Courage™ je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:Ta dejansko misli da bo dobil 7800€ za 9 let staro alfo ????
Ne bo dobil, zato pa se prodaja že xx časa. Ko bo spustil ceno na kakih 5000€ pa bo šla....mogoče
lp
Okoli 3000, ČE! Ampak res velik ČE!
Gre za res brezhibno vozlilo, ki je verjetno najlepše ohranjena oz. vsaj ena najlepše ohranjenih 166-k v Sloveniji (s tisto ubožico, ki si jo (kot primer) prodajal ti, tale sploh nima nobene veze) ob tem pa ima zelo malo prevoženih. Tako, da cena je povsem na mestu.
In tako kot je takrat za visoko ceno prodal (pravtako brezhibno) Alfo 164 2.0 Turbo bo prodal tudi tole 166-ko - za vsak avto je nekje kupec.
Človek vozi Alfe mislim, da že 20 let (ali pa celo več) in do zdaj mu je vse uspelo prodat za ceno kot je verjel, da je vredna. In tale 166-ko je komot tolko vredna kot jo prodaja, problem ja da se druge prodajajo pod ceno, ker ni velikega zanimanja ali pa so v stanju, kjer moraš vložit v njih vsaj 2000 evrov, da pridejo sploh blizu tej njegovi (mehansko) in še 1000 evrov da tudi vizualno (tale 166-ka je notri namreč kot nova, zunanjost pa je bila komplet ličarsko popravljena).
@King1: Problematične so zgornje sprednje roke. Alfa je namreč na tej platformi spredaj uporabila double-wishbone tip vpetja - se pravi ena roka spodaj in še ena zgoraj, kar seveda izboljša lego na cesti. Problem nastane zaradi tipa puš, ki so jih uporabili na zgornjih rokah, ki lahko začnejo precej škripat (če dobijo zračnost se pa pozna tudi na obrabi pnevmatik). A so izkušnje precej različne - nekaterim se pojavijo težave že po nekaj deset tisoč prevoženih, eni pa vozijo na orginal rokah tudi po 120.000 km.
Enak tip sprednjega vpetja koristijo torej vse tri Alfe, ki so na enaki platformi - 147, 156 in GT, pa tudi 166-ka, ki sicer stoji na drugačni platformi, a so zgornje roke uprabili enake kot pri prej omenjenih treh. Ostali deli podvozja in njihova obraba pa so povsem v mejah normale.
Rešitve sicer obstajajo - podjetje za obnovo podvozja Prekom (
KLIK) po novem uporablja pri obnovi teh zgornjih rok klasičen tip puš, za katere trdijo da zdržijo precej več časa, druga rešitev je uporaba puš od Powerflexa ali Strongflexa, ki sicer tudi lahko začnejo škripat (takrat jih je potrebno na novo podmazat) a najverjetneje ne bodo dobile zračnosti za časa uporabe avte - in so takorekoč iz stališča uporabnika večne. Če pa hočeš navadne roke se pa vsekakor predlaga nakup orginalnih (ki so v letu 08 sicer doživele neko manjšo modifikacijo, so pa od TRW-ja) ali TRW-ja ali pa od Federal Mogul-a (Moog). Res da so to tri najdražje opcije, a tudi najboljše.
Motorji (govorim za JTD) so špica, zelo vzdržljivi, nekvarljivi in ne pijejo nič olja. Seveda v primeru pravilnega vzdrževanja. Pa še na Alfa forumu imaš člvoeka, ki pozna Alfine ECU-je zelo dobro in ti jo čipa za prijazno vsoto denarja, kot tudi odpravi oz. diagnosticira marsikateri problem.
Če te skrbi podovzje, počakaj še malo pa kupi 159-ko 1.9 JTDm. Podovzje je precej predimenzionirano, togost šasije je 3x višja kot pri 156-ki, pa tudi varnost je na povsem drugem nivoju (156, 147 in GT niso veljale ravno za najbolj varne v klasi). Sicer je zaradi tega 159-ka precej težja, a kot praviš ne rabiš avto za divjanje. Ne glede na to pa ima 159-ka precej kvalitenjši in natančneje sestavljen interier, izvrstno lego (verjetno še vedno ena najboljših v klasi), a je manj zabavna za vozit kot 156-ka - lahko bi rekli da daje manj tisti pristni italjanski občutek po ovinkih (kot da avto zaživi in se veseli ovinkov) in nekoliko bolj nemškega. Po drugi strani pa ima tudi podvozje nastavljeno bolje od 156-ke - sicer je nastavljeno športno, a še vedno več kot dovolj udobno za družinski avto (vsekakor je bolj udobna kot npr. BMW 3). Prostornost pa je pač primerna dizjanu

, kot to velja za vse Alfe.