Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek So sep 01, 2012 11:47 am

Ja jaz sem gledal zimske, ki bodo prej aktualne. Saj pri letnih je vrjetno isto razmerje.
Vem da lahko daš, samo hočem povedat, da avto ki ti recimo odgovarja, pa imaš to nesrečo da ima gor 16 col felne, kaj boš naredil? Ja v tem primeru je najbolje da kupiš dodatne železne 15- ke in gume poleg. Ampak, tiste felne spet pridejo 35€ komad (nove).
Klinc, na tem bom ostal pa mir, razen če slučajno od kod kak primerek pade :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a sonic So sep 01, 2012 8:31 pm

King1 je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:ni treba ja, samo 16 col jih ma pa res veliko, že tista guma je 100 eur po kosu.
lahko daš 15 gor, samo moreš spet gume kupit (oz lahko bi obdržal te ki jih imam, en komplet) in kupit še moreš felne, sam strošek



Te razumem ampak ne vem od kje dobivaš take cene za gume?

lp

Tudi jaz. Je že @maniaxx vmes napisal, ampak še enkrat: 16-colske dobiš za cca 80 EUR po komadu zelo dobre - letos spomladi sem toliko dal za nove 205/55 R16, pa niso bile nek šrot, temveč Bridgestone Turanza, ki so bile v samem vrhu na testih in se dejansko odlično obnesejo.

Je pa seveda možno, da kake drugačne 16-colske stanejo kaj več, ravno francozi imajo včasih kake smotane dimenzije ki so drage da te srat prime (vem ko mi je pred leti razlagal en prijatelj, koliko so ga prišle zimske gume povsem zmerne colaže za P407, ki ga je takrat imel...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a maniaxxx Ne sep 02, 2012 9:01 am

sonic je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:ni treba ja, samo 16 col jih ma pa res veliko, že tista guma je 100 eur po kosu.
lahko daš 15 gor, samo moreš spet gume kupit (oz lahko bi obdržal te ki jih imam, en komplet) in kupit še moreš felne, sam strošek



Te razumem ampak ne vem od kje dobivaš take cene za gume?

lp

Tudi jaz. Je že @maniaxx vmes napisal, ampak še enkrat: 16-colske dobiš za cca 80 EUR po komadu zelo dobre - letos spomladi sem toliko dal za nove 205/55 R16, pa niso bile nek šrot, temveč Bridgestone Turanza, ki so bile v samem vrhu na testih in se dejansko odlično obnesejo.

Je pa seveda možno, da kake drugačne 16-colske stanejo kaj več, ravno francozi imajo včasih kake smotane dimenzije ki so drage da te srat prime (vem ko mi je pred leti razlagal en prijatelj, koliko so ga prišle zimske gume povsem zmerne colaže za P407, ki ga je takrat imel...)



On je pisal za zimske, te so pa res okoli 100 e za dimenzijo 205 55 16. Je pa res, da malenkost pretirava, če dobiš avto, ki je OK ohranjen in vse ostalo štima ne bom gledal na to ali ima 16 ali 15 col. Konec koncev vas večina ne kupuje gume vsako sezono .
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 488
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a klekej Ne sep 02, 2012 1:08 pm

Koliko nebuloz v tej temi..

Kia Sportage 2.0 novi model, predelana na plin pri G1. Skupaj s homologacijo nekaj čez 1520€, ta teden prvi servis na 20k km, ki bo koštal cca. 50€. In veš kolikokrat je bilo treba vmes zamenjati flash lube? Nikoli! In veš kolikokrat je bil po vgradnji avto še na servisu na raznih nastavitvah itd.? Nikoli! In veš koliko problemov imamo, cukanje itd.? Nobenih! Eni se pa bojite plina kot hudič križa, no pa saj ni čudno, ko slišiš izkušnje ljudi, ki so vgradili najcenejši sistem pri kakšnem Plineksu. :roll: Ampak ovce ste pa še vedno..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Ne sep 02, 2012 2:13 pm

Ti raj povej koliko ti pije na bencin in koliko na plin? In pa koliko bencina na 100 porabis sedaj, ko vozis na plin?
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 488
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a klekej Ne sep 02, 2012 5:33 pm

Natančnih podatkov ti ne morem dati, ker avto ni moj in ga tudi bolj malo vozim..ko pa sem preračunaval porabo ti pride stroškovno 1/3 manj kot pri benzu.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ojnica Ne sep 02, 2012 9:50 pm

Zdej ste že pri gumah, normalno če pa ena stane 100 evrov in več, zdrži pa koliko 40.000km. Avtor ima nerazumljivo mišljenje o menjavi vozila, se je mogoče vprašal, kaj dejansko bo dobil za ta denar med dizli, lahko bo hudo razočaran, ko bo spustila turbina ali pa kaka serijska napaka vztrajnik ali pumpa. Če ti rabi 7l se vozi, včasih so nam avti kurli 9-10l pa nikamor ni šel, bil je na izbiro še kak golf dizl s porabo 5l....pa smo se eni vseeno odločali a bi al ne.
Član od leta 2004 :)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Po sep 03, 2012 10:31 am

Ja ja, včas je bil bencin tud po 100 tolarjev ja...Pa par let nazaj je tudi bil po 0,8€ kaj pa sedaj? A so mogoče šle plače za 100% gor v tem času?
Saj za enkrat, sem se odločil, da ostanem na tem, ravno včeraj tankal, poraba 6,6 po računalniku, računano peš pa 6,55 da je zlo natančno :)
Dizla ja, res je za tako ceno v tem rangu ne dobiš, dobiš če greš gledat starejše letnike z oho ho kilometri. Druga možnost je, če bi šel na manjši avto, tam bi se še dobilo kaj z manj kilometri pa mal novejšega. Citroena C3 dobiš, tisto sem slišal od sodelavca, da se vozi s 4 litri. Samo kaj vem, zgleda še nisem pripravljen, da bi šel zdaj na slabše. Če pa bo ta šiht kaj bol dolgoročnega pa bo treba razmislit mogoče tudi v tej smeri. Hudič je, ko bi se rad isto vozil kot sedaj, sam da bi bilo cenej...:)) to pa ne gre, nečemu se morš odpovedat.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Kael Sr sep 05, 2012 2:23 pm

Ena preprosta računica pri nakupu novega vozila - konkretno gre za Peugeot 208 - motor 1.4 VTI s 92 KM in za 100.000 KM:
- dizel: poraba 4.7 litra / 100km: 6786,6 €, vendar je vozilo 2200 € dražje ob bencinarja = 8986 €
- becin: poraba 6 l / 100 km: 9588 €
- plin: poraba 7.4 l / 100 km: 6053 € + predelava 1600 € = 7653 €

Pri izračunu zavestno zanemarim nekaj litrov bencina zaradi vžiga, nakup tekočine za mazanje ventilov ter dodatbe servise plina. Vprašanje plin aline v primerjavi z becincem - ni debate (vsaj zame). Tistih nekaj dodatnih stroškov, ki jih imaš z omenjenimi zanemaritvami v izračunu, pa pokrijem z nižjo ceno registracije, zavarovanja in vzdrževanja bencinarja. Ko pa dodatem še na spisek kaj vse lahko gre pri dizlu narobe (sprobal na lastni koži s 1.9 TDIjem), zame ni več dileme. Če bi sam imel becinarja s katerim sem zadovoljen, lahko naredim še dovoljne število KM, da se investicija pokrije, grem direktno na plin. Drugače pa vsakemu svoje.

Le eno je res: za vozit, so pa dizli vsaj zame, še vedno zakon.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Kael Sr sep 05, 2012 2:27 pm

mišek je napisal/-a:Ja ja, včas je bil bencin tud po 100 tolarjev ja...Pa par let nazaj je tudi bil po 0,8€ kaj pa sedaj? A so mogoče šle plače za 100% gor v tem času?
Saj za enkrat, sem se odločil, da ostanem na tem, ravno včeraj tankal, poraba 6,6 po računalniku, računano peš pa 6,55 da je zlo natančno :)
Dizla ja, res je za tako ceno v tem rangu ne dobiš, dobiš če greš gledat starejše letnike z oho ho kilometri. Druga možnost je, če bi šel na manjši avto, tam bi se še dobilo kaj z manj kilometri pa mal novejšega. Citroena C3 dobiš, tisto sem slišal od sodelavca, da se vozi s 4 litri. Samo kaj vem, zgleda še nisem pripravljen, da bi šel zdaj na slabše. Če pa bo ta šiht kaj bol dolgoročnega pa bo treba razmislit mogoče tudi v tej smeri. Hudič je, ko bi se rad isto vozil kot sedaj, sam da bi bilo cenej...:)) to pa ne gre, nečemu se morš odpovedat.

Poraba 4 litre v Citroenu C3? Če ima 1.4 HDI z 68 KM rade volje verjamem - vendar je ta motor primeren samo za do 100 na uro. Če ima pa 1.6 HDI s 92 KM, pa pod 4.8 litra prideš že precej težko. Tako da ne vse verjet kar slišiš :).
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Sr sep 05, 2012 8:07 pm

Zakaj tezko pri dizlu pod 4,8?
Povem zadnje rezultate moje porabe, zdaj sem se zacel furat na ta siht, zdaj mam s tem tankom prevozenih ravno 300 kilometrov. Povprecje po racunalniku je 5,8. Sam nisem mogel vrjet od zacetka, ampak ta stevilka kar ostaja. Bom videl koliko bo izracun pokazal, ko bom sel tankat, ampak po zdajsnih izkusnjah vec kot za 2 decilitra se se ni zlagal.
Pa je to bencinar 1.6 ma 1280kg pa 307 je se kr visoke karoserije. Gume so pa 195/65/15. V eno smer je tudi prizgana klima, tak tricetrt poti. Od zacetka ko grem iz garaze se ni treba. Je pa to voznja brez avtoceste iz kozjanskega do velenja, ces sentjur, vojnik, doberno.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a maniaxxx Sr sep 05, 2012 8:18 pm

mišek je napisal/-a:Zakaj tezko pri dizlu pod 4,8?
Povem zadnje rezultate moje porabe, zdaj sem se zacel furat na ta siht, zdaj mam s tem tankom prevozenih ravno 300 kilometrov. Povprecje po racunalniku je 5,8. Sam nisem mogel vrjet od zacetka, ampak ta stevilka kar ostaja. Bom videl koliko bo izracun pokazal, ko bom sel tankat, ampak po zdajsnih izkusnjah vec kot za 2 decilitra se se ni zlagal.
Pa je to bencinar 1.6 ma 1280kg pa 307 je se kr visoke karoserije. Gume so pa 195/65/15. V eno smer je tudi prizgana klima, tak tricetrt poti. Od zacetka ko grem iz garaze se ni treba. Je pa to voznja brez avtoceste iz kozjanskega do velenja, ces sentjur, vojnik, doberno.


Čakal sem da poveš kje se voziš. Na tej omenjeni relaciji ( sicer celje velenje ) se vozim vsak dan in tu lahko dosegaš že skoraj smešne porabe, sploh v smeri iz Velenja proti Celju.

A ne bi bilo boljše da greš do Arje vasi pa po AC do Dramelj?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Če sep 06, 2012 9:32 am

Nimam vinjete; drugace pa tudi ne vem ce se splaca na ac. Po kilometrini je dlje, poraba bi bila vecje, casovno pa kaj dosti neb prisparal. Za 5min manj je pa skoda 100 eur za vinjeto pa se pil bi vec. 5min mi ne pomeni nic, denar mi pa pomeni.

Kar se pa porabe tice paja, za enkrat fantasticno kaze. Res je, ne vem ali je tako fajn relacija ali tud manj sarf vozim. Zgleda vse skup. Na kratke relacije si ti se nekak bol da priganjat, dalsa tura te pa nekak avtomatsko bol umiri, bol poslusas avto, pravcajt saltas, izogibas bremzanju... In na koncu vozis s prometom ampak z manj bencina. Ce se pa komu da divjat pa naj gre naprej
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ojnica Če sep 06, 2012 8:20 pm

Če sem jaz ibizo 1.4 16v 101km spravil ob normalni vožnji na 5.8l/100km, pomojem bi se tle dal vozt normalno po ravnini 5.5l/100km, sam jest mam vedno vožnjo v hrib in nism prej kej dost računal, sam vozu sem se pa tud stiskal na gas, zato sm mel tm 6.5-7l...sam ta poraba je z zimskimi.
Član od leta 2004 :)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Kael Pe sep 07, 2012 7:22 am

@mišek: na tako relacijsko vožnjo tam med 60 in 70 na uro, pa po možnosti brez klime pa rade volje verjamem, da se voziti s dizlom s okoli 4L na 100km. V podobnih pogojih, vendar na AC sem vozil okoli 90 na uro + prižgana klima in poraba se je ustavila pri 4.08 l / 100km, kar je najnižja zabeležena poraba na cel tank v Peugeotu 206 kar sem vozil.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek So sep 08, 2012 11:31 am

Ja on sedalavc ma 1.4 hdi v C3. Punci dci v cliotu kaze 4,2 po racunalniku pa ma 15km na siht. Da bi se jst z njim vozil na tej moji relaciji sigurno pade poraba za slabega pol litra.
Kael, kaj ti nimas vec leona TDI? Kaksne probleme si mel z njim?
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Kael Ne sep 09, 2012 8:41 am

@mišek: avto me ni nikoli pustil na cesti ali pa kej podobnega - tako, da po 5 letih lahko s tega stališča, ko berem o okvarah novih in veliko dražjih vozil rečem samo TOK TOK, drugače pa je skos nekaj, da mi počasi avto dopizdeva, čeprav gre na videz za malenkosti (kilometri so od okda)
- od novega se nabira vlaga v prednjih lučeh. Ko zjutraj avto prižgeš pozimi oz. ko je hladno, luči slabo svetijo saj so cele v kondenzu. Tudi to naj bi bila serijska zadeva, saj te napake niso nikoli priznali. Oziroma je to prilagoditev na vroče špansko podnebje. Čudno da na 10 let starem Peugeotu tega ni bilo...
- od 20.000 km dalje padaja za cm ali cm in pol dol šipe zadaj - odgovor uradnega servisa je bil, da je to zaradi slovenskih ceste, nikoli odpravljenga napak. Zelo fajn je če tak avto pelješ v avtopralnico in pozabiš. Zmaga in pol...
- pri 40.000 nekje začnejo crkvat kot po spisku žarnice, na AC pri 120 na uro ustanem brez vseh luči - po konkretnem teženju na servisu, menjajo računalnik v povezavi z lučmi in glej, žarnice praktično ne crkujejo več
- pri 50.000 avto začne zelo težko vžigat ko je vroč - servis zamenja dvomasovni vztrajnik še nekaj malenkosti, težava na avtomobilu ostaja vse do danes - ko bo denar, peljem k tunerju, da naredi upgrade softvera računalnika, kar bi naj pomagalo. Težave ima baje precej avtomobilov, vendar ker to naj nebi puščalo posledic na motorju, niso nikoli priznali kot napako
- tik pred iztekom garancije nekaj mesecev opažam črn odbijač - to ni nič, to ni nič... a ko je avto iz garancije, ugotovijo, da je to EGR ventil za kar so hotel met 300 € + delo. Takrat se za vekomaj poslovim glede servisiranja iz uradnega servisa - servis na 60.000 opravljen pri kolegu in od tedaj je na vozilu MIR, razen napake vročega vžiga in padanja šip zadaj.
- pri 90.000 se je začela uglašat turbina - če daš motor v prosti teg, pa mal stopiš po gasu se sliši turbina, kot bi si s fenom lase sušil - danes jih ma avto 124.000 in še vedno gre. No enako težavo ima sosed na služenem Touranu, odgovor uradnega servisa je, da to ni nič
- pri 120.000 je prerjavel lak na lučeh, bomo dali popravit ob priliki
- od 75.000 dalje se redno maši šoba za pranje stekel - vsake toliko časa krneki šprica ven. Pol jo z buciko mal naštelam pa spet veselo dalje dela

Kako dobro so naredili vozilo sicer, se vidi šele po nekaj letih uporabe - ko se vanj vsedeš, vidiš vse drugo, ko pa začneš avto na veliko uporabljat ti pa gre marsikaj na falus:
- avto ima veliko sprednje okno in ko se pelješ proti soncu, ni variante, razen da nastaviš klimo na 18 stopinj in moč pihanja na maximum, da uspe hladit avto. To seveda velja seveda samo v tistih res vročih dneh ko je 35 stopinj zunaj. Vozil sem celo armado Leonov in vse ki sem vozil v taki vročini, pa naj bo 50 conska ali polacvtomatska klima, je bil isti problem.
- če voziš dinamično, je poraba goriva razumna - res grdo moreš na AC / relacijah delat, da prideš čez 7 litrov porabe, a obljubljene tovarniške porabe goriva se ne da doseči - naj še tako lepo voziš, pod 5.1 litra ne gre. S golfom V brez težav, podobno tudi s starejšimi TDI-ji (to je bol osebna zamera)
- o preglednosti nazaj nebi, podobno je tudi s preglednostjo napej ko zavijaš - A stebrička sta široka in mimogrede kaj spregledaš
- premajhen predal pri sovozniku za odložit dokumente (206ka npr je mela tam kuferaun proti temu šrotu)
- konec prednje šipe sega pod pokrov motorja - narejena je prava kotanja med koncem sprednje šipe in pokrovom motorja. To je krasna zadeva, da ti noter pade nekaj listja in potem seboj voziš nekaj litrov vode, saj se zamašijo odtoki. Pozimi pa super zadeva za nabiranje snega med vožnjo.
- Ko odpreš pokrov motorja in je ta moker, vsa voda steče v motor

Če sem pri 60.000 avto že skoraj prodal, danes pri 124.000 lahko rečem, da sem nasplošno z avtom lahko, v primerjavi kakšne vse težave ima folk, zadovoljen. Nekaj komponent je bilo očitno petkovih, a te razen EGR ventila, so zamenjali na uradnem servisu. Vse druge stvari pa lahko močno pohvalim: motor ne pije olja (dolil sem ga le takrat, ko je tako kadil, po menjavi EGR je mir), sam motor se hladi tudi ob večjih obremenitvah odlično (npr. Peugeot 206 je v takih stiuacijah že kuhal), servo bomba in odlične informacije kaj se dogaja z vozilom, zavorni sistem odličen (124.000 km še vedno prvi diski, ploščice menjane pri 105.000), v mokrem in suhem odlična lega na cesti, zelo dobri sedeži, držala za pijačo :P.

Če te še kaj zanima, samo vprašaj :)
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a kalbo Po sep 10, 2012 8:37 am

Obdrži avto, ki ga imaš in se vozi z njim. Karkoli boš kupoval se lahko pošteno naserješ. Če boš dizla vozil kot po jajcih in stalno buljil v ekranček, kjer piše poraba ga boš zapacal da bo veselje, tako kot kolega zgoraj in boš menjal EGR ventil, šobe in ostale stvari. Ker tud dizel mora delat, ne pa kašljat na 1000 obratih. Za tvoj stil vožnje (jajcanje do onemoglosti) imaš idealen avtomobil in se ga drži. zamenjano imaš vse, narejen servis, ti sam tankaj pa gasa (no četrt gasa po tvojem stilu vožnje).
Mene je ravno zdaj usekalo pri moji C8ki, pa je avto zgledal super, sam ena šoba se je mal slišala. Strošek 3500 EUR za drugo mašino + 445 EUR za demontažo in montažo šob, da so sploh postavil diagnozo, da je motor zriban, hvala bogu za Motive Service garancijo, da bo vsaj 2500 EUR krila. Bom krepko premislil, če bo moj naslednji avto dizel.

Ko boš pa ta avto lepo zvozil, pa pri naslednjem potem premisli al dizla al bencinarja, al hibrida. To bo najbolj racionalno, ker ni vse na tistem ekrančku, ki ti piše porabo. Vedi pa, da se mi krepko kolca po tistemle avtu, ki ga mam na slikci. ga dobiš za 6 jurčkov, sam težko dobrega, ker je vse zvlečeno z Italije in zgonjeno do amena. Tud kak Stilo bi se našel za to ceno. Zagotovo bolje kot vsi francozi skupaj.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a J.McLane Po sep 10, 2012 9:31 am

mišek je napisal/-a:Zakaj tezko pri dizlu pod 4,8?
Povem zadnje rezultate moje porabe, zdaj sem se zacel furat na ta siht, zdaj mam s tem tankom prevozenih ravno 300 kilometrov. Povprecje po racunalniku je 5,8. Sam nisem mogel vrjet od zacetka, ampak ta stevilka kar ostaja. Bom videl koliko bo izracun pokazal, ko bom sel tankat, ampak po zdajsnih izkusnjah vec kot za 2 decilitra se se ni zlagal.
Pa je to bencinar 1.6 ma 1280kg pa 307 je se kr visoke karoserije. Gume so pa 195/65/15. V eno smer je tudi prizgana klima, tak tricetrt poti. Od zacetka ko grem iz garaze se ni treba. Je pa to voznja brez avtoceste iz kozjanskega do velenja, ces sentjur, vojnik, doberno.


Jaz ti priporočam da obdržiš avto in perfekcioniraš svojo vožnjo, upam trditi, da je z zelo striktno vožnjo (sploh tako relacijsko kot jo opisuješ) možno doseči 5 l/100 km.

Nekaj nasvetov:
- napumpaj gume na vsaj 2,5 bara (lahko greš do 3 barov če si upaš :)
- vozi kot da nebi imel zavor, z veliko varnostne razdalje
- pospešuj in vozi se v čim nižjih vrtljajih, ampak vseeno se ti ni treba bati zavrteti motor v višje, če rabiš pospešiti hitreje in veš, da boš to hitrost potem držal nekaj časa
- na rahlih klančkih navzdol (ko ne potrebuješ še zavirati) prestavi v prosti tek (bolje kot z gasom vzdrževati samo vrtljaje motorja), če hitrost narašča pa v ustrezno prestavo za zaviranje z motorjem (poraba 0)
- Pulse & Glide (Wikipedia, CleanMPG) ampak seveda mi ni treba poudarjati, da izklop motorja med vožnjo ni najbolj posrečena ideja :) - zato priporočam glide in neutral, seveda je pa rezultat zelo odvisen od porabe tvojega avta v prostem teku (izklopi klimo, počakaj da je motor ogret), poskušaj to kombinirati s 5 prestavo pri nižjih hitrostih.
- Naredi DIY Boat tail :lol:
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a kalbo Po sep 10, 2012 10:23 am

Z drugimi besedami, zmanjšaj varnost in oviraj promet zaradi prihranka nekaj deci bencina na 100 km.

Če smo pa že pri tem, bi pa glede pospeševanja držalo tole: "pospešuj v območju največjega navora motorja, vozi s konstantno hitrostjo v čimnižjih vrtljajih." Ostale nebuloze s prostim tekom, nezaviranjem in podobno bi blo treba pa prepovedat, ker maš na cesti cel kup bedakov, ki gledajo več na števec porabe kot pa na cesto.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: aygo in 10 gostov