Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 09, 2009 10:10 am

Patrik_A3 je napisal/-a:mojster,če se ti ogromno potiš v roke potem res nima volan od astre dovolj oprijema. sem jo imel sam pa vem,tak da ne govorit taki blesavih.

dobro se zgleda potim samo v astri, pa v kakšnih avtih brez usnjenga volana
blesave govorim le iz svojih izkušenj ;)-jo mamo še doma
lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jan 09, 2009 10:18 am

Nekdo je omenjal prej garancijo, kot razlog nakupa, kia ima 7 let, kupil pa je vseeno golfa.


To sem bil jaz. Kupil sem V GTIja ko Kia ni še segla čez Pride in Spectro! Hkrati pa sem malo uporabljal 130i. Dandanes so časi drugačni - Ceed... Pa tudi Ceed nima nobenega močnega motorja in se ne more primerjat z Focusom, Astro, Golfom, Meganom, ki imajo vsi močnejše različice.

Drugače pa se 2.0 TDI CR vrti v Passatu že lep čas. O kakšnih večjih napakah ne govorijo. Pojavlja se le izginjanje hladilne tekočine zaradi poroznosti bloka motorja - pri nekaterih.

Raje bi se pa vprašal kako se bo Astra pokazala ob Golfu. Za Golfa se bodo sigurno našli kupci, za Astro pa :?:

Res pa je, da je novih Golfov VI in novih meganov zelo malo na cesti!
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2257
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe jan 09, 2009 10:40 am

Sicer smo že malce off a vseeno. Astra res nima števca za temperaturo a to ne pomeni, da tega podatka tudi nimaš. ;) In to v digitalni obliki. ;) Plus a ima Golf V prilagodljivo podvozje? ;) Pa še bi se kaj najdlo. Ne zagovarjam pa nobeno stran, ker nisem pristaš niti Opla kot tudi ne VW-ja. Meni je važno, da se v avtu dobro počutim, da imam kar se da dober filing za volanom, da mi sede položaj sedenja in da je kolikor toliko zanesljiv avto. Pa ni važno kakšno značko ima na nosu ali riti. Torej mene ne bo prepričal nobeden dokler avta tudi sam ne preizkusim. In ja dejstvo pa je, da ima Astra H par stvari naprednejših od Golfa V oziroma jih ta nima! In mislim, da bo naslednja generacija Astre (ne facelift kot je to Golf 6) "pometla" z konkurenco z lahkoto. Mogoče to ne bodo kazale takoj prodajne številke ampak bo sigurno zelo tesna z Golfom. Predvsem mi pa gre na živce to prepričevanje in dokazovanje kako je Golf daleč pred vsemi. Zakaj že? Mislim, da se bodo v tem letu vagovcem tla pošteno zatresla saj prihaja največji tekmec Golfu in to zelo dober po videnem! ;) Pa še celo cager za temperaturo bo spet imela! :lol:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jan 09, 2009 10:56 am

esem;
Cimos.

sašo5;
Audi res ni imel vpoklica. So pa imeli prvi lastniki novih A4 2,0TDI (common rail)
velike probleme s motorji in so jih sami vozili nazaj. Vem za tri primere ko je motor
šel v franže.
Tudi Toyota Verso pri ceni 25.000 EUR nima cagarja za temperaturo, pa vsi pravijo
kako dober avto je.

simply;
zato, ker v Nemčiji noben drug avto, kot nemški ni dober. Primer so primerjalni
testi, ki jih delajo nemške revije ali TV-ji.
Glede poroznosti pri Passatih. Tak motor bo slej ko prej šel v .....Primer so bili
Megani 1,6 90KM, lenik 1997. Poroznost bloka - voda v motorju in .....
Lansko leto smo prodali vse Megane (nov model), ki smo jih lahko še homologirali
v letu 2008.

Definitivno se Golf dobro prodaja zato, ker je Golf in ne zato, ker bi bil tako
zelo dober.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jan 09, 2009 11:16 am

Predvsem mi pa gre na živce to prepričevanje in dokazovanje kako je Golf daleč pred vsemi. Zakaj že?


To nisem nikjer napisal. In se s to trditvijo sploh ne strinjam.

Mislim, da se bodo v tem letu vagovcem tla pošteno zatresla saj prihaja največji tekmec Golfu in to zelo dober po videnem


In to bo dobro za vse kupce, tiste ki kupujejo VAG - nižje cene in tiste ki kupujejo Astro/Megane - dober nov avtomobil! Še najmanj bodo od tega imeli tisti ki so zdaj veliko pridobili - Kia!
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Blink-182- Pe jan 09, 2009 11:46 am

jure dvoršek je napisal/-a:Ja, nekateri ne vidijo bistva, ki sem ga zapisal jaz in ban (post pred mano), pole...Potem pa še ena primerjava: dobro leto nazaj sem prodal ženin Fiat Brava, letnik 2000, solidno ohranjen, dobil 2.000 Eur, isti letniki Golfi IV so se pa prodajali po 5.000 Eur !! Evo, tukaj pa je razlika, to je pa čarobna beseda-ohranjanje tržne vrednosti !!
...


Se pravi si bravota prodal za 3000€ manj kot golfa. No sedaj mi pa povej koliko je bil bravo cenejši od golfa, ko je bil nov? Vrjetno več ali pa vsaj 3000€. :roll: Kje je sedaj to ohranjanje tržne vrednosti, katero se vedno meče naprej pri golfih :roll:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 09, 2009 11:53 am

Blink-182- je napisal/-a:
Kje je sedaj to ohranjanje tržne vrednosti, katero se vedno meče naprej pri golfih :roll:

bencinski golf IV in isto motorizirana brava(ne bravo) sta leta 2000 stala popolnoma enako(v DM) - linka, kjer sem to našel, ti namerno ne dam, se potrudi in poišči....

P.S. osebno, če nekaj nimam preverjeno ali sem samo 99%-no prepričan, raje zadržim zase, kot pa nekaj na pamet govorit ali se pozanimam, ne pa takoj na forume pisat in v "javnost" dajat.....
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Pe jan 09, 2009 11:55 am

Blink-182- je napisal/-a:Se pravi si bravota prodal za 3000€ manj kot golfa. No sedaj mi pa povej koliko je bil bravo cenejši od golfa, ko je bil nov? Vrjetno več ali pa vsaj 3000€. :roll: Kje je sedaj to ohranjanje tržne vrednosti, katero se vedno meče naprej pri golfih :roll:


ja ja
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jan 09, 2009 1:14 pm

Če nek avto ohranja tržno vrednost, še ne pomeni, da je avto
tudi boljši, kot ostali. Ohranja jo zaradi ljudi, ki tak avto kupujejo.
Ni jim važno koliko stane, pomemebno jim je, da imajo Golfa v garaži.
 
Uporabniški avatar
marjunix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jan 08, 2009 9:15 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marjunix Pe jan 09, 2009 1:50 pm

Golf je krajši avto, Megane tudi, Octavia pa je že limuzina, katera se po velikosti, razredu lahko primerja z Vectro,...

1. Octavia
Dober avtomobil, glede na ceno, kvaliteto.
Koliko smo imeli izkušnje z službenimi vozili, niso pokvarljive,...
Všečna oblika, dobra cena.

Med manjše avte pa bi dal najprej;
1. Golf
2. Megane

p.s. Megane je zelo lepo narejen, notranjost je posebna, vendar pri prejšnjih meganih, površnost...

Za lažjo predstavo dodajam sliko.
Priponke
Izbira.jpg
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe jan 09, 2009 1:52 pm

Je pa tole o ohranjanju tržne vrednosti itak pesek v oči oz. ena velika cvetka, ki se je oprimejo VAG-ovci, ko zmanjka ostalih argumentov. Za leto 2000 res nevem koliko je stal bravo/brava in koliko golf (bom pogledal doma v katalog iz leta 2000, če ga najdem) a če pogledamo aktualnega brava in golf VI kaj hitro ugotovimo, da je razlike res nekje od 3000 do 9000 eur v prid brava, odvisno od motorja in opreme. In pri rabljenih bo ta razlika kvečjemu ista ali (bolj verjetno) manjša - sploh pri dražjih različicah golfa (npr. highline 2.0 TDI 140km, ki stane astronomskih 27.000 eur - primerljiv bravo je vsaj za 8000 eur cenejši). Se pravi nisi nič pridobil. In enako velja za ostale konkurente, ki ponujajo enako za precej manj denarja.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 09, 2009 2:17 pm

Nasty je napisal/-a:Če nek avto ohranja tržno vrednost, še ne pomeni, da je avto
tudi boljši, kot ostali. Ohranja jo zaradi ljudi, ki tak avto kupujejo.
Ni jim važno koliko stane, pomemebno jim je, da imajo Golfa v garaži.

a veš kaj pravjo
če se oglaša k raca, če hodi k raca pol je verjetno raca
lp
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jan 09, 2009 2:22 pm

Polo78 je napisal/-a:Je pa tole o ohranjanju tržne vrednosti itak pesek v oči oz. ena velika cvetka, ki se je oprimejo VAG-ovci, ko zmanjka ostalih argumentov. Za leto 2000 res nevem koliko je stal bravo/brava in koliko golf (bom pogledal doma v katalog iz leta 2000, če ga najdem) a če pogledamo aktualnega brava in golf VI kaj hitro ugotovimo, da je razlike res nekje od 3000 do 9000 eur v prid brava, odvisno od motorja in opreme. In pri rabljenih bo ta razlika kvečjemu ista ali (bolj verjetno) manjša - sploh pri dražjih različicah golfa (npr. highline 2.0 TDI 140km, ki stane astronomskih 27.000 eur - primerljiv bravo je vsaj za 8000 eur cenejši). Se pravi nisi nič pridobil. In enako velja za ostale konkurente, ki ponujajo enako za precej manj denarja.

Golf 2.0 TDI highline stane 22.249 in ne 27.000, zato prosm če ne zavajaš ostale. ;)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe jan 09, 2009 2:32 pm

ban je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Je pa tole o ohranjanju tržne vrednosti itak pesek v oči oz. ena velika cvetka, ki se je oprimejo VAG-ovci, ko zmanjka ostalih argumentov. Za leto 2000 res nevem koliko je stal bravo/brava in koliko golf (bom pogledal doma v katalog iz leta 2000, če ga najdem) a če pogledamo aktualnega brava in golf VI kaj hitro ugotovimo, da je razlike res nekje od 3000 do 9000 eur v prid brava, odvisno od motorja in opreme. In pri rabljenih bo ta razlika kvečjemu ista ali (bolj verjetno) manjša - sploh pri dražjih različicah golfa (npr. highline 2.0 TDI 140km, ki stane astronomskih 27.000 eur - primerljiv bravo je vsaj za 8000 eur cenejši). Se pravi nisi nič pridobil. In enako velja za ostale konkurente, ki ponujajo enako za precej manj denarja.

Golf 2.0 TDI highline stane 22.249 in ne 27.000, zato prosm če ne zavajaš ostale. ;)


Kaj je pa potem tole?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2454816

Pa še ene par takih linkov je bilo prilepljenih v temo od golfa VI v "vozilih prihodnosti". Kdo zdaj koga zavaja? :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jan 09, 2009 2:39 pm

Polo78 je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Je pa tole o ohranjanju tržne vrednosti itak pesek v oči oz. ena velika cvetka, ki se je oprimejo VAG-ovci, ko zmanjka ostalih argumentov. Za leto 2000 res nevem koliko je stal bravo/brava in koliko golf (bom pogledal doma v katalog iz leta 2000, če ga najdem) a če pogledamo aktualnega brava in golf VI kaj hitro ugotovimo, da je razlike res nekje od 3000 do 9000 eur v prid brava, odvisno od motorja in opreme. In pri rabljenih bo ta razlika kvečjemu ista ali (bolj verjetno) manjša - sploh pri dražjih različicah golfa (npr. highline 2.0 TDI 140km, ki stane astronomskih 27.000 eur - primerljiv bravo je vsaj za 8000 eur cenejši). Se pravi nisi nič pridobil. In enako velja za ostale konkurente, ki ponujajo enako za precej manj denarja.

Golf 2.0 TDI highline stane 22.249 in ne 27.000, zato prosm če ne zavajaš ostale. ;)


Kaj je pa potem tole?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2454816

Lej, če daš k avtu vso možno dodatno opremo te lahko pride tud 35 jurjev, verjetno se tud pr bravotu da kej dodatno dokupt kar potem dvigne ceno. 22.200 € pride trivratni golf brez dodatne opreme, ta na linku ma doplačno regulacijo novoja podvozja, parktronic, multifunkcijski volan, avtoradio, alarm...

Pa še ene par takih linkov je bilo prilepljenih v temo od golfa VI v "vozilih prihodnosti". Kdo zdaj koga zavaja? :roll:
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jan 09, 2009 2:41 pm

Radio touchscreen, 18 colska platišča, nastavitev trdote podvozja, spredaj in zadaj parkirna tipala, tretja zavorna luč, okvirji tablic, dvojni izpuh zadaj...

Ja ja drag je.

P.s. : Nekaj popusta ti bodo pa le dali. Na 25k eur bi se ga dalo zglihat. :oops:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jan 09, 2009 4:52 pm

kljukec je napisal/-a:
Nasty je napisal/-a:Če nek avto ohranja tržno vrednost, še ne pomeni, da je avto
tudi boljši, kot ostali. Ohranja jo zaradi ljudi, ki tak avto kupujejo.
Ni jim važno koliko stane, pomemebno jim je, da imajo Golfa v garaži.

a veš kaj pravjo
če se oglaša k raca, če hodi k raca pol je verjetno raca
lp



Zato še ne pomeni, da je boljša od purana. ;)
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So jan 10, 2009 12:04 pm

Kdaj pa Golf še ni zmagal v nemških primerjalnih testih?
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So jan 10, 2009 12:43 pm

Zanimivo da je ostarela KIA Ceed premagala novega Megana.
Ali je bilo tudi to podplačano?
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty So jan 10, 2009 1:14 pm

Kia cee'd je itak boljši od megana. Če bi imel izbirat med Megaom in cee'd-om (tudi če bi bil ceed dražji) bi izbral Kio. Renoji so j***a, da ni večjih.
Kar se tiče pa nakupa teh treh avtov ti svetujem Octavio. Iz lastnih izkušen odsvetujem renoja.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov