Gapiii je napisal/-a:Suicidal je napisal/-a:Gapiii je napisal/-a:Ni vse v konjih. P206 RC se ze 207 ne pribliza pri kvaliteti voznje, kaj sele Fiesti. Zato je RC za "kazat" se, fiesta pa za vozit. Ni vse v konjih.
Odvisno kaj je zate kvaliteta vožnje...

lahko razložiš? Ker tale izjava mi je bla mal na pamet...
Že veš čas govorimo o športni vožnji, torej kako dobro se pelje čez ovinke. P206 s svojim volanom, ki je vse prej kot biser, zadnjo premo in obilico podkrmiljenja pač ni dorasel fiesti. Seveda je še vedno boljši kot serijski, vendar v primerjavi s fiesto pa žal to ni to.
Zdaj je odvisno kaj hočeš, vem, da ma Fiesta super lego pa vse samo, da RC ni dorasel Fiesti? Zdaj ne vem al govoriš o uživanciji za volanom pa preganju skozi ovinke al o dejanski hitrosti na kakšnem dirkališču, ker v tem primeru RC vsekakor pihne Fiesto, če ne druzga se tistih 27 konjev na koncu zelo pozna, poleg tega nekaj dodatnih "faktov": Navor = RC 202, Fiesta 190; teža/moč razmerje = RC 6.8kg/PS, Fiesta 8.2kg/PS; končna hitrost = RC 213, Fiesta 195: od 0-100 = RC 7.4s, Fiesta 8,4s (sekunda lufta). Pri RC-ju si omenu volan, le-ta je bil v večini testov ocenjen pozitivno, dovolj direkten in z obilo povratnih informacij. Največji problem pri 206ki, ki pa ga nisi omenu je menjalnik, ker prav zaradi tega bi se mogoče za kak drug "gokart" odloču. Drugače pa, da ne boš rekel, da govorim na pamet, meritve na Hockenheimu:

