Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Kakšne so vaše splošne izkušnje z marketingom?

Nimam negativnih izkušenj
15
17%
Nisem bil žrtev zavajajočega marketinga, ga pa opažam dostikrat.
40
45%
Take rabote mi dvigajo pritisk in odvračajo od nakupa tudi v prihodnosti
25
28%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 100 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 500 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - nad 500 €
3
3%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - neuspešno
1
1%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - uspešno
1
1%
 
Skupaj glasov : 89
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Dr.M3 To jun 03, 2014 12:41 am

Na koliko KM se dela servise pri Ceedu? Pri VAGu recimo nategujejo na vsakih 15k (petnajst tisoč). Saj res, važno da je servis 10EUR cenejši, ko pa jih sešteješ do 120k KM se pa za j***a primeš. :DDD Res ne vem kaj imate toliko proti KIA garanciji. No shit Sherlocks, da boste morali furati na pooblaščence, če želite imeti garancijo. Pa saj lahko popravljate tudi pod kozolcem po kakšnih štirih letih. Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako. Pri KII se pa lahko odločite. :lol:
Pri garanciji so azijci totalno povozili evropejce in na ta način sigurno prodali lepo število vozil. Zakaj mislite, da sedaj še celo VAG ponuja neke serijske "podaljšane" garancije? Konkurenca jih je v to prisilila. Kaj pa čaka Ford s svojo staromodno 2 letno/100k km pa ne vem. 4 letna garancija bi morala biti za moje pojme obvezna. ;)
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a ajatola To jun 03, 2014 7:11 am

Vsi kupite dobre avte.nisem skor še slišal tipa,da bi rekel ,moj avto ni dober.vedno je moj najboljši.kaj potem nekdo,ki misli tako,nuca garancijo.
Dobr avto sploh ne rabi garancije.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a ajatola To jun 03, 2014 7:29 am

Veronika.borghesi je napisal/-a:Pri mojem cee'du obsega 7-letna garancija vse okvare, ki niso povezane z normalno obrabo. Američani bi rekli: od odbijača do odbijača. Garancija velja do 150.000 km, kar pomeni za celoten avto in tukaj ni nobenega drobnega tiska. Jaz sicer še nisem imela kakšnih posebnih težav, razen nekaj malenkosti. O nekem drobnem tisku, o katerem nekateri škekulirajo, pa ni ne duha ne sluha v servisni oziroma garancijski knjižici. Če si že tak strokovnjak, pa bodi ti bolj konkreten. Imaš BMW, pišeš pa o Kiji, na podlagi tega, kar naj bi ti povedali kolegi. Sicer pa je bilo zadnje čase objavljenih kar nekaj prispevkov v tujem tisku, da je 7-letna garancija pri Kiji opazno vplivala na dvig njenega ugleda in vrednosti rabljenih avtomobilov. Če o tem pišejo revije, kot je Autobild in Car, verjetno le ni vse skupaj čisti nateg, kot bi radi nekateri predstavili.
p.s. BMW-ja pa ima moj fotr, in ne mi o stroških, saj vedno plača dosti več za servis kot jaz za svojega pro_cee'da. Je pa res, da ti liter olja računajo povsod enako. Že to, da premijske znamke obračunavajo servisno uro glede na razred avtomobila, se mi zdi bolno. Servisna ura za serijo 1 je skoraj enkrat nižja od servisne ure za serijo 7. :DDD

Pri bmw bi morla bit ura cenejša,ker je vse na pravem mestu.na azijskih avtih je pa vse na napačnem mestu v motorju.in s tem je šraufanje veliko bolj zamudno.pa s tem ne mislim,da so kitajsko korejski al kaj vem kakšni avti slabi.niso,ker se manj kvarijo kot bemflni.isto kot pri hišni elektroniki.evropa je pogorela pri cenah in kvaliteti proti njim.
Je pa z petico vožnja carska
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Veronika.borghesi To jun 03, 2014 8:04 am

Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako. Pri KII se pa lahko odločite. :lol:


To je cela poanta. Pri Kiji imaš možnost, pri VAG in ostalih jo pa nimaš. In nihče te ne sili v nič. Dejstvo pa je, da je Kia z garancijo v prodajnem smislu marsikoga opazno prehitela v smislu prodaje. Za povrh je njen trend visoke rasti prisoten že vsaj deset let in, če bi šlo res za nateg, bi se rast končala po letu, dveh ali največ treh. Očitno le ne gre za to, kar pišejo nekateri, ki imajo za povrh avto druge znamke in bore malo dejanskih in realnih izkušenj.

To s podaljšanimi garancijami je pa sranje, o tem pa ni dileme. Le kakšna je to garancija, če jo prvi dve leti ponuja tovarna, naslednji dve leti pa zavarovalnica, kjer je obseg kritja še veliko manjši kot pri tovarni. To je za moje pojme šele zavajanje kupcev. To, da garancija pri Kiji ne krije akumulatorja, je pa še meni kot ženski prav tako jasno kot to, da ne krije nobena garancija zavornih ploščic. Življenjska doba akumulatorja je že v osnovi omejena zaradi kemičnih procesov na 4 do 5 let. :mrgreen:
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ To jun 03, 2014 1:07 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Na koliko KM se dela servise pri Ceedu? Pri VAGu recimo nategujejo na vsakih 15k (petnajst tisoč). Saj res, važno da je servis 10EUR cenejši, ko pa jih sešteješ do 120k KM se pa za j***a primeš. :DDD Res ne vem kaj imate toliko proti KIA garanciji. No shit Sherlocks, da boste morali furati na pooblaščence, če želite imeti garancijo. Pa saj lahko popravljate tudi pod kozolcem po kakšnih štirih letih. Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako. Pri KII se pa lahko odločite. :lol:
Pri garanciji so azijci totalno povozili evropejce in na ta način sigurno prodali lepo število vozil. Zakaj mislite, da sedaj še celo VAG ponuja neke serijske "podaljšane" garancije? Konkurenca jih je v to prisilila. Kaj pa čaka Ford s svojo staromodno 2 letno/100k km pa ne vem. 4 letna garancija bi morala biti za moje pojme obvezna. ;)


se strinjam, da so prisilili evropske in ostale proizvajalce, da so začeli podaljševati garancije.. no ford se še upira :D

po drugi strani pa se vidi, da ovce kupujejo popuste, garancije, brezobrestna financiranja itd.. nobeden pa ne kupi več avta, v katerega bo siguren in pri katerem statistično ne bo težav.

tisto o servisih pa rajše zadrži zase. ker ta komentar je pa popolnoma zgrešen. ne vozim VAGa, pa ti povem, da na svojem avtu še nikoli nisem in ne bom delal servisov po predpisih. vsak ki se vsaj malo spozna na olja- ve kaj priteče ven po 30.000km ne glede na izpopolnjenost long life olja. žalostno je, da avto za časa garancije sicer pregura tiste kilometre večinoma brez težav in potem velj splošno mnenje, da je to primerno.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ To jun 03, 2014 3:24 pm

Veronika.borghesi je napisal/-a:
Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako. Pri KII se pa lahko odločite. :lol:


To je cela poanta. Pri Kiji imaš možnost, pri VAG in ostalih jo pa nimaš. In nihče te ne sili v nič. Dejstvo pa je, da je Kia z garancijo v prodajnem smislu marsikoga opazno prehitela v smislu prodaje. Za povrh je njen trend visoke rasti prisoten že vsaj deset let in, če bi šlo res za nateg, bi se rast končala po letu, dveh ali največ treh. Očitno le ne gre za to, kar pišejo nekateri, ki imajo za povrh avto druge znamke in bore malo dejanskih in realnih izkušenj.

To s podaljšanimi garancijami je pa sranje, o tem pa ni dileme. Le kakšna je to garancija, če jo prvi dve leti ponuja tovarna, naslednji dve leti pa zavarovalnica, kjer je obseg kritja še veliko manjši kot pri tovarni. To je za moje pojme šele zavajanje kupcev. To, da garancija pri Kiji ne krije akumulatorja, je pa še meni kot ženski prav tako jasno kot to, da ne krije nobena garancija zavornih ploščic. Življenjska doba akumulatorja je že v osnovi omejena zaradi kemičnih procesov na 4 do 5 let. :mrgreen:


Prosim te razjasni moje možgane, kaj ti pomaga garancija na dele, kateri bi morali samoumevno delovati 7 let. In ti ob garanciji mobilnosti, katero pozna večina premijskih znamk, ob morebitni okvari tudi po izteku priznajo kulanco. in to kar dobro.

kakorkoli, ti bom postregel informacije o zavajanju iz prve roke:

avta ki se primerjata nista isti razred, venga je lojtrnik razreda meriva itd, B-razred pa je konkretno večji. poleg tega ima B razred standardne dimenzije gum, relativno poceni rezervne dele itd.

kia venga 1.6CRDI 128km
največja hitrost: 185 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 11,1 s; mestna vožnja: 5,8 l/100 km, odprte ceste: 4,4 l/100 km, kombinirano: 4,9 l/100 km; povprečna avtonomija: 979 km; prostornina posode za gorivo: 48 l; emisije: 129 g CO2 / km
SERVISIRANJE: Redno servisiranje do 120.000 km: 1594 EUR
20.000 km: 239 EUR / 40.000 km: 279 EUR / 60.000 km: 239 EUR / 80.000 km: 279 EUR / 100.000 km: 279 EUR / 120.000 km: 279 EUR

CENA IN OPREMA: Cena testnega vozila: 19.390 EUR
Cena osnovne različice: 13.590 EUR (Kia venga 1,4 cool)
Osnovna cena testnega vozila: 19.390 EUR (Kia venga 1,6 CRDi WGT motion)
16-palčna lita platišča; meglenke; električno pomična stekla in ogledali; z usnjem prevlečena volanski obroč in prestavna ročica; samodejna klimatska naprava; potovalni računalnik; tempomat z omejevalnikom hitrosti; panoramsko strešno okno; kamera za pomoč pri parkiranju v vzratnem ogledalu; parkirni senzorji zadaj; radio, CD, MP3, USB, AUX, iPod, Bluetooth; alarm; delno usnje na sedežih; dodatno zatemnjena zadnja stekla; pametni ključ in gumb za zagon motorja, čelni in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika; okenski zračni zavesi za zaščito glav vseh potnikov, isofix; ABS, BAS, ESP, HAC

mercedes B 180CDI 109km
največja hitrost: 190 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 10,9 s; mestna vožnja: 5,4 l/100 km, odprte ceste: 3,8 l/100 km, kombinirano: 4,4 l/100 km; povprečna avtonomija: 1136 km; prostornina posode za gorivo: 50 l; emisije: 114 g CO2 / km
SERVISIRANJE: Redno servisiranje do 120.000 km: 1270 EUR
25.000 km: 193 EUR / 50.000 km: 330 EUR / 75.000 km: 417 EUR / 100.000 km: 330 EUR

CENA IN OPREMA: Cena testnega vozila: 24.943 EUR
Cena osnovne različice: 21.600 EUR (Mercedes-Benz B 180 BlueEFFICIENCY)
Osnovna cena testnega vozila: 23.100 EUR (Mercedes-Benz B 180 CDI BlueEFFICIENCY)
Skupna cena dodatne opreme: 1843 EUR
Osnovna oprema: čelni in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika; okenski zračni zavesi za zaščito glav vseh potnikov, kolenska varnostna blazina za voznika; vklop vseh smernikov pri naglem zaviranju; opozorilo pred trcenjem collision prevention assist; attention assist; isofix; ABS, EBD, ESP, BAS, ASR, pomoc pri speljevanju navkreber

Dodatna oprema: usnjen volan: 235 EUR; 16-palčna lita platišca z 10 prečkami: 536 EUR; zimske pnevmatike M+S/4x: 147 EUR; krom paket: 395 EUR; paket za prtljažni prostor: 87 EUR; manipulativni stroški (žarnice, varnostni jopic, PP, nulti, priprava vozila, tepihi): 262 EUR; paket komfortnih sedežev: 181 EUR


PS: če te zanima, lahko navedem tudi vir. Iz tega je jasno, da bo mlada družina s tremi otroki zavedena, ko bo kupovala nov enoprostorec. meni je to iz tega izračuna jasno ko beli dan. pa primerjam premijski in nepremijski avto. pa ta premium avto je večji. je varčnejši. je hitrejši. je definitivno bolj varen. grda sta pa itak oba :D
Podaj mi sedaj tvoje skromno mnenje, da ne bomo stalno samo CEEDa glodali in tole vašo VAG ljubezen na prvo tipkovnico..

PS2: M3 kako se ti zdi kaj vzdrževanje Kie in njeni intervali v primerjavi z neprimerljivo premium znamko? Boš rekel, da zavajam? ker potem bom takoj zalepil vire..

PS3: 300eu cenejše vzdrževanje mercedesa in 1200eu prišparanih pri gorivu pomeni 1500eu manj pri tekočih stroških. Tudi če je zavarovanje dražje (kar ni bistveno, ker se šteje na nakupno ceno brez popustov) lahko mirne volje trdim, da so vzdrževanje in tekoči stroški KIE višji kot pri Mercedesu v razredu lojtrnikov. Je torej najdražje ne glede na premium naziv. Se strinjate ali bo kdo podal konkreten izračun?
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a yashica To jun 03, 2014 3:54 pm

Dr.M3 je napisal/-a: Pri VAGu recimo nategujejo na vsakih 15k (petnajst tisoč)

Ali lahko napišeš še večjo neumnost. Menjava olja pri 15.000 km je samoumevna kot dnevno tuširanje, menjava spodnjic in ni noben nateg. Ga ni motornega olja, ki bi si pri podaljšanem intervalu še zaslužil tak naziv, sploh pri motorjih, ki premorejo manjšo količino olja.

Po 4 letih VAG nima več garancije tako ali tako.

Še ena neumnost. Ni garancije je pa zato kulanca, katere Kia in večina ne pozna.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Sr jun 04, 2014 7:30 am

Jerch, kia ima še za vsaj 3 jurje dodatne opreme, ki je pri tistem mercedesu ni (avtomatska klima, tempomat, panoramsko okno, morda še kaj). Ali izenači opremo ali pa ne primerjaj.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a sonic Sr jun 04, 2014 7:47 am

yashica je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a: Pri VAGu recimo nategujejo na vsakih 15k (petnajst tisoč)

Ali lahko napišeš še večjo neumnost. Menjava olja pri 15.000 km je samoumevna kot dnevno tuširanje, menjava spodnjic in ni noben nateg. Ga ni motornega olja, ki bi si pri podaljšanem intervalu še zaslužil tak naziv, sploh pri motorjih, ki premorejo manjšo količino olja.

[/quote]

Točno tako. In menjava olja+filtra na VW pooblaščencu stane nekje dobrih 100 EUR (če prineseš svoje olje, še manj) - če računajo dosti več, je pa res nateg.
Če je pa problem enkrat na 15.000 km dati 100 EUR za menjavo olja, pa bolje da nimaš avta.
Zadnjič spremenil sonic, dne Sr jun 04, 2014 10:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a sonic Sr jun 04, 2014 7:56 am

ajatola je napisal/-a:Vsi kupite dobre avte.nisem skor še slišal tipa,da bi rekel ,moj avto ni dober.vedno je moj najboljši.kaj potem nekdo,ki misli tako,nuca garancijo.
Dobr avto sploh ne rabi garancije.


Evo jaz se javim: sem nucal garancijo pri Golfu Mk5, ko je crknil avtoradio. Sem klel, ko je čez par let crknil tudi zamenjani avtoradio, pa ni bilo več garancije. Res pa da v 6 letih ni bilo nobene druge težave z avtom.
Nucali smo garancijo tudi za Tourana, ker je bilo treba menjati eno od sklopk DSG menjalnika (po manj kot 30.000 km, težave so se pa pojavljale že pred 20.000 prevoženimi).

Evo to je moj spisek problemov z VWji od leta 2007...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Gosic Sr jun 04, 2014 8:26 am

Govorite, kot da na Kia servis ne moreš prinesti lastnega olja...
Govorite, kot da bo vsak novi BMW deloval brez problemov najmanj 10 let ( pa da si ne bo zdaj kdo obračal besede, da mislim, da bo tako tudi z Kio). Lahko ja, lahko pa tudi ne.

Jaz sem kljub problemom, ki so mi jih rešili z garancijo zadovoljen. Zadovoljen sem pa zato, ker je bilo vse rešeno tako, kot smo se dogovorili.

Sicer pa tema še vedno dokazuje, da vsak svojega konja hvali. Čeprav je dosti žalostno, da se morajo nekateri 'premium' zagovorniki zagovarjati, ali je BMW zares boljša izbira od Kie. Za moje pojme to ni 'premium' primerjava, če se že gre nek 'premijski' razred.

In pa glede VW. Ker Kia ne pozna kulance, VW ne pozna vpoklica? Bi vpoklic mogoče negativno vplival na marketing znamke? Dragi kupci, Amerika tega ne pozna ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a pskoda Sr jun 04, 2014 9:07 am

J.ebeš kao neke kvazi premium znamke. Mercedes c klasa ga ima tast od novga letnik 2012 in ima že vse šobe menjane hladilna je puščala zdaj mu pa še levi predjni kolo pobira gumo po notranji strani pa ima avto slabih 40kkm. En starejši gospod je imel isto probleme non stop tako, da je prodal par let starega mercedesa c in kupil novega ker se mu ni dalo več hodit na servis. Mami ima usranega grande puntota pa ima že skor 100kkm in ni nikoli še nič narobe samo tankaš in voziš. Kdor se nekaj poveličuje v neko kvazi premium ga naj kar ma
Lp
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a odprti clio Sr jun 04, 2014 10:05 am

Gosic je napisal/-a:Sicer pa tema še vedno dokazuje, da vsak svojega konja hvali.

In pa glede VW. Ker Kia ne pozna kulance, VW ne pozna vpoklica? Bi vpoklic mogoče negativno vplival na marketing znamke? Dragi kupci, Amerika tega ne pozna ;)


Pa tebe kot da so sintetizirali v samem jedru KMAG-a :D

Ko bi vsak svojega konja hvalil. Vi hvalite tuje konje. Kaj imaš ti od Kije drugega kot strošek? Nič. Tako kot jaz ne od svojega (čeprav sem z njim zaslužil cca 800 €, sem še vedno v minusu).

Pojdi na AvtoNasvete in poglej, je pri vsakem VW vozilu spodaj ena tabelca :)

Res, v Ameriki ni bilo nobenega vpoklica - nikoli. Toyota.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 10:24 am

NI ČUDNO, da vas večina ne dojame kako zavajajoč je določen marketing, če še sami verjamete in širite dezinformacije...

Gosic je napisal/-a:Govorite, kot da na Kia servis ne moreš prinesti lastnega olja...
Govorite, kot da bo vsak novi BMW deloval brez problemov najmanj 10 let ( pa da si ne bo zdaj kdo obračal besede, da mislim, da bo tako tudi z Kio). Lahko ja, lahko pa tudi ne.

Si probal to pri KMAG?? ali govoriš tako v tri krasne, ker simpatiziraš s svojo ljubljeno znamko?

Gosic je napisal/-a:Jaz sem kljub problemom, ki so mi jih rešili z garancijo zadovoljen. Zadovoljen sem pa zato, ker je bilo vse rešeno tako, kot smo se dogovorili.

Probleme ima vsak avto slej ko prej, eden večje- drugi manjše. Tiste, ki so posledica obrabe ali napačne zasnove so najbolj pogoste in se jih garancija izogiba kot voda sahare. Velika večina problemov, ki so odpravljene pod garancijo so stroškovno precej nižje kot premija na servise.

Gosic je napisal/-a:Sicer pa tema še vedno dokazuje, da vsak svojega konja hvali. Čeprav je dosti žalostno, da se morajo nekateri 'premium' zagovorniki zagovarjati, ali je BMW zares boljša izbira od Kie. Za moje pojme to ni 'premium' primerjava, če se že gre nek 'premijski' razred.

nikoli nisem zagovarjal znamke katero trenutno vozim ali jo primerjal. konec koncev obstajajo kupci avtov, ki se vozijo iz točke A do B in tisti, ki uporabljajo avto tudi za druge neekonomske namene. Jasno je vsaj meni, da za tiste druge morajo obstajati tudi druge znamke. premium ali nepremium..

Če pa te že zanima, ima tudi BMW precej negativnih lastnosti.. Ima najslabše osnovno ozvočenje v razredu- enka recimo slabše kot dacia sandero. Ima najslabše osnovne sedeže v razredu- lahko jih imenujem klopce. Ima najslabšo ročno klimo v razredu (pri tvojem ljubljenem Holzwagnu padajo kockice leda čez reže sredi poletja, tukaj komaj hladi). In še bi lahko našteval, brez dlake na jeziku.. Ampak dragi moj Gosic kaj ima to veze z marketingom? ali se kje zavaja in govori v reklami, da užitek v vožnji vključuje kaj vel kot vrhunsko podvozje? se namiguje na kaj od naštetega kar ni res??


Gosic je napisal/-a:In pa glede VW. Ker Kia ne pozna kulance, VW ne pozna vpoklica? Bi vpoklic mogoče negativno vplival na marketing znamke? Dragi kupci, Amerika tega ne pozna ;)

daj prosim te ne komentiraj stvari, samo zato ker imaš neko alergijo na holzwagne. dejstvo je, da imajo kulanco vse znamke, katere dajo nekaj na uporabniško izkušnjo. In med njimi ni samo nemških znamk, ampak celo prednjači toyota/ lexus. In ravno amerika je zaradi miljone tožb prisilila v soudeležbo pri popravilih velikane. ja, imaš prav, nekaterih pa res še ni :D


cc09 je napisal/-a:Jerch, kia ima še za vsaj 3 jurje dodatne opreme, ki je pri tistem mercedesu ni (avtomatska klima, tempomat, panoramsko okno, morda še kaj). Ali izenači opremo ali pa ne primerjaj.

daj prosim te preglej enkrat osnovno opremo B klase preden to izjavljaš. avtomatsko klimo ima, kot tempomat. nima panorame, ima pa zato kar nekaj drugih stvari ki jih venga nima.. pa koga to briga. primerja se vzdrževanje, ker KIA oglašuje- 7 let garancije in s tem povezano precej dražje vzdrževanje, če želiš imeti to garancijo! seveda pa lahko izbereš, kot so povedali nekateri.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a .com Sr jun 04, 2014 11:08 am

hahaha OWNED :lol: :lol: :lol: -ampak še vedno se bo našel kdo, ki bo močno dvomil v te zgornje dokaze!!!
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Sr jun 04, 2014 11:23 am

daj prosim te preglej enkrat osnovno opremo B klase preden to izjavljaš. avtomatsko klimo ima, kot tempomat. nima panorame, ima pa zato kar nekaj drugih stvari ki jih venga nima.. pa koga to briga. primerja se vzdrževanje, ker KIA oglašuje- 7 let garancije in s tem povezano precej dražje vzdrževanje, če želiš imeti to garancijo! seveda pa lahko izbereš, kot so povedali nekateri.


Funkcionalna nepismenost? Tempomat in avtomatska klima NISTA serijsko, ampak za doplačilo. Lahko še petkrat pogledam pa bo ISTO pisalo.

In takemu človeku naj bi kdo verjel, ko se gre za računanje stroškov avta? Ki še serijske opreme iz kataloga ne zna razbrat? Hvala. Bom kar sam računal še naprej.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a chan Sr jun 04, 2014 11:27 am

Glede na to, da je tema o nepoštenem in zavajajočem marketingu / poslovnih praksah, ipd., ne vem v kolikšni meri oz. zakaj bi bila Kiina 7 letna tovarniška garancija sploh problematična?!? Nenazadnje se pač vsak kupec sam pri sebi odloči ali bo svoj avto servisiral na uradnem servisu ali pač odšel k (cenejšemu?) nepooblaščencu ter izgubil pravico do garancije.

A v vsej tej dosedanji debati ter preračunavanju takšnih in drugačnih stroškov, pa se pozablja na dokaj važen aspekt - namreč, da je tudi čas denar ;) Najverjetneje nisem povsem osamljen, ki menim, da je v dandanašnjem času marsikomu pomembnejša hitra storitev/rešitev, kot pa golo preračunavanje stroškov - in ravno tovarniška garancija ponuja potrošnikom precej manjšo skrb ob potencialni napaki. In najverjetneje je med potrošniki precejšnje število ljudi, ki raje plačajo malenkostno dražji servis, zato da jih ne bo kasneje skrbelo, če se jim bo vozilo pokvarilo - servis pač MORA poskrbeti za odpravo napake, kakor ve in zna, kupec je ob daljšem popravilu (zakonsko) upravičen do nadomestnega vozila, poskrbljeno pa bo tudi za brezplačen odvoz do bližnjega servisa. Nenazadnje, če bi se v svojem lastnem "garancijskem" primeru, pri katerem je bil končni epilog celo v zamenjavi vozila (!), sam ubadal z iskanjem napak pri vseh možnih mojstrih, bi najverjetneje "zapravil" cel letni dopust ter moral zaprositi še za kakšen dan izrednega. Vmes pa bi si moral kupiti še dodatno "gajbico", da bi sploh bil mobilen =P

Zatorej so mi tovrstna razmišljanja o smiselnosti servisiranja na uradnem servisu, da ti ne propade garancija, v določeni meri podobna plačevanju avtomobilskega kaska - torej, zakaj bi za nekaj zapravljali, če ga v večini primerov ga ne bomo nikdar uveljavljali?!? A ko pride do škodnega primera, je pa še kako koristen!

O sami Kiini garanciji je bilo pisanega že mnogo, a očitno še premalo! O sami smiselnosti le te so šli še najdlje pri nemškemu Kiinemu uvozniku, ki je pred časom ponudil kupcem Cee'da celo brezplačno servisiranje za določeno obdobje :!: In da ne bo pomote - Kiina garancija je tovarniška in z njo mora proizvajalec jamčiti za brezhibno delovanje avtomobila (btw, potrošni material pač nihče od proizvajalcev ne šteje med garancijo). Kiina garancija je 3 leta povsem brez omejitve kilometrov, kasneje pa je limitirana na 150.000 km (kar pa je še vedno povsem v skladu s povprečnim voznikom, ki naredi cca. 20.000 km/letno). Nedolgo nazaj smo v eni izmed tem že razpravljali o razliki med tovarniško garancijo in podaljšanim jamstvom (kakršnega poznamo v zadnjem času npr. dodatno 2-letno pri VW ali pa dodatno 4-letno pri Škodi), pri katerem so pri jamstvu izpuščene določene pravice, ki jih določa Obligacijski zakonik (pravica do novega avtomobila po 45 dneh (ne)popravila, ipd.). In če kupcem več pomeni sama brezskrbnost zaradi dolge garancije in je zaradi tega pripravljen malenkost več plačati na servisu (btw, še ta argument lahko pade ob predpostavki, da ima Kia servisni interval na 20.000 km, konkurenca pa na 15.000 in je lahko strošek servisiranja do 150.000 km precej podoben ;)) , je pač njegov problem :!: Kupci smo pač različni ;)
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a odprti clio Sr jun 04, 2014 11:45 am

chan je napisal/-a:Glede na to, da je tema o nepoštenem in zavajajočem marketingu / poslovnih praksah, ipd., ne vem v kolikšni meri oz. zakaj bi bila Kiina 7 letna tovarniška garancija sploh problematična?!? Nenazadnje se pač vsak kupec sam pri sebi odloči ali bo svoj avto servisiral na uradnem servisu ali pač odšel k (cenejšemu?) nepooblaščencu ter izgubil pravico do garancije.


Če me spomin ne vara, se je pred časom govorilo o tem, da pogoj za tovarniško garancijo pri nas ni več servisiranje pri uradnem zastopniku.

Z drugimi besedami - avtomobil lahko vzdržuje splošni servis, če ima usposobljen kader (izobraževanje, ki ga predvideva posamezna znamka).

Me zna kdo podučiti kako je s tem?
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 12:42 pm

odprti clio je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Glede na to, da je tema o nepoštenem in zavajajočem marketingu / poslovnih praksah, ipd., ne vem v kolikšni meri oz. zakaj bi bila Kiina 7 letna tovarniška garancija sploh problematična?!? Nenazadnje se pač vsak kupec sam pri sebi odloči ali bo svoj avto servisiral na uradnem servisu ali pač odšel k (cenejšemu?) nepooblaščencu ter izgubil pravico do garancije.


Če me spomin ne vara, se je pred časom govorilo o tem, da pogoj za tovarniško garancijo pri nas ni več servisiranje pri uradnem zastopniku.

Z drugimi besedami - avtomobil lahko vzdržuje splošni servis, če ima usposobljen kader (izobraževanje, ki ga predvideva posamezna znamka).

Me zna kdo podučiti kako je s tem?


in ti izda račun ter specifikacije originalnih delov in predpisanega olja. potem ja.

Chan zavajanje je to, da nekdo ne navaja porabe po ECE ampak po drugih normativih, kot tudi to, da kot praviš sam nekateri rajše vozijo na uradni servis in imajo garancijo in se brezskrbno vozijo. daj bodi pošten in priznaj, da razni problemi z radii, skripanje notranjosti, cukanje v prvi prestavi in preprogramiranje, itd itd.. te ravno ne pustijo na cedilu in na cesti.
na cesti te pusti podrhtajoč vztrajnik, sklopka, eksplozija turbine, preskok ketne.. in na to ti iz prakse povem, da ga ni junaka, ki bi ti to popravljal pod garancijo. ker tudi če je, mu matična tovarna tega ne prizna in reče, da je bil kriv voznik s svojim načinom vožnje. če pa že to ne se te pa kao usmilijo z deli in ti plačaš "le delo". pa to ni praksa ene znamke ampak vseh. smešno mi je pa to, da marketing izrablja to "ekonomičnost" kot vir promocije. ne garancijo v osnovi, ampak to "ekonomsko smiselnost" paketa. in pri paketu od KIE na uradni strani ni podatkov o pospeških, ni podatkov iz kje se črpa ta "najnižja poraba v razredu" in ni podatka o povprečnem vzdrževanju. o tem koliko se prišpara s servisi na 20kkm pa sem ravno zato priemrjal avto, ki ima še višje intervale in znano zelo drage servise. Op.p. če sem pozabil vračunati tempomat in strešno okno. mislim, da to bistveno podraži servis.. sarkazem pa to je na višku
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 12:42 pm

.
Zadnjič spremenil Jerch_, dne Sr jun 04, 2014 12:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov