1 .Ceed oprema EX Style (pod to opremo niti ne bi šel) stane v osnovi 128KM diesel 19.060 brez barve in stroškov priprave. Potem je ca. 2100€ popusta in pridemo na ca. 16.960€. Ampak to je za 5v različico, zdaj pa SW bo zagotovo vsaj 800€ dražji. Se pravi končna cena nekje blizu 18.000€
2. Ford Focus oprema Sport karavan: 115KM diesel po ceniku in z 3000€ popusta (brez barve in priprave): 17.820€.
Se pravi da sta glede cene in zmogljivosti tu-tu. Le da je Ceed bolje opremljen in ima daljšo garancijo (kar pa tudi pomeni več denarja za drage redne servise).
Je pa ena poanta: jaz ne mislim zdaj kupovat nov ali pa rabljen, kakorkoli že, brez stvari:
1. Ksenon (kdor je vozil z halogenkami in potem xenonkami, ve o čem govorim)
2. tempomat
3. In vsaj 17" gume (serijsko pri obeh 16"), kar sicer malo avto naredi trši in tudi porabo malo dvigne a je optično avto veliko lepši.
4. Če je možno (ni pa zdaj skrajno nujno) pa da ima kak lep multimedijski ekranček in pametni ključ.
Drugače pa lahko v tem rangu (ali še malo ceneje) dobiš karavane ala: Megane, Cruze ali Astra, 308 ki pa mi nekako ne sedejo najbolj, Golf mi je sicer tud super avto, a mi je karavanska izvedba čisto mimo.
@esem
vozil sem tako Mondea kot C5. Mondeo je na cesti sicer zanseljiv in ima veliko prostora a je za moje pojme tako zunaj kot znotraj že rahlo "zastarel". C5 je sicer udoben avto, a sploh na zadnji klopi ne ponuja veliko prostora za moje pojme in ob pogledu na fisken volan me kr zmrazi (pa tudi nasplošno mi optično ni nek presežek - pač subjektivno mnenje, da nebi kdo zameril)

Peugeota pa bom šel ob priliki probat, saj me res zanima kako se odnese na cesti oz kako je z kabino (ergonomija, materiali) in prostornostjo - a ve slučajno kdo zakaj več nimajo v paleti 140KM diesla?
Novega Ceeda in Fokusa sem že peljal in sta oba vredu (manjka obema malo moči, ampak za neko običajno vožnjo do 140km/h sta oba več kot dovolj)

