Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr feb 13, 2008 8:40 am

Imam 2.0 ts ja. Pa vsak dan vidi blokado in to večkrat :D
Avto je bil pač redno vzdrževan kot je treba. Pri meni res dosti pretrpi ampak ima vedno vse kar rabi :P
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 13, 2008 11:32 am

alanq4 je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Alfa je svetovn avto tista nemška j***a pa naj vozijo bogi slovenčki ki si kupujejo avte za sosede... :shock:


To je komentar! :D

Ma ne vem kaj eni druge prepričujete v svoj prav.
Vsa dejstva so znana, znano pa je tudi, da vsak prefiltrira iz teh dejstev kar mu ugaja.

Z nekaj izjemami pa večina uporabnikov itak piše samo kar sliši od kolegov, sosedov... oz. prebere v reviji.

Če bi sam poslušal ostale, ne bi sedaj vozil alfe 155 z več kot 300.000 km (ki mimogrede dela odlično :D ) ker je itak skret od avta in je iz najslabše "fiat-ove" ere.



Glede XANDREJA – človek vreden pomilovanja – škoda komentarja.

Kdo koga prepričuje ?

De_Tomaso – recimo v zadnjem komentarju prepričuje, da je A.R. s cenami v direktni konkurenci z AUDI-jem in ostalimi premium znamkami, kar preprosto ni res.
Cena A.R. 159 recimo je na ravni PASSAT-a (beri:slabih 25.000) do AUDI-ja in MERCEDESA manjka še nekaj 1000 EUR. Osnovna A.R. 159 velja slabih 25.000 EUR, kar je v najboljšem primeru cena primerljive ponudbe PASSAT-a . Primerljiv osnovni AUDI velja 29.500, MB pa nekaj 100 EUR več.

V tem primeru omenjeni preprosto laže in prepričuje bralce foruma v nekaj, kar enostavno ni res. 5.000 EUR razlike v osnovni (po moči primerljivi) konfiguraciji ni »direkt« cenovna konkurenca, ampak dejstvo več, da A.R. ni premium razred.

Kaj kdo piše in iz kakšnih izkušenj ?

Nekateri smo vozili ALFE iz časov oz v časih, ko je še veliko v debati sodelujočih nosilo plenice na riti, našel bi se kdo, ki še rojen ni bil.

Gre za (EX) ALFISTE s kritično oceno današnjih A.R. na podlagi izkušenj s starejšimi.
Kar dragi »ALFISTI-podmladek« ne gre zanemarjat. Velika razlika je med vozili A.R. nekoč in danes – glede na konkurenco.

Če meni kdo reče, da je 2,2 ali 3,2 JTS agregat tipičen »alfa« agregat se mu samo nasmejem in v najlepšem primeru rečem, da zgolj preprosto ne ve kaj je pravi »alfa« bencinski agregat. Svetla izjema so dizelski agregati – so dobra konkurenca ostali ponudbi, ne gre pa za nikakršen vrhunec – kot bi radi eni tu prikazali. Po zmogljivostih ne izstopajo, konkurenca nudi močnejše, njim sorodni konkurenčni-izdelki pa so naprednejši.

A.R. na kratko povedano tone v sivo povprečje – to najbolje vemo in občutimo tisti, ki smo vozili A.R. pred dvema desetletjema in več. »Podmladku« dvomim, da bo kdaj dano pridobiti občutek razlike.
Glede na to se z njihovimi komentarji ne gre obremenjevat. Lahko jih bereš kot »črnih humor« o znamki A.R.

LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 13, 2008 12:36 pm

@karl na tvoje prispevke mislim odgovarjat, ker sem si ustvaril mnenje o tebi. Ker pa si me označil za lažnivca pa ti želim zgolj namignit, kje se najina videnja cen razlikujejo. To za kar si me označil p ane bom niti vzel za žalitev, ker če bi jaz napisal svoje mnenje o tebi potem bi zagotovo dobil permanentni ban.

Alfe so v Sloveniji od 2-3 tisoč € cenejše od evropskih cen in zato tudi nimajo v ceni vlkjučenih vseh servisov prva tri leta in tudi nimajo 5letne garancije ali 200000km.

Tako v Nemčiji 159 1.9 Mjet (150) stane 29.700€ .
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Sr feb 13, 2008 1:23 pm

kaka je pa razlika med nami pa nemci? :shock:
poleg tega audi tud lahka proda avto v italiji, k bo precej dražji od alfe, pol še pa nabije pa tisoč evrov za garancijo, pa bomo vidli razliko...

kake mate eni...
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 13, 2008 1:46 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:...
Nekateri smo vozili ALFE iz časov oz v časih, ko je še veliko v debati sodelujočih nosilo plenice na riti, našel bi se kdo, ki še rojen ni bil.

Gre za (EX) ALFISTE s kritično oceno današnjih A.R. na podlagi izkušenj s starejšimi.
Kar dragi »ALFISTI-podmladek« ne gre zanemarjat. Velika razlika je med vozili A.R. nekoč in danes – glede na konkurenco.

....

A.R. na kratko povedano tone v sivo povprečje – to najbolje vemo in občutimo tisti, ki smo vozili A.R. pred dvema desetletjema in več. ....


Mene nekaj zanima - kaj je zate velika razlika - lahko to bolje opišeš "podmladku".

Verjetno veš, kaj Alfa trenutno razvija (npr manjša teža, lastni motorji, zadnji pogon, Junior...), morda se strinjaš z mano, da je to smer proti nekdanjim kvalitetam in slavi (tvoje "razlike"?) in če se strinjaš, se očitno strinjaš tudi s trenutnimi Alfinimi šefi, ki po moje pravilno usmerjajo nadalnji razvoj znamke. Očitno izhajajo iz podobnih stališč/opažanj o nekdanjih primerjalnih kvalitetah Alf kot jaz, morda ti, in verjetno skoraj vsi Alfisti. Zato me iskreno zanima, zakaj v temi o morebitnem napredku Alfe trdiš, da "Alfa tone v sivo povprečje"? - torej sedaj tone in ne "se dviga" (vsaj začenja?). Ni to v protislovju, kakšen smisel ima tako razumevanje, kaj sploh hočeš povedat?

Pa pustimo dileme o premium-u in primerjave z Nemci (pač razumljiva in vedno prisotna polemika) - vrnimo se na Alfo.
lp
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr feb 13, 2008 2:21 pm

[quote="KARL ABARTH]Glede XANDREJA – človek vreden pomilovanja – škoda komentarja. [/quote]

Da malo se beri pa boš videl kake stresaš človek. Idi pa se vsedi v tvojo uiber mašino pa se vozi pa uživaj pa bo. Ko bojo naredli najboljši avto ga kupim.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 13, 2008 3:27 pm

De_Tomaso je napisal/-a:@karl na tvoje prispevke mislim odgovarjat, ker sem si ustvaril mnenje o tebi. Ker pa si me označil za lažnivca pa ti želim zgolj namignit, kje se najina videnja cen razlikujejo. To za kar si me označil p ane bom niti vzel za žalitev, ker če bi jaz napisal svoje mnenje o tebi potem bi zagotovo dobil permanentni ban.

Alfe so v Sloveniji od 2-3 tisoč € cenejše od evropskih cen in zato tudi nimajo v ceni vlkjučenih vseh servisov prva tri leta in tudi nimajo 5letne garancije ali 200000km.

Tako v Nemčiji 159 1.9 Mjet (150) stane 29.700€ .


Ne mešaj jabolk in hrušk ! Tržišče Slovenije ni tržišče Nemčije - razlike so velike - to ti je menda jasno. Ne bi sedaj o oblikovanju cen, tržnih pristopih ipd. , ker bo očitno preveč zate.

Mimogrede - tudi v Nemčiji A.R. 159 ne dosega cen AUDI-ja A4 - osnovna A.R. 159 1,9 JTS velja 25.800 : AUDI A4 pa 30.900, stopnja opreme višje pri 159 pa 27.400 EUR
Imaš pa še cenejšo različico z 1,8 l agregatom, ki velja od 24.500 EUR.

Glede na to, da si se ob besedi laž vznemiril : kako potem ti imenuješ neresnično prikazovanje dejstev-podatkov ?

Imenuj kakor hočeš : cena A.R. 159 ne dosega premium razreda - ne v Sloveniji ne v Nemčiji.

LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 13, 2008 3:32 pm

esem je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:...
Nekateri smo vozili ALFE iz časov oz v časih, ko je še veliko v debati sodelujočih nosilo plenice na riti, našel bi se kdo, ki še rojen ni bil.

Gre za (EX) ALFISTE s kritično oceno današnjih A.R. na podlagi izkušenj s starejšimi.
Kar dragi »ALFISTI-podmladek« ne gre zanemarjat. Velika razlika je med vozili A.R. nekoč in danes – glede na konkurenco.

....

A.R. na kratko povedano tone v sivo povprečje – to najbolje vemo in občutimo tisti, ki smo vozili A.R. pred dvema desetletjema in več. ....


Mene nekaj zanima - kaj je zate velika razlika - lahko to bolje opišeš "podmladku".

Verjetno veš, kaj Alfa trenutno razvija (npr manjša teža, lastni motorji, zadnji pogon, Junior...), morda se strinjaš z mano, da je to smer proti nekdanjim kvalitetam in slavi (tvoje "razlike"?) in če se strinjaš, se očitno strinjaš tudi s trenutnimi Alfinimi šefi, ki po moje pravilno usmerjajo nadalnji razvoj znamke. Očitno izhajajo iz podobnih stališč/opažanj o nekdanjih primerjalnih kvalitetah Alf kot jaz, morda ti, in verjetno skoraj vsi Alfisti. Zato me iskreno zanima, zakaj v temi o morebitnem napredku Alfe trdiš, da "Alfa tone v sivo povprečje"? - torej sedaj tone in ne "se dviga" (vsaj začenja?). Ni to v protislovju, kakšen smisel ima tako razumevanje, kaj sploh hočeš povedat?

Pa pustimo dileme o premium-u in primerjave z Nemci (pač razumljiva in vedno prisotna polemika) - vrnimo se na Alfo.
lp


Povej mi najprej če si vozil kakšno A.R. pred dvema desetletjema - recimo če pogledamo kakšno bolj osnovno 33 1,3, ter seveda kakšen primerljiv avto tistega časa npr. GOLF II gen. 1,3 bencin

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr feb 13, 2008 3:50 pm

Očitno Karl Abarth še ni vozil Alfe 159.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr feb 13, 2008 3:53 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Če meni kdo reče, da je 2,2 ali 3,2 JTS agregat tipičen »alfa« agregat se mu samo nasmejem in v najlepšem primeru rečem, da zgolj preprosto ne ve kaj je pravi »alfa« bencinski agregat. Svetla izjema so dizelski agregati – so dobra konkurenca ostali ponudbi, ne gre pa za nikakršen vrhunec – kot bi radi eni tu prikazali. Po zmogljivostih ne izstopajo, konkurenca nudi močnejše, njim sorodni konkurenčni-izdelki pa so naprednejši.


Kot prvo, noben ni govoril, da so 2.2 in 3.2 pristni italijanski motorji. Verjetno vsi vemo od kod točno izvirajo (2.2 Opel, 3.2 iz Holdnovega V šestaka). Žal jih zaradi pogodbe do leta 2009 morejo vgrarjevat. Ravno zato pa imajo v planu da se teh motorjev znebijo čim prej.

Glede dizlov. Ravno ti segajo precej iz povprečja. Po moči, kultuviranosti, tehnologiji, vzdržljivosti in ostalih specifikacijah. To smo ti verjetno povedali in dokazali že ene par krat v tej temi. Osebno bi raje videl, da segajo iz povprečja z benzinci, ampak sem potrpežljiv in verjamem da bosta novi 1.8 Turbo in V6 izstopala iz povprečja; vsaj kar se napovedi tiče.

P.S. Upam, da si končno doumel, da pospeški merjeni na testi kot tudi tisti iz tovarniških podatkov niso dovolj merodajni.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 13, 2008 4:03 pm

lizard je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Če meni kdo reče, da je 2,2 ali 3,2 JTS agregat tipičen »alfa« agregat se mu samo nasmejem in v najlepšem primeru rečem, da zgolj preprosto ne ve kaj je pravi »alfa« bencinski agregat. Svetla izjema so dizelski agregati – so dobra konkurenca ostali ponudbi, ne gre pa za nikakršen vrhunec – kot bi radi eni tu prikazali. Po zmogljivostih ne izstopajo, konkurenca nudi močnejše, njim sorodni konkurenčni-izdelki pa so naprednejši.


P.S. Upam, da si končno doumel, da pospeški merjeni na testi kot tudi tisti iz tovarniških podatkov niso dovolj merodajni.


Predvsem z rezultati meritev (testi) si lahko ustvariš sliko o zmogljivostih vozila. Pospeške nisem "poveličeval" zaradi samih vrednosti - ampak sem jih dal zgolj kot ilustracijo kaj zmore JTD : DCI : TDI : D

Upam, da si s tem doumel, da JTD ni vrhunec tehnologije kot si pisal - ampak dober, konkurenčen agregat. Lahko je vrhunski "na papirju" oz "na mizi" - v praksi (sicer glede na skromne podatke) ne deluje pretirano vrhunsko.

Sicer pa : počakajmo na DELTO, da bomo lahko preizkusili 1,9 JTD twin-turbo v praksi

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr feb 13, 2008 4:08 pm

Abarth: potem je verjetno po tvoje najboljši dizelski agregat tisti v 123d. 4 valjnik, čez 200konj. Daleč od vse konkurence. :P
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr feb 13, 2008 4:31 pm

No Karl motilo me je predvsem to, da ko si ti omenil da je Spider 2.4 imel 9,0 sekund na avtomagaznovem testu in je ta podatek veljal za zelo pomembnega, ko pa sem jaz omenil meritev AFM-ja da so izmerili 8,0 na Alfi 159 SW 2.4 si pa oz. sploh nevem kaj si potem začel govoriti. Skratka nisi ga glih hotel priznati.

S tem sem ti želel pokazati kako nemreodajni so testi pospeškov, saj so odvisni od preveč faktorjev, ki sem jih naštel v enem od prejšnjih postov.

JTDm je na papriju pač boljši od TDIja. Boljši je tudi v praksi, če pa 159ka pospeši slabše do stotke kot Audi A4 denimo ob podobni konjenici pa to ne pomei da je katerikoli motor boljši, saj je kot sem že omenil preveč faktorjev ki zmanjšajo samo odvisnot pospeška od motorja.

Najboljša primerjava v zmogljiostih bi bila če bi vzeli denimo VW Passata in enega opremili z TDI motorjem drugega pa z JTDm, oba s popolnoma enakimi gumami, opremo, voznikom itd...

Še enkrat ti povem da smo primerjali le motorje in ne kako avti v celoti funkcionirajo s temi motorji. Prosim te da to ločiš.

Nadpovprečno dobri dizli na tem svetu so še vedno JTDm in dizli od BMWja. TDI pač ni v isti ligi.

Če smo že pri moči:
2.4 210 konjev
1.9 170 konjev
1.9 jttdm 180 in 190 konjev - in rekorden navor kar 400Nm, kar se tiče v razmerju s prostornino

2.0 twin-turbo 204 konje
3.0 twin-turbo 286 konjev

Tudi grafi navora in moči ter ostale specifikacije pač potrjujejo, da so ti motorji trenutno alfa in omega v dizelski tehnologoiji. Še enkrat pa povdarjam da govorim le o motorjih!!! Če pa funkcionirajo dizli v Alfah slabše s celotnim avtom kot pri recimo Audiju je pa to že druga zgodba in nova debata.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Sr feb 13, 2008 5:51 pm

@lizard tudo vw ima 1,9@170hp če še ne veš.... tko da ne z nekimi rekordi :shock: sploh se pa nimam namena prepirat vi vozte alfe js bom pa vw naprej pa bo vse cool :D
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Re: dd

Napisal/-a Dr.M3 Sr feb 13, 2008 5:59 pm

warmaster je napisal/-a:@lizard tudo vw ima 1,9@170hp če še ne veš.... tko da ne z nekimi rekordi :shock: sploh se pa nimam namena prepirat vi vozte alfe js bom pa vw naprej pa bo vse cool :D

Motor
Valjev/Ventilov 4/4
Delovna prostornina v ccm 1,995
Hod/premer bata v mm 90/84
Nazivna moč v kW pri 1/min 150 (204)/4;400
Maks. navor (Nm) pri 1/min 400/2,000-2,250

Pa ni od VWja :P
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 13, 2008 6:30 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:@karl na tvoje prispevke mislim odgovarjat, ker sem si ustvaril mnenje o tebi. Ker pa si me označil za lažnivca pa ti želim zgolj namignit, kje se najina videnja cen razlikujejo. To za kar si me označil p ane bom niti vzel za žalitev, ker če bi jaz napisal svoje mnenje o tebi potem bi zagotovo dobil permanentni ban.

Alfe so v Sloveniji od 2-3 tisoč € cenejše od evropskih cen in zato tudi nimajo v ceni vlkjučenih vseh servisov prva tri leta in tudi nimajo 5letne garancije ali 200000km.

Tako v Nemčiji 159 1.9 Mjet (150) stane 29.700€ .


Ne mešaj jabolk in hrušk ! Tržišče Slovenije ni tržišče Nemčije - razlike so velike - to ti je menda jasno. Ne bi sedaj o oblikovanju cen, tržnih pristopih ipd. , ker bo očitno preveč zate.

Mimogrede - tudi v Nemčiji A.R. 159 ne dosega cen AUDI-ja A4 - osnovna A.R. 159 1,9 JTS velja 25.800 : AUDI A4 pa 30.900, stopnja opreme višje pri 159 pa 27.400 EUR
Imaš pa še cenejšo različico z 1,8 l agregatom, ki velja od 24.500 EUR.

Glede na to, da si se ob besedi laž vznemiril : kako potem ti imenuješ neresnično prikazovanje dejstev-podatkov ?

Imenuj kakor hočeš : cena A.R. 159 ne dosega premium razreda - ne v Sloveniji ne v Nemčiji.

LP



www.audi.de --> audi konfigurator --> A4, S4, RS4 --> A4 limusine --> 1.8 TFSI --> 25900€ ali 28950€ stopnico višje.

Če že lažeš, laži o čem kar ni mogoče tako enostavno izbrskati na netu ;)


Over and out.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 13, 2008 6:56 pm

Tole je edino kar se najde direktno na njihovi strani:

KLIK
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr feb 13, 2008 9:09 pm

warmaster te je že esem na to prej opozoril; govorimo o tovarniških motorjih ne chipanih!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr feb 13, 2008 11:01 pm

Sicer ne sledim nekaj blazno VAG tehniki iz najrazličnejših razlogov, a mislim, da obstaja tudi serijski 1,9TDI (crveno sve :P ) s 170km, a ne vem če ima 400nm navora...
A niso tiste GTI TDI in tiste limited edition variante golfa s tudi tem motorjem? Pa leoni se mi zdi da imajo tudi te dizle not. Sej ne vem točno... :oops:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 13, 2008 11:25 pm

Ta 2,0 TDI ima serijsko 170 KM in je tudi v Octavii RS, Toledu in še marsikje, izhaja pa res iz 2,0 140 KM TDI, mislim, da ima piezoelektrične šobe (140 pa solenoidne/magnetne). Navora naj bi imel 350 Nm pri 2000 obratih - torej je s (popravek) 175 Nm/l še daleč od Fiatovih 210 Nm/l (in višji obrati najv. navora ter pomanjkanje pri zelo nizkih).
Zadnjič spremenil esem, dne Sr feb 13, 2008 11:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov