Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Kakšne so vaše splošne izkušnje z marketingom?

Nimam negativnih izkušenj
15
17%
Nisem bil žrtev zavajajočega marketinga, ga pa opažam dostikrat.
40
45%
Take rabote mi dvigajo pritisk in odvračajo od nakupa tudi v prihodnosti
25
28%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 100 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - do 500 €
2
2%
Bil sem žrtev zavajajočega marketinga - nad 500 €
3
3%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - neuspešno
1
1%
Zaradi nepoštenega marketinga sem uporabil pravna sredstva (tudi prijave) - uspešno
1
1%
 
Skupaj glasov : 89
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Sr jun 04, 2014 1:03 pm

Nisi nič pozabil, nalašč si prikrojil dejstva, da bi dokazal svoje in še pametoval okoli tega, čeprav ne znaš niti brat teksta, ki si ga sam prilepil. Da je neka kia enako draga kot mercedes. Razlika v ceni je 40% in ne par jurjev. 300 evrov cenejši servisi na 7 let oz. 150,000 km pač tega ne odtehtajo.

Pa tudi pri servisih si izbral lep interval, 120,000 km. Če vzamemo 125,000 km, mora naredit mercedes še en servis za najmanj 300 evrov, kia pa ne, in je razlike še 50 evrov. Ali pa vzamemo samo do 100,000, pa ima kia en servis manj, in je razlika spet minimalna.
Lep poskus natega in zavajajočega marketinga, direktno v temi o tem.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Gosic Sr jun 04, 2014 1:22 pm

odprti clio je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Sicer pa tema še vedno dokazuje, da vsak svojega konja hvali.

In pa glede VW. Ker Kia ne pozna kulance, VW ne pozna vpoklica? Bi vpoklic mogoče negativno vplival na marketing znamke? Dragi kupci, Amerika tega ne pozna ;)


Pa tebe kot da so sintetizirali v samem jedru KMAG-a :D

Ko bi vsak svojega konja hvalil. Vi hvalite tuje konje. Kaj imaš ti od Kije drugega kot strošek? Nič. Tako kot jaz ne od svojega (čeprav sem z njim zaslužil cca 800 €, sem še vedno v minusu).

Pojdi na AvtoNasvete in poglej, je pri vsakem VW vozilu spodaj ena tabelca :)

Res, v Ameriki ni bilo nobenega vpoklica - nikoli. Toyota.



Kje sem hvalil Kio? V tem postu? Povedal sem le, da sem kot lastnik Kie z njo kljub napakam (ki so bile odpravljene pod garancijo) zadovoljen. Avto pa je tako ali tako strošek, razen za redke izjeme. Amerika je bila omenjena samo zaradi VPOKLICEV. Tam znamke plačujejo mastna zavajanja ( kar je prav), ker je kupec iz moje strani gospod in ne hlapec. In prav to je v Sloveniji.Prodajalci se obnašajo do kupcev kot svinje z mehom.


Jerch_ je napisal/-a:NI ČUDNO, da vas večina ne dojame kako zavajajoč je določen marketing, če še sami verjamete in širite dezinformacije...

Gosic je napisal/-a:Govorite, kot da na Kia servis ne moreš prinesti lastnega olja...
Govorite, kot da bo vsak novi BMW deloval brez problemov najmanj 10 let ( pa da si ne bo zdaj kdo obračal besede, da mislim, da bo tako tudi z Kio). Lahko ja, lahko pa tudi ne.

Si probal to pri KMAG?? ali govoriš tako v tri krasne, ker simpatiziraš s svojo ljubljeno znamko?

Gosic je napisal/-a:Jaz sem kljub problemom, ki so mi jih rešili z garancijo zadovoljen. Zadovoljen sem pa zato, ker je bilo vse rešeno tako, kot smo se dogovorili.

Probleme ima vsak avto slej ko prej, eden večje- drugi manjše. Tiste, ki so posledica obrabe ali napačne zasnove so najbolj pogoste in se jih garancija izogiba kot voda sahare. Velika večina problemov, ki so odpravljene pod garancijo so stroškovno precej nižje kot premija na servise.

Gosic je napisal/-a:Sicer pa tema še vedno dokazuje, da vsak svojega konja hvali. Čeprav je dosti žalostno, da se morajo nekateri 'premium' zagovorniki zagovarjati, ali je BMW zares boljša izbira od Kie. Za moje pojme to ni 'premium' primerjava, če se že gre nek 'premijski' razred.

nikoli nisem zagovarjal znamke katero trenutno vozim ali jo primerjal. konec koncev obstajajo kupci avtov, ki se vozijo iz točke A do B in tisti, ki uporabljajo avto tudi za druge neekonomske namene. Jasno je vsaj meni, da za tiste druge morajo obstajati tudi druge znamke. premium ali nepremium..

Če pa te že zanima, ima tudi BMW precej negativnih lastnosti.. Ima najslabše osnovno ozvočenje v razredu- enka recimo slabše kot dacia sandero. Ima najslabše osnovne sedeže v razredu- lahko jih imenujem klopce. Ima najslabšo ročno klimo v razredu (pri tvojem ljubljenem Holzwagnu padajo kockice leda čez reže sredi poletja, tukaj komaj hladi). In še bi lahko našteval, brez dlake na jeziku.. Ampak dragi moj Gosic kaj ima to veze z marketingom? ali se kje zavaja in govori v reklami, da užitek v vožnji vključuje kaj vel kot vrhunsko podvozje? se namiguje na kaj od naštetega kar ni res??


Gosic je napisal/-a:In pa glede VW. Ker Kia ne pozna kulance, VW ne pozna vpoklica? Bi vpoklic mogoče negativno vplival na marketing znamke? Dragi kupci, Amerika tega ne pozna ;)

daj prosim te ne komentiraj stvari, samo zato ker imaš neko alergijo na holzwagne. dejstvo je, da imajo kulanco vse znamke, katere dajo nekaj na uporabniško izkušnjo. In med njimi ni samo nemških znamk, ampak celo prednjači toyota/ lexus. In ravno amerika je zaradi miljone tožb prisilila v soudeležbo pri popravilih velikane. ja, imaš prav, nekaterih pa res še ni :D



Če bi kdaj spremljal zadevo, bi vedel da sem servisiral avto pri Potočniku v Mariboru. Avto KMAGA ni videl niti od blizu.Simpatiziram? Kaj pa potem ti delaš s svojim BMW-jem? Če se ti zdi menjava turbine stroškovno ugodna za znamko, potem bo menjava celega motorja šele na tvojem nivoju višjih stroškov... Tudi moj cee'd ni brez napak ( čriček v obliki zvoka miši in glasno podvozje, radio je tudi že šel po gobe), ampak zaradi tega mi ne gre na živce Ford, ker ima le 2-letno garancijo. Kot je Chan rekel in res ne vem, kaj vas tako moti ta garancija. In ne me hecat, da drobni tisk ni v vsaki zadevi. Poleg tega je vse čisto lepo razloženo in tudi tisto kar ni krito s strani garancije ni pri konkurenci čisto nič drugače. Se pa seveda oproščam, če sem stopil komu na kaki žul ali rep.

.com je napisal/-a:hahaha OWNED :lol: :lol: :lol: -ampak še vedno se bo našel kdo, ki bo močno dvomil v te zgornje dokaze!!!


Owned? :roll:
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 2:18 pm

gosic prosim poslji mi na ZS kje sem preferiral kakšno znamko, ker sem prepričan da je nisem. še več, rekel sem, da razumem, da različni ljudje vozijo različne znamke, ker te znamke ponujajo različne stvari. in vsak si najde svoj košček pod soncem. razumljivo.

ker pa je ta tema o zavajajočem marketingu; mi povej ali držijo trditve:

1) najmanjša poraba v razredu

2) največ za to ceno

prvo točko sem že večkrat obravnaval in žal primerljivi motorji glede na pospeške/ končno hitrost zaostajajo po izpustu CO2 in porabi za konkurenco. torej je zavajajoče trditi nekaj kar ni res. ker je razlika, da trdiš, da imaš v floti varčne avte ali pa da imaš najbolj varčne v razredu.
druga točka pa je laž, ker nakupna cena ne more odražati stroška avta na kilometer. več znamk je, ki ponujajo več za ta denar. če že to oglašuješ moraš vsaj na način, ki omogoča neko primerjavo. Ker nakupna cena je le en del vseh stroškov. Pa še pri nakupni ceni bi se dalo diskutirati ali je to spet osnovna cena ali pa skupna cena z dodatno opremo.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a sonic Sr jun 04, 2014 2:39 pm

Jerch_ je napisal/-a:na cesti te pusti podrhtajoč vztrajnik, sklopka, eksplozija turbine, preskok ketne.. in na to ti iz prakse povem, da ga ni junaka, ki bi ti to popravljal pod garancijo. ker tudi če je, mu matična tovarna tega ne prizna in reče, da je bil kriv voznik s svojim načinom vožnje. če pa že to ne se te pa kao usmilijo z deli in ti plačaš "le delo". pa to ni praksa ene znamke ampak vseh.


Če je to res, potem je to vrhunska svinjarija. Pol ti en qurc nuca garancija.
Zdaj sicer ne vem, če sem zraven sodi tudi primer našega Tourana, ki mu je začela ena sklopka od DSGja prav nemarno tresti pri speljevanju. Dali smo poštimat tik pred iztekom podaljšane 4-letne garancije in so na VWju šli brez ugovorov popravit, ne da bi trznili z očesom ali zaračunali en sam evro.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Sr jun 04, 2014 2:55 pm

Jerch_ je napisal/-a:
1) najmanjša poraba v razredu

2) največ za to ceno

prvo točko sem že večkrat obravnaval in žal primerljivi motorji glede na pospeške/ končno hitrost zaostajajo po izpustu CO2 in porabi za konkurenco. torej je zavajajoče trditi nekaj kar ni res. ker je razlika, da trdiš, da imaš v floti varčne avte ali pa da imaš najbolj varčne v razredu.
druga točka pa je laž, ker nakupna cena ne more odražati stroška avta na kilometer. več znamk je, ki ponujajo več za ta denar. če že to oglašuješ moraš vsaj na način, ki omogoča neko primerjavo. Ker nakupna cena je le en del vseh stroškov. Pa še pri nakupni ceni bi se dalo diskutirati ali je to spet osnovna cena ali pa skupna cena z dodatno opremo.

Laž je tvoja trditev, da so stroški vzdrževanja mercedesa toliko nižji kot pri kiji, da to odtehta višjo ceno na začetku, kar ni res niti po 100 letih. Pardon, ni laž, ampak zavajajoč marketing.
Če napišem v google "najmanjša poraba v razredu" kia, dobim ven samo to temo, kar pomeni, da si si to frazo pri kiji enostavno izmislil. "Največ za to ceno" je pa toliko splošna fraza, da ne moreš rečt, da ne velja, ker če ne drugega, nihče drug nima 7 let (kakršnekoli že) garancije za to ceno. Tudi kdo drug v reklami trdi to zase. Čeprav te fraze pri kiji trenutno ne vidim.

Ima pa res Kia zavajajočo in nepošteno reklamo, in sicer plačane komentarje pod raznimi testi, ne samo od kie, ampak tudi od konkurence, kar je pa res svinjarija in jih bi moral nekdo kaznovat.
Zadnjič spremenil cc09, dne Sr jun 04, 2014 2:57 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a sonic Sr jun 04, 2014 2:55 pm

Jerch_ je napisal/-a:smešno mi je pa to, da marketing izrablja to "ekonomičnost" kot vir promocije. ne garancijo v osnovi, ampak to "ekonomsko smiselnost" paketa. in pri paketu od KIE na uradni strani ni podatkov o pospeških, ni podatkov iz kje se črpa ta "najnižja poraba v razredu" in ni podatka o povprečnem vzdrževanju.


Sicer resnici na ljubo, kateri proizvajalci pa dajejo podatke o povprečnem vzdrževanju? Saj morda kdo jih, pa tega ne vem, ampak če tega ne vem jaz, ki se bolj kot povprečen občan zanimam za avtomobile, in morda tudi kako malenkost več vem - kako naj potem to pričakujemo od povprečnega kupca, ki ga zanima samo nakupna cena in ki pač rad pada na sladke besede?

Hvaljenje z 'najnižjo porabo v razredu' pa je pač marketinški trik, ni kaj. Jaz mislim da vsak je zase odgovoren in ima možnost pridobiti kolikor toliko objektivne podatke - saj obstaja internet, pa forumi, pa spritmonitor in še kaj, tako da imaš možnost da se informiraš. Če se pa komu ne ljubi pred nakupom za 10, 20 ali 30 in več jurjev EUR malo pozanimati in vse verjame trgovcu, si je pa sam kriv. Ne moreš ljudi obvarovati pred samimi seboj in sem proti temu, da se vsakega tepca pelje za rokico - naj bo vsak svoje glave mesar, če želi.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 04, 2014 3:31 pm

Jerch_ je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Glede na to, da je tema o nepoštenem in zavajajočem marketingu / poslovnih praksah, ipd., ne vem v kolikšni meri oz. zakaj bi bila Kiina 7 letna tovarniška garancija sploh problematična?!? Nenazadnje se pač vsak kupec sam pri sebi odloči ali bo svoj avto servisiral na uradnem servisu ali pač odšel k (cenejšemu?) nepooblaščencu ter izgubil pravico do garancije.


Če me spomin ne vara, se je pred časom govorilo o tem, da pogoj za tovarniško garancijo pri nas ni več servisiranje pri uradnem zastopniku.

Z drugimi besedami - avtomobil lahko vzdržuje splošni servis, če ima usposobljen kader (izobraževanje, ki ga predvideva posamezna znamka).

Me zna kdo podučiti kako je s tem?


in ti izda račun ter specifikacije originalnih delov in predpisanega olja. potem ja.

Chan zavajanje je to, da nekdo ne navaja porabe po ECE ampak po drugih normativih, kot tudi to, da kot praviš sam nekateri rajše vozijo na uradni servis in imajo garancijo in se brezskrbno vozijo. daj bodi pošten in priznaj, da razni problemi z radii, skripanje notranjosti, cukanje v prvi prestavi in preprogramiranje, itd itd.. te ravno ne pustijo na cedilu in na cesti.
na cesti te pusti podrhtajoč vztrajnik, sklopka, eksplozija turbine, preskok ketne.. in na to ti iz prakse povem, da ga ni junaka, ki bi ti to popravljal pod garancijo. ker tudi če je, mu matična tovarna tega ne prizna in reče, da je bil kriv voznik s svojim načinom vožnje. če pa že to ne se te pa kao usmilijo z deli in ti plačaš "le delo". pa to ni praksa ene znamke ampak vseh. smešno mi je pa to, da marketing izrablja to "ekonomičnost" kot vir promocije. ne garancijo v osnovi, ampak to "ekonomsko smiselnost" paketa. in pri paketu od KIE na uradni strani ni podatkov o pospeških, ni podatkov iz kje se črpa ta "najnižja poraba v razredu" in ni podatka o povprečnem vzdrževanju. o tem koliko se prišpara s servisi na 20kkm pa sem ravno zato priemrjal avto, ki ima še višje intervale in znano zelo drage servise. Op.p. če sem pozabil vračunati tempomat in strešno okno. mislim, da to bistveno podraži servis.. sarkazem pa to je na višku


Ne razumem zakaj mi ne bi menjali tudi motorja v teku garancije če je potreno? Bratu su ga na dveh avtih, prve je bil KIA =P , drugi SEAT, pa niso nič komplicirali nikjer, edino pri KII je dlje trajalo, ampak, ker je imel nadomestni avto to ni toliko bistveno.

Pa ne, ne hvalim KIE, še zdaleč ne, ker je j**c, ampak j***a so več ali manj vsi dandanes, edino ford ni, ker očitno ne rabi daljše garancije :lol: 8) ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 4:34 pm

cc09 je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:
1) najmanjša poraba v razredu

2) največ za to ceno

prvo točko sem že večkrat obravnaval in žal primerljivi motorji glede na pospeške/ končno hitrost zaostajajo po izpustu CO2 in porabi za konkurenco. torej je zavajajoče trditi nekaj kar ni res. ker je razlika, da trdiš, da imaš v floti varčne avte ali pa da imaš najbolj varčne v razredu.
druga točka pa je laž, ker nakupna cena ne more odražati stroška avta na kilometer. več znamk je, ki ponujajo več za ta denar. če že to oglašuješ moraš vsaj na način, ki omogoča neko primerjavo. Ker nakupna cena je le en del vseh stroškov. Pa še pri nakupni ceni bi se dalo diskutirati ali je to spet osnovna cena ali pa skupna cena z dodatno opremo.

Laž je tvoja trditev, da so stroški vzdrževanja mercedesa toliko nižji kot pri kiji, da to odtehta višjo ceno na začetku, kar ni res niti po 100 letih. Pardon, ni laž, ampak zavajajoč marketing.
Če napišem v google "najmanjša poraba v razredu" kia, dobim ven samo to temo, kar pomeni, da si si to frazo pri kiji enostavno izmislil. "Največ za to ceno" je pa toliko splošna fraza, da ne moreš rečt, da ne velja, ker če ne drugega, nihče drug nima 7 let (kakršnekoli že) garancije za to ceno. Tudi kdo drug v reklami trdi to zase. Čeprav te fraze pri kiji trenutno ne vidim.

Ima pa res Kia zavajajočo in nepošteno reklamo, in sicer plačane komentarje pod raznimi testi, ne samo od kie, ampak tudi od konkurence, kar je pa res svinjarija in jih bi moral nekdo kaznovat.


pardon- rekordno nizka poraba- http://www.kia.si/rio/


Redno servisiranje do 120.000 km: 1495 EUR
20.000 km: 192 EUR / 40.000 km: 272 EUR / 60.000 km: 217 EUR / 80.000 km: 272 EUR / 100.000 km: 270 EUR / 120.000 km: 272 EUR
Časovni interval med servisi je največ 1 leto.
Podatke nam je priskrbela PR-služba slovenskega zastopnika.
(Siolu)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Sr jun 04, 2014 7:21 pm

No, in kater avto v tem razredu ima nižjo deklarirano porabo kot rio, mešana 3,2?
Sej lahko jamramo kako zanič je ta standard, ampak takšen je, s to porabo so homologirali avto in plačali razne dajatve, zakaj potem tega ne bi smeli omenit v reklami? Vsaj dokler jim kdo kaj ne dokaže na sodišču.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a DePalmo Sr jun 04, 2014 7:46 pm

Ker pač v Ameriki ne pustijo nategovanja, ima Kia Rio letnik 2014 tam porabo deklarirano kot 6.3 ter 8.3 l/100, kar so bolj realne številke kot 3.2 l/100.

Vir: http://www.kia.com/us/en/vehicle/rio/20 ... tory=hello
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 7:48 pm

cc09 je napisal/-a:No, in kater avto v tem razredu ima nižjo deklarirano porabo kot rio, mešana 3,2?
Sej lahko jamramo kako zanič je ta standard, ampak takšen je, s to porabo so homologirali avto in plačali razne dajatve, zakaj potem tega ne bi smeli omenit v reklami? Vsaj dokler jim kdo kaj ne dokaže na sodišču.


avto se registrira glede na izpust CO2. in Kia je edini pri nas prodajani avto, ki podatke o porabi ne navaja po ECE. Zato imajo avti višji izpust CO2 kot konkurenca a hkrati manjšo porabo navajajo. Podatki o porabi so zavajajoči, ker redko (recimo v tehnične specifikacije da) zapišejo po katerem normativu se računa poraba.

na sodišču jim nima kdo kaj dokazati, so jim že v ZDA. pri nas te prakse ni in je ne bo

no me je prehitel Depalmo..
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Jerch_ Sr jun 04, 2014 9:24 pm

matayus je napisal/-a:http://www.zurnal24.si/kia-hyundai-se-ni-clanek-171588 :mrgreen:


Korporacija (Hyundai in Kia), ki je v promocijo na teh dveh trgih (ZDA & Kanada) še posebej agresivno izpostavljala varčnost svojih vozil, je že napovedala, da se bo vsem svojim strankam oddolžila. Tako bodo vsem lastnikom vse do konca življenjske dobe avtomobila subvencionirali stroške za gorivo v višini razlike med oglaševano in dejansko deklarirano porabo z dodatkom še 15 odstotkov.


V Evropi, Sloveniji pa.. se secira tiste, ki opozorijo na zavajajoč marketing :lol:
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a DePalmo Sr jun 04, 2014 9:49 pm

Itak. Sploh mi je smešno v članku kjer navajajo da napačni podatki veljalo le za severnoameriški trg. Seveda, edino tam imajo zakone kateri so jih zgrabili za jaj*a, drugje pa lahko še naprej lažejo.

Živela potrošnja in nategi :roll:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6423
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a IcEm4n Sr jun 04, 2014 10:14 pm

cc09 je napisal/-a:No, in kater avto v tem razredu ima nižjo deklarirano porabo kot rio, mešana 3,2?
Sej lahko jamramo kako zanič je ta standard, ampak takšen je, s to porabo so homologirali avto in plačali razne dajatve, zakaj potem tega ne bi smeli omenit v reklami? Vsaj dokler jim kdo kaj ne dokaže na sodišču.


Če se ne motim, VW za prenovljenega Pola TDI Bluemotion napoveduje 3.1L na 100km.
Precej blizu je še Corsa D s 3.3L na 100km, pa si skor upam reči, da ima v praksi nižjo porabo kot Rio. :D :D
Kia fani me bodo zaradi zadnjega stavka verjetno požrli...
Slika
 
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a Dr.M3 Če jun 05, 2014 1:26 am

yashica je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a: Pri VAGu recimo nategujejo na vsakih 15k (petnajst tisoč)

Ali lahko napišeš še večjo neumnost. Menjava olja pri 15.000 km je samoumevna kot dnevno tuširanje, menjava spodnjic in ni noben nateg. Ga ni motornega olja, ki bi si pri podaljšanem intervalu še zaslužil tak naziv, sploh pri motorjih, ki premorejo manjšo količino olja.

Si že slišal za razvoj tehnologije. In da, tudi olja so vsako leto boljša. Ti kar menjaj na 15 jurjev, jaz ne mislim (in tudi še nisem imel nikoli problemov tko mimogrede glede vaših "fobij" zaradi vozil izpred 30 let, dejte že odmislit Yugote in podoben krš, ki ni vreden besede avto). 15k interval je sprejemljiv zgolj za performance vozila (kar pa 1.6TDI Golf ni ;) ) Problem je, ker VAG to forsira v redno vzdrževanje. Torej ima do 60k KM 4 servise. Poglejte Mercedes B klaso. Servisi na 25k KM če sem pravilno prebral. :DDD In ne mi bučk prodajat o 100EUR servisih vsake 15k KM ker niso 100 EUR. Sej ni vse denar gospodje. Zoprno je že vozit vsakih 15k km na servis. Tisti ki prevozimo več kot 30k km letno smo po VAGovo vsaj 2x letno na servisu. Čas bi že bil da to dvignejo. Mene to precej odbija. Ali enostavno ne zaupajo svojim vozilom dovolj, da bi si privoščili mercedes intervale*? Saj ne bi rekel ampak razlika je velikih 10k km kar je ogromno (praktično še 2/3 novega VAG intervala zraven). V prid Mercedesovega vzdrževanja. :-P

*In mimogrede. Mercedes je po zanesljivosti pred ali z VAG grupo. Kako je to mogoče, ko pa imajo tako dolge intervale med servisi? Ali delajo vozila iz boljšega materiala, uporabljajo boljše olje ali je preprosto VAG kvaliteta krš in rabi pač več vzdrževanja da teče? No hard feelings fani sam dejte se mal vprašat zakaj ima lahko Mercedes interval med servisi XXXXX km, Audi pa YYYYY km (in kjer je XXXXX precej večja vrednost od YYYYY)? Pa ne me shitstormat. Bi pa res rad videl argument zakaj ima mercedes večje intervale in hkrati tudi enako ali boljšo zanesljivost...
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a cc09 Če jun 05, 2014 6:17 am

Kaj ima ta ameriški primer z evropskim riom? A res mislite, da nisem vedel tega, preden sem napisal, da naj jim kdo kaj dokaže na sodišču? Ravno zaradi tega sem napisal to. Naj jim dokaže na sodišču, kot so jim Američani, do takrat pa STFU.

Rio ima v ZDA 1,6 bencinarja, kaj ima s tem veze 1,1 litrski dizel? Seveda ima rio v Ameriki 6,3 deklarirano porabo. Za 1,6 litrskega bencinarja s 138 konji.

Potem pa povejte kater avto ima nižji co2 izpuh v tem razredu, če ne premorete enega, ki bi imel nižjo porabo? Clio je zdaj tu nekje, ampak se je rio prodajal veliko pred njim.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a matayus Če jun 05, 2014 7:16 am

Izvoli, pa mi prosim povej v koliko kategorijah se pojavi Kia. http://www.nextgreencar.com/low-emission-cars/
Očitno še ljudje vedno palijo na:
-rekordno nizko porabo goriva in minimalnimi izpušnimi emisijami.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Nepošten in zavajajoč marketing (KIA, Renault...- ANKET

Napisal/-a ejsim Če jun 05, 2014 7:16 am

Verjetno vsi poznamo marketing. Dandanes pa je marketing malo drugačen, predvsem zaradi izjemno hude konkurence, izdelki so si praktično enakovredni, morala pa je vse nižja.

To se pozna tudi pri marketingu, kjer je potrebno za proizvod, ki je skoraj identičen nekemu drugemu, nadeti čim več superlativov, da le-ta izpade 10x boljši.

Torej, če imamo 3 mini avotmobile, od tega je avto A širok 1,59 m, B 1,60 in C 1,61, se lahko zgodi, da se bo avtomobil B "promoviral" kot najožji avto na svetu. Zakaj oz kako? Rešitev - avtomobil B ima recimo minimalna stranska ogledala in zato "poseka" avtomobil C že v osnovi, avtomobil A pa ima precej večja stranska ogledala in je v tem pogledu širši od avtombila B. Seveda je sam avto ožji za kar 1 cm, ampak ga zaradi ogledal "poseka" avtomobil B. Normativ meritve se vključi nekje v drobnem tisku in to je to. Je to neke vrste zavajanje? Je, ker se ponavadi gleda širina vozila brez ogledal, vendar se vseeno niso zlagali, ker avtomobil B dejansko je ožji od avtomobila A, ampak na račun ogledal.

Je to uredu? Meni se ne zdi, sem pa zaradi tega postal obseden z drobnim tiskom, da dandanes samo še to gledam in mi je postalo vse skupaj že normalno.. :roll:

Kar se pravic v ZDA in EU ter SLO tiče. Kaj pa vem..ne bi ravno rekel, da je v ZDA na tem področju rožnato. Menim, da imajo na splošno precej manj pravic, je pa odvetniško-sodniški sistem razvit do te mere, da hitro prihaja do tožb, zadeve pa tudi potekajo izjemno hitro. Imajo pa v ZDA recimo primerjalni marketing, kjer sebe poveličujejo tako, da "zaničujejo" drugo znamko. Tudi tam je recimo drobni tisk (pozovejo se na neko analizo,...), tak da je zadeva tu-tu.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov