zijan je napisal/-a:sonic je napisal/-a:... se vendarle pozna precej manjša prostornina in s tem manjši navor. Kilovatov ima 1.2 TSI sicer uradno točno toliko kot 1.9 TDI v mojem avtu (77 kW). TDI pa ima 250 Nm navora, 1.2 TSI pa 'samo' 175 Nm (vendar je za 1200 ccm motorček to vseeno impresivno - ne samo na papirju, tudi na cesti).zijan je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Prejšnji teden sem imel priložnost na kratko preizkusiti golfa VI 1.2 TSI in sem bil zelo prijetno presenečen nad zmogljivostjo.
Lahko samo potrdim ocene iz linka, ki ga je zgoraj prilepil "ban":
"Čeprav je njegova moč le 77 kW, z njim v nosu golf nikoli praktično nikoli ne daje občutka podhranjenosti,...
... V obzir je seveda potrebno vzeti, da moči ni zelo veliko, a v primerjavi z 1,6-litrskim predhodnikom je novinec občutno bolj živahen. Pravzaprav bo vsem, ki niste zelo zahtevni in od avtomobila ne pričakujete vrtoglavih pospeškov, agregat nedvomno dovolj močan"
Če ga primerjaš s svojim 105 TDI?
A kot rečeno, čudežev ni - 1.9 TDI je še vedno opazno bolj suveren in vleče robustneje (trenutno ne najdem primernejšega izraza). Ne vem pa, kako se obnesejo novi 1.6 TDI-ji (katerega močnejša verzija ima enako moč in navor kot moj 1.9 TDI - vsaj na papirju).
'Ropot in uglajenost' sta stvar okusa (vsaj glede na nivo izolacije v golfu V jaz nimam absolutno nobenih pripomb na TDI), a kdor hoče bencinski motor, ki bi bil opazno zmogljivejši od dosedanjih TDIjev (še enkrat: za novi 1.6 TDI ne vem, kako se obnese), ga v 1.2 TSI ne bo našel. Bo treba vzeti vsaj šibkejšega od 1.4 TSIjev.
Kot zamenjava za stari 1.6 bencinski motor je pa 1.2 TSI velik napredek.
Moja dilema je med TSI in novimi TDI (1.6). Verjetno je najboljše iti na testno vožnjo pa se odločit. Vsekakor ne potrebujem(o) rakete ampak avto ki bo tih pri avtocestnih hitrostih ( 130 - 160km/h) ter z ugodno porabo. Trenutnega 1.6 (MPI) Golfa V bo treba počasi zamenjat ko bo kakšna akcija na VI-ke
Se ti zdi tole akcijska cena

http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... DETAIL%234
Po ceniku je tak avto 19.700€. Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.