nebivedu je napisal/-a:XTR je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:XTR je napisal/-a:Pri Teriosu je tudi mene zelo motilo to, da je avto enostavno preozek. Če res ne rabiš avta z štirikolesnim pogonom se izogibaj tem malim terenčkom. Preberi si test na strani avto-magazin, je kar realen.
Eno vprašanje - v čem je realen tisti njihov test? A lahko to specificiraš malo bolj podrobno?
Za mene je tisti njihov test milo rečeno potegnjen iz riti b*****, ki misli, da je šnorkl (zajem zraka na terencu) kar auspuh. Nič pametnega ne piše v njem, kritizirajo pa itak vse, tudi tisto, kar je najmanj pomembno.
Ellena ne kupuje terenskega avtomobila, če pogledaš njene želje 4x4 ni pogoj in gledano s strani takega kupca, ki izbira predvsem med osebnimi avtomobili je test dokaj realen in so lepo navedene slabosti napram osebnim avtomobilom. Kupec kateremu pa so prioriteta terenske zmogljivosti pa bo res rekel da kritizirajo tudi tisto kar je nepomembno, kot praviš ti. Če bi ona kupovala terenski avto bi tudi jaz rekel da je test slab, v tem primeru pa ni.
Ja in ti si dopovej, da terios ni terenec, tako kot ne rav4, ima pa 4kolesni pogon, ker se pri nas 2WD ni prodajal (v tujini se namreč je). To so povišani osebni avtomobili. Malo višji, veliko bolj pregledni in bolj varni , pa kr dost bolj vzdržljivi od osebnih avtomobilov, nič drugega.
Če bi ji predlagal terenca, bi ji predlagal vitaro. Pa ji ne, ker nove vitare so drage, stare je pa že rja orenk načela, tist, k jo je pa obnovil (tako kot sva midva doma ženino vitaro) pa je za malo denarja ne bo prodal.
Res je, ni terenec zato jim ponavadi pravim "mali terenčki", zaradi 4x4 pogona in višjega podvozja, moja napaka.
Se strinjam, o varnosti bi se sicer dalo debatirat, ampak pustimo to.To so povišani osebni avtomobili. Malo višji, veliko bolj pregledni in bolj varni , pa kr dost bolj vzdržljivi od osebnih avtomobilov, nič drugega.
Dodal pa bi še to kar je v testu: Zavorna pot je za osebni avtomobil kar predolga, za terenca pa sprejemljiva. Poraba je za to karoserijo sprejemljiva, absolutno gledano pa dokaj visoka. Če na Terios gledate kot na osebni avtomobil za opravljanje dnevnih potreb, bo v marsičem zatajil, predvsem pri ergonomiji, prostornosti in varnosti, treh ključnih postavkah.
To je kopirano iz testa, in je vsaj zame resnica, če primerjamo z ostalimi osebnimi avtomobili. Na račun odličnega pogona in višjega podvozja zna do neke mere trpet udobje (moje mnenje), v mehaniko (vzdržljivost motorja, menjalnika, podvozja...pa ne dvomim), tako kot je zapisano tudi v testu in se strinjam s tabo. Se tudi jaz umikam iz te debate, drugače ne bo konca
