Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Sr okt 13, 2010 6:43 pm

Hehe..meni pa se le zdi, da je dojel, da tu ne bo dobil nobene konstruktivne debate in se preselil na kakšen drug forum oz. je to dejavnost opustil..

lp AS_
GTi rocks?!
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Ne okt 17, 2010 6:33 pm

Ravnokar sem dobil sporočilo od Freddija, ki pravi, da je na službenem izobraževanju na Japonskem. Svoj prosti čas pa koristi za zabavo z japonskimi mladenkami in zato ni v možnosti nadaljevati s koristnimi posti na forumu.
Šalo na stran; dragi Imbecilus, forum je namenjen med drugim tudi izmenjavi mnenj in stališč o avtomibilizmu in ne razumem tvoje razburjenosti/užaljenosti samo zato, ker se ne strinjaš z njegovim mnenjem. Ali pač, ker si lastiš arijski avto.
Če dam na stran njegovo pretirano potenco, lahko rečem, da ima Freddie hudo prav. Azijski avtomobili imajo neko dodano vrednost, ki so jo arijski že zdavnaj izgubili in ta vrednost se kaže v obliki preciznosti ih kakovosti/trajnosti, ki je rezultat njihove vere in moralno-etičnih načel.

Da imajo arijci nižje stroške vzdrževanja in cenejše rezervne dele, bo kar težko držalo; cene so si zelo podobne.
Boljša lega na cesti in različne osvetlitve armature - zelo čudna trditev, ki je ne razumem najbolje.

PS: Sinapse samo prevajajo dražljaje in na stališča nimajo nobenega vpliva, same misli in stališča pa nastajajo v predfrontalnem korteksu.
 
Uporabniški avatar
Imbecilus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po apr 05, 2010 12:28 pm

Napisal/-a Imbecilus Po okt 18, 2010 5:22 pm

@spoštovani g. Marjan Novak,

V globalu se (nažalost) lahko samo strinjam z vsem, kar je napisal Freddie.
Pa tudi sam sem bivši ponosni lastnik korejca. :D
Od tod predobro vem, kako se (ne) držijo ceste. (in ne, nisem se nikamor zaletel....ok, samo enkrat, ampak na ravnini in to v mercedesa C klase, katerega ponosni lastnik je bil tudi preprodajalec sadja in zelenjave ter mi je potem ponosno razkazoval svoj pištolj iz predala sredi Celovške pozno popoldne)

Tudi delovanje korteksa (ECU) mi je znano, vendar se nisem želel spuščati v podrobnosti saj je to forum, kot ste napisali že vi, v prvi vrsti namenjen predvsem avtomobilizmu.

Motiv moje pisarije je bil zgolj hudomušen poskus podajanja mnenja ne pa prepričevanje, ali pa kot ste ga bognedaj dojeli vi, kot prepucavanje.

Nisem pisal o osvetlitvi, temveč o izgledu armature vseh azijatov. Sediš v enem, sedel si v vseh. (ponovno, zgolj mnenje). Poglej stikala. ;)

Stroški vzdrževanja? Absolutno so pri azijatih večji. Stavim za pivo.
(namig: pozanimaj se o ceni velikega servisa npr. mazde6 in kakšnega evropskega tekmeca po tvoji izbiri)

Vse dobro vam Želim, veliko varno in srečno prevoženih KM.

:D
(pozdravite Freddija, naj se vrne domov brez japonsko govorečih spolnih bolezni) :)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a freddie So maj 21, 2011 12:31 pm

Poševnooki pozdrav. Vračam se z nadaljevanjem.

Epilog moje poševnooke zgodbe: očitno je v deželi južnih Slovanov dejansko nemogoče dobiti pravega rumenca za 2 jurja ali manj. Vsaj v tem trenutku. Bridko spoznanje me je doletelo tam nekje konec lanskega poletja, zato sem se vdal v usodo in za denar, katerega ponavadi plačaš za hitro felacijo kupil začasno delovno kljuse – Renault Megane 1.6e, letnik 96 (torej Ph1, dejansko 19-tka v drugi karoseriji). Da, po visokoletečih željah o japonski šolarki, sem pristal v razmerju s čokatim, ostarelim Francozom, z zadahom po česnu. No pa saj tale Megane ni ravno brez vrlin – prekleto udoben je za 15 let staro podrtijo, saj kar se tega tiče je vožnja vsaj nekje na ravni avtov, dve generacije naprej. Še več - trdim da so bili avtomobili z bencinski motorji tedanjega časa še za razred tišji od modernih PD/common rail diesel delovnih strojev (referenca: ostudno glasen VW 1.9TDI PD 105km v Passatu B6 in Golfu V, ter manj glasna, a niti približbo »bencinsko uglajena« VW 1.6TDI (Golf 6) in PSA-FORD 1.6HDI (Citroen C4, Mazda 3, Ford Focus – v vseh primerih govorim o avtomobilih, ki sem jih imel priložnost osebno zlorabljat.) Tudi udobje vzmetenja je tam, tam, z Meganom, seveda, pa se pri modernih avtomobilih še kako pozna napredek pri dinamiki vožnje (ob večinoma nezgubljenem udobju). Če se moderni predstavniki srednjega razreda kot so Focus, C4, Golf in Mazda3 peljejo s komajda kaj nagibanja v ovinkih, s skoraj Porschejevsko odzivnostjo volana (razen mogoče pri C4), tekočimi in gladkimi gibi kratke prestavne ročice, je Megane seveda povsem druga pesmica. Udobje že, a kaj ko se moraš v ovinkih skoraj držat za predal v vratih, da ne padeš ven, že pri dokaj zmernih hitrostih, menjalnik s tovornjaško dolgimi hodi pa kot bonus ponuja vsakodnevno zabavno motorično igrico z naslovom »kdo si upa prestavit v drugo«, ki se v vsakem desetem poskusu konča z nenamernim brušenjem zobnikov. Volan sicer ponuja nekaj informacij o oprijemu prednjih koles, a je tako šibko servo ojačan, da sem preklical članarino za fitness, ker vsakodnevno motanje po mestu povsem ustrezno poskrbi za vzdrževanje seksapilnih bicepsov. No starčku pač ne smem preveč zamerit – izdelava za tiste čase je skoraj referenca, materiali v notranjosti izredno dobri za tiste čase (zadnja klop je prav predsedniško udobna, edini avto s katerim sem se do zdaj peljal, ki se lahko kosa je Mercedes S W220). Čisto brez heca lahko povem, da je zadnja klop Megana 1 preferenčni avtomobilski prostor kjer bi najraje izvajal dejanja v zvezi z nadaljnim obstojem Slovenskega naroda.

Brkati francoski starček pa seveda ni ravno japonsko izdelan presežek zanesljivosti. Po 15 letih se posledica »marljivega« dela severno-afriških imigrantskih delavcev poznajo zelo očitno. Pozabite na tankaj-in-vozi. Tale stvarca je bolj tankaj-obnovi-torzijo-zamenjaj-štarter-zamenjaj-diske-popravi-ročno-zamenjaj-vse-amortizerje-cinšpule-tesnila-vodno-črpalko-in-vozi ali z drugimi besedami tankaj-vozi-med-vožnjo moli-da-se-nič-ne-pokvari. Ok glede na to da se večino stvari da popravit po smešnih cenah, je avto še zmeraj dokaj poceni in me letno ne pride več, kot malce bolj prestižna prijateljica noči v središču Tokyja (tiste s pobrito fračo računajo premium!). A po drugi strani pogrešam pomirjujočo bullet-proof zanesljivost, ki ti ga lahko ponudi samo poševnooko prevozno sredstvo. Vsakič, ko sem na poti v tujino dvakrat pogoltnem slino, ko pomislim, da bi me star francoz lahko pustil na cedilu nekje sredi Nemčije, potem pa bi po mene prišel ADACjev vlačilec, z voznikom katerega dedka so partizani sadistično kastrirali po koncu druge svetovne vojne, zdaj pa čuti maščevalen gnev do vseh Južnih Slovanov.

Najbrž se na tem mestu sprašujete zakaj torej tvegam, da bom pristal v srednjeveški mučilnici v zapuščenem gradu nekje v bližini Mönchengladbacha, z 20 kilskimi utežmi obešenimi na testise, namesto, da bi si kupil spodobno prevozno sredstvo in ohranil neokrnjena spolovila. Preprosto: anekdotalne izkušnje, katere beležim pri soljudeh mi dajo misliti, da po sami zanesljivosti moderen evropski avtomobil izdelan med leti 2000 in 2010 ni prav nič bolj zanesljiv, kot njegov prednik iz leta gospodovega 96 in nazaj. Skoraj bi si upal trditi, da celo manj. Renault je prvega Megana razvil iz Renaulta 19, kateri je nastajal v času ko je bil Michael Jackson še črn in je kraljeval na lestvicah z Bad in Smooth Criminal. Dokaj preprosto zasnovo so imeli čas pilit skoraj desetletje in jo izpopolnili do take mere, da jo tudi evropska šlamparija ni mogla povsem dotolči. Izkušnje, ki jih imam po kratkotrajnih vožnjah z VAGovimi vozili skupaj z izpovedmi lastnikov, mi dajo vedeti, da je končna izdelava in kontrola kvalitete še zmeraj po standardu šiš-kebab. Imigrantski turški kalifat je na drugače boleče dolgočasnih, a tradicionalno natančnih Nemcih očitno pustil trajne posledice. Nič drugače ni s PSA – po natančnosti spojev plastike in kovine v kakšni C4ki ali pa 308ki, bi dal roko v ogenj, da so jih sestavljali bivši prebivalci Tunizije, Maroka, Alžirije in drugih Francoskih kolonij v Afriki, ki so s trebuhom-za-72-devic šli v beli svet. Ravno iz tega razloga nisem pred prisilno emaskulacijo nič varnejši v Meganu letnik 96 za 100eur, 307ki letnik 2002 za 2 jurja ali pa Golfu 5 letnik 2007 za 10 jurjev, na nemškem Avtobahnu pri vožnji naravnost pa bo (z dobrimi gumami in ustreznim vzdrževanjem) udobje nekje primerljivo.

