@mišek: avto me ni nikoli pustil na cesti ali pa kej podobnega - tako, da po 5 letih lahko s tega stališča, ko berem o okvarah novih in veliko dražjih vozil rečem samo TOK TOK, drugače pa je skos nekaj, da mi počasi avto dopizdeva, čeprav gre na videz za malenkosti (kilometri so od okda)
- od novega se nabira vlaga v prednjih lučeh. Ko zjutraj avto prižgeš pozimi oz. ko je hladno, luči slabo svetijo saj so cele v kondenzu. Tudi to naj bi bila serijska zadeva, saj te napake niso nikoli priznali. Oziroma je to prilagoditev na vroče špansko podnebje. Čudno da na 10 let starem Peugeotu tega ni bilo...
- od 20.000 km dalje padaja za cm ali cm in pol dol šipe zadaj - odgovor uradnega servisa je bil, da je to zaradi slovenskih ceste, nikoli odpravljenga napak. Zelo fajn je če tak avto pelješ v avtopralnico in pozabiš. Zmaga in pol...
- pri 40.000 nekje začnejo crkvat kot po spisku žarnice, na AC pri 120 na uro ustanem brez vseh luči - po konkretnem teženju na servisu, menjajo računalnik v povezavi z lučmi in glej, žarnice praktično ne crkujejo več
- pri 50.000 avto začne zelo težko vžigat ko je vroč - servis zamenja dvomasovni vztrajnik še nekaj malenkosti, težava na avtomobilu ostaja vse do danes - ko bo denar, peljem k tunerju, da naredi upgrade softvera računalnika, kar bi naj pomagalo. Težave ima baje precej avtomobilov, vendar ker to naj nebi puščalo posledic na motorju, niso nikoli priznali kot napako
- tik pred iztekom garancije nekaj mesecev opažam črn odbijač - to ni nič, to ni nič... a ko je avto iz garancije, ugotovijo, da je to EGR ventil za kar so hotel met 300 € + delo. Takrat se za vekomaj poslovim glede servisiranja iz uradnega servisa - servis na 60.000 opravljen pri kolegu in od tedaj je na vozilu MIR, razen napake vročega vžiga in padanja šip zadaj.
- pri 90.000 se je začela uglašat turbina - če daš motor v prosti teg, pa mal stopiš po gasu se sliši turbina, kot bi si s fenom lase sušil - danes jih ma avto 124.000 in še vedno gre. No enako težavo ima sosed na služenem Touranu, odgovor uradnega servisa je, da to ni nič
- pri 120.000 je prerjavel lak na lučeh, bomo dali popravit ob priliki
- od 75.000 dalje se redno maši šoba za pranje stekel - vsake toliko časa krneki šprica ven. Pol jo z buciko mal naštelam pa spet veselo dalje dela
Kako dobro so naredili vozilo sicer, se vidi šele po nekaj letih uporabe - ko se vanj vsedeš, vidiš vse drugo, ko pa začneš avto na veliko uporabljat ti pa gre marsikaj na falus:
- avto ima veliko sprednje okno in ko se pelješ proti soncu, ni variante, razen da nastaviš klimo na 18 stopinj in moč pihanja na maximum, da uspe hladit avto. To seveda velja seveda samo v tistih res vročih dneh ko je 35 stopinj zunaj. Vozil sem celo armado Leonov in vse ki sem vozil v taki vročini, pa naj bo 50 conska ali polacvtomatska klima, je bil isti problem.
- če voziš dinamično, je poraba goriva razumna - res grdo moreš na AC / relacijah delat, da prideš čez 7 litrov porabe, a obljubljene tovarniške porabe goriva se ne da doseči - naj še tako lepo voziš, pod 5.1 litra ne gre. S golfom V brez težav, podobno tudi s starejšimi TDI-ji (to je bol osebna zamera)
- o preglednosti nazaj nebi, podobno je tudi s preglednostjo napej ko zavijaš - A stebrička sta široka in mimogrede kaj spregledaš
- premajhen predal pri sovozniku za odložit dokumente (206ka npr je mela tam kuferaun proti temu šrotu)
- konec prednje šipe sega pod pokrov motorja - narejena je prava kotanja med koncem sprednje šipe in pokrovom motorja. To je krasna zadeva, da ti noter pade nekaj listja in potem seboj voziš nekaj litrov vode, saj se zamašijo odtoki. Pozimi pa super zadeva za nabiranje snega med vožnjo.
- Ko odpreš pokrov motorja in je ta moker, vsa voda steče v motor
Če sem pri 60.000 avto že skoraj prodal, danes pri 124.000 lahko rečem, da sem nasplošno z avtom lahko, v primerjavi kakšne vse težave ima folk, zadovoljen. Nekaj komponent je bilo očitno petkovih, a te razen EGR ventila, so zamenjali na uradnem servisu. Vse druge stvari pa lahko močno pohvalim: motor ne pije olja (dolil sem ga le takrat, ko je tako kadil, po menjavi EGR je mir), sam motor se hladi tudi ob večjih obremenitvah odlično (npr. Peugeot 206 je v takih stiuacijah že kuhal), servo bomba in odlične informacije kaj se dogaja z vozilom, zavorni sistem odličen (124.000 km še vedno prvi diski, ploščice menjane pri 105.000), v mokrem in suhem odlična lega na cesti, zelo dobri sedeži, držala za pijačo :P.
Če te še kaj zanima, samo vprašaj
