Clancy je napisal/-a:Kakorkoli, pri nižjih vrtljajih od atmosferca ne moreš pričakovati neke poskočnosti.
Če lahko vprašam ....ni mi jasen naziv "atmosverc" ? V čem se razlikuje od recimo telih WV turbaka?
Ali je motor 1.6, 115KM v Astri (2007) ki jo vozim že 6 let atmosverc? Če ni, potem me zanima v čem je razlika?

Hvala!
yashica je napisal/-a:For je napisal/-a:Ne vem pa kako je s temi motorji pri nizkih vrtljajih in navorom? Nekako mi je všeč ko motor ima navor vsaj od 1800 vrtljajev naprej. Nerad vozim pod visokimi vrtljaji ...zanima me kako se ti motorji obnesejo pri takšni vožnji?
Če sem odkrit, tudi mene po malem vleče k novi mazdi 3. Oblikovno se mi zdi čudovita in atmosferski motor Skyactiv-G z dvema litroma prostornine in 120 konji na papirju obljublja dolgo življensko dobo, seveda pod pogojem,
da niso pri zasnovi oziroma izboru materialov naredili kakšne kozlarije, ki ni značilna za pedantne japonce. Pravijo, da so s to tehnologijo dvignili navor pri nižjih in srednjih hitrostih.
Kako je pa drugače z Mazdo, kakšen sloves ima glede zanesljivosti in okvar?
Kako je z servisi bencinarjev? Na 15.000, na 30.000? Cene servisov?
Na sploh izkušnje z novo Mazdo ...?
Meni je res prelepa, in všeč mi je tisti minimalizem v notranjosti. Edino kar mi ni všeč je tista ročica ročne zavore ....zgleda da nimajo električne?
Tista rdeča barva čisto nekaj posebnega. Že sto let nisem razmišljal o rdeči, ampak tale je pa

maniaxxx je napisal/-a:Pri VII so že toliko napredovali, da ima avto notranji bazen, mislim da noben od konkurentov ne ponuja te opcije
Tale izjava je pa najboljša!

...sem se kar fajn nasmejal
.com je napisal/-a:Yashica pa isto... Kolikor ima ta človek smole pri golfu je pomoje nima noben...
Če pa mene vprašaš, moj golf (motor tsi) dela ko urca... In tako bo tudi ostalo... Pač mam srečo zgleda...
Ja ...očitno je bolj primerno reči da ti imaš srečo, kot to da yashica ima smolo.
Se spomnim tiste moje smole takrat ...ljudje ki so vozili enake Golfe so se čudili da imam toliko okvar

...v čem je fora? Še zmeraj imajo iste probleme v WV-u?
Kaj ...a imajo saboterje v tovarnah, ki vsako malo kakšnega Golfa sabotirajo, al kaj? Ali pa so to tisti ki so jih naredili v petek popoldan?
Mislim!? To se ne sme dogajat, pismo!
Kar nekaj komentarjev je kako imajo pač vse znamke težave ....saj ...verjamem, ampak to je največ trikrat ali štirikrat ...ne pa vsak mesec nekaj reklamirat!
Jaz če zdaj začnem naštevat kaj sem vse imel pri štirki, bo tale post dolg za celo stran!
maniaxxx je napisal/-a:... in nekako se mi zdi brezveze da se mi ne verjame karoli napišem o TSI, samo zato, ker sem , ko sem si ga lastil, drznil povedati par stvari čez njega, oziroma enim je nenormalno, da kritiziras nekaj kar imas, meni je pa to normalno,
Jaaaaa ...to jaz pogrešam! Ljudje so hinavci in ni šans da kritizirajo avto za katerega so se odločili
maniaxxx je napisal/-a:Lahko pa mirno napišm cel spisek bedarij pr mazdi, da ne bo izpadlo da je sam VW šrot

.
Daj povej ...res me zanima ..prosim!
yashica je napisal/-a:.com je napisal/-a:Yashica pa isto... Kolikor ima ta človek smole pri golfu je pomoje nima noben...
Misliš.. Precej šlampasta končna sestava karoserije, stikov vrat in odbijačev, ki sem jih doma sam odpravil kolikor se je dalo. Ropot pri hladnem zagonu ( variator faze , napenjalec verige, veriga), ki kljub menjavi prvih dveh delov + oljne črpalke še vedno ni odpravljen, ropot iz področja sklopke/menjalnika v prostem teku pri nižjih temperaturah in hladnem motorju + nenatančen in na trenutke, v smislu prestavljanja, nemogoč menjalnik. ZA VSE IMAJO RAZLAGO V SMISLU STANJA TEHNIKE IN TOVARNIŠKIH TOLERANCAH. Problem pa nastane, ko svoje trditve ne upajo napisati in poštampljati na list papirja, da je z avtom 100% vse OK. Da o čričkasti notranjosti, vratnih tesnilih ne govorim in po novem še ropotajoči klimi za katero tudi nimanjo rešitve in vseskozi škripajoče zavore pri vzratni vožnji. A ja, pozabil sem še vdor vode na zadnjih levih vratih, ki je posledica napake/poškodbe na tesnilu pokrova vrat med montažo. To sem rešil v lastni režiji z butyl gumi tesnilno maso, saj so kreteni na servisu hoteli zadevo sanirati s silikonom. Nazaj bi verjetno dobil avto s popraskano vratno tapeto in celotno kartušo silikona na vratih.
Kljub napakam za avto vseskozi maximalno redno skrbim, ga lepo vozim in redno perem. V upanju, da se napake s časoma odpravijo sem prvo leto kupil nov komplet replik od mk5 R32, zadnje led luči, ki jih mimogrede na servisu ne znajo skodirat niti v sanjah. Za to je - tebi dobro poznan, Dušan potreboval vsega 10 minut + odklep in spremembo nekaterih funkcij... skratka človek vreden zaupanja in znanja. Nabavil sem HL masko, usmernike zraka od R-a, skoraj nov rcd 510... vse preko zgoraj imenovanega, ki je zrihtal popuste na lastno pobudo za kar mu bom vedno hvaležen... ampak, vse dodelave so zaman, ker napake ostajajo oziroma se pojavljajo vedno nove. Avto bo pa 17-tega tega meseca dopolnil tri leta in ima trenutno prevoženih 29400km

Oooooo majko moja!? Podoben odnos sem jaz imel ...kar naprej sem ga imel rad, in kar naprej sem upal da bo nehal nagajat ...ampak konca ni bilo niti tik pred prodajo (163.000 km) ko je centralno zaklepanje šlo k vragu.