Poševnooki so seveda še zmeraj pojem, a jih podalpski Slovani očitno še preveč cenimo, cene pa so zaradi tega v nebesih, medtem, ko za 2 jurja ne dobim niti samostoječih nogavic mične japonske šolarke. Več kot 2 jurja, kot sem povedal že v lanskih prispevkih za avto nikoli ne bom dal, pa tudi, če si bom nekoč v šejkovskem razkošju prižigal cigare z 20 evrskimi bankovci. Poleg tega grem naslednje leto iz Slovenije v beli svet, tako da niti ni preveč smiselno iskat lepe Japonke, katero bom potem moral še prehitro zapustit. No pa kljub temu – če me kje za vogalom čaka lastnik kakega pristnega poševnookega primerka (se pravi, da ga nikoli ni skrunila nemarna evropsko-kakvazoidna ali bližnje-vzhodno-semitska roka) (denimo Mazda Xedos 6 ali pa Toyote Celice) s servisno knjigo, prvo barvo, notranjostjo brez vaginalnih izcedkov in sledi ejakulata, se ne bom preveč branil. Odštel mu bom dva jurja, rekel »doumo arigatou gozaimashita«, in se odpeljal z robustno japonko, brez strahu, da bi me po okvari nekje v bavarskih gozdovih napadel zblazneli arijec s trobento. Do tedaj, oz. vsaj do dokončnega odhoda iz našega lepega podalpskega akvarija, pa se bom prevažal s 15 let starim Renaultom in se z zanimanjem učil novih industrijskih skrivnosti, kot recimo to, da se je oblika vijakov Meganove torzije spreminjala z vsakim letnikom izdelave in da so moj pokvarjen Boschov motorček za dvig stekel leta 98 zamenjali za Rockwell-Collinsovega. To pa je nekaj kar ti lahko nudi samo ostareli Evropski avto. To ni le prevozno sredstvo, ampak prava mala šola originalnih in rezervnih delov ter podizvajalcev, ki jih izdelujejo.
Zadnjič spremenil freddie, dne So maj 21, 2011 3:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a tha_man So maj 21, 2011 12:59 pm

Haha glih neki takega sem rabil za prebrat pred zaključkom sobotnega šihta :lol: Srečno pri iskanju svoje japonke freddie!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a snikerson So maj 21, 2011 1:08 pm

haha :D splačalo se je čakat na nov post :D najboljša tema tule
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a Bawc So maj 21, 2011 1:10 pm

Legenda. :bow
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a nevermind So maj 21, 2011 1:14 pm

Svaka čast... hehe, lepo si napisal :D ...hočemo še!
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a RaVeN So maj 21, 2011 1:39 pm

Haha, lepo napisano! :D

Lahko vprašam, kam pa greš, da bi čez eno leto že zapustu Slovenijo?
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a dejc99 So maj 21, 2011 3:01 pm

Imam enak avto kot ti, in se glede povedanega o njemu strinjam 100%, čist vse si zadel kot si jaz osebno mislim, brez olepšav in pretiravanj. Vsaka čast :D, res sem se nasmejal, kot pri ostalih pripovedih.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a freddie To maj 24, 2011 2:38 pm

RaVeN je napisal/-a:Lahko vprašam, kam pa greš, da bi čez eno leto že zapustu Slovenijo?


Seveda lahko. Najprej Kitajska, nato upam Kanada. Sama poševnooka kraljestva.
 
Uporabniški avatar
Imbecilus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po apr 05, 2010 12:28 pm

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a Imbecilus Pe jun 03, 2011 9:04 am

:bow Modra odločitev, Freddie. Veliko užitkov Ti želim pri aspiraciji vseh izumov Francoskih motoroznanstvenikov.

P.S.: Jst bi tut U Kanado šu. :D
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a Polo78 So jun 04, 2011 3:20 pm

Kamorkoli bo že @freddie šel, upam da bo še naprej iskal svoj sanjski azijski avto za 2k eur, da bomo imeli kaj za brat. :D
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a a_sist So jun 04, 2011 5:32 pm

car!
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Re: Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka E

Napisal/-a mire So jun 04, 2011 5:43 pm

a_sist je napisal/-a:car!

x2
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov