Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po mar 01, 2010 11:52 am

zijan je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:
zijan je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Prejšnji teden sem imel priložnost na kratko preizkusiti golfa VI 1.2 TSI in sem bil zelo prijetno presenečen nad zmogljivostjo.
Lahko samo potrdim ocene iz linka, ki ga je zgoraj prilepil "ban":
"Čeprav je njegova moč le 77 kW, z njim v nosu golf nikoli praktično nikoli ne daje občutka podhranjenosti,...
... V obzir je seveda potrebno vzeti, da moči ni zelo veliko, a v primerjavi z 1,6-litrskim predhodnikom je novinec občutno bolj živahen. Pravzaprav bo vsem, ki niste zelo zahtevni in od avtomobila ne pričakujete vrtoglavih pospeškov, agregat nedvomno dovolj močan"


Če ga primerjaš s svojim 105 TDI?
... se vendarle pozna precej manjša prostornina in s tem manjši navor. Kilovatov ima 1.2 TSI sicer uradno točno toliko kot 1.9 TDI v mojem avtu (77 kW). TDI pa ima 250 Nm navora, 1.2 TSI pa 'samo' 175 Nm (vendar je za 1200 ccm motorček to vseeno impresivno - ne samo na papirju, tudi na cesti).
A kot rečeno, čudežev ni - 1.9 TDI je še vedno opazno bolj suveren in vleče robustneje (trenutno ne najdem primernejšega izraza). Ne vem pa, kako se obnesejo novi 1.6 TDI-ji (katerega močnejša verzija ima enako moč in navor kot moj 1.9 TDI - vsaj na papirju).
'Ropot in uglajenost' sta stvar okusa (vsaj glede na nivo izolacije v golfu V jaz nimam absolutno nobenih pripomb na TDI), a kdor hoče bencinski motor, ki bi bil opazno zmogljivejši od dosedanjih TDIjev (še enkrat: za novi 1.6 TDI ne vem, kako se obnese), ga v 1.2 TSI ne bo našel. Bo treba vzeti vsaj šibkejšega od 1.4 TSIjev.
Kot zamenjava za stari 1.6 bencinski motor je pa 1.2 TSI velik napredek.


Moja dilema je med TSI in novimi TDI (1.6). Verjetno je najboljše iti na testno vožnjo pa se odločit. Vsekakor ne potrebujem(o) rakete ampak avto ki bo tih pri avtocestnih hitrostih ( 130 - 160km/h) ter z ugodno porabo. Trenutnega 1.6 (MPI) Golfa V bo treba počasi zamenjat ko bo kakšna akcija na VI-ke :)


Se ti zdi tole akcijska cena ;)
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... DETAIL%234
Po ceniku je tak avto 19.700€. Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po mar 01, 2010 12:19 pm

ban je napisal/-a: Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.
To ne bi vedel, ker moj V je TDI, VI pa sem peljal samo TSI - primerjava tu ni mogoča.

Sicer pa lahko potrdim kar sem slutil prej - Golf Mk 6 v resnici ni 6, temveč 'samo' Golf Mk 5b.
Kar je v bistvu zelo dobro (vsaj recimo zame, ker mi Golf V in s tem tudi VI zelo odgovarja).
To govorim s stališča uporabnika - običajnega voznika. V Golfu VI je, ergonomsko gledano, vse na istem mestu kot v prejšnji V-ki - niti ene sekunde nisem potreboval privajanja na novi avto. Seveda je notranjost že vizualno bolj izpopolnjena, predvsem glede drobnih detajlov; prav tako je tudi podvozje še malenkost boljše - v VI imaš občutek, da so zadeli idealni kompromis med udobjem (tudi na slabšem vozišču prav nobenega neprijetnega tresenja) ter na drugi strani trdno in zanesljivo lego ('gre kot po tračnicah').

Skratka prva liga avto, če kdo kupuje vozilo v tem razredu. Teoretično, če bi sedaj kupoval nov avto tega razreda, bi definitivno vzel Golfa VI.

Po drugi strani pa razlik vsekakor ni toliko, da bi trenutno imel kakršnokoli resno željo menjati svojega golfa V (kmalu bo imel 3 leta) za novega VI. Razen seveda če bi hipotetično imel kup denarja odveč (ampak v takem primeru bi seveda gledal par razredov višje od golfa).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po mar 01, 2010 1:07 pm

ban je napisal/-a:Test takega motorja v golfu
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... 2_tsi.aspx


Poraba sodeč po temu testu ni ravno ugodna. Menim, da je za Golfa veliko bolj optimalen motor 1.4 TSI, tale 1.2 pa paše bolj v Pola. Sicer zmogljivosti same so tudi v Golfu več kot zadovoljive ampak zgleda tako nekako, kot da bi se motor veliko bolj matral, verjetno tudi zato malo večja poraba.

Še vedno me pa pri teh malih mlinčkih skrbi vzdržljivost. Vem, da se bo to pokazalo šele po parih letih oz. po toliko in toliko tisoč kilometrih, ampak marsikater mehanik s katerim se pogovarjam ima določene pomisleke. Pa ne mislim sedaj samo teh motorjev od VAG grupe ampak tudi druge (TCE, T-Jet, itd...).
Antiznačkar po prepričanju
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Napisal/-a zijan Po mar 01, 2010 1:12 pm

Se ti zdi tole akcijska cena ;)
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... DETAIL%234
Po ceniku je tak avto 19.700€. Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.


Se strinjam da je zelo ugodna. Bolj je vprašanje koliko bi jaz dobil za svojega letnik 2008, Trendline z dodatki, 40.000 km in če bi se splačalo... Težka odločitev
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po mar 01, 2010 1:17 pm

Meni se tudi zdi, da ti majhni motorji ne morejo biti ravno dolgotrajni. Fizično so manjši od navadnih motorjev, imajo pa večjo moč in navor. Torej je manjša količina materiala toplotno in mehansko bolj obremenjena. To je dejstvo. Če so konstrukcijo in obdelavo materialov temu primerno prilagodili (in če je pravilno prilagojeno), se bo pa pokazalo v prihodnjih letih. Glede na število delov v motorju nekako dvomim, da niso česa zgrešili...tudi po obsežnih testiranjih. Leta in leta izkušenj in ogromno testov, ki jih imajo za sabo navadni motorji so nenadomestljivi.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1619
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 01, 2010 1:20 pm

Polo78 je napisal/-a:
Še vedno me pa pri teh malih mlinčkih skrbi vzdržljivost. Vem, da se bo to pokazalo šele po parih letih oz. po toliko in toliko tisoč kilometrih, ampak marsikater mehanik s katerim se pogovarjam ima določene pomisleke. Pa ne mislim sedaj samo teh motorjev od VAG grupe ampak tudi druge (TCE, T-Jet, itd...).


Se strinjam! Prvenstveno se bo omenjena motorizacija uporabljala za mestne vožnje ter skakanje od semaforja do semaforja. Kupci, katerim je avtomobil prvenstveno namenjen za mestno uporabo (upokojenci, 2. družinski avto), bodo najbrž praviloma, polni "turbinskih" vtisov s testnih voženj, presedlali na omenjeno motorizacijo, nezavedajoč se pravilne uporabe.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po mar 01, 2010 1:38 pm

Menim, da je za Golfa veliko bolj optimalen motor 1.4 TSI, tale 1.2 pa paše bolj v Pola.
O optimalnosti bi se dalo razpravljati, ampak kot sem že rekel: za populacijo, ki je prej kupovala golfe s starim navadnim 1.6 bencinskim motorjem, bo 1.2 TSI tudi v golfu več kot dovolj, ker je opazno zmogljivejši od omenjenega nekdanjega 1.6.


Kupci, katerim je avtomobil prvenstveno namenjen za mestno uporabo (upokojenci, 2. družinski avto), bodo najbrž praviloma, polni "turbinskih" vtisov s testnih voženj, presedlali na omenjeno motorizacijo, nezavedajoč se pravilne uporabe.
Ni nujno. Motorji takih kupcev bodo verjetno večino časa 'preživeli' pri nižjih obratih (tudi zato ker taki kupci pogosto vozijo bolj umirjeno ter tudi šparajo bencin), torej vsekakor nebodo pogosto na polno obremenjeni, temveč le priložnostno in za par sekund.
Tisti kupci ki bi motor konstantno tiščali in želeli pogosteje izkoriščati polno zmogljivost, bodo pa itak najbrž raje izbirali večji 1.4 TSI, po možnosti močnejšo verzijo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po mar 01, 2010 1:43 pm

zijan je napisal/-a:
Se ti zdi tole akcijska cena ;)
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... DETAIL%234
Po ceniku je tak avto 19.700€. Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.


Se strinjam da je zelo ugodna. Bolj je vprašanje koliko bi jaz dobil za svojega letnik 2008, Trendline z dodatki, 40.000 km in če bi se splačalo... Težka odločitev

Kakšnih 10,11 jurjev? Kolk pa maš kej porabo s tem sedanjim bencinarjem?
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Napisal/-a zijan Po mar 01, 2010 2:02 pm

ban je napisal/-a:
zijan je napisal/-a:
Se ti zdi tole akcijska cena ;)
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... DETAIL%234
Po ceniku je tak avto 19.700€. Je pa VI v primerjavi z V bistveno tišji avto, vsaj pri TSI je tako, za dizla ne vem.


Se strinjam da je zelo ugodna. Bolj je vprašanje koliko bi jaz dobil za svojega letnik 2008, Trendline z dodatki, 40.000 km in če bi se splačalo... Težka odločitev

Kakšnih 10,11 jurjev? Kolk pa maš kej porabo s tem sedanjim bencinarjem?


Poraba po računalniku je 7,9. Večinoma mestna vožnja. Ko pa je avtocesta med 140 - 160 km/h.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Po mar 01, 2010 4:07 pm

CHAN je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
Še vedno me pa pri teh malih mlinčkih skrbi vzdržljivost. Vem, da se bo to pokazalo šele po parih letih oz. po toliko in toliko tisoč kilometrih, ampak marsikater mehanik s katerim se pogovarjam ima določene pomisleke. Pa ne mislim sedaj samo teh motorjev od VAG grupe ampak tudi druge (TCE, T-Jet, itd...).


Se strinjam! Prvenstveno se bo omenjena motorizacija uporabljala za mestne vožnje ter skakanje od semaforja do semaforja. Kupci, katerim je avtomobil prvenstveno namenjen za mestno uporabo (upokojenci, 2. družinski avto), bodo najbrž praviloma, polni "turbinskih" vtisov s testnih voženj, presedlali na omenjeno motorizacijo, nezavedajoč se pravilne uporabe.


Se strinjam z CHAN-OM. Sami prodajalci bi tudi morali več o samem motorju povedati, kako se vozi turbinca (ogrevanje na delovno temperaturo, itd..). Veliko starejših in mlajših, že sedaj, ko turbo bencinarji niso ravno pogosti v prometu, delajo z avti zelo grdo. Mrzle, neogrete dizle priganjajo v obrate, male atmosverce bencinarje prav tako. Bencinarje tudi toliko več, zaradi že zaradi samega navora v smislu pospesevanja. Tudi že sam naš način življenja in hitrost življenja dajejo en naš način, ko se ti kam mudi.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po mar 01, 2010 5:24 pm

kake strelaš...zravn pa 3/4 takih šoferjev, ki jim števc 1x na leto pogleda čez 3500obr/min. zakaj? ja da avto ne bo preveč pil-poglej mal po prometu...vsi se vozijo 70, ko ponavadi gre vsak avto pri 70km/h-5.prestava-2000 obr/min; medtem ko kaže BC, da je treutna poraba 4.3l/100km.pa ja poglej kk se folk j***a po cesti.

