Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To jan 27, 2009 8:03 am

Neverending story... :roll:

Morda je Golf, gledano overall najboljši avto v tem razredu, ko seštejemo vse pluse in minuse posameznih avtov. Pri tem pa moramo seveda odmisliti ceno.

Če pa gledamo posamezne karakteristike pa pri marsičem ni spredaj. Npr. glede handlinga, ga Focus in Mazda 3 verjetno še vedno prešišata. Glede vzdržljivosti in zanesljivosti, ga prav tako šišajo azijski tekmeci (Mazda, Honda, Toyota, Hyundai,...). Da o vrednosti glede na ceno niti ne govorim, da so samo še premium znamke za njim...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: s

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 27, 2009 8:40 am

No, za vse ki dajete toliko pozornosti na teste...Tule je Avtomagazinov test Volkswagen Golf 6 2.0 TDI (81 kW) Comfortline:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 596@2.aspx

Preberite ga...sploh pa del o napakah med testom:

Napake med testom
pokanje podvozja pri spremembi smeri vožnje v vzvratno

Če se je to pokazalo med testom, bi mene skrbelo, kaj se bo pokazalo po recimo prevoženih 50.000 ali 100.000 km. Ali je to samo en primer od recimo pol milijona vozil? Ali je to spet nemška kvaliteta? Moj odgovor na to je NE! Pa vaš? :lol:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jan 27, 2009 9:11 am

Polo78 je napisal/-a:Neverending story... :roll:

Samo res! :roll:

Mislim pa, da AvtoMagazinov uvodnik najlepše povzame celotno zgodbo...

Dušan Lukič by AvtoMagazin 15. 1. 2009 je napisal/-a:Fenomen Golf
Evo – novi Golf je (spet) postal slovenski avto leta in novi Golf je zmagal tudi v glasovanju naših bralcev za Najboljše avtomobile leta 2009.

In to seveda niso edine zmage, ki jih je na tovrstnih izborih odnesel Golf (pa čeprav se mu je zmaga na izboru za evropski avto leta vendarle izmuznila). Zmaguje na primerjalnih testih, prodaja se dobro tudi, ko imajo tekmeci težave.

Kje je skrivnost uspeha? Pri Volkswagnu to očitno dobro vedo, s čisto uporabniškega vidika pa je odgovor pravzaprav preprost: Golf ničesar ne počne slabo ali dosti slabše od konkurence. Res je, oblikovno ne izstopa. Res je, prostorsko ni biser, temveč povprečnež. Res je, po voznih lastnostih ni nič posebnega. A hkrati nima nobenih resnih pomanjkljivosti. Ni preglasen kot nekateri konkurenti. Ne daje občutka cenenosti. Sedeži niso neudobni. Poraba ni prevelika, motorji pa ne očitno podhranjeni. Ni predrag (čeprav tudi poceni ni).

In prav v tem se skriva skrivnost uspeha. Ja, novi Golf je trenutno najtišji in najbolj uglajen v razredu, poleg tega se lahko pohvali tudi z dovolj bogato varnostno in udobnostno opremo za povprečno ceno, ampak to je le dodaten plus. Bistvo je (še vedno) enako: avto brez minusov ... In to je za tiste, ki ga marajo, ponavadi dovolj.

Je pa zanimivo, da na drugi strani najdemo precej manjšo, a ponavadi zelo glasno množico nasprotnikov – tistih, ki znajo jasno in glasno povedati, da se jim zdi oblika dolgočasna, da ponavadi ni revolucionarnih novosti in da znajo tekmeci narediti avto, ki po videzu in duši pritegne mnogo bolj.

Tu je treba biti realen: Golf je vendarle avto za ljudi brez domišljije, ljudi, ki niso sposobni prezreti kakega delčka realnosti v imenu čustev. Če ste se zaradi atraktivne oblike pripravljeni sprijazniti z malo večjim hrupom vetra, ki ga povzroča karoserija, potem ne spadate med kupce Golfa. Enako velja, če vas bolj kot varnostna oprema zanimajo takšne ali drugačne elektronske igračke ...

A na Volkswagnovo srečo je povprečnežev in hladnih realistov na svetu še vedno dovolj, morda celo vedno več. Zato se jim ni treba vedno znova spraševati, s kakšno (eno samo) revolucionarno novostjo bodo fascinirali množico (če ne drugače, le z novim imenom, recimo), temveč le to, kaj je treba še malce izboljšati, da (spet) ostanejo pred konkurenco. In v tem so odlični.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: s

Napisal/-a Polo78 To jan 27, 2009 9:50 am

TrijoAdijo je napisal/-a:No, za vse ki dajete toliko pozornosti na teste...Tule je Avtomagazinov test Volkswagen Golf 6 2.0 TDI (81 kW) Comfortline:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 596@2.aspx


Zanimiv test. Sploh tam, kjer so zapisane njihove meritve. Zdaj pa res več ne vem kako to oni merijo ali pa so kaj narobe zapisali (tiskarski škrat), ker npr. zavorna pot od 100 do 0 km/h 44,2 metra je katastrofalen podatek (za primerjavo: Audi A3 in KIA Proceed imata prvi 38,6 in drugi 38,2 metra - vir: Autobild). In pa prožnost, ki so jo namerili je tudi slabša od marsikaterega primerljivo močnega turbodizla... :?
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi To jan 27, 2009 12:13 pm

Če si pameten in ne kopuj avta sedaj!!! čez 5 mescov ga dej!! 10-15 % cenejši. grem stavit kar češ
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jan 27, 2009 12:34 pm

Pa dobro kje so našli te poceni novinarje za tisti clanek o golfu?
Osnovni model: 20.231,00 EUR
Testno vozilo: 21,55 EUR


STROŠKI VOZILA DO PREVOŽENIH 100km (v EUR)
material: 594,00
gorivo: 8.198,00

Bravo 8k€ za gorivo za 100 km
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On To jan 27, 2009 1:14 pm

Žumi je napisal/-a:Če si pameten in ne kopuj avta sedaj!!! čez 5 mescov ga dej!! 10-15 % cenejši. grem stavit kar češ


V poršeju so z novim letom povečali cene in zanesljiv vir mi pravi, da so v mesecu decembru prodali več avtov kot lani, tk da glih nižanju cen ne verjamem.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 27, 2009 1:48 pm

Tudi tole je zanimivo

AM je napisal/-a:Poraba goriva (l/100 km)
najmanjše povprečje: 8,0
največje povprečje: 9,2
skupno testno povprečje: 8,4


Očitno njihovi novinarji merijo kvaliteto motorja ("svetlobna leta boljši od 1.9 TDI") po porabi - čim večja, tem bolje!

Je pa še nekaj "čudnih" v tekstu, tako da ni ravno precej kredibilen

On je napisal/-a:
Žumi je napisal/-a:Če si pameten in ne kopuj avta sedaj!!! čez 5 mescov ga dej!! 10-15 % cenejši. grem stavit kar češ


V poršeju so z novim letom povečali cene in zanesljiv vir mi pravi, da so v mesecu decembru prodali več avtov kot lani, tk da glih nižanju cen ne verjamem.


Normalno, da več, saj so si nekateri grizli nohte v čakanju na novi uber avto. Tudi za njih bo zrasla palica v obliki g. krize, le počakat je treba malo. Dokaz je že to, da so začeli dajat večje popuste - kljub novemu avtu.
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP To jan 27, 2009 3:26 pm

Pozdravljen!
Jst tud mislim,da bodo cez ene pol leta se bolj znizani.Ce se ti ne mudi rajs se mal pocak!Drugac pa vsi od nastetih avtomobilov ne morjo bit slabi!!!
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi To jan 27, 2009 3:48 pm

On!!

te tvoji viri so mogoče resnični!! so pa moji viri tudi resnični, da se vračajo ladije polhnih novih petic in x5 iz amerike, ki jih ne morjo prodat. tko da kaj zdaj bolj štima misliš?? en kurčov porsche slovenija al en trajek na katerega gre 20.000 avtomobilov??
kaj misliš kaj je večji pokazatelj resnice???
koper 3 mesce nebo dobival dodatnih zalog. ker je vse polhno!!
tko da čakat, šparat!!
neki si zapovnite.
MONEY IS THE KING
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: s

Napisal/-a aklan86 To jan 27, 2009 4:49 pm

Polo78 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No, za vse ki dajete toliko pozornosti na teste...Tule je Avtomagazinov test Volkswagen Golf 6 2.0 TDI (81 kW) Comfortline:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 596@2.aspx


Zanimiv test. Sploh tam, kjer so zapisane njihove meritve. Zdaj pa res več ne vem kako to oni merijo ali pa so kaj narobe zapisali (tiskarski škrat), ker npr. zavorna pot od 100 do 0 km/h 44,2 metra je katastrofalen podatek (za primerjavo: Audi A3 in KIA Proceed imata prvi 38,6 in drugi 38,2 metra - vir: Autobild). In pa prožnost, ki so jo namerili je tudi slabša od marsikaterega primerljivo močnega turbodizla... :?


Mogoče ima pa golf zimske gume + testirano na slovenskem asfaltu!?
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: s

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 27, 2009 5:07 pm

aklan86 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No, za vse ki dajete toliko pozornosti na teste...Tule je Avtomagazinov test Volkswagen Golf 6 2.0 TDI (81 kW) Comfortline:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 596@2.aspx


Zanimiv test. Sploh tam, kjer so zapisane njihove meritve. Zdaj pa res več ne vem kako to oni merijo ali pa so kaj narobe zapisali (tiskarski škrat), ker npr. zavorna pot od 100 do 0 km/h 44,2 metra je katastrofalen podatek (za primerjavo: Audi A3 in KIA Proceed imata prvi 38,6 in drugi 38,2 metra - vir: Autobild). In pa prožnost, ki so jo namerili je tudi slabša od marsikaterega primerljivo močnega turbodizla... :?


Mogoče ima pa golf zimske gume + testirano na slovenskem asfaltu!?


Morda pa ima zanič zavore?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: s

Napisal/-a sašo5 To jan 27, 2009 5:10 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Morda pa ima zanič zavore?

LP!

to bo to, ja :P

P.S pejt mal na sneg...... :lol:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: s

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 27, 2009 5:14 pm

sašo5 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Morda pa ima zanič zavore?

LP!

to bo to, ja :P

P.S pejt mal na sneg...... :lol:


Hehe...mogu sem... :lol:

P.s.: Sem že bil na snegu...:D:D:D

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jan 27, 2009 5:27 pm

Kako je bilo? ;)

Primorci ga nimamo. Zato kupujemo Golfe, da nimamo predolge zavorne poti. :D

Pri Golfu V GTI so bile zame najslabši člen avtomobila zavore. Ali se bo ponovila zgodba pri 6?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jan 27, 2009 8:02 pm

simply je napisal/-a:Kako je bilo? ;)

Pri Golfu V GTI so bile zame najslabši člen avtomobila zavore. Ali se bo ponovila zgodba pri 6?

za čip je bil denar, za "popidenat" zavore pa...... :EE :nae
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jan 27, 2009 8:50 pm

:oops:
Edino tole :
Za čip je bilo okrog cca. 600 EUR, konkretne zavore pa skoraj 1900EUR.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 28, 2009 1:28 am

Avto kupiš, da se pripelješ do točke B in ne da zaviraš v točki A! Če pa ga čipaš, prideš tudi do točke Č. :P

Zdi se, da so na AM testu Golfa vozili stalno z zategnjeno ročno (in uničili zadnje zavore). To bi pojasnilo hkrati vse tri čudne, seveda za njih graje nevredne simptome - grozno porabo, grozne zavore in grozno zanesljivost ("pokanje podvozja pri spremembi smeri vožnje v vzvratno "), delno celo slabo prožnost. :?: :P :lol:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jan 28, 2009 7:47 am

Ne ampak resno me zanima način testiranja pri AM. Ker tole ni prva tovrstna cvetka (spomnim se, da so ceed-u namerli skoraj 42 metrov zavorne poti od 100, pri Autobildu pa skoraj 4 metre manj). Pa mislim, da so imeli suho podlago - sicer to nikjer ne piše, sklepam iz podatka o vlažnosti. Ja, lahko bi bile zimski gume krive, ampak tako zelo? :?

Glede porabe (minimalna: 8 litrov), če je bila samo stroga mestna vožnja, potem je podatek normalen. V vseh ostalih primerih ni, ne glede na to, da so težji pogoji (zima) in neulavfan motor. Enostavno ne morem verjet da bi 110 konjski TDI toliko žrl. Edino, če dizla ne znajo vozit, ali pa kot je rekel @esem, so imeli ves čas zategnjeno ročno. :P

Pokanje podvozja bi bila pa lahko tudi posledica nižjih temperatur.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov