J.McLane je napisal/-a:Če ti je všeč bencinar potem boš račun naredil bolj optimistično glede bencina![]()
Problem so vhodni podatki:
- na spritmonitor je samo 10 vnosov s 150 konjskim ACT, starejši 140 konjski ACT ima pol litra manjšo porabo, kar ni logično.
- statistično bencinarja kupijo ljudje, ki delajo malo km, malo km pomeni večji davek porabe za hladne zagone motorja
- 150 konjski motor kupijo bolj dinamični in manj varčni vozniki kot rekorderja v porabi Golfa Bluemotion
- višanje cen goriv ni nujno, da je na strani dizla, saj optimistilahko pričakujemo izenačevanje trošarin v prihodnje. Če je EU res obsedena s CO2 tako kot se kaže potem je podatek za 1.4 TSI ACT (150 PS) s 109 g in 2.0 TDI (150 PS) s 106 g prekelo blizu, zaradi mase pa je 1.4 TSI še malenkost hitrejši.
sonic je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:Če ti je všeč bencinar potem boš račun naredil bolj optimistično glede bencina![]()
Problem so vhodni podatki:
- na spritmonitor je samo 10 vnosov s 150 konjskim ACT, starejši 140 konjski ACT ima pol litra manjšo porabo, kar ni logično.
- statistično bencinarja kupijo ljudje, ki delajo malo km, malo km pomeni večji davek porabe za hladne zagone motorja
- 150 konjski motor kupijo bolj dinamični in manj varčni vozniki kot rekorderja v porabi Golfa Bluemotion
- višanje cen goriv ni nujno, da je na strani dizla, saj optimistilahko pričakujemo izenačevanje trošarin v prihodnje. Če je EU res obsedena s CO2 tako kot se kaže potem je podatek za 1.4 TSI ACT (150 PS) s 109 g in 2.0 TDI (150 PS) s 106 g prekelo blizu, zaradi mase pa je 1.4 TSI še malenkost hitrejši.
Če že delamo v korist bencinarja prirejeno ekspertizo, potem je še en faktor: v Nemčiji je na večini avtocest dovoljeno tudi več kot 130 kmh in če vozniki to pogosto izkoriščajo, se tudi poraba bencinarja pri visokih hitrostih zelo poveča, bolj kot pri dizlu, torej je tudi povprečna poraba avta potem večja.
Pri nas pa je 130 maksimum, in glede na razmere/gužvo si včasih lahko vesel če gre vsaj 100 kmh.... no pri teh hitrostih pa je relativno manj razlike v porabi...
Sicer pa, pri letni kilometrini 35.000 km se bi jaz pred izbiro avta najprej poskusil lotiti problema, kako preurediti življenje, da ne bi bilo treba toliko časa in kilometrov zapraviti v avtu na poti v službo...
emozul je napisal/-a:Sonic, a bi se preselil?
Bolje vozit, kot preseliti, je še dražje-(če govoriš za ca. 35000 km).
sonic je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Sonic, a bi se preselil?
Bolje vozit, kot preseliti, je še dražje-(če govoriš za ca. 35000 km).
Si ziher? Poglejmo glavne stroške avta za 20 jurjev - če ga vzameš na kredit na 5 let, je obrok skoraj 400 EUR mesečno. Zar gorivo gre cca 200 EUR mesečno, pa moraš računat še stroške zavarovanja, registracije in rednega vzdrževanja, ki tudi hitro nanesejo kakih 100 EUR na mesec.
Torej smo pri 600-700 EUR mesečno, pa si greš lahko pogledat kaj lahko najameš v Ljubljani (najpogosteje se ljudje na šiht prevažajo v LJ), tudi že 3- in 4-sobna stanovanja... in to so oglaševane najemnine, morda se da še malenkost zbarantati...
mtl je napisal/-a:sonic je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Sonic, a bi se preselil?
Bolje vozit, kot preseliti, je še dražje-(če govoriš za ca. 35000 km).
Si ziher? Poglejmo glavne stroške avta za 20 jurjev - če ga vzameš na kredit na 5 let, je obrok skoraj 400 EUR mesečno. Zar gorivo gre cca 200 EUR mesečno, pa moraš računat še stroške zavarovanja, registracije in rednega vzdrževanja, ki tudi hitro nanesejo kakih 100 EUR na mesec.
Torej smo pri 600-700 EUR mesečno, pa si greš lahko pogledat kaj lahko najameš v Ljubljani (najpogosteje se ljudje na šiht prevažajo v LJ), tudi že 3- in 4-sobna stanovanja... in to so oglaševane najemnine, morda se da še malenkost zbarantati...
Drži. Sedaj pa vprašanje: torej, ker imaš službo zraven tudi nimaš avta? Ali ga pač le imaš? Torej ti vsi fiksni stroški z avtom padejo, ker jih itak moraš imet. Poleg tega del stroška pokriješ s povračilom prevoza.
LeQuack je napisal/-a:Nekaj kar me je že v prejšnjem Polotu močno motilo:
Golf GT MK 7 Seat Issues
Zgleda še niso odpravili.
LeQuack je napisal/-a:Nekaj kar me je že v prejšnjem Polotu močno motilo:
Golf GT MK 7 Seat Issues
Zgleda še niso odpravili.
sandi33 je napisal/-a:Glede cene in možnih popustov za golf 2.0 tdi, oprema 40 years, 5 vrat....s sledečo dodatno naročeno opremo:
- barva rdeča
- izbira voznega profila
- radarski tempomat
- LED zadnje luči
Avto je bil dobavljen julija 2014 in cena s popusti je znašala natanko 21.300 EUR....gre za popust, ki je bil pridobljen zgolj z zbiranjem ponudb, torej brez poznanstev oz. vez.
Toliko v vednost vsem, ki kopujejo novega golfa 40 years.....torej na akcijsko ceno -2.700 EUR še cca. dodatnih 2.600 EUR popusta.
Drugače pa: oemnjeni avto je odličen, tako da vsem ki avto uporabljajo tudi izven mest in so vsaj nekoliko bolj dinamični, obvezno priporočam motor 2.0 tdi....poraba od 4.5 pri relacijski nedinamični vožnji do cca. 6 l pri zelo dinamični avtocestni vožnji.....povprečje pa med 5.2 in 5.5. litri, ob cca. 85 % vožnje po AC pri večinski hitrosti med 140-160 km na uro.
emozul je napisal/-a:sandi33 je napisal/-a:Glede cene in možnih popustov za golf 2.0 tdi, oprema 40 years, 5 vrat....s sledečo dodatno naročeno opremo:
- barva rdeča
- izbira voznega profila
- radarski tempomat
- LED zadnje luči
Avto je bil dobavljen julija 2014 in cena s popusti je znašala natanko 21.300 EUR....gre za popust, ki je bil pridobljen zgolj z zbiranjem ponudb, torej brez poznanstev oz. vez.
Toliko v vednost vsem, ki kopujejo novega golfa 40 years.....torej na akcijsko ceno -2.700 EUR še cca. dodatnih 2.600 EUR popusta.
Drugače pa: oemnjeni avto je odličen, tako da vsem ki avto uporabljajo tudi izven mest in so vsaj nekoliko bolj dinamični, obvezno priporočam motor 2.0 tdi....poraba od 4.5 pri relacijski nedinamični vožnji do cca. 6 l pri zelo dinamični avtocestni vožnji.....povprečje pa med 5.2 in 5.5. litri, ob cca. 85 % vožnje po AC pri večinski hitrosti med 140-160 km na uro.
Potem si dobil 20% popusta, kar se mi zdi neverjetno.
Super, če je res, me pa zanima kje? (lahko ZS)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov