simply je napisal/-a:Dr. M3 - na koliko km ti predlagaš menjavo olja v BMW M3? In kakšen interval pri Passatu 2.0 TDI? In kakšen pri Kii Ceed 1.4 bencinar. Hvala za mnenje.
Predlagam menjavo kot jo predlaga tovarna. Ampak če tovarna za ne-performance vozila ne more jamčiti za več kot 15k prevoženih na servisni interval se bi jaz vprašal ali človeka zajebavajo (kot že rečeno: nekaterim je čas pomemben faktor in se nam ne da zajebavati po servsih 3x letno) ali ne zaupajo svojim izdelkom. Človek bi pričakoval, da bo vsaj zanesljivost med vodilnimi pa je ista ali še slabša od vozil z intervalom 25k km.
V računico sem pozabil všteti dejstvo da VW fahrerji svoja vozila furajo do enega milijona prevoženih da potem vidijo razliko, kam so zlili par 100 EUR.

No, zakaj oni ne govorijo o prodaji je jasno. Ni pa jasno zakaj NIHČE ne govori o prodaji. Prvo četrtletje je že zdavnaj mimo, kmalu bo polletje, o prodaji pa niti ene novice, kaj šele da bi pisalo kaj o katastrofi kie. Tiskanih revij ne kupujem, morda je tam kaj bilo, ampak na internetu ni nič. Razen Ljubljanskih novic.
To je več kot čudno.
A si lohk še bolj privoščljivo zloben? Samo da sosedu crkne krava stil.

Ja saj pri Mercedesu je pri Sprinterjih interval na 40k km, pa zna tudi, če menjaš olje na dobrih 20k km, priti do manjših zapletov pri cca. 120k km:
Kolegu je na Passatu iz ene od tistih fenomenalnih serij dušo spustil 2.0TDI in pazi to, je delal servise na manjše intervale.