theDegriz je napisal/-a:Zdravo,
Moj prvi post na forum kar v obliki teme/vprašanja
Odločil sem se, da si omislim en uživaški avto tam do 4000€. Avta NE rabim ampak je bolj razvajanje.
Zadnjih par dni sem metal oči po raznih Celicah, 3000 GT-jih, 300ZX, ipd.
V glavnem se mi gre za "neuporaben" majhen avto s čimveč konji in spodobnimi voznimi lastnostmi.
Ker s temi (in takimi) avti nimam izkušenj me zanimajo vaša mnenja in predlogi. Če kdo prodaja kaj, ki bi mogoče ustrezalo tem kriterijem ali pa ima konkreten predlog (določen avto?) še bolje
Finance za vzdrževanje načeloma niso problem ne bi pa rad v (recimo) naslednjih dveh letih preplačal avta s kakšnimi servisi.
Glavni kriteriji so nekako:
- nad 200 konjev
- pod 4000€
Corleone je napisal/-a:Človek ni napisal da išče redek, ljubiteljski avto za nedeljska poliranja na dvorišču (čemur bi bil morda ta Golf nekaterim primerna izbira, nekaterim spet ne), ampak športni avto - kar pa vsaj zame ni (ker je to samo športna izvedba majhnega družinskega avtomobila)
marinaio je napisal/-a:theDegriz je napisal/-a:Zdravo,
Moj prvi post na forum kar v obliki teme/vprašanja
Odločil sem se, da si omislim en uživaški avto tam do 4000€. Avta NE rabim ampak je bolj razvajanje.
Zadnjih par dni sem metal oči po raznih Celicah, 3000 GT-jih, 300ZX, ipd.
V glavnem se mi gre za "neuporaben" majhen avto s čimveč konji in spodobnimi voznimi lastnostmi.
Ker s temi (in takimi) avti nimam izkušenj me zanimajo vaša mnenja in predlogi. Če kdo prodaja kaj, ki bi mogoče ustrezalo tem kriterijem ali pa ima konkreten predlog (določen avto?) še bolje
Finance za vzdrževanje načeloma niso problem ne bi pa rad v (recimo) naslednjih dveh letih preplačal avta s kakšnimi servisi.
Glavni kriteriji so nekako:
- nad 200 konjev
- pod 4000€
zgleda da si večina odebeljenega odstavka ni prebrala![]()
pa verjetno je mislu še čimbolše razmerje moč/teža....
hm...mene bi najbolj pritegnu 300ZX, če bi iskal uživaški avto, pa še redek je
al pa kakšna AR GTV samo malo dvomim v ohranjenost teh ki so na avto.netu
ne bi pa rad v (recimo) naslednjih dveh letih preplačal avta s kakšnimi servisi.
drift.king je napisal/-a:Corleone je napisal/-a:Človek ni napisal da išče redek, ljubiteljski avto za nedeljska poliranja na dvorišču (čemur bi bil morda ta Golf nekaterim primerna izbira, nekaterim spet ne), ampak športni avto - kar pa vsaj zame ni (ker je to samo športna izvedba majhnega družinskega avtomobila)
aja don corleone bmw m5 potem ni športni avto ampak je športna izvedba družinskega avta ??? haha
lizard je napisal/-a:drift.king je napisal/-a:Corleone je napisal/-a:Človek ni napisal da išče redek, ljubiteljski avto za nedeljska poliranja na dvorišču (čemur bi bil morda ta Golf nekaterim primerna izbira, nekaterim spet ne), ampak športni avto - kar pa vsaj zame ni (ker je to samo športna izvedba majhnega družinskega avtomobila)
aja don corleone bmw m5 potem ni športni avto ampak je športna izvedba družinskega avta ??? haha
Točno tako, športna izvedba družinskega avta. Trše in nižje podovzje, športni sedeži in močan motor še ni recept za športen avto. Športni avti so tisti, ki so že v osnovi delani, da bodo športni. M5 je konec koncev kompromis, (saj še vedno ohrani uporabnost za družino, dolga ptoovnja itd...) lahko bi pa nekdo kupil BMW 535d in temu dodal še Ferrarja F430. Slednji je namreč definicija športnega avtomobila oz. že superšportnega. A kupiti M5 namesto teh dveh je pač lažje in cenejše, nudi pa precej.
AudiFreak je napisal/-a:Moj predlog: malo več denarja pristavit in dobiti boljši avto, kar se bo kasneje obrestovalo. Nekaj pa bi se tudi shendlalo, glede na to da gre za starejše močne avte.
Honda Prelude
Honda Integra
Subaru Impreza
lizard je napisal/-a:dzimy je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3125107&show=1
Pa katri del v besedi športnik ti ni jasen? Oz. tebi in precej ljudem tule. Eni pacienti lepijo gor karavanske Audije, pa velike Alfe pa nevem še kaj vse. Recimo Alfa 166 3.0 pa Alfa 164 3.0 so limuzine s športnih pridihom, ne pa športniki. Pravtako je tisti S4 ali kaj je že bil, samo športna izvedenka navadnega karavana. Tudi nevem kaj dela tu stari ljubitelski Golf 2 GTI. Tu spet gre za športno različico najbolj ljudskega "hatcha".
Corleone vam je dobro povedal kaj je športnik, vsaj približno no. Ne pa da lepite linke kar vseh mogočih avtov iz avto.net-a. Če nimate pojma kaj je kateri avto ne dajajte predlogov.
Človek išče DRUGI avto, ne pa prvega. Torej ima en avto za normalno vožjo, drugega pa za vikend užitke, pa ne bo valda mel te vaše predloge za ob vikendeRazni GTI-ji in podobno so pač združenje dveh tipov avtov, da ti potem ni treba doma imeti dveh, ampak je taka vto pač kompromis.
Matey_ je napisal/-a:marinaio je napisal/-a:theDegriz je napisal/-a:Zdravo,
Moj prvi post na forum kar v obliki teme/vprašanja
Odločil sem se, da si omislim en uživaški avto tam do 4000€. Avta NE rabim ampak je bolj razvajanje.
Zadnjih par dni sem metal oči po raznih Celicah, 3000 GT-jih, 300ZX, ipd.
V glavnem se mi gre za "neuporaben" majhen avto s čimveč konji in spodobnimi voznimi lastnostmi.
Ker s temi (in takimi) avti nimam izkušenj me zanimajo vaša mnenja in predlogi. Če kdo prodaja kaj, ki bi mogoče ustrezalo tem kriterijem ali pa ima konkreten predlog (določen avto?) še bolje
Finance za vzdrževanje načeloma niso problem ne bi pa rad v (recimo) naslednjih dveh letih preplačal avta s kakšnimi servisi.
Glavni kriteriji so nekako:
- nad 200 konjev
- pod 4000€
zgleda da si večina odebeljenega odstavka ni prebrala![]()
pa verjetno je mislu še čimbolše razmerje moč/teža....
hm...mene bi najbolj pritegnu 300ZX, če bi iskal uživaški avto, pa še redek je
al pa kakšna AR GTV samo malo dvomim v ohranjenost teh ki so na avto.netu
Aja ma očitno tudi ti nisi celega posta prebral ...ne bi pa rad v (recimo) naslednjih dveh letih preplačal avta s kakšnimi servisi.
Noče avta preplačat z servisi in vsemi rezervnimi deli ... gospodič ... avti razreda kot je 300ZX so uživancija resno so zakon ... sam pa je težko najdet enga v solidnem stanju, brez da bi moral vanj vložiti še 2-3x kupno ceno denarja ... npr. na avto-netu se prodaja 300ZX ampak brez motorja in menjalnika ... za 25oo€ ... zdej pa dodaj še nov (rabljen) motor, menjalnik, pa potem še VELIK VELIK servis z vsemi deli + delo ... pa si na ceni okoli 5000€ (avto + vse ostalo) če ne še kaj več ... samza primerjavo ... mi smo morali menjat motor pri 99' Focusu pa je bil rabljen motor z okoli 100.ooo km 500-700€, nov iz servisa pa okoli 45oo€ (Summit motors).
Tako, da naši predlogi le niso tako slabi ...
LP
Matej
drift.king je napisal/-a:lizard je napisal/-a:drift.king je napisal/-a:Corleone je napisal/-a:Človek ni napisal da išče redek, ljubiteljski avto za nedeljska poliranja na dvorišču (čemur bi bil morda ta Golf nekaterim primerna izbira, nekaterim spet ne), ampak športni avto - kar pa vsaj zame ni (ker je to samo športna izvedba majhnega družinskega avtomobila)
aja don corleone bmw m5 potem ni športni avto ampak je športna izvedba družinskega avta ??? haha
Točno tako, športna izvedba družinskega avta. Trše in nižje podovzje, športni sedeži in močan motor še ni recept za športen avto. Športni avti so tisti, ki so že v osnovi delani, da bodo športni. M5 je konec koncev kompromis, (saj še vedno ohrani uporabnost za družino, dolga ptoovnja itd...) lahko bi pa nekdo kupil BMW 535d in temu dodal še Ferrarja F430. Slednji je namreč definicija športnega avtomobila oz. že superšportnega. A kupiti M5 namesto teh dveh je pač lažje in cenejše, nudi pa precej.
bmw m5 500 KM ni športn avto !!!!!!!!????? haha ne me j**** !!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
primozek68 je napisal/-a:Sam se še zmerej z GTI- jem odpelješ v ovinku mem vskega Proba ali ZX200 ali ne vem kaj. Za šalo!
Tolk o japonskih superšportnikih- superšport ni draganje z športnim filtrom za Rutarjem, ampak je na počez odpeljat relacijo Lj.-Kočevje, ali Planino, ali grobnik.
Gdje ste miševi??!!
Corleone je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:Sam se še zmerej z GTI- jem odpelješ v ovinku mem vskega Proba ali ZX200 ali ne vem kaj. Za šalo!
Tolk o japonskih superšportnikih- superšport ni draganje z športnim filtrom za Rutarjem, ampak je na počez odpeljat relacijo Lj.-Kočevje, ali Planino, ali grobnik.
Gdje ste miševi??!!
Ti resno to?Verjetno si primerjal GTI in kaki star Civic ESI
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov