-garancijo-milijon-kilometrov-foto-645488.
In to je šele začetek… Za ceno passata boš dobil dva kitajca z boljšo tehnologijo, daljšo garancijo in cenejšo vožnjo.
Največ kar je nemc lahko pokazal je s klasa oz. maybach. https://youtube.com/shorts/prrLwdzusqc?si=SiJgqanNg1DXdqvk. Smešno in žalostno hkrati, kaj nam dela kitajc :roll: .
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a srcnik To dec 24, 2024 5:16 am

D12J12 je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:
D12J12 je napisal/-a:Vzameš tisti avto katerega lahko "uporabljaš". Meni trenutna infrastruktura omogoča ICE pogon, ker živim v bloku in ni pogoja za EV ( javna polnilnica je 5x dražja in je stroškovno in časovno to korak nazaj).
V kolikor polniš doma je EV zmaga. Kilometrina več ne "pali", 200,300 ...400km je čisto lahko dosegljivo, torej 800km dnevno v šali mali, glede degradacije baterij se stvar izboljšuje (Ok MEB platforma od vw je razred zase :roll: ), stroški servisiranja so minimalni, vožnja sama svetlobna leta pred ICE pogonom.
Vložene so bile milijarde in napredka EV ni več mogoče ustaviti. Garancija 10let ali milijon km je realnost, to smo do danes poznali samo pri scaniji. MG je v nemčiji ponujal drugi avto gratis.
Je pa stvar v takšnem razvoju, da kar kupiš danes je drugo leto že zastarela tehnologija in ga je skoraj nemogoče prodati.



No, ne bluzit...

Največji problem električarjev in hibridov so popravila oz. nezmožnost le teh pri večini proizvajalcev.

Velike večine baterij ni možno popravit in so nove ranga 20-40k€ oz. 5-20k€ pri hibridih, kar pomeni da je avto pri 200.000km za na odpad. Je to ekološko? Nekatere celo niso več dobavljive.

Trenutno so na nivoju, če primerjam z ICE, kot da če se ti okvari ena šoba, da moraš cel motor menjat z novim ali rabljenim. Res miljardni napredek...

Zaradi tega električni avti in hibridi ne držijo cen, ker ko gre kaj narobe je baterija dražja od komplet vozila, pa tudi elektromotorji ali pa vgrajeni polnilci niso niti približno poceni.


Prihajajo takšne garancije na baterije in pogonske sklope, da te bo avto preživel. Pokaži mi ICE pogon kateri ima milijon km garancije, pa ti jaz pokažem tega https://siol.net/avtomoto/novice/avtomobili-brez-logotipa-znamke-baterija-z-garancijo-milijon-kilometrov-foto-645488.
In to je šele začetek… Za ceno passata boš dobil dva kitajca z boljšo tehnologijo, daljšo garancijo in cenejšo vožnjo.
Največ kar je nemc lahko pokazal je s klasa oz. maybach. https://youtube.com/shorts/prrLwdzusqc?si=SiJgqanNg1DXdqvk. Smešno in žalostno hkrati, kaj nam dela kitajc :roll: .


Malo si preberi kakšne fore imajo nekateri zadaj pri garancijah, npr. dobiš dolgo garancijo na kapaciteto baterije, medtem ko je garancija na okvaro baterijskega sklopa krajša. Tako da ne nasedaj takšnim člankom ;)

Hibridi v paksi (in seveda KMAG z nategovanjem):
https://evclinic.eu/2024/12/12/kia-hybr ... anty-rape/

https://evclinic.eu/2024/09/05/toyota-h ... boo-topic/

Pa še malo o električnih in cenami zraven za popravilo (naš twingo) :
https://evclinic.eu/2024/11/20/twingo-z ... anability/

https://evclinic.eu/2024/10/27/huston-w ... th-bmw-i3/

https://evclinic.eu/2024/10/30/if-you-d ... ou-part-1/

https://evclinic.eu/2024/10/31/if-youre ... ou-part-2/

https://evclinic.eu/2024/11/03/if-you-d ... ou-part-3/

In še buying guide, kjer so navedene okvare in strošek popravila le teh:

https://evclinic.eu/2024/11/03/which-us ... ers-guide/

Da ne govorimo o logiki, če ne narediš pravočasno servisa (zamudiš več kot en mesec) , kjer dolijejo vitrex ali menjajo klima filter, da ti ne velja več garancija na baterijo... Res huda logika proizvajalcev...
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a RUNAČ To dec 24, 2024 12:09 pm

Glede na prebran članek iz zadnjega linka prejšnjega komentarja, na EV clinic niso ravno navdušeni nad hibridi - tudi nad najbolj opevanimi Toyotinimi ne (med zgornjimi linki je tudi članek o tem). Prav tako odsvetujejo tudi mild-hibrid variante (razen izjeme - Suzukija). Pravijo tudi, da so hibridi sicer boljša izbira kot dizel, ampak da je bolje izbrati "pure" bencinarja ali EV-ja.

Po njihovem mnenju je najlažje popravljati, EV, starega fosilca, ali pa REX hibrida (BMW i3). PHEV, MHEV in novi fosilci so pa "samoubistvo": https://evclinic.eu/2023/07/15/hybrid-a ... inability/
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a mišek Sr dec 25, 2024 1:38 pm

To sem jaz tudi gledal, kak to njihovo pisanje je nekak kontra temu kot se recimo bere po forumih, cec da Toyote nimajo problemov. Tu pa pisejo, da niti slucajno ni res, da tiste baterije ne crkujejo, in povrh vsega so te baterije v hibridih drage kot pes....
Men se skoz ti hibridi niso zdeli nek rentabilno nakup, ker po logiki, glej dva sistema mas vec moznosti da gre kaj k vragu. Ene stvari so sicer enostavnejse. Pa nisem se nasel odgovora, kako imajo to hibridi reseno, za klasiko se ve, da je hladen zagon tist najslabse, a hibrid pravijo, da gre na elektriko ko je potreba pa starta se bencin. Se pravi, se peljes 5 km do ac, to gre na elektriko, potem pa ko prides na pospesevalni pas in ga pohodis, se pa bencinar iz mrzlega zazene, in gre direkt na 4000 obratov in vlece na polno? Jaz ne vem, ali ima to kako predgretje ali kako to funkcionira?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4376
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: EV, hibrid ali bencin?

Napisal/-a xxl Sr dec 25, 2024 6:40 pm

Toyotin hibrid dela bp dolgo časa, EV clinic trdi, da v teh 300kkm zamenjajo že skoraj vse celice. In? Do 200000 km imaš jamstvo, potem gre do cca 300000 in več, in jo za cca 2500€ zamenjaš. Če je to drago v primerjavi z zamenjavo turba, šob, jermena... presodite sami. Nima niti alternatorja, anlaserja, interkulerja, vztrajnika, kuplunge...
Kar se tiče zagona, preden prideš do ac je avto že zdavnaj ogret, brez skrbi. Po zimi se prižge po dveh treh sekundah, ko je toplo ali je topel motor, pa po par 100 metrov odvisno od napolnjenosti baterije ali noge na plinu.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov