meganer je napisal/-a:boštjan_01 je napisal/-a:meganer je napisal/-a:Ice bodo zaceli (no so že) tako odirat na servisih, da bo neprimerno dražje servisirat kot EV.
Prepovedali jih bodo v mestih, servisi bodo nenormalno dragi, ..... seveda ne v roku leta, dveh ..
...
Ravno zato sem omenil popoldance, ki ti naredi vsaj za polovico ceneje. Pri EV še nisem slišal za popoldance.
Ravno (vele)mesta so problem. V marsikaterem mestu jih polovica nima možnosti polnit na šuko vtičnico. Kako boš rešil, z generatorjem v prtljažniku?
Kaj pa hoče servisirat?
Nebos vrjel, ampak mehaniki so najbolj proti, ker vedo, da nebodo meli kaj delat .....
Na 2 leti das tistih 200 za servis in je to ... to.
Samo zracunej koliko te pride recimo do 180.000 servisi z tavelkim servisom, menjava zavor, .....
Tudi vleko prikolice se da, samo je potreben boljsi avto. Kolega je šel z EV in kamp prikolico na peljesac BP.
Pa zopet poudarjam, da ne vsiljujem svojega misljenja. Samo povem.
Menjava zavornih diskov in ali ploščic pa res ni postavka za argument. Niti stroški do 180 000 km. Če je avto z nizko porabo, z motorjem z verigo, najbolje dizel....stroškov do 200 000 praktično ni drugih kot gorivo , olje in par filtrov...to pa ni nek strošek.