
Avto je bil pač redno vzdrževan kot je treba. Pri meni res dosti pretrpi ampak ima vedno vse kar rabi :P
alanq4 je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:Alfa je svetovn avto tista nemška j***a pa naj vozijo bogi slovenčki ki si kupujejo avte za sosede...
To je komentar!![]()
Ma ne vem kaj eni druge prepričujete v svoj prav.
Vsa dejstva so znana, znano pa je tudi, da vsak prefiltrira iz teh dejstev kar mu ugaja.
Z nekaj izjemami pa večina uporabnikov itak piše samo kar sliši od kolegov, sosedov... oz. prebere v reviji.
Če bi sam poslušal ostale, ne bi sedaj vozil alfe 155 z več kot 300.000 km (ki mimogrede dela odlično) ker je itak skret od avta in je iz najslabše "fiat-ove" ere.
KARL ABARTH je napisal/-a:...
Nekateri smo vozili ALFE iz časov oz v časih, ko je še veliko v debati sodelujočih nosilo plenice na riti, našel bi se kdo, ki še rojen ni bil.
Gre za (EX) ALFISTE s kritično oceno današnjih A.R. na podlagi izkušenj s starejšimi.
Kar dragi »ALFISTI-podmladek« ne gre zanemarjat. Velika razlika je med vozili A.R. nekoč in danes – glede na konkurenco.
....
A.R. na kratko povedano tone v sivo povprečje – to najbolje vemo in občutimo tisti, ki smo vozili A.R. pred dvema desetletjema in več. ....
De_Tomaso je napisal/-a:@karl na tvoje prispevke mislim odgovarjat, ker sem si ustvaril mnenje o tebi. Ker pa si me označil za lažnivca pa ti želim zgolj namignit, kje se najina videnja cen razlikujejo. To za kar si me označil p ane bom niti vzel za žalitev, ker če bi jaz napisal svoje mnenje o tebi potem bi zagotovo dobil permanentni ban.
Alfe so v Sloveniji od 2-3 tisoč € cenejše od evropskih cen in zato tudi nimajo v ceni vlkjučenih vseh servisov prva tri leta in tudi nimajo 5letne garancije ali 200000km.
Tako v Nemčiji 159 1.9 Mjet (150) stane 29.700€ .
esem je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:...
Nekateri smo vozili ALFE iz časov oz v časih, ko je še veliko v debati sodelujočih nosilo plenice na riti, našel bi se kdo, ki še rojen ni bil.
Gre za (EX) ALFISTE s kritično oceno današnjih A.R. na podlagi izkušenj s starejšimi.
Kar dragi »ALFISTI-podmladek« ne gre zanemarjat. Velika razlika je med vozili A.R. nekoč in danes – glede na konkurenco.
....
A.R. na kratko povedano tone v sivo povprečje – to najbolje vemo in občutimo tisti, ki smo vozili A.R. pred dvema desetletjema in več. ....
Mene nekaj zanima - kaj je zate velika razlika - lahko to bolje opišeš "podmladku".
Verjetno veš, kaj Alfa trenutno razvija (npr manjša teža, lastni motorji, zadnji pogon, Junior...), morda se strinjaš z mano, da je to smer proti nekdanjim kvalitetam in slavi (tvoje "razlike"?) in če se strinjaš, se očitno strinjaš tudi s trenutnimi Alfinimi šefi, ki po moje pravilno usmerjajo nadalnji razvoj znamke. Očitno izhajajo iz podobnih stališč/opažanj o nekdanjih primerjalnih kvalitetah Alf kot jaz, morda ti, in verjetno skoraj vsi Alfisti. Zato me iskreno zanima, zakaj v temi o morebitnem napredku Alfe trdiš, da "Alfa tone v sivo povprečje"? - torej sedaj tone in ne "se dviga" (vsaj začenja?). Ni to v protislovju, kakšen smisel ima tako razumevanje, kaj sploh hočeš povedat?
Pa pustimo dileme o premium-u in primerjave z Nemci (pač razumljiva in vedno prisotna polemika) - vrnimo se na Alfo.
lp
KARL ABARTH je napisal/-a:Če meni kdo reče, da je 2,2 ali 3,2 JTS agregat tipičen »alfa« agregat se mu samo nasmejem in v najlepšem primeru rečem, da zgolj preprosto ne ve kaj je pravi »alfa« bencinski agregat. Svetla izjema so dizelski agregati – so dobra konkurenca ostali ponudbi, ne gre pa za nikakršen vrhunec – kot bi radi eni tu prikazali. Po zmogljivostih ne izstopajo, konkurenca nudi močnejše, njim sorodni konkurenčni-izdelki pa so naprednejši.
lizard je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:Če meni kdo reče, da je 2,2 ali 3,2 JTS agregat tipičen »alfa« agregat se mu samo nasmejem in v najlepšem primeru rečem, da zgolj preprosto ne ve kaj je pravi »alfa« bencinski agregat. Svetla izjema so dizelski agregati – so dobra konkurenca ostali ponudbi, ne gre pa za nikakršen vrhunec – kot bi radi eni tu prikazali. Po zmogljivostih ne izstopajo, konkurenca nudi močnejše, njim sorodni konkurenčni-izdelki pa so naprednejši.
P.S. Upam, da si končno doumel, da pospeški merjeni na testi kot tudi tisti iz tovarniških podatkov niso dovolj merodajni.
warmaster je napisal/-a:@lizard tudo vw ima 1,9@170hp če še ne veš.... tko da ne z nekimi rekordisploh se pa nimam namena prepirat vi vozte alfe js bom pa vw naprej pa bo vse cool
KARL ABARTH je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:@karl na tvoje prispevke mislim odgovarjat, ker sem si ustvaril mnenje o tebi. Ker pa si me označil za lažnivca pa ti želim zgolj namignit, kje se najina videnja cen razlikujejo. To za kar si me označil p ane bom niti vzel za žalitev, ker če bi jaz napisal svoje mnenje o tebi potem bi zagotovo dobil permanentni ban.
Alfe so v Sloveniji od 2-3 tisoč € cenejše od evropskih cen in zato tudi nimajo v ceni vlkjučenih vseh servisov prva tri leta in tudi nimajo 5letne garancije ali 200000km.
Tako v Nemčiji 159 1.9 Mjet (150) stane 29.700€ .
Ne mešaj jabolk in hrušk ! Tržišče Slovenije ni tržišče Nemčije - razlike so velike - to ti je menda jasno. Ne bi sedaj o oblikovanju cen, tržnih pristopih ipd. , ker bo očitno preveč zate.
Mimogrede - tudi v Nemčiji A.R. 159 ne dosega cen AUDI-ja A4 - osnovna A.R. 159 1,9 JTS velja 25.800 : AUDI A4 pa 30.900, stopnja opreme višje pri 159 pa 27.400 EUR
Imaš pa še cenejšo različico z 1,8 l agregatom, ki velja od 24.500 EUR.
Glede na to, da si se ob besedi laž vznemiril : kako potem ti imenuješ neresnično prikazovanje dejstev-podatkov ?
Imenuj kakor hočeš : cena A.R. 159 ne dosega premium razreda - ne v Sloveniji ne v Nemčiji.
LP
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov