Dr.M3 je napisal/-a:Mimogrede : BRAVO 1,4 T-JET trenutno še ni dorasel zmogljivostim GOLF-a 1,4 TSI, posebno z DSG-jem
po uradnih tehničnih podatkih imata DSG in ročni menjalnik enake zmogljivosti :P kakšno zmogljivost točno misliš? :P
ps: ima kdo podatek kolikšen delež je DSG menjalnikov v Golfih? Malce sem gledal cenik...170KM golf GT + DSG + nekaj opreme (esp, sredinski naslon za roke, malce boljši radio :P ) in si na osnovni ceni BMW 320d s 177KM (temu dodaš 2k EUR za konfort paket in je avto 1A). Dobiš seveda par razredov boljši avto.enostavno se malo boljšega golfa hitro podraži z neko nujno opremo (recimo ESP)...
Kaj če bi nehal govoriti neumnosti in si najprej res šel pogledat cenike!

Nekako bi še razumel, če ti Golf (in na splošno Volkswagen) ni všeč...ne razumem pa zakaj želiš na vsak način prikazati nekaj, kar niti od daleč ni res! In najbrž iz takega razloga tudi primerjaš hruške in jabolka...
- Golf GT Sport 1.4 TSI (125 kW / 170 KM) + DSG: 24.864 €
- ESP: 664 €
- Sprednji naslon za roke: 188 €
- Boljši radijo RCD 500 + 10 zvočnikov + CD strežnik: 456 €
-
SKUPAJ: 26.172 EUR
In če si že šel delati primerjave z BMW-jem, ne vem zakaj primerjaš bencinski motor v Golfu z dizelskim motorjev v BMW-ju, ko pa ima tudi BMW na razpolago primerljiv bencinski motor s 170 KM (BMW 320i)?!
- BMW 320i: 30.900 €
- Avtomatski menjalnik: 2.323 €
- 16" Alu platišča: 774 €
- Usnjen volan: 312 €
-
SKUPAJ: 34.309 EUR
Da o raznih doplačilih za športna sprednja sedeža, ledveno oporo in podobne malenkosti (ki so pri Golfu serijsko) in jih v izračunu nisem upošteval niti ne govorim...
Seveda pri BMW-ju dobiš par razredov boljši avto (čeprav po pravici povedano oskubljen BMW sploh ni pravi BMW

) ampak tudi razlika v ceni med BMW-jem in Golfom je za par cenovnih razredov...edino če ti je dobrih 8.000 € tako zanemarljiv znesek!

There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway