Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr dec 26, 2007 1:26 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Še vedno bo hitrejši od 90% drugih avtov na slo cestah.
Da ne omenjamo da bo dol poknu mariskateru avto s 4 krogci, propelerjem ali zvezdo na nosu :P

Glej, da si ne boš kej naredu, če te bo kak star ata z MB dizel ( E 320 CDI) "dol poknu" !

Jaka primerjava :roll:


Predvsem žalostno - vem, težko priznati - da "športnika" zlahka "dol pokne" avto, ki načeloma velja kot izbira "umirjenih" voznikov



LP
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr dec 26, 2007 1:34 pm

Me zanima primerjava teh dveh avtomobilov, od katerih noben ni športnik btw po eni zaviti cestici :D ..pa primerjaš 150 konjev proti 200 + konjev...u ceni je pa tak več k trikratna razlika...bedna primerjava uglavnem :?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr dec 26, 2007 1:40 pm

@avtorju teme: kak to da je pol kr naenkrat padla odločitev o Bravotu, če pa si o njem mel tako slabo mnenje.

zraice je napisal/-a:Jaz tudi razmišljam o novem avtu in prav o bravotu 1.4T-Jet (150KM) z sport opremo in z rdečo Maranello barvo. To bo moj baby maserati :lol: in boljše da se mi razni golfi, astre, megani umaknejo s ceste :D

Če hočeš bambino(ne pa bejbi :lol: ) Maserati, si rajši kupi grandeja z identičnim motorjem, zgleda bol podoben maseratiju, pa še placa nima tolko majn od bravota, kot bi človek pričakoval. In povrhu vsega je še abarth :twisted:
LP Rok
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Sr dec 26, 2007 2:01 pm

Moje prvo in zadnje oglašanje v tej temi, rad bi samo rekel: full debate kaj kupiti, 8 strani popisanih o tem in onem, KDAJ PA BO ZDAJ TA AVTO?
Jaz če bi vesoljsko ladjo kupoval nebi toliko modroval in fantaziral.

Ne vem je res tako za premišljevati, ali še denarce nabiraš za avto.

Ali samo to da si.............. 8) 8)

Lp
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Sr dec 26, 2007 2:06 pm

avto se čaka do 3mesce, vem iz prve roke, ker sm šou sam na fiat uprašat :D
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr dec 26, 2007 7:20 pm

speedfreak je napisal/-a:Me zanima primerjava teh dveh avtomobilov, od katerih noben ni športnik btw po eni zaviti cestici :D ..pa primerjaš 150 konjev proti 200 + konjev...u ceni je pa tak več k trikratna razlika...bedna primerjava uglavnem :?


Tudi mene bi zanimala ta primerjava po zaviti cesti s povprečnim-i SLO voznik(om)-i za volanom - bi pa vseeno stavil na MB - ima serijsko ESP in vso pripadajočo aktivno varnost serijsko, med tem, ko jo FIAT nima. Jasno pa je, da na AC FIAT nima možnosti - ko mu zmanjka moči (končna hitrost) se MB vrti na cca + 3000 vrt/min

Sploh pa ne gre za primerjavo - zgolj za ilustracijo, da s takim FIAT-om še ne kupiš dirkalnika kot si zamišlja oz predstavlja.

LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr dec 26, 2007 7:23 pm

LudiLimun je napisal/-a:avto se čaka do 3mesce, vem iz prve roke, ker sm šou sam na fiat uprašat :D


Glede tega se splača v Itaijo po avto - imajo praktično vse različice (motor, oprema ...) na zalogi - tako nove kot rabljene

LP
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr dec 26, 2007 7:25 pm

Seveda da ne dobi dirkalnika, zato je dal primerjave, ki so primerne. Ti si dal E klaso kruzerja, k je itak za udobje po AC. Sicer pa, ni fora o realnih številkah. Kar je dejstvo je, da bo za manj denarja dobil dokaj zmogljiv avto in kar je najbol pomembno, grem glavo dat v ogenj, da je Bravo dosti bol sporten in sam obcutek prav tako, medtem ko je E klasa pac udobje.

Ne bo pa s tem Bravom nobenih rekordov podiru, mislm da je to vsem jasno.
 
Uporabniški avatar
Naio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne mar 20, 2005 9:07 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Naio Sr dec 26, 2007 7:40 pm

Mh, če se že pogovarjamo o kruzerjih in "športnikih" je moja 145 QV ,A6 1.8T pojedla za zajtrk in je bilo v njej doživeti zelo športne užitke.Je pa res, da pomoje Bravo ne bo prinesel te športnosti s seboj,je bo pa vseeno očitno več kot v Golfu.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 26, 2007 7:44 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:
LudiLimun je napisal/-a:avto se čaka do 3mesce, vem iz prve roke, ker sm šou sam na fiat uprašat :D


Glede tega se splača v Itaijo po avto - imajo praktično vse različice (motor, oprema ...) na zalogi - tako nove kot rabljene

LP

Tudi v SLO bi jih imeli kar nekaj na zalogi, če jih naši trgovci ne bi 2/3 samo registrirali in izvozili v Italijo! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr dec 26, 2007 7:56 pm

Dejch je napisal/-a:Seveda da ne dobi dirkalnika, zato je dal primerjave, ki so primerne. Ti si dal E klaso kruzerja, k je itak za udobje po AC. Sicer pa, ni fora o realnih številkah. Kar je dejstvo je, da bo za manj denarja dobil dokaj zmogljiv avto in kar je najbol pomembno, grem glavo dat v ogenj, da je Bravo dosti bol sporten in sam obcutek prav tako, medtem ko je E klasa pac udobje.

Ne bo pa s tem Bravom nobenih rekordov podiru, mislm da je to vsem jasno.


Njegovi kandidati niso ravno prepričljivi – razen po ceni – zato pa imajo za nekaj 1.000 EUR doplačila boljše lastnosti - npr ASTRA 1,6 T, posebno pa GOLF 1,4 TSI.

Sicer pa tej bencin (majhna delovna prostornina)+ turbo variante mene ne prepričajo - veliko raje imam 6-valjnik, min 2,5 l + obvezno "karakter" tipa BMW ali ALFA.

Dober kompromis je zgolj GOLF 1,4 TSI( 125 kW), ki ima na račun tehnike (kompresor + turbina ) zelo uglajene lastnosti ( glede vrtljajev veliko širše,uporabno območje kot FIAT ) - do nekje 2400 vrt/min vleče kompresor - nato pa turbina do 7500 vrt/min (1,2,3 brzina).

LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr dec 26, 2007 8:04 pm

Naio je napisal/-a:Mh, če se že pogovarjamo o kruzerjih in "športnikih" je moja 145 QV ,A6 1.8T pojedla za zajtrk in je bilo v njej doživeti zelo športne užitke.Je pa res, da pomoje Bravo ne bo prinesel te športnosti s seboj,je bo pa vseeno očitno več kot v Golfu.


Eh, "stare" ALFE - takrat so še znali delat avtomobile "z dušo" - v tem rangu (145) so po mojem prepričanju naredili največjo napako z opustitvijo boxer-ja.

Mimogrede : BRAVO 1,4 T-JET trenutno še ni dorasel zmogljivostim GOLF-a 1,4 TSI, posebno z DSG-jem.
Mogoče pa FIAT-u uspe v prihodnosti kakšno "nabrušeno" različico spravit na trg.


LP
 
Uporabniški avatar
Naio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne mar 20, 2005 9:07 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Naio Sr dec 26, 2007 8:29 pm

Ja,stare Alfete so res imele dušo,mogoče niso imele zanesljivosti nemcev,ampak jaz ostjaam na Italjanih...ne vem,ljubezen do groba ali kaj podobnega:)

Ma mislim,da imajo zihr papirje kje,za kak Bravo Abarth al pa HGT ki bo presegel 200konjev,čeprav,dvomim,da z 1.4 T Motorjem...
Cuore Sportivo
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr dec 26, 2007 11:30 pm

Mimogrede : BRAVO 1,4 T-JET trenutno še ni dorasel zmogljivostim GOLF-a 1,4 TSI, posebno z DSG-jem

po uradnih tehničnih podatkih imata DSG in ročni menjalnik enake zmogljivosti :P kakšno zmogljivost točno misliš? :P

ps: ima kdo podatek kolikšen delež je DSG menjalnikov v Golfih? Malce sem gledal cenik...170KM golf GT + DSG + nekaj opreme (esp, sredinski naslon za roke, malce boljši radio :P ) in si na osnovni ceni BMW 320d s 177KM (temu dodaš 2k EUR za konfort paket in je avto 1A). Dobiš seveda par razredov boljši avto.enostavno se malo boljšega golfa hitro podraži z neko nujno opremo (recimo ESP)...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če dec 27, 2007 5:36 am

Abarth: Vem kaj hocs povedat, ampak tale Bravo niti ne cilja na 200+KM inačice, zato unih par 1000€ je kar velka. Bravo se hoce primerjat z 150KM razlicicami (-10KM +10KM gor al dol) in v tem razredu je sigurno edn bolsih, ce ne najbolsi nakup. Itak smo pa zasli. Ce bi se odlocal sam med tema avtomobiloma, bi blo res tezko, bi pa vrjetno izbral Brava, je tako preklemano lep.
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Če dec 27, 2007 7:54 am

Par 1000 € pomeni v mertvi valuti 500kSIT ali pa tut 1mioSIT. Ma drobiž............... :ue
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new Če dec 27, 2007 8:12 am

rimkilla je napisal/-a:jes osebno bi če bi gledu sam na zunanjost zbral bravota, če pa bi šel na to kok bo avto zgubu ceno al pa na tradicijo avtomobilske znamke pa bi se odloču za golfa!
LP


Kakšna izjava! FIAT ima veliko večjo tradicijo od volkswagna!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če dec 27, 2007 9:54 am

Dr.M3 je napisal/-a:
Mimogrede : BRAVO 1,4 T-JET trenutno še ni dorasel zmogljivostim GOLF-a 1,4 TSI, posebno z DSG-jem

po uradnih tehničnih podatkih imata DSG in ročni menjalnik enake zmogljivosti :P kakšno zmogljivost točno misliš? :P

ps: ima kdo podatek kolikšen delež je DSG menjalnikov v Golfih? Malce sem gledal cenik...170KM golf GT + DSG + nekaj opreme (esp, sredinski naslon za roke, malce boljši radio :P ) in si na osnovni ceni BMW 320d s 177KM (temu dodaš 2k EUR za konfort paket in je avto 1A). Dobiš seveda par razredov boljši avto.enostavno se malo boljšega golfa hitro podraži z neko nujno opremo (recimo ESP)...

Kaj če bi nehal govoriti neumnosti in si najprej res šel pogledat cenike! :roll: Nekako bi še razumel, če ti Golf (in na splošno Volkswagen) ni všeč...ne razumem pa zakaj želiš na vsak način prikazati nekaj, kar niti od daleč ni res! In najbrž iz takega razloga tudi primerjaš hruške in jabolka...

- Golf GT Sport 1.4 TSI (125 kW / 170 KM) + DSG: 24.864 €
- ESP: 664 €
- Sprednji naslon za roke: 188 €
- Boljši radijo RCD 500 + 10 zvočnikov + CD strežnik: 456 €
- SKUPAJ: 26.172 EUR

In če si že šel delati primerjave z BMW-jem, ne vem zakaj primerjaš bencinski motor v Golfu z dizelskim motorjev v BMW-ju, ko pa ima tudi BMW na razpolago primerljiv bencinski motor s 170 KM (BMW 320i)?! :?:

- BMW 320i: 30.900 €
- Avtomatski menjalnik: 2.323 €
- 16" Alu platišča: 774 €
- Usnjen volan: 312 €
- SKUPAJ: 34.309 EUR

Da o raznih doplačilih za športna sprednja sedeža, ledveno oporo in podobne malenkosti (ki so pri Golfu serijsko) in jih v izračunu nisem upošteval niti ne govorim...

Seveda pri BMW-ju dobiš par razredov boljši avto (čeprav po pravici povedano oskubljen BMW sploh ni pravi BMW :roll: ) ampak tudi razlika v ceni med BMW-jem in Golfom je za par cenovnih razredov...edino če ti je dobrih 8.000 € tako zanemarljiv znesek! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če dec 27, 2007 1:23 pm

V mislih sem imel dizelsko mašino ki je cca 27500EUR (vsaj z ESPjem če žez 28k).
Malce slabo si razumel. In poanta? Dobro opremljen Golf 170KM "TDI" z DSGjem z malo opreme preseže 30k EUR in osebno se mi ti avti, pa naj ima DSG in podobne dodatke ne zdijo več konkurenčni napram klasi višje (brez avtomatike), ki jih dobiš tudi že dokaj opremljene za 4-5k EUR več, kar pa se mi ne zdi veliko glede na to kaj dobimo v enem in kaj v drugem primeru. Osebno mi je klasa Golf in podobnih vozil konkurenčna tam do max. 25k EUR. Kar je več bi raje malo stisnil in si kupil avto (višje)...
Skratka: mene zelo čudi ko nekdo kupi malce boljšega Golfa za 30k EUR (in takemu kupcu recimo 5k EUR za klaso višje, kar je slabih 20% več ne bi smelo predstavljati nekih težav). Zato sem pa tudi vprašal če kdo slučajno ve kolikšno je razmerje v golfih v prodaji med DSG in ročnim menjalnikom?'? Brez zamere Tattoo :roll:

ps: še nekaj si narobe razumel. Golf mi je zelo simpatičen avto (že od trojke naprej). Še posebej petica. In bi se v tem razredu verjetno odločil prav zanj. ;) Vendar dati ccd 30k za ta razred je pa smešno ker dobiš za par jurjev klaso višje.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če dec 27, 2007 1:36 pm

BMW 320d (177KM) stane od 32.500 eur dalje, golf 2.0 TDI (170KM) GT sport z DSG pa od 27.500 eur dalje, z 6 stopenjskim ročnim menjalnikom pa 25.300 eur.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov