Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So feb 16, 2008 10:28 pm

Mah pustimo prihodnost. Bomo videli kakšna bo.

Je pa zanimivo, da je recimo pri nas alfa tako nizko cenjena, pa kljub temu trenutno najdražja alfa stane precej več kot najdražji audi ali bmw. Seveda če odštejemo blindirane velike limuzine, ki jim delavnicxe, ki to deljo dodajo po 150000€ pri ceni za predelavo ali pe še celo več.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So feb 16, 2008 10:36 pm

predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So feb 16, 2008 10:40 pm

Alfa+zadnji pogon=zmagovalna kombinacija :D
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So feb 16, 2008 10:41 pm

kljukec je napisal/-a:predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se


V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne feb 17, 2008 9:46 am

De_Tomaso je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se


V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira.

my bad
kakšna pa je sploh cena- glede na r8, pa konkurenco
glede na to da je omejena serija, je verjetno navita
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne feb 17, 2008 10:42 am

Sosed ima Alfa Romeo dizel.
Ma lepo vas prosim Alfa je bila vedno in naj ostane športni avto
a ne kupiš Alfo pa dizla.
Ma kdor ni vozil ta staro GTV naj ne svira
z dizel motrjem da je še kako navit pa turbo itn...
Dizel motor, da potegne mora biti vsaj 2000 pa več kubov.
Vse ostalo je pretirano navito in ne zdrži dolgo časa. j***a.
Pokojni Marjan iz Velenja je GTV vozil dolgo časa in ko je
imel servis (v tistih časih 1986 od Lj. proti Vrhniki pa na levo...)
je serviser ko je odprl glavo najdel luknjo v cilindru, da je šel
prst mimo. In še danes ima ta cilinder kot ukras. Spomin, na
Marjana in GTV-jko.
Kupiš Alfo ker ima strast, dinamiko in ljubezen do vožnje kakšna Alfa Dizel.
Pa da nebi bilo narobe to je samo moje osebno mnenje. Fuj Alfa Dizel.
Pa še Italijani pa dizel. hahahaha
:P :P :P :roll: ;) Dizel smrdi. :P
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne feb 17, 2008 11:58 am

Cornelius, probaj kakšno 159 2,4jtd Turismo Internazionale, pa te bo sovraštvo do dizlov hiiitro minilo, verjemi mi. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Ne feb 17, 2008 12:09 pm

bass
cornelius morda vozi Volvo in je vse druga fuj. Menim, da narobe razmišljaš, pa da povem, tudi Volvo ima diesel pa ni fuj. Lahho, pa da ti voziš ferrija ali porša, pa še nekaj Ita so priznani kot eni naj diesel, poglej Iveco!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 17, 2008 1:13 pm

kljukec je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se


V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira.

my bad
kakšna pa je sploh cena- glede na r8, pa konkurenco
glede na to da je omejena serija, je verjetno navita


Cena 8Cjk je bila 165000€ + davki posamezne države. Torej okoli 200000€ je bilo evropsko povprečje, razen v skandinavskih državah, kjer je bilo treba zaradi dajatev še prišteti okoli 100000€.

Sedaj pa se že prodajajo prve rabljene (z zelo malo kilometri od špekulantov, ki so jih kupili, da bodo na njih zaslužili) in se cena giblje okoli 240000€. Špekulacije so, da se bo cena do konca leta, ko bodo vse dobavljene, ustalila na okoli 300000€.

Direktne konkurence prave pa ta avto tako nekako nima. Gre za vajo iz stila in njegova oblika je postala klasika še preden je ratal serijski. Prav tako pač vsa gradnja iz karbona in aluminija ter usnja v notranjosti je enako kar se stila tiče nekaj posebnega. Hitrost je pri tem avtomobilu povsem v ozadju za stilom, čeprav je avto kljub temu hitrejši kot R8, Aston V8 in še kar nekaterih, predvsem na račun majhne mase zaradi karbona. Ampak dvomim, da kupce to zanima, ker ko kupuješ armanijevo obleko iz svile za 10000€ te tudi ne zanima, če lahko v njej laufaš tako hitro kot v adidasovi trenerki.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Ne feb 17, 2008 2:55 pm

[ Ampak dvomim, da kupce to zanima, ker ko kupuješ armanijevo obleko iz svile za 10000€ te tudi ne zanima, če lahko v njej laufaš tako hitro kot v adidasovi trenerki.[/quote]

Boljše primerjave pa še nisem videl !!! :D
Bravo. (brez podj***vanja)
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Ne feb 17, 2008 6:17 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se


V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira.


Če le imaš denar lahko kupis marsikaj od WRC avta do lovskega letala. :idea:

8c ni serijski avtomobil. 500 komadov v seriji ni dovolj.Ta avto ni nic drugega kot hišni hibrid, ki je nastal zato da bi umetno dvignil sporten in splosen ugled alfe. Pri nekaterih je to ocitno delovalo, meni se pa zdi da je to metanje peska v oci. ce je avto tako neverjetno dober naj ga izdelajo v normalni seriji. Italijani so face, naredijo en motor, eno platformo in 5 razlicnih avtov ki so "tako zelo samosvoji"
:roll:

Heh sej je res bol problem prodajat avte pod krinko sportnosti ko pa imas v prodaji najmocnejsi avto z 250 konji, ki ga tudi v drugih pogledih "športnosti" konkurenca poje.
Zadnjič spremenil faceless, dne Ne feb 17, 2008 6:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne feb 17, 2008 6:38 pm

Saj sem povedal da mora biti dizel da bi sel vsaj 2.0 ali pa vec.
Ostalo so penzionerski dizl motorji.
Fantje le starejsi vejo kaj je Alfa Romeo v pravem smislu.
Ne kupujes taksno sportno vozilo pa dizla notri.
Volvo ima perfekten D5 motor a z njim zal ne mores voziti
sportno kot z mojim 2.5T. Preverjeno-vozil 1 mesec dizla D5 preden je moj prisel.
Alfa je vedno bila navita masina za terjanje in pozabite na male dizl motorje v Alfa Romeu. Bistvo je to, da kdor kupi Alfo naj bo benciner ce je v krvi sportna voznja.
2.4 Dizel potegne a nikoli kot benciner a zal potem nimajo nic vec ker Alfa nikoli ni imela dizle.

Prijatelj Edi ima Alfo motor benciner nekaj cez 3.0 ne poznam Alfe pa ne mi zamerit, zivi ze dolgo v Milanu in su mu ga ze parkrat vkradli. Zdaj ko sem mu povedal, da montira 2 sledilna modula ne samo enega, ker tatovi vejo ko najdejo enega, da 99,9% vozil dajo samo eden modul in vidi vraga pred kratkim so dobili tolpo, jih najdli, garaze polne vkradenih vozil in njegove 2 stare Alfe cisto razmontirane. Mal off topic ali ni blema.
:shock:
 
Corsa-GSi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Ne jul 01, 2007 10:23 am
Kraj: Medvode

Napisal/-a Corsa-GSi Ne feb 17, 2008 6:45 pm

Cornelius: zdiš se mi precej pameten še bolj pa nakladaški.
V resnici pa pojma od pojma nimaš pa kar neki u prazno tolčeš.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 17, 2008 7:29 pm

faceless je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:predvidevam da misliš 8c- ta se pač pri nas ne prodaja ;)
R8, SLR in podobni pa se


V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira.


Če le imaš denar lahko kupis marsikaj od WRC avta do lovskega letala. :idea:

8c ni serijski avtomobil. 500 komadov v seriji ni dovolj.Ta avto ni nic drugega kot hišni hibrid, ki je nastal zato da bi umetno dvignil sporten in splosen ugled alfe. Pri nekaterih je to ocitno delovalo, meni se pa zdi da je to metanje peska v oci. ce je avto tako neverjetno dober naj ga izdelajo v normalni seriji. Italijani so face, naredijo en motor, eno platformo in 5 razlicnih avtov ki so "tako zelo samosvoji"
:roll:

Heh sej je res bol problem prodajat avte pod krinko sportnosti ko pa imas v prodaji najmocnejsi avto z 250 konji, ki ga tudi v drugih pogledih "športnosti" konkurenca poje.




Faceless sicer drži kaj si napisal, ampak dejansko vsi tako delajo. Tudi Audi R8 ni nič drugega kot preoblečen Lamboirghini. In pač Audi koristi Lamborghini enako kot Alfa svoj Maserati od kar ga je kupila od Ferrarija in Banke Unice.


Glede omejenih serij je pa taktika povsem enostavna. Ohranjanje vrednosti in ugleda, ter posledično cene ter spoštovanja. Če pogledamo konkurenčna avtomobila, ki sta to teorijo popolnoma izoblikovala sta to Enzo in Carrera GT.

Enzo je nov stal 600000€, Carrera pa 400000€. Danes stane Enzo od 850000€ in je praktično bolj spoštovan na trgu kot takrat ko je prišel ven, Carrere GT pa se začnejo pri 200000€ pa navzgor in samo leto ali dve jih še loči, da bodo s ceno nekje na ravni 911 GT3 RS ali česa podobnega, so pa že zdaj cenejše od kakšnih F430 Scuderia. Torej je danes po ceni Carrera GT manj spoštovana kot kot nek skoraj vstopni Ferrari (ala F430 Scuderia), Enzo pa je danes bolj zaželen kot praktično vsa nova konkurenca. Kaj pomeni to za ugled, hmmm kakor za koga?


Enako velja za 8C in recimo R8. Danes že praktično dobiš dve R8ki za ceno ene 8Cjke. V roku dveh let se bo ta številka 1:4 in takrat bo lahko skoraj vsak smrkavec kupil na leasing kupil recimo 60000€ vreden rabljen Audi R8, 8Cjka bo še pa vedno krepko nad 200000€, zna se zgoditi da tudi nad 300000€. In garantirano ne bo nobena 8Cjka šla nikoli pod prešo. Si upamo to trditi tudi za R8, da ne bo nobenega, ki ne bi bil čez 15 let vreden samo kakih 15-20000€???



Spet tretji aspekt pa je čast, ki jo v poslovnem svetu edini gojijo samo še Italijani pa še oni so tako polnih ust tega, da je vprašanje, če je temu verjeti. V svetu blagovnih znamk imamo dve znamki, ki sta iz zornega kota trženja na zelo podobni poziciji z dokaj majhnimi odstopanji.

Porsche in Ferrari. Prvi vidijo v blagovni znamki samo pot do čim večjih dobičkov, ki jih uresničujejo skozi širnje prodajne palete in tako smo lahko v zadnji letih videli vse od Boxsterja, Caymana, Cayenna in sedaj celo velike petvratne limuzine. Dobički bodo velikanski, indetiteta znamke pa se je po poti izgubila. Vsaj v prvotni viziji ustanovitelja zagotovo ni bilo SUVjev ter limuzin in tako dalje. Ampak taka romantika tako v poslovnem svetu nima prostora. Razen morda pri butaskih Italijanih.


Tam se CEO (Montezemolo) Ferrarija usti, da Ferrari ne bo nikoli naredil petvratnega avtomobila, nikoli SUVja, nikoli dizla in nikoli poceni Ferrarija. V Nemčiji bi zaradi takih neumnosti izgubil službo, ker bi delničarji želeli dobičke, ki bi jih ti avtomobili prinašali. V Italiji pa ga delničarji podpirajo, ker verjamejo v neko bajko kakšni morajo biti Ferrariji. In tu je en cel svet razlike.

Morda je zaradi te razlike tudi nastala 8C, ker je v bistvu ta avto romantičen klic po starih alfinih časih, ko so delali 8C 2300 in 8C 2900 avtomobile in bili med najboljšimi na svetu. In nikjer drugje ne bi uprave upale sprejemat takšnih odločitev, da bo znamka, ki serijsko nima avta nad 50000€, naredila avto za 200000€ in uspešno uspela celo prodati 1000 kosov, morda pa celo 2000 kosov kot sedaj vse kaže.

Saj če smo iskreni tudi nikomur drugemu dejansko ne bi uspelo. Ker si nekako ne predstavljam, da bi našli 1000 ljudi, ki bi kupili za tak denar VWja, ali pa Renaulta ali pa Forda.

Italijani na srečo ne gledajo na avtomobile samo skozi številke, dobičke ter prodajne strategije in je zato trg bogatejši za kako 8C kdaj pa kdaj, pa Ferrari ostaja znamka z isto identiteto že 60 let. Enim to ne pomeni nič, drugi pa so pripravljeni zato dati 850000€ za 5let starega rabljenaga superšportnika.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne feb 17, 2008 10:11 pm

Corsa-GSi je napisal/-a:Cornelius: zdiš se mi precej pameten še bolj pa nakladaški.
V resnici pa pojma od pojma nimaš pa kar neki u prazno tolčeš.

Ne vem kje ti živiš in kako svoboden čas preživljaš a če nekdo ima takšne prijatelje ki imajo Alfo in to z njimi doživi ne vidim razloga zakaj bi po tvoje vsak ki nekaj doživi in tukaj opiše bil nakladaški? Jaz ti nisem kriv če se tebi to ne dogaja v okolju v katerem prebivaš prosti čas. Pa brez zamere. Vse kar sem napisal je resnično in nimam razloga da bi nekaj kakor se ti stručno izražaš "nakladal".
Prijatelj sem bil Marjanu iz Titovega Velenja in se vozil z njim v GTV Alfi od T.Velenja do starega lokala Štormana na glavni cesti v 14 minutah. Verjameš? Boli me patka dali mi ti verjameš kužiš stari? Kdor pozna Marjana pa ti bo potrdil. In piši mal lepše svoje komentarje ker nestrpnosti ne toleriram ne jaz ne ostali, še manj administratorji.Napiši kaj konkretnega ne pa Kuga Pa nakladaš.wow. Lep pozdrav vsem.
Alfa benciner je zakon-dizel pa samo nad 2.4 cc. ;)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne feb 17, 2008 10:48 pm

Prava alfa ne pije nafte, ker sam bencinski motor ma lahko zares lep zvok in pa tisto kar nekaterim pomeni več kot avto, tak da se strinjam s Corneliusom glede tega. Seveda so daleč od slabega tiste z dizelskim motorjem, ampak vseeno, pravi alfist dvomim da bo preferiral jtd pred bencinskim motorjem, razen teh od GMja.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po feb 18, 2008 8:50 am

Alfa ima čar, temperament športnega vozila le to z dizlom pa nikoli ne bo. ;)
Če se nisi peljal z Volvom XC90 2,5T ali V8 Sport prosim brez komentarjev.
Na forumu je kar nekaj njih kateri so imeli možnost voziti omenjene avte.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 18, 2008 9:08 pm

Še enkrat ti napišem - vozi 159 2,4jtd 210hp z 400nm pri 1500rpm in se potem oglašaj, ni pomembno kaj se je vozilo 15 let nazaj, razumeš?
Kako lahko sodiš nekaj na podlagi nečesa, kar je že davno v preteklosti?
Probaj, vozi potem komentiraj temperament pa nevem kaj, ali boš še vztrajal pri 15 let starih vtisih?

Dizel je izjemno napredoval v zadnjem desetletju, turbo sploh naredi svoje, predvsem pri OBČUTKU hitrosti in instantne moči, to sicer ne pomeni, da je avto dejansko hitrejši, a vseeno konkretno bolj sune v hrbet kot bencinar z isto močjo - zaradi večjega navora.
Recimo 156 1,8TS s 140hp kar se tiče OBČUTKA moči nima nobene možnosti proti 156 1,9jtd 140hp, pa verjamem, da ima 1,8benc boljši pospešek od 0-100. Samo ni tistega navala moči, le dere se in nič kaj dosti se ne dogaja - PO OBČUTKU.

Ko pa k temu dizelskemu sunku navora prišteješ še kvalitetno poštimano podvozje, je užitek zagotovljen, sicer morda ne toliko s strani zvoka, a ne si mislit, da so alfini jtd-ji enaki kot traktorski tdi-ji, še vedno konkretno zarjovejo in poženejo kakšno dlako pokonci.

Vse kar želim povedati je to:
Dokler sam nisem poskusil, sem bil tudi jaz proti dizlom, a razlika v navoru je tolikšna (v prid jtd-jem), da še zdaleč ni zanemarljiva, še posebej v vsakdanji vožnji, ko je treba kdaj koga na hitro prehitet, ko se voziš konstantno med 70 in 110 na uro po stari cesti in podobno. Da ne omenjam, da je poraba skoraj pol manjša ob enakem režimu uporabe, kar tako ali tako ne vpliva na občutek med vožnjo, kvečjemu na občutek polnejše denarnice...

Zato ne glede na tvoje mnenje trdim, da imajo tudi dizli v sebi del tistega "cuore sportivo", če ga nebi imeli, se verjetno nebi prodajali v brerah in spidercah.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po feb 18, 2008 11:04 pm

bass!
menim, da je tvoja obrazložitev popolnoma na mestu in to za vse normalne, ki posušajo in upoštevajo druga mnenja, je pa neuporabno za brihte, ki trdijo in sami sebe prepričujejo, da je samo Volvo ali kaj temu podobnega uredu. Vsak avto je super, dokler dela normalno, ko pa kaj ponagaja klejemo vsi in to je realnost. Pa saj samo diesel crkne bencin je zakon(mnenje posameznikov). Jaz imam diesel JTD 1.9 115 in občutim razliko v vožnji in res se ne dere kot bencinar temveč prede. Pa kaj midvagovoriva o tem, ko imava smrduhe - neumnost. Samo poglej kako smrdijo benzi. ko jim žre 6l olja in 5l benz. na 50 km. Naj živi in naj bo vesel, da ima prav. :idea:
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To feb 19, 2008 2:00 am

Cornelius sedaj smo žal le še Velenje, saj je tito odšel v večna lovišča :D Kot sem že omenil, namen ni bil provocirati, le povedal sem kako je bilo s to, pa še kako iz okolice za katero je bilo pa že bolj upravičeno, da je kaj crknilo, ker so jih res terali do kraja.
Fahren bis der Arzt kommt!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov