Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
tema
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To sep 01, 2009 11:00 am

Napisal/-a tema Če sep 03, 2009 6:32 am

Tattoo- je napisal/-a:
tema je napisal/-a:Kaj mislite, da bo z DSG menjalnikom res malo manjša poraba kot z ročnim ???

Po mojih izkušnjah je poraba z DSG menjalnikom primerljiva s porabo pri ročnem menjalniku...pri ljudeh, ki so malo bolj "leseni" za vožnjo z ročnim menjalnikom (npr. vožnja s previsoko / prenizko prestavo, turiranje motorja,...) je pa lahko poraba z DSG menjalnikom celo nižja, saj ima DSG vedno v "pravi" prestavi glede na režim vožnje! ;)

Glavna odlika DSG menjalnika ni toliko nižja poraba goriva, ampak "združitev" udobja klasičnega avtomatskega menjalnika in športnosti ročnega menjalnika ob hkratnem bliskovito hitrem prestavljanju...osebno nebi niti malo razmišljal, če bi se odločal med ročnim in DSG menjalnikom! 8)


Hvala za odgovor.

Saj če pogledaš zgoraj, kaj bom naročil je zraven tudi DSG menjalnik, kateri ni bil sporen, ker je to največji razlog zaradi katerega sploh menjam avto.
Me je pa smo zanimoalo vaše mnenje, ali morda izkušnje glede primerjave DSG-ročni.
Bolje se je slabo peljati, kot dobro peš hodit !!!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 03, 2009 8:43 am

tema je napisal/-a:Me je pa smo zanimoalo vaše mnenje, ali morda izkušnje glede primerjave DSG-ročni.

....me ne pa ne gane :P in dokler se bo dalo v avtih dobit ročni hebl, tako dolgo bom "heblal".....pol se pa ne bom več vozil :lol:

P.S zakaj že v ameriki doplačilo za ročnega :?: (ravno obratno kot pri nas, hvalabogu :P
.....pa samo dve pedali po nogami.... :roll:
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Če sep 03, 2009 9:37 am

sašo5 je napisal/-a:
tema je napisal/-a:Me je pa smo zanimoalo vaše mnenje, ali morda izkušnje glede primerjave DSG-ročni.

....me ne pa ne gane :P in dokler se bo dalo v avtih dobit ročni hebl, tako dolgo bom "heblal".....


Sma že 2. Dokler bo možno ostajam zvest ročnemu..

;)
 
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če sep 03, 2009 6:53 pm

Zadnja dva sta prikupna.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če sep 03, 2009 10:46 pm

Glede DSG. Ravno zadnjič v Avtomagazinu pri testu GTI berem da "avto malo leze" ter "ne omogoča milimetrskih premikov".
Pri klasiki veš na čem si.

Kok so pa stroški menjave DSGja? Aja pa ne mi o tem, da je vsemogočen in nepokvarljiv. Počakite da malo zalaufa stvar in bo več lastnikov, pa avti malce starejši.

Ročni je klasika 8)

:P
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če sep 03, 2009 11:16 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Glede DSG. Ravno zadnjič v Avtomagazinu pri testu GTI berem da "avto malo leze" ter "ne omogoča milimetrskih premikov".
Pri klasiki veš na čem si.

Kok so pa stroški menjave DSGja? Aja pa ne mi o tem, da je vsemogočen in nepokvarljiv. Počakite da malo zalaufa stvar in bo več lastnikov, pa avti malce starejši.

Ročni je klasika 8)

:P


je že bil primer ko je na gti 5ki šel DSG :)
kolega odštel cca 4700e :)
pocen :)

če kermu crkne dsg, naj raje športnega kupi od 2000e pa do 8000e so cene tko btw :)
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 Pe sep 04, 2009 7:51 am

No sj če maš redno servisiran avto ti plačajo do polovico stroškov takega popravila (nevem al tovarna al serviser), če ni več v garanciji. seprav je 4700 /2 :D

ps. HaMzO a daš loh prosm kšn link tega športnega dsg-ja?
 
tema
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To sep 01, 2009 11:00 am

Napisal/-a tema Pe sep 04, 2009 9:55 am

Moje izkušnje glede avtomatskih menjalnikov so sledeče.
Dvema mojima kolegoma je šel menjalnik,
eden je šel na BMW 330d SMG, tip ga je dal čipat na 250PS in po pol leta mu je šel menjalnik, ampak ga nič pazil gas do daske in kikdown,....stroški 3400€ mislim da so mu res povrnili nekaj stroškov

drugi pa GOLF VR6 ta je res malo starejša zgodba, ampak enak primer, gas do daske in menjavanje brez glave.... stroški cca. 700€

Ima pa kolega AUDI A3 2.0 TDI z DSG-jem in ko so vsi dajali čipe not, ga on ni dal in tud pelje ga bolj po pameti, trenutno ima 160.000 km in brez problemov.

Ne bom rekel, da ne more crknt ampak če malo paziš si to možnost zelo zmanjšal.
Bolje se je slabo peljati, kot dobro peš hodit !!!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe sep 04, 2009 10:42 am

Dr.M3 je napisal/-a:Glede DSG. Ravno zadnjič v Avtomagazinu pri testu GTI berem da "avto malo leze" ter "ne omogoča milimetrskih premikov".
Pri klasiki veš na čem si.

Lahko malo bolj na široko napišeš kakšne "težave" so imeli pri Avtomagazinu, ker sem vozil dotični avto pa nisem opazil nobeneha "lezenja" avta oziroma da DSG nebi omogočal milimetrskih premikov?!?

P.S.: Kdor ima namen naročiti Siddharto pa naj pohiti, saj gre akcija kar hitro proti koncu in je razpoložljiva kvota avtov že skoraj zapolnjena! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe sep 04, 2009 6:30 pm

Kmalu bo nova akcija in tako naprej in naprej.

Samo z xenonom jih - Golfov namreč, zelo malo.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe sep 04, 2009 10:23 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Glede DSG. Ravno zadnjič v Avtomagazinu pri testu GTI berem da "avto malo leze" ter "ne omogoča milimetrskih premikov".
Pri klasiki veš na čem si.

Kok so pa stroški menjave DSGja? Aja pa ne mi o tem, da je vsemogočen in nepokvarljiv. Počakite da malo zalaufa stvar in bo več lastnikov, pa avti malce starejši.

Ročni je klasika 8)

:P

Seveda leze (ko spustiš bremzo), sej je avtomatik :) Glede premikanja pa tako.. Maš samo eno pedalo (bremzo) za pritiskat in ko se premakne, spet zabremzaš. Sej ne skoči za 30centi naprej sam od sebe. Za en sam milimeter ga sicer še nikoli nisem šel premikat, če gre pa za centimetre kdaj pri parkiranju, pa jaz še nisem mel problemov..

Za dsg še nisem videl da je kdo rekel da je nepokvarljiv, al sem kej spregledal?

Sicer se je pa že v golfa 4 vgrajeval dsg, kar je že kar neka doba, pa sigurno je dosti avtov, ki imajo veliko število kilometrov na števcu. Če bi bil šrot od menjalnika, bi antivagovci to že zdavnaj razlglašali naokoli :D

Glede porabe.. pri meni dsg pri 50 zamenja v 5. prestavo, pri 60 v 6. Če upočasniš na 55kmh in ne pospešuješ, bo še vedno vozil v 6. prestavi. Če ima avto še več navora pri nižjih obratih, je morda še bolj ugodno. Ali pa 7 stopinjski dsg (ki ga žal ne poznam). Pri ročnem nekako noben tako & toliko ne prestavlja..
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 So sep 05, 2009 11:23 am

Ne vem kaj bluzite z tem DSG-jem, posebaj tisti, ki ga sploh niste nikoli imeli ali vozili.
Če avto voziš normalno, dela tako kot treba, čipan gor ali dol.
DSG pa leze na mm, dobesedno.
Ko spustiš zavoro, se v tistem trenutku sploh ne premakne in potem začne res čisto počasi "lest" naprej.
Za razliko od recimo menjalnika na Touaregu, ko spustiš takoj spelje.
Napram ročnim menjalnikom ima DSG same pluse, rezen mogoče seveda cene.
Poraba sigurno nižja, kot pravi W|zz.... Meni se zdi da šalta v 6-o že pri nekje 55kmh. Da ne govorim o adrenalinskem užitku, ko se zapodiš na kakšen "gorski brzinec" (Podmeja) in pretikaš ob volanu, ter v zavojih lepo držiš volan z obema rokama. 8)
Če imaš izbiro, kakšen ročni menjalnik neki... :roll:
V glavnem, niti na pamet mi ne pride, da bi še kdaj vzel avtomobil z ročnim menjalnikom.:P
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So sep 05, 2009 12:12 pm

Sicer se je pa že v golfa 4 vgrajeval dsg


:shock:
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So sep 05, 2009 2:02 pm

No pa, da jaz povem svoje, v Luki sem vozil avte vseh znamk, pogonov, menjalnikov, barv....

DSGji so odlični, kar se tiče vožnje, vendar kar se tiče speljevanja... je OBUP
Ampak se ta problem lezenja ne pojavlja pri vseh mašinah!
Ko prestaviš avto v D, se ta ne sme premakniti niti za mm nazaj, pa tudi, če je 100% klanec.
Problem je v tem, da se v sklopki ne pojavi dovolj pritiska (dokler ga ne pohodiš).
Velik problem je v tem, če si na parkirišču in se moraš bočno parkirat, že če se pojevi minimalna ovira pod kolesom (tudi kamenček), se avto nikakor ne more zvleči čez. Ko pa se sam dotakneš gasa v trenutku avto cukne in si že v tistem spredaj.
Za tega 1.8tsi ne vem, ker ga nisem vozil, je pa ta problem lezenja sploh izrazit pri VAGih 1.4 in 1.6 bencinarjih.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So sep 05, 2009 2:15 pm

Saj ni problem tisti mm, ko zleze nazaj je pa ogromen problem, ko je kaka neravna podlaga in moraš z njim manevrirat. Se spomnim, ko sem moral Fabio DSG parkirat v en ozek prostor na ladji, na tleh pa so bile kovinske zaponke, za vezat avte. Spredaj in zadaj sem imel skupaj dm lufta, kosem sem prestavil v D se je pred kolesom pojavila zaponka in nikakor ni avto "sam" splezal čez, potem pa, ko sm počasi stisnil gas je v trenutku odletel kot raketa, enako se je pojavilo, ko sm vozil nazaj.
Še danes ne vem kako, da mi je uspelo celo parkirat.

Pa to ni normalno, da lezejo avti nazaj, če so avtomatiki! Razen pri VWjih in Peugeotih nikoli ne lezejo avtomatiki nazaj (vsaj tiste, ki sem jaz vozil).
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So sep 05, 2009 3:24 pm

simply je napisal/-a:
Sicer se je pa že v golfa 4 vgrajeval dsg


:shock:

r32
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So sep 05, 2009 4:19 pm

:tomidelej: :tomidelej: :tomidelej:
 
tema
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To sep 01, 2009 11:00 am

Napisal/-a tema Po sep 07, 2009 4:11 pm

Živjo!

A kdo ve kakšna je razlika med DSG 6 in DSG 7 ?

Tehnično vem, bolj me zanima razlika pri vožnji.

Kaj pa pravite glede te ugotovitve na testu?

" Če ga zataknete v D, se bodo vrtljaji redko povzpeli čez 2.000, veliko časa pa so komaj nad 1.000, kjer motor protestira z neprijetnim tresenjem in nizkofrekvenčnim bobnenjem. "
Bolje se je slabo peljati, kot dobro peš hodit !!!
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po sep 07, 2009 7:51 pm

tema je napisal/-a:Živjo!


" Če ga zataknete v D, se bodo vrtljaji redko povzpeli čez 2.000, veliko časa pa so komaj nad 1.000, kjer motor protestira z neprijetnim tresenjem in nizkofrekvenčnim bobnenjem. "


al lohk to mal bolj razložiš, nimam pojma kva ši mislu s tem :lol: :lol:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov