I think I'm turning Japanese!
Eto mene nazaj. O novih poševnookih avanturah vam povem čez kak teden zdajle se izredno javljam z opozorilom o enem (kvazi)poševnookcu dvomljivega slovesa, za katerega sem se tudi sam pred kratkim zanimal.
Tole ...
... in tole ...
.. sta seveda ena in ista banana. Tale Avensis je ekvivalent Japonskemu porno igralcu s faličnim vložkom. Zakaj? Berite naprej...
Lastnik je najbrž obupal s svojo roparsko ceno in ga podturil A2S. A za avtomobilom se skriva zanimiva štorija, za katero nista odgovorna A2S niti novi lastnik (morda bi obema lahko po svoje očital oportunizem). Pred časom ga je nek Mariborski pleško prodajal za 7600eur, ker "baje" ni bil sposoben odplačevati lizinga (takrat je imel 148.000km) . To je bilo ravno v obdobju, ko sem trpel za napadom "rumene mrzlice" in bi bil za tapravega poševnookca oz. kvazi-poševnookca pripravljen odšteti tudi do deset cekinov, pa še svojega prvorojenca (če bi ga imel) in desni testis (mrzlica je medtem minila in zopet sem nazaj med Xedosi in Celicami za 2 jurja).
No skratka radovednost me je pripeljala do prav tega Avensisa. Soliden letnik. Solidna cena. Brez madežev semenske tekočine na zadnjih zicih. Tip obupan, čimprej bi se rad rešil lizinga in avto prodal naprej. Na videz pošten, z majhnimi otroki, lepo hišo čeprav seveda ne morem zagotovo trditi, da ni imel v skrinji shranjenih razkosanih trupel prostitutk. No medtem, ko je on hitel razlagat kako je avto kupil pri Avto Grosuplje pred enim letom, sem sam šel pogledat servisno. Avto kupljen v Španiji, lastnik leasing hiša iz Italije. Nobenega štemplja, razen prvi servis na 1500km. Lastnik trdil, da je "šel preverit kilometre na avto hišo",oz. bolje rečeno, da so mu zagotovili, kako so jermeni zares bili menjani v intervalu kot je bil s flomastrom napisan na pokrovu motorja (120K). Segel sem mu v roko in se s sposojenim Aurisom odpeljal domov razmišljajoč o hentai animejih, napadu na Pearl Harbour in tem kdaj bo Kitajska prehitela Japonsko kot druga ekonomska velesila sveta, takoj za Jenkiji. Glede na manjko servisne knjižice sem avto že na pol odpisal. A sem drugi dan kot pravi popoldanski detektiv kljub temu poklical nekaj Toyotinih servisov, češ, a se res da preverit na koliko kilometrih so bili zamenjani jermeni. Seveda se da, pravijo. A le na avtomobilih proizvedenih po letu gospodovem 2007, ko so pri Toyoti uvedli elektronsko servisno knjižico. Vrtam naprej. Kličem italijanski servis, katerega naslov sem si prepisal iz edinega štemplja. Pronto! Italijanski sogovornik skoraj doživi božjastni napad, ko mu postane jasno da ne govorim nobenega od dialektov vulgarne latinščine. "Non capito" ali nekaj takega lomasti v slušalko. English? Nope. Deutsch? Malo morgen. Nihongo o hanashimasu ka? (ja hudiča saj Toyote prodajajo, upat ni greh!) Jok brate. Vzkliknem: "Porkamadona!" in odložim. Skoraj obupam potem pa jim čisto tako za hec pošljem en prijazen e-mail, v za njih tako skrivnostem zahodno-germanskem jeziku, katerega so jih pozabili naučiti v šoli. Na moje presenečenje čez dva dni dobim nazaj odgovor napisan v polomljeni angleščini, katerega je najbrž napisal posebni odposlanec Benedikta XVI, ki občasno, kot edini anglofil na Apeninskem polotoku prevaja na Toyota servisih kot popoldansko delo. V njem mi Benediktov odposlanec piše, da je bil avto po njihovih podatkih sicer redno vzdrževan, (čeprav servisi komaj na 30K!) a je zadnji servis, pri katerem so tudi menjali jermene bil opravljen pri 220K (se pravi +100K od tega kar je nekdo s flomastrom napisal na pokrov). Če se odločim verjet Slovenskemu lastniku, ki trdi da je v času lastništva (eno leto) prevozil le 20K, ima tako avto najmanj 240K.
Iz tega sledi da so vandali Avto Grosuplje poševnookca pripeljali v Slovenijo in se ga lotili s pormašino ali pa je umazano delo za njih opravil že kak Italijan, ki se bavi s preprodajo Italijanskih leasing krip in odstranjevanjem trupel za Ndragheto.
Ergo:
- stran od tega kvazi poševnookca, razen če ga dajo za 3 čuke ceneje
- fuj te bodi Avto Grosuplje/Italijanski švercer, ki vrti nazaj kilometre
- fuj te bodi prvi Slovenski lastnik, da lažeš v obraz o "preverjanju kilometrov"
-fuj te bodi drugi Slovenski lastnik, da hočeš na hitro zaslužiti vsaj jurja z avtom, za katerega veš da je dvomljive kakovosti
- A2S je v vsej zadevi še najbrž najmanj kriv - razen, če še oni ne prodajajo znanstveno fantastičnih novel o "preverjenih kilometrih"
Kaj sem se naučil iz te štorije?
1. Italijani so lingvistično moteni
2. Razen svetlih izjem, katere pa slej kot prej izženejo iz države, kot narodne izdajalce, ki se posmehujejo materinemu jeziku.
3. Tudi evropske Toyote se očitno starajo kot dobro vino in tudi avto z dvema križema na hrbtu še zmeraj lahko zgleda kot iz salona - najbrž vseeno malce pomaga če pijanim belčkom v montažni hali za hrbtom stojijo poševnooki delovodje z biči iz bambusovih vršičkov
3. Nikoli kupovat avtomobilov pri preprodajalcih ker tu očitno gre že skoraj po pravilu za pol-legaliziran organiziran kriminal z zavajanjem kupcev o stanju prevoženih kilometrov, ki se pri nas prav absurdno (še) ne preganja dovolj. Predlagam ponovno uvedbo smrtne kazni, oz. v posebnih primerih (popravljeni in zakamuflirani avtomobili) natikanje na kole, kot je to s Turškimi vojnimi ujetniki počel vojvoda Vlad Tepeš, znan tudi pod vzdevkom Vlad the Impaler.