Veronika.borghesi je napisal/-a:Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako. Pri KII se pa lahko odločite.
To je cela poanta. Pri Kiji imaš možnost, pri VAG in ostalih jo pa nimaš. In nihče te ne sili v nič. Dejstvo pa je, da je Kia z garancijo v prodajnem smislu marsikoga opazno prehitela v smislu prodaje. Za povrh je njen trend visoke rasti prisoten že vsaj deset let in, če bi šlo res za nateg, bi se rast končala po letu, dveh ali največ treh. Očitno le ne gre za to, kar pišejo nekateri, ki imajo za povrh avto druge znamke in bore malo dejanskih in realnih izkušenj.
To s podaljšanimi garancijami je pa sranje, o tem pa ni dileme. Le kakšna je to garancija, če jo prvi dve leti ponuja tovarna, naslednji dve leti pa zavarovalnica, kjer je obseg kritja še veliko manjši kot pri tovarni. To je za moje pojme šele zavajanje kupcev. To, da garancija pri Kiji ne krije akumulatorja, je pa še meni kot ženski prav tako jasno kot to, da ne krije nobena garancija zavornih ploščic. Življenjska doba akumulatorja je že v osnovi omejena zaradi kemičnih procesov na 4 do 5 let.

Prosim te razjasni moje možgane, kaj ti pomaga garancija na dele, kateri bi morali samoumevno delovati 7 let. In ti ob garanciji mobilnosti, katero pozna večina premijskih znamk, ob morebitni okvari tudi po izteku priznajo kulanco. in to kar dobro.
kakorkoli, ti bom postregel informacije o zavajanju iz prve roke:
avta ki se primerjata nista isti razred, venga je lojtrnik razreda meriva itd, B-razred pa je konkretno večji. poleg tega ima B razred standardne dimenzije gum, relativno poceni rezervne dele itd.
kia venga 1.6CRDI 128km
največja hitrost: 185 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 11,1 s; mestna vožnja: 5,8 l/100 km, odprte ceste: 4,4 l/100 km, kombinirano: 4,9 l/100 km; povprečna avtonomija: 979 km; prostornina posode za gorivo: 48 l; emisije: 129 g CO2 / km
SERVISIRANJE: Redno servisiranje do 120.000 km: 1594 EUR
20.000 km: 239 EUR / 40.000 km: 279 EUR / 60.000 km: 239 EUR / 80.000 km: 279 EUR / 100.000 km: 279 EUR / 120.000 km: 279 EUR
CENA IN OPREMA: Cena testnega vozila: 19.390 EUR
Cena osnovne različice: 13.590 EUR (Kia venga 1,4 cool)
Osnovna cena testnega vozila: 19.390 EUR (Kia venga 1,6 CRDi WGT motion)
16-palčna lita platišča; meglenke; električno pomična stekla in ogledali; z usnjem prevlečena volanski obroč in prestavna ročica; samodejna klimatska naprava; potovalni računalnik; tempomat z omejevalnikom hitrosti; panoramsko strešno okno; kamera za pomoč pri parkiranju v vzratnem ogledalu; parkirni senzorji zadaj; radio, CD, MP3, USB, AUX, iPod, Bluetooth; alarm; delno usnje na sedežih; dodatno zatemnjena zadnja stekla; pametni ključ in gumb za zagon motorja, čelni in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika; okenski zračni zavesi za zaščito glav vseh potnikov, isofix; ABS, BAS, ESP, HAC
mercedes B 180CDI 109km
največja hitrost: 190 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 10,9 s; mestna vožnja: 5,4 l/100 km, odprte ceste: 3,8 l/100 km, kombinirano: 4,4 l/100 km; povprečna avtonomija: 1136 km; prostornina posode za gorivo: 50 l; emisije: 114 g CO2 / km
SERVISIRANJE: Redno servisiranje do 120.000 km: 1270 EUR
25.000 km: 193 EUR / 50.000 km: 330 EUR / 75.000 km: 417 EUR / 100.000 km: 330 EUR
CENA IN OPREMA: Cena testnega vozila: 24.943 EUR
Cena osnovne različice: 21.600 EUR (Mercedes-Benz B 180 BlueEFFICIENCY)
Osnovna cena testnega vozila: 23.100 EUR (Mercedes-Benz B 180 CDI BlueEFFICIENCY)
Skupna cena dodatne opreme: 1843 EUR
Osnovna oprema: čelni in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika; okenski zračni zavesi za zaščito glav vseh potnikov, kolenska varnostna blazina za voznika; vklop vseh smernikov pri naglem zaviranju; opozorilo pred trcenjem collision prevention assist; attention assist; isofix; ABS, EBD, ESP, BAS, ASR, pomoc pri speljevanju navkreber
Dodatna oprema: usnjen volan: 235 EUR; 16-palčna lita platišca z 10 prečkami: 536 EUR; zimske pnevmatike M+S/4x: 147 EUR; krom paket: 395 EUR; paket za prtljažni prostor: 87 EUR; manipulativni stroški (žarnice, varnostni jopic, PP, nulti, priprava vozila, tepihi): 262 EUR; paket komfortnih sedežev: 181 EUR
PS: če te zanima, lahko navedem tudi vir. Iz tega je jasno, da bo mlada družina s tremi otroki zavedena, ko bo kupovala nov enoprostorec. meni je to iz tega izračuna jasno ko beli dan. pa primerjam premijski in nepremijski avto. pa ta premium avto je večji. je varčnejši. je hitrejši. je definitivno bolj varen. grda sta pa itak oba
Podaj mi sedaj tvoje skromno mnenje, da ne bomo stalno samo CEEDa glodali in tole vašo VAG ljubezen na prvo tipkovnico..
PS2: M3 kako se ti zdi kaj vzdrževanje Kie in njeni intervali v primerjavi z neprimerljivo premium znamko? Boš rekel, da zavajam? ker potem bom takoj zalepil vire..
PS3: 300eu cenejše vzdrževanje mercedesa in 1200eu prišparanih pri gorivu pomeni 1500eu manj pri tekočih stroških. Tudi če je zavarovanje dražje (kar ni bistveno, ker se šteje na nakupno ceno brez popustov) lahko mirne volje trdim, da so vzdrževanje in tekoči stroški KIE višji kot pri Mercedesu v razredu lojtrnikov. Je torej najdražje ne glede na premium naziv. Se strinjate ali bo kdo podal konkreten izračun?