Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr feb 13, 2008 11:31 pm

No, torej smo vse dvome razjasnili.
Karl ? Boš še kaj dodal, kot ti je v navadi v takih primerih? :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr feb 13, 2008 11:45 pm

No saj esem je dobro izračunal, ceprav se zmotil in napisal 1750 namesto 175 Nm :)
BMWjev dizel v 123d ima 200Nm/L medem ko ima Fiatov 210 Nm/L. Primerljivega TDIja ni, predvsem zato ker še nima dizla z dvema turbinama.

@warmaster - govorli smo o rekordu glede navora na prostornino, ne o moči glede na prostornino, čeprav tudi tu TDI ne zmagujejo. Sicer pa smo vse že zdaj parkrat napisali in so pojmi več ali manj razčiščeni.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 13, 2008 11:53 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Povej mi najprej če si vozil kakšno A.R. pred dvema desetletjema - recimo če pogledamo kakšno bolj osnovno 33 1,3, ter seveda kakšen primerljiv avto tistega časa npr. GOLF II gen. 1,3 bencin
LP


Pričakujem, da boš po tem mojem odgovoru le blagovolil odtipkati odgovor in s tem pomagal malo razsvetliti/vzgajati/informirati "podmladek".
Nobenega od naštetih (razen 33) nisem vozil več kot par deset km, med njimi pa so bili Alfasud, 33, Giulia (!), 1750 GTV (!) in Alfetta. Golfov in podobne krame niti ne štejem, sem sprobal praktično vse (v tem razredu) in nikakor ni bil primerljiv z Alfo, tako da ne vem, zakaj primerjati. Edino Mini je bil blizu, a precej drugače, zelo drugače je bil špica tudi GS.

Sprobal sem tudi sedenje zadaj (oba več sto km) v 33 in v BMW 3 (2. polovica 80-ih) in je bila Alfa 33 skoraj dva razreda udobnejša in predvsem prostornejša (182 cm). Kot zanimivost - na štop sem se peljal od Kp do Portoroža (samo 12 km) tudi z Alfo Montreal - vesoljsko (za tedanje čase). Italijanski voznik je celo govoril, da bo kupil Miuro in me popeljal - seveda račun brez krčmarja.

Your turn >>
Verjetno si naredil precej več km s starejšimi Alfami - razširi znanje o razlikah "podmladku".
lp
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če feb 14, 2008 1:18 am

lizard je napisal/-a:No saj esem je dobro izračunal, ceprav se zmotil in napisal 1750 namesto 175 Nm :)
BMWjev dizel v 123d ima 200Nm/L medem ko ima Fiatov 210 Nm/L. Primerljivega TDIja ni, predvsem zato ker še nima dizla z dvema turbinama.

@warmaster - govorli smo o rekordu glede navora na prostornino, ne o moči glede na prostornino, čeprav tudi tu TDI ne zmagujejo. Sicer pa smo vse že zdaj parkrat napisali in so pojmi več ali manj razčiščeni.

TDI je daleč od kakršnegakoli zmagoslavja. BMW jih (že) sedaj owna za več kot 30 konjev pri modelu 123d (najmočnejši 4 valjnik TDI je tak s 170konji).
Zakaj ni twinturbo nobenega ne zanima oz. zakaj VAG ne ponuja takega motorja. Debata je seveda merodajna le z originalnimi motorji. Čipanje tu nima neke veze. Pač konkurenca je VAgovce kar se tiče moči malce povozila (bavarska za več kot 30 konjev).
BMW pa lepo 2 litrskemu dizlu najprej dizlu moč iz 163 konjev dvignil na 177, sedaj pri modelu 123d pa ... pri 6 valjnikih je nekako ista pesem. Enostavno VAG nima konkurenčnega produkta motorju, kot je npr. v 335d,535d. Seveda gre to za močnejše izvedenke a v razredu prestiža ima pač tudi to malce veljave.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

cc

Napisal/-a warmaster Če feb 14, 2008 5:21 am

ok zdej mi pa naj en razloži, zakaj je vw že leta 2001 ponujal motor v gti-ju 1,9 TDI@150km? pa kolker vem je bil motor zlo vzdržljiv... ni mi jasno zakaj jih ni več v ponudbi, ker namreč ta motor je zverina...
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če feb 14, 2008 8:02 am

De_Tomaso je napisal/-a:Tole je edino kar se najde direktno na njihovi strani:

KLIK


Naj te popravim kolega - različico z 1,8 TFSI - 88 kW trenutno ni moč naročiti. Tako, da trenutno velja kot najnižja-osnovna cena 1,8 TFSI - 118 KW


LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če feb 14, 2008 8:44 am

esem je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Povej mi najprej če si vozil kakšno A.R. pred dvema desetletjema - recimo če pogledamo kakšno bolj osnovno 33 1,3, ter seveda kakšen primerljiv avto tistega časa npr. GOLF II gen. 1,3 bencin
LP



Your turn >>
Verjetno si naredil precej več km s starejšimi Alfami - razširi znanje o razlikah "podmladku".
lp


Težko opisat.

Tisti, ki je vozil stare ALFE ve kaj mislim in mu nima smisla razlagat, »podmladek« pa dvomim, da bo kdaj imel priložnost vozit tako stare ALFE, kot avtomobile tiste dobe - občutit, doumet ...

Mogoče ena malenkost : "poezije" boxer-ja ne bo nikoli več. Kdor ga je vozil ve kako "zaigra", tisti, ki ga ni bo težko doumel vse občutke, ki so te spremljali

Razliko občutiš zgolj-predvsem z vožnjo



LP
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če feb 14, 2008 11:41 am

Pa kaj si ti nor, da teki čudaki obstajajo na svetu... :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 14, 2008 11:53 am

To glede starih Alf (in boxerja) ima Karl kar prav. Morda je prisotno tudi malo nostalgije, a zapisano vsekakor drži. Takrat je bilo edinstveno, zdaj so pač pomembne druge reči in drugačna konkurenca...
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR So feb 16, 2008 4:00 pm

No da še js pristavim eno ankdotico, ne bi pisal, če o tem ne bi bil 100%, zato tu ni neka čula, rekla, kazala. Torej sosed si je nekje že daleč nazaj, ko so prišle ven 156-ke umislil eno in sicer 2,5. Ker je mož star preko 50 domnevam, da ni avto crkoval zato, ker bi jo teral do onemoglosti ali jo držal skoz na blokadi. No kakorkoli že avto je bil skoraj polovico časa na servisu, saj se je že omenjeni mož kar naprej vozil naokoli z nekimi 145 pa 146 itd.,ker ni nič na avtu delalo kot bi moglo, še najmanj pa motor. Jaz se ne naslanjam ob teh dejstvih, reči hočem le, da bi bil skrajni čas, da Alfa nardi nekaj na kvaliteti, ker so avti všečni, ampak ga kljub temu, da se ta 6-valnjik zadere ko pras*** in naredi kurjo polt ne bi imel. Mogoče čez nekja časa, če se bo kvaliteta malo izboljšala.
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso So feb 16, 2008 4:24 pm

Če se bo kvaliteta malo izboljšala...Cela debata poteka v stilu, da je pri AR pravi čudež, če se sploh pelje.Večinoma jo ljudje kupijo zato, ker imajo simpatijo do seviserja.
Pretiravate z vsem skupaj.Problem alfe je IMO predvsem fiat.Dobro bili so problemi in jih je fiat z finančno injekcijo nekako rešil in zdaj naj bi bili boljši časi.fiat vs alfa je podobno kot VW vs audi.Pač jemlje nekaj eksluzive
Alfa 159 je odlična, brera tudi, ampak največji hec pri vsej stvari pa je, da so to "nemški" avtomobili.nekaj AR čara so žrtvovali za peneze.Večina ljudi rada kupuje nemška kola in normalno je, da bo tudi alfa delno povzela te smernice.Niso neka butična firma, ki lahko živi od ljubiteljev.Še bugatti, lambo,aston in marsikdo z zelo zvenečim imenom si tega ne more privoščit.
p.s.Alfa zaostaja pri razvoju.npr. brera(žensko ime avtomobila, ki naj bi vrnila nekaj starega šarma) je težka kot slon.Posledično ni zmogljivosti,poraba+,lega.etc.poglejte tt-ja, ki naj bi bil tekmec.
p.p.s.večina alfinih teorij o ravzoju in napovedi o novih motorjih je zelo zabavnih.verjetnost, da se uresničijo je podobna verjetnosti, da bo slo fuzbal še kdaj na SP
Pa dejte nehat s temi golfi, ker se ne pogovarjamo o fiatu.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej So feb 16, 2008 5:12 pm

STENTOR je napisal/-a:No da še js pristavim eno ankdotico, ne bi pisal, če o tem ne bi bil 100%, zato tu ni neka čula, rekla, kazala. Torej sosed si je nekje že daleč nazaj, ko so prišle ven 156-ke umislil eno in sicer 2,5. Ker je mož star preko 50 domnevam, da ni avto crkoval zato, ker bi jo teral do onemoglosti ali jo držal skoz na blokadi. No kakorkoli že avto je bil skoraj polovico časa na servisu, saj se je že omenjeni mož kar naprej vozil naokoli z nekimi 145 pa 146 itd.,ker ni nič na avtu delalo kot bi moglo, še najmanj pa motor. Jaz se ne naslanjam ob teh dejstvih, reči hočem le, da bi bil skrajni čas, da Alfa nardi nekaj na kvaliteti, ker so avti všečni, ampak ga kljub temu, da se ta 6-valnjik zadere ko pras*** in naredi kurjo polt ne bi imel. Mogoče čez nekja časa, če se bo kvaliteta malo izboljšala.


Madona še dobro da so tile 2.5 motorji v AR 156 in 166 eni najboljših...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So feb 16, 2008 5:40 pm

Vuso Brerinih direktnih tekmecev ni. Pri Alfi so hoteli, sicer nevem kje so pri tem imeli glavo, z enim modelom zapolniti 2 razreda in nastala je Brera, ki je nekje vmes med GTVjem in 159ko coupe. In zato je Brera bila napaka. Pretežka, preudobna in premalo športna za razred TTja, a premajhna in s premalo prostora za razred A5ke.

Drugče pa ta Sentor uleti v temo, prebere naslov in nato nekaj napiše, kar sploh nima veze s trenutno debato. Sicer pa temu sosedu se je zgleda kvaril V6, pri nas je glih obratno - 3.0 V6 8 let delal brez ene okvare in problema, zdaj se pa avto s tem motorjem prodaja.
In ti zdaj na podlagi enega soseda in že 10 let starega modela (AR 156) delaš domneve o celotni znamki? Malo premisli drugič predno pišeš.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

gg

Napisal/-a warmaster So feb 16, 2008 6:19 pm

no če bi zaključil temo z moje strani bi se povzetek glasil:

ALFE SO CARSKE, NEMCE JE POVOZIL ČAS IN NIMAJO KAI ISKATI PROTI ITALJANOM

js sm iz tte teme off, ker enostavno se neda nobenga nič prepričat, še dobro da imamo na svetu statistiko, katere pač alfisti ne morete obrniti v svojo smer, kot lahko vse ostalo

lep dan, pa uspešnejšo prodajo alf vam želim, še posebej ob novi generaciji vw, z golfom 6 na čelu :D
Slika
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek So feb 16, 2008 6:21 pm

STENTOR je napisal/-a:No da še js pristavim eno ankdotico, ne bi pisal, če o tem ne bi bil 100%, zato tu ni neka čula, rekla, kazala. Torej sosed si je nekje že daleč nazaj, ko so prišle ven 156-ke umislil eno in sicer 2,5. Ker je mož star preko 50 domnevam, da ni avto crkoval zato, ker bi jo teral do onemoglosti ali jo držal skoz na blokadi. No kakorkoli že avto je bil skoraj polovico časa na servisu, saj se je že omenjeni mož kar naprej vozil naokoli z nekimi 145 pa 146 itd.,ker ni nič na avtu delalo kot bi moglo, še najmanj pa motor. Jaz se ne naslanjam ob teh dejstvih, reči hočem le, da bi bil skrajni čas, da Alfa nardi nekaj na kvaliteti, ker so avti všečni, ampak ga kljub temu, da se ta 6-valnjik zadere ko pras*** in naredi kurjo polt ne bi imel. Mogoče čez nekja časa, če se bo kvaliteta malo izboljšala.

Tole je bolj v smislu "neka vidla, rekla, kazala...." in ne moreš bit 100% kaj je bil vzrok.... :P
batek
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: gg

Napisal/-a lizard So feb 16, 2008 7:07 pm

warmaster je napisal/-a:no če bi zaključil temo z moje strani bi se povzetek glasil:

ALFE SO CARSKE, NEMCE JE POVOZIL ČAS IN NIMAJO KAI ISKATI PROTI ITALJANOM


So te pa izjemno slabo v šoli naučili zaključke pisat.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica So feb 16, 2008 7:12 pm

vse te garancije veljajo ce avto servisiras na njihovem servisu po njihovem planu. in mislim da danes za noben avto srednjega in visjega razreda ne bi smeli biti problem narediti 200k kilometrov...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So feb 16, 2008 7:53 pm

warmaster je nek otroček ki je do sedaj vozil edino golfa in misli, da je to absolutno to. :roll:
se sploh ne splača obremenjevati z njegovimi fanboyskimi pisarijami. Škoda, ker se ne da blokirati določrnih članov. Prav v vsako temo tlači svoje pi......
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec So feb 16, 2008 9:02 pm

Nekdo primerja cene med Audijem in Alfo od 24000 - 27 000 eur. To prilagam tistim, ki govorijo o ceni Audija
Alfa 169 prve slike in informacije...


Novinar britanske revije Autocar je za Alfo 169 izdal nekaj novosti. Le-ta naj bi imela pogon na zadnja kolesa, luksuzna limuzina pa bo sedela na podvozju Maseratija Quattroporte. Na tržišče naj bi prišla leta 2009. Cene 4,9 metrske limuzine se bodo vrtele od 46.000 - 50.000 evrov.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec So feb 16, 2008 9:03 pm

Nekdo primerja cene med Audijem in Alfo od 24000 - 27 000 eur. To prilagam tistim, ki govorijo o ceni Audija
Alfa 169 prve slike in informacije...


Novinar britanske revije Autocar je za Alfo 169 izdal nekaj novosti. Le-ta naj bi imela pogon na zadnja kolesa, luksuzna limuzina pa bo sedela na podvozju Maseratija Quattroporte. Na tržišče naj bi prišla leta 2009. Cene 4,9 metrske limuzine se bodo vrtele od 46.000 - 50.000 evrov.

http://www.alfaromeo-slo.com/novice_podrobno.asp?ID=60
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov