Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
dencor
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe dec 07, 2007 9:28 pm

Napisal/-a dencor So jan 17, 2009 12:15 am

nebivedu je napisal/-a:
ellena je napisal/-a:Ok,zakaj ta džip ni u redu,ker je pod 5000? Kako nej jes to vem, mogoče je pa čist ok džipek, najbol da gre za vsak avto kdo z mano,sam kdo pa ma tok cajta.. :nae


Moja žena je vozila cliota. Ko sem ji predlagal terenca, se ga je otepala, potem pa je le zamenjala cliota letnik 1998 za 5 vratno vitaro in to 4 leta starejšo od cliota - ključ za ključ. Danes terenca ne zamenja za noben osebni avto, ker je terenec pregleden, varen in zanesljiv. Nobenih problemov nima kljub 360.000km prevoženih. Glede porabe - vitara ima visoko porabo za tak avto (9 do 10 litrov), ampak za tiste 3 litr kot več porabi, sediš visoko in udobno, imaš pregled nad dogajanjem okoli sebe in uživaš na cesti, četudi je zasnežena, luknjasta ali pa je makadamska.

Sam đipe vozim že kr nekaj časa in tekmujem z njimi (sem tekmoval, zdej se raje na daljše ture (potovanja) odpravljam z njimi - 400km ali več ). Ti avtomobili so narejeni, da bodo zdržali dolgo časa na terenu, ki ni ravno dober za navadne avtomobile, kar pomeni, da bo še toliko dlje časa zdržal na cestah. In to se je tudi pokazalo v vseh primerih.

Večina ljudi trdi, da je terenca težje vzdrževat, pa to ni res. Osnovne zadeve kot so redni servisi so cenovno enaki kot za osebne avtomobile. Dražji pa so servisi za dele, ki so na terencih mnogo bolj ojačani, kar seveda peinese tudi višjo ceno - ampak tisti ponavadi ne crknejo, če pa že, pa mnogo kasneje kot pri osebnem avtu. (na mojem avtu so 18 let stari končniki in vsi zglobi - še taprvi, ker pač ne crknejo. Na renaultu (kateremkoli) boš končnike z samo navadno vožnjo po cestah menjala na vsaj 2 do 3 leta).

Daihatsu terios pa ni čisto pravi terenec. Je bolj malo povišan avto z pogonom na vsa 4 kolesa in zelo majhno mašino, dobesedno zato da manj porabi. Vendar v osnovi so pogonski sklopi še vedno od terenca in ti zdržijo mnogo dlje od navadnih avtomobilov, cene servisov pa niso nič višje, ravno iz razloga, ker to ni več tisti pravi terenec, ampak povišan osebni avto. In ta avto je resnično zelo malo pokvarljiv. Lahko ti postrežem s podatkom, da od 400 prodanih (od ene firme v kranju) v letu 1998 ni niti eden prišel na nazaj na kakršnokoli garancijsko popravilo.
Koliko je pa procentualno prišlo cliotov na garancijsko popravilo? 10, 20, mogoče 30 procentov!!!.



amm ja samo jaz sem mel novega kliota pred cca. 6leti pa sn prevozo prek 150.ooo zaj pa mam laguno staro 4 leta pa se vedno nisn zamanjo koncnikov pa se to mam se mercedesa starega 14let prek 240.000km pa so se vedno prvi koncniki, aja pa z laguno pa cliotom se nisn mel dobenih problemov razen rednih servisov to kaj si pa ti napisal v zadnjem stavko pa ne drzi ker ce redno servisiras nima kaj bit tak da si nene neke domisli pa ne tega prevec osebno jemat
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 12:20 am

Potem si eden redkih, ki nima s cliotom resnično nobenih izrednih servisov. Vprašaj kdaj na kakem servisu, koliko jih pride nazaj, če bodo upali priznat. Al pa citroenovem ali pa vag grupe.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 1:00 am

BY NEBIVEDU;
Počiščeno sončkovih traparij in razdeljeno tako da so sončkove traparije v podforumu NIMA VEZE Z AVTOMOBILIZMOM!!!
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So jan 17, 2009 2:05 am

:lol: nebivedu, bravo..

ellena; preden prosiš kolega za pomoč pri ogledu naredi nek ožji izbor in začni klicati in jim reči da te zanima koliko km ima avto in če lahko to preveriš s kolegom ki ima tester (magari si zmisli) in da imaš nevem brata ličarja, ki bo prišel s tabo.. itd.. hitro bo vsaj kakšen lažnjivec ostal brez besed. tako boš vsaj nekaj avtov izločila.

glede na to, da ti je pa nebivedu dal dober predlog, lahko primerjaš ostale kandidate s tem avtom. sem prepričan, da če je avto bil pregledan in je zanesljiv kot pravi nebivedu je dober nakup tako kar se tiče varnosti (v tem segmentu) kot servisev, ki so mislim, da zate tudi zelo pomembni..
 
ellena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jan 14, 2009 11:10 pm

Napisal/-a ellena So jan 17, 2009 9:19 pm

Sem se pogovarjala z mamo in pravi, da lahko posodi še kak eurčk, Nebivedu, praviš letnik 2000, 4000 eur,koliko km,kje v kranju? Kok časm isliš da bo še na voljo ta avto? Še kak nasvet za kak avto 4000eur..kriteriji isti..Tanx
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone So jan 17, 2009 9:37 pm

Če ne rabiš imet terenca (ne živiš kje v hribih in težko dostopnih predelih) potem kupi raje navaden osebni avto.

Nebivedu je dober politik, pove ravno prav.

Že res, da zdržijo deli 1.5 ali 2x dlje. So pa zato tudi toliko dražji in ti ne veš, kaj je delal prejšnji lastnik z avtom. Ponavadi se pa avti prodajajo, ko kaj nagaja. Pri daihatsunih je pa problem še dobavljivost in še enkrat cena. Konec koncev jih v Sloveniji ni ravno veliko, na pram kakšnim vitaram.

Drugače pa teriosi so zelo ozki (kar pride prav mestu), ampak se zaradi tega in pa višine kar lepo nagibajo v ovinkih (se kdo spomni katre?). Pa tudi prtljažnika ima ravno za en plato pira (če ga postaviš pokončno). To je tudi glavni razlog da jaz ne bi kupil teriosa (v primeru, da bi menjal ferozo ;))

PA tudi varnost je vprašljiva. Sicer ne vem kako bi bilo pri teriosu, ampak pri ferozi se mi je en smrkavc zabil od zadaj, pa materialne škode ni bilo velike (razen menjava odbijačev, ki so pa svinjsko dragi), ampak mene je pa prav lepo zabilo naprej in komplet vse sedeže. Če bi imel takrat otroka na zadnjemu sedežu, se ne bi lepo končalo.
Za varnost bi morala dobiti večjega terenca.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 9:39 pm

Tistega letnik 2000 in 4000 evrov cene ni več, je že kupljen in to včeraj . Sem vedel, da je bil dober avto, ker je šel v treh dneh. Jaz sem ga gledal prvi dan ko so ga šele dali na net (v sredo).

Sem pa gledal tudi tegale, ki pa je letnik 1999 in stane 3400 evrov. Avto je ohranjen ima par pikic na laku, ki se jih da popravit, mašine pa nisem preverjal, ker to mašino slišim že po glasu, kako dela. In ta dela dobro.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2511639&show=
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 So jan 17, 2009 9:45 pm

No jaz bi na tvojem mestu kupil tegale.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2487896&show=
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 9:57 pm

spaceone je napisal/-a:PA tudi varnost je vprašljiva. Sicer ne vem kako bi bilo pri teriosu, ampak pri ferozi se mi je en smrkavc zabil od zadaj, pa materialne škode ni bilo velike (razen menjava odbijačev, ki so pa svinjsko dragi), ampak mene je pa prav lepo zabilo naprej in komplet vse sedeže. Če bi imel takrat otroka na zadnjemu sedežu, se ne bi lepo končalo.
Za varnost bi morala dobiti večjega terenca.


Spaceone primerjaš hruške z breskvami. terosa lahko primerjaš z rav4, in ne s ferozo. To je čisto drugačna zasnova - 15 let mlajša kot od feroze. To so avtomobili brez šasije, z zmečkljivimi conami. Tega ti v ferozi nimaš.

Pa upam, da si kdaj šraufal teriosa, da trdiš, da so cene visoke. Ker ti lahko pokažem račun izpred dveh mesecev, ko sem delal servis na njem - jermen, napenjalec, vodna pumpa, jermen alternatorja, olje, svečke, vsi filtri (bencin, olje in zrak), prednje zavorne ploščice in zadnje pakne ter termostat.

jermen 22 evrov
nepenjalec 15 evrov
vodna pumpa 34 evrov
svečke 16 evrov (4 komadi)
oljni filter 3 evre
zračni filter 11 evrov
bencinski filter 8 evrov
prednje ploščice 27 evrov
zadnje pakne 34 evrov
termostat 27 evrov
olje 5 litrov 10W40 - 20 evrov
dihtunga na pokrovu ventilov 6 evrov

Za vse tole je bila cena 223 evrov. Če je to drago, potem pa ne vem.
Vse to ti mehanik na "črno" doma zamenja za borih 50 evrov in ima 2 uri dela. Torej te kompleten veliki servis pride 275 evrov.

Je to drago?

Ja, pa cena za dele je brez popusta - ker stalno kupujem pri enem in istem dobavitelju, lahko od te cene (za dele) odšteješ še 20% stran.

Aja, pa vsi deli za daihatsuje se dobijo najkasneje v dveh tednih, če jih ni na zalogi kje v sloveniji, večinoma pa so drugi dan na polici, če jih naročiš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So jan 17, 2009 10:08 pm

Pa človek dej ne nabiji več z dajhatsujem.
Če že terenc, najbo vse prej k to.
Naj bo pa Toyota RAV4, letnik okoli 98, bi se dalo tud pocen dobit.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR So jan 17, 2009 10:17 pm

Pri Teriosu je tudi mene zelo motilo to, da je avto enostavno preozek. Če res ne rabiš avta z štirikolesnim pogonom se izogibaj tem malim terenčkom. Preberi si test na strani avto-magazin, je kar realen.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 10:18 pm

lumpii je napisal/-a:Pa človek dej ne nabiji več z dajhatsujem.
Če že terenc, najbo vse prej k to.
Naj bo pa Toyota RAV4, letnik okoli 98, bi se dalo tud pocen dobit.


Sej sem že prej napisal.
Eno tako imam doma, ki jo prodajam za 4000 evrov in je letnik 1998. Ampak je 2.0 bencinar s 125KM in je registracija orenk draga zanjo, servisi so tudi kr dragi. Poraba je pa od 10 do 11 litrov na 100km prevoženih.

Lahko jo pride stestirat, če ji paše.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 10:21 pm

XTR je napisal/-a:Pri Teriosu je tudi mene zelo motilo to, da je avto enostavno preozek. Če res ne rabiš avta z štirikolesnim pogonom se izogibaj tem malim terenčkom. Preberi si test na strani avto-magazin, je kar realen.


Eno vprašanje - v čem je realen tisti njihov test? A lahko to specificiraš malo bolj podrobno?
Za mene je tisti njihov test milo rečeno potegnjen iz riti b*****, ki misli, da je šnorkl (zajem zraka na terencu) kar auspuh. Nič pametnega ne piše v njem, kritizirajo pa itak vse, tudi tisto, kar je najmanj pomembno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So jan 17, 2009 10:38 pm

Ejej, punco boste čisto zmešali s temi predlogi.
Jaz mislim, da če živiš neki sredi mesta je bolj pametna izbira navaden oseben avto.
Kaj ti bodo neke zmogljivosti na snegu sredi Ljubljane? Po ravnem se pa res voziš z vsakim osebnim avtom. Pa tudi v snegu se da s prednjim pogonom in dobrimi gumami priti marsikam.
Tisti Terios meni ni ravno neki zgleden avto, oprostite izrazu, ampak meni deluje kot ena piksna na kolesih. Majhno, visoko, praktično brez prtljažnika... . Ga ima Clijo verjetno več. To v povezavi z otrokom, ni ravno plus. Po eni strani gledaš karavane po drugi pa tega Teriosa - kar se prostora tiče, velika razlika.
Kar se pa porabe tiče, sigurno ni ravno tako majhna, kot bi nekateri radi prikazali. Avto ima 4x4 je bolj visok. Zmogljivosti ne more imet kaj posebne. Mali motor pomeni majhen navor, kar pomeni vožnjo z višjimi obrati oz. več menjavanja. In sigurno tak ne bo pil 7 litrov ali pa še manj.
Je pa tudi ta smola pri zavarovanju, da za mišjo dlako padeš v razred višje :?

@ellena, težko se je odločit, vsako prvo navdušenje pa prvo prespi in dobro premisli, če jo to dobro za tebe in potem išči. Se zgodi, da se človek zapiči v eno stvar in potem kar tisto hoče imet, druge pa v tistem trenutku sploh ne opazi. Čez nekaj časa pa spet začneš drugače razmišljat.
Moje mnenje je, da nekak poskušaš s pomočjo tistega tvojega kolega pa mogoče tudi tega foruma, izluščit kaj potrebuješ in potem samo tisto iščeš. Drugače se ti v poplavi tega plehovja na trgu lahko zmeša. Vsak dan boš videla katerega drugega, ki ti lahko zmeša tvojo prejšno odločitev in tako boš v začaranem krogu.
Mogoče je najbolje, da se potem kar na tistega obrneš, ki si ga prosila, da bo šel zraven na ogled, da kar tisti pokliče okrog. Pač ti mu prej poveš kaj si želiš potem pa iščeta. Če boš sama klicala se bo našel kak, ki ti bo hotel prodat kako ropotijo. Bo mogoče spreten z jezikom in mu boš nasedla, bosta šla s kolegom gledat in bosta videla eno navadno katastrofo.
Moreš pa vedet, da avti, ki imajo okrog 180.000 km počasi potrebujejo več vzdrževanja in je dobro, da tudi na to misliš. Pri teh kilometrih je treba naredit kak velik servis, menjat zavore, sklopka in amortizerji so že bolj pri koncu, mimogrede še odpove kak akumulator pa takrat, ko je najmanj treba še izpuh rja poje, ponavadi dobiš takega, ki ima tudi gume pri koncu - treba kupit zimske in letne... pa še kake malenkosti in vse skupaj kar nanese. Za avto daš recimo 3.000 €, potem pa lahko zlo hitro pride vzdrževanje polovico tega zneska.

@Nebivedu, vprašanje za tebe, kakšen pogon ima sploh ta Terios, kolikor se mi zdi ima sredinski dif. Ali je to res? Ali ima mogoče visko sklopko?
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR So jan 17, 2009 10:58 pm

nebivedu je napisal/-a:
XTR je napisal/-a:Pri Teriosu je tudi mene zelo motilo to, da je avto enostavno preozek. Če res ne rabiš avta z štirikolesnim pogonom se izogibaj tem malim terenčkom. Preberi si test na strani avto-magazin, je kar realen.


Eno vprašanje - v čem je realen tisti njihov test? A lahko to specificiraš malo bolj podrobno?
Za mene je tisti njihov test milo rečeno potegnjen iz riti b*****, ki misli, da je šnorkl (zajem zraka na terencu) kar auspuh. Nič pametnega ne piše v njem, kritizirajo pa itak vse, tudi tisto, kar je najmanj pomembno.

Ellena ne kupuje terenskega avtomobila, če pogledaš njene želje 4x4 ni pogoj in gledano s strani takega kupca, ki izbira predvsem med osebnimi avtomobili je test dokaj realen in so lepo navedene slabosti napram osebnim avtomobilom. Kupec kateremu pa so prioriteta terenske zmogljivosti pa bo res rekel da kritizirajo tudi tisto kar je nepomembno, kot praviš ti. Če bi ona kupovala terenski avto bi tudi jaz rekel da je test slab, v tem primeru pa ni.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 11:02 pm

Terios ima resnični fulltime (stalni) 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in elektronsko 100% zaporo le tega - samo pritisk na gumb in deluje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 11:08 pm

XTR je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
XTR je napisal/-a:Pri Teriosu je tudi mene zelo motilo to, da je avto enostavno preozek. Če res ne rabiš avta z štirikolesnim pogonom se izogibaj tem malim terenčkom. Preberi si test na strani avto-magazin, je kar realen.


Eno vprašanje - v čem je realen tisti njihov test? A lahko to specificiraš malo bolj podrobno?
Za mene je tisti njihov test milo rečeno potegnjen iz riti b*****, ki misli, da je šnorkl (zajem zraka na terencu) kar auspuh. Nič pametnega ne piše v njem, kritizirajo pa itak vse, tudi tisto, kar je najmanj pomembno.

Ellena ne kupuje terenskega avtomobila, če pogledaš njene želje 4x4 ni pogoj in gledano s strani takega kupca, ki izbira predvsem med osebnimi avtomobili je test dokaj realen in so lepo navedene slabosti napram osebnim avtomobilom. Kupec kateremu pa so prioriteta terenske zmogljivosti pa bo res rekel da kritizirajo tudi tisto kar je nepomembno, kot praviš ti. Če bi ona kupovala terenski avto bi tudi jaz rekel da je test slab, v tem primeru pa ni.


Ja in ti si dopovej, da terios ni terenec, tako kot ne rav4, ima pa 4kolesni pogon, ker se pri nas 2WD ni prodajal (v tujini se namreč je). To so povišani osebni avtomobili. Malo višji, veliko bolj pregledni in bolj varni , pa kr dost bolj vzdržljivi od osebnih avtomobilov, nič drugega.

Če bi ji predlagal terenca, bi ji predlagal vitaro. Pa ji ne, ker nove vitare so drage, stare je pa že rja orenk načela, tist, k jo je pa obnovil (tako kot sva midva doma ženino vitaro) pa je za malo denarja ne bo prodal.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne So jan 17, 2009 11:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So jan 17, 2009 11:09 pm

nebivedu je napisal/-a:Terios ima resnični fulltime (stalni) 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in elektronsko 100% zaporo le tega - samo pritisk na gumb in deluje.

A potem ima pa pogon dober, boljše kot RAV. Kaj pa ta zapora se potem kaj sama izključi ali je skoz zaprt dokler z gumbom ne izklopiš? Kar drugače ne vem, če je to najbolj primerno za take, ki niso vešči take vožnje.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jan 17, 2009 11:11 pm

mišek je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Terios ima resnični fulltime (stalni) 4x4 pogon s sredinskim diferencialom in elektronsko 100% zaporo le tega - samo pritisk na gumb in deluje.

A potem ima pa pogon dober, boljše kot RAV. Kaj pa ta zapora se potem kaj sama izključi ali je skoz zaprt dokler z gumbom ne izklopiš? Kar drugače ne vem, če je to najbolj primerno za take, ki niso vešči take vožnje.


Izklopi se nad 50km/h ali s pritiskom na gumb. Ja, je en izmed boljših, a zelo malo znanih avtomobilov. Zato ga pa tut prov dost ljudje ne morejo kritizirat, ker ga ne poznajo, jst jih pa kr nekaj servisiram in večina jih dela samo redne servise, en do sedaj je menjal mašino - jo je skuril na najbolj banalen način - 5 let brez menjave olja in je olja pač zmanjkalo, drugače pa nič takih problemčkov. Edino ročne šipe - prednja ročka na voznikovi strani se rada odlomi - tistih sem pa kr nekaj zamenjal - samo stane 23 evrov nova.
Drgač pa prva (prva vgradnja) sklopka zdrži 200k kilometrov, nova stane pa 130 evrov (lamela, košara in ležaj).


Drgač se pa umikam iz debate. Svoje sem povedal, če pa koga kej o tem avtu zanima, mu pa lahko povem, mašino in elektroniko, ter mehaniko tega avta poznam ko svoj žep, tko da mi ni težko kej razložit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
comfortably numb
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To nov 07, 2006 8:17 am

Napisal/-a comfortably numb So jan 17, 2009 11:46 pm

@Nebivedu: čisto preveč subjektivno mnenje, če bi bil tako zelo fajn avto bi vsak kakega kje videl, pa ga v življenju v živo še nisem do zadnjič ko ga je kupila neka ženska v sosednji firmi (vsaj mislim da je ta model, ali pač nekaj podobnega), ampak ona je doma z nekega hriba bogu iza nogu in ga rabi.

Kakšen je pa občutek za volanom, kvaliteta materialov, delovanje stikal, sedežev in podobnih zadev? Meni je recimo to dosti pomembno, ne verjamem da se lahko primerja z recimo Volvom V40?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov