Rauchmann je napisal/-a:Se mi nekako zdi da je tista prej omenjena kappa še najboljša izbira, sem se pozanimal glede nje na alfa forumu in gre res za dobro ohranjen primerek. Ali pa kak res kul safrane.
Glede na to, da imaš rad francoze, potem veš, da so bili s precej velikimi limuzinami problemi že, ko so bili novi. Mene Safrane in XM nista prepričala že v časih, ko sta bila aktualna (15-20 let nazaj). Takrat bi se npr. raje odločil za Citroena CXa. Od francozov bi sedaj zaradi rekosti in zanimivosti kupil R Avantima, pa Citroena C6...
Italijani: so fajn, ko delajo, a že takrat je treba poslušati vsako malenkost, paziti vsak madež pod avtom, ... Imel Dedro Integrale, Una Turbo, ... a sem enostavno imel dovolj presenečenj, ki so bila rezultat šlamparije pri načrtovanju in sestavi avtomobila.
Pa še o nemcih: občasno se da dobiti za smešen denar kakega Audija 100/A6 z 'običajnim', pod 200KM motorjem za smešno ceno, v vrhunskem stanju. Prednost nemcev je, da imajo veliko bazo uporabnikov, ter s tem veliko bazo znanja ter zalogo rezervnih delov in da so (predvsem bencinski) modeli do sredine '90ih let praviloma zelo vzdržljivi. Minus je ta, da so ti avti pogostejši in morda danes z vidika redkosti manj zanimivi. Sicer se tudi tu najde kakšna izjema (jaz sem nekaj let nazaj tako naletel na Audija V8 4,2 Q, kateri me je na testni vožnji popolnoma presenetil

), a bo verjetno nekoliko nad tvojim proračunom in zaradi močnega motorja dražja za vsakodnevno uporabo.
Pri avtih take starosti nujno pojdi na ogled in temeljit preizkus. S seboj vzemi koga, ki se spozna na avte in ni kontaminiran z željo po nakupu, da ti bo za realno podporo.
Osebno sem vedno iskal (naj)močnejše modele avtov v najboljšem stanju, kar se jih je dalo dobiti na trgu rabljenih. Računaj na to, da lahko v slabo ohranjen, nevzdrževan in poceni avto zmečeš vso razliko do boljšega in dražjega avta, pa ta nikoli ne bo primerljiv z avtom, ki je že v startu dobro ohranjen in deluje kot celota (brez čričkov, improvizacij, polovičnih popravil).