sj vidiš da še v bmw x3 ali x5ke tankajo kurilca (ko je bla tema o kurilcu).

edini tempo prometa je cena goriva


kako vozit pa turbača...jih pa tut dost ljudi ne ve...kolega pravi, da ga morš skos enako vozit, da slišiš turbino če dela prav :bonk ...
Lep pozdrav :)
 
Tomsonman
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr avg 12, 2009 9:47 am

Napisal/-a Tomsonman Po mar 01, 2010 9:01 pm

Ker v kratkem dobim 1.4 TSI Octavio, me zanima, kako se res vozi te mašince, da bodo čimdlje zdržale in pa kako je z novim motorjem (avtom), kako in koliko km ga je treba šparat?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po mar 01, 2010 9:54 pm

Ti samo mirkaj, da ga ne obremenjujes hladnega in ne ugasaj ga razgretega (to je, potem, ko si ga malo bolj pritiskal). Redno menjaj olje in to je to...

Kako voziti lepo bos pa pogruntal sam - vozis v obmocju navora in mirna Bosna...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po mar 01, 2010 9:58 pm

Kako ga je treba utekavati ti bodo povedali ob prevzemu, piše tudi v navodilih. Na kratko: prvih 1000 km naj bo noga na gasu lahna, zlasti ko je mrzel. Ko je lepo ogret, nikoli čez 3/4 max. obratov, ko je mrzel še precej manj (BTW, 1.4 TSI mirno šaltaš pri manj kot 2000 obratov, glede tega je skoraj kot turbodizel). Naslednjih 500 km počasi povečuješ obremenitev in obrate.
Po drugi strani pa ne matrat mašine v prenizkih obratih. Izogibaj se daljše vožnje po npr. avtocesti s konstantnimi obrati (tempomat pusti za kasneje), ampak naj obrati vseskozi variirajo. Pa ne samo variirati obrate v isti prestavi, čim več tudi prestavljaj - z občutkom seveda ('ulavfati' je treba ves pogonski sklop novega avta, ne samo motor).

Sicer pa tudi za že utečene motorje, če imajo turbino, vedno velja: ko je mrzel, nikoli agresivno po gasu in ne v visoke obrate.
Po daljši večji obremenitvi (recimo daljša hitra vožnja po avtocesti) pa tudi nikoli takoj ustaviti in ugasniti mašine. Če ustaviš za npr. tankanje, naj najprej motor teče še kako minuto-dve in potem ugasneš.
Še bolje kot hlajenje na mestu pa je, če po taki daljši večji obremenitvi nekaj kilometrov pelješ mirno in z nizkimi obrati.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Tomsonman
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr avg 12, 2009 9:47 am

Napisal/-a Tomsonman Po mar 01, 2010 11:10 pm

Hvala za koristne nasvete!
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če mar 04, 2010 12:38 pm

sonic je napisal/-a:
Menim, da je za Golfa veliko bolj optimalen motor 1.4 TSI, tale 1.2 pa paše bolj v Pola.
O optimalnosti bi se dalo razpravljati, ampak kot sem že rekel: za populacijo, ki je prej kupovala golfe s starim navadnim 1.6 bencinskim motorjem, bo 1.2 TSI tudi v golfu več kot dovolj, ker je opazno zmogljivejši od omenjenega nekdanjega 1.6.


Po drugi strani mi je pa zanimivo, da je mali 1.2 TSI našel pot tudi v relativno velikega Škodo Yeti - še več, DSG menjalnik lahko v Yetiju obiš samo v kombinaciji z 1.2 TSI in z nobenim drugim motorjem (ne TSI, ne TDI). Čudno...
Pri Yetiju bi bil pa res že malo skeptičen, če bo 1.2 TSI dovolj, saj tehta 200-250 kg več od golfa.
Tu so ga pri Škodi kar malo polomili, saj mi je izredno všeč in bi morda celo kupil - a le, če bi lahko dobil DSG v kombinaciji z dovolj močnim motorjem in 4x4...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac Po apr 05, 2010 9:54 am

je kakšen lastnik Golfa s tem motorjem ki lahko opiše kako je z njim zadovoljen in kakšna je poraba ?
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Po apr 05, 2010 10:48 am

Še kolcalo se vam bo za 1.6 (8 oz. 16V)

A mi lahko poda nekdo res en pameten razlog zakaj bi se odločil za 1.2TSI in ne za 1.6 16V?
Kolikor vidim, je moči približno isto, navora tudi, poraba je ista (po siolovem testu, še skoraj večja). Imam samo višje temperature v motorju (zaradi enake moči in manjšega volumna) in turbino. Oboje mi lahko povzroča samo skrbi (z motorjem je treba lepše delat) in stroške in nobene prednosti.
Torej najbrž sem jaz slep, ker ste vsi tako zagreti za te motorje. A me lahko kdo prosim razsvetli, zakaj so ti mali turbo-bencinarji tako super?

Če mene vprašate je to samo en velik nateg proizvajalcev, ki si obetajo več prihodka na račun prodaje rezervnih delov in servisov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 05, 2010 11:00 am

gusti85 je napisal/-a:Še kolcalo se vam bo za 1.6 (8 oz. 16V)

A mi lahko poda nekdo res en pameten razlog zakaj bi se odločil za 1.2TSI in ne za 1.6 16V?
Kolikor vidim, je moči približno isto, navora tudi, poraba je ista (po siolovem testu, še skoraj večja). Imam samo višje temperature v motorju (zaradi enake moči in manjšega volumna) in turbino. Oboje mi lahko povzroča samo skrbi (z motorjem je treba lepše delat) in stroške in nobene prednosti.
Torej najbrž sem jaz slep, ker ste vsi tako zagreti za te motorje. A me lahko kdo prosim razsvetli, zakaj so ti mali turbo-bencinarji tako super?

Če mene vprašate je to samo en velik nateg proizvajalcev, ki si obetajo več prihodka na račun prodaje rezervnih delov in servisov.


Tako razmišljanje je pa 20 let za cajtom.
A z atmosferskim motorjem pa ni treba lepo delat al kaj? :roll:

Si že sploh kdaj vozil turbo motor? Ko ga boš enkrat preizkusil, boš razumel zakaj jih tlačijo v avte ;)
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Po apr 05, 2010 11:10 am

myster je napisal/-a:kake strelaš...zravn pa 3/4 takih šoferjev, ki jim števc 1x na leto pogleda čez 3500obr/min. zakaj? ja da avto ne bo preveč pil-poglej mal po prometu...vsi se vozijo 70, ko ponavadi gre vsak avto pri 70km/h-5.prestava-2000 obr/min; medtem ko kaže BC, da je treutna poraba 4.3l/100km.pa ja poglej kk se folk j***a po cesti.

sj vidiš da še v bmw x3 ali x5ke tankajo kurilca (ko je bla tema o kurilcu).

edini tempo prometa je cena goriva


kako vozit pa turbača...jih pa tut dost ljudi ne ve...kolega pravi, da ga morš skos enako vozit, da slišiš turbino če dela prav :bonk ...


Osebno..med tednom zelo zelo zelo redko nad 3k obratov :lol: Se pravi izjema je prehitevanje. Je pa tako kot si rekel.. pri 50 dam v četrto, pri 70 v peto :) Še vedno pa lahko od takem držim normalen tempu in ne delam nobene gužve! Večji problem so tisti ki.. amm, kako bi se izrazil.. prekomerno prilagajajo vožnjo vremenskim razmeram :lol: :lol:

Drugače pa kolikor sem vozil 1.2 tsi (ne veliko), me ni prepričal. V nobenem pogledu. 1,4 pa je popolnoma drugačna zgodba :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov