Daedalus je napisal/-a:Če gledaš zgolj racionalno na to in nimaš neke želje/skritega hrepenenja po novejšem/boljšem/lepšem avtu (pa najsi bo to zate ali "za sosede"), ki bi te lahko grizlo v prihodnje (in se ti ne bo zdelo vredno se vdat taki želji, ker si pač "vložil jurja pred 1 letom"), potem se vsekakor splača tega rihtat. Če pa imaš željo po drugem, potem pač sam pretehtaj, ali je vredno malo potrpet pa prišparat, ali se skeširat zdaj.
Če misliš, da boš lahko kupil malo manj rabljen avto z namenom izogibanja višjih stroškov se preklemano motiš, ker nikjer ni zagotovila da:
a) se bo mlajši avto primerno manj kvaril, kot se je npr. tvoj v svoji preteklosti;
b) boš dobil avto, ki je dobro ohranjen in z realnimi kilometri.
se motiš. Rabljeni dizli so loterija, še posebej taki, starejši od 4-5 let.
In kot je že nekdo omenil, če so res realni kilometri in če je redno vzdrževan bi moral iti še lep čas brez problema. Sam sicer ne bi stvail roko v ogenj za 500 tisočakov, ampak 400 pa že skoraj da ja, s kakšno malo večjo okvaro (npr. kakšna turbina ali vztrajnik). To je pa že zelo lepa številka. Moraš računat, da je OGROMNO (oz. bom kar rekel večina) rabljenih dizlov na trgu z nerealnimi kilometri, in iz tega se da sklepati dve stvari:
a) problemi, ki jih imajo ljudje z dizli niso realni pokazatelj stanja, razen, če kupuješ avto z enako dvomljivo zgodovino,
b) avti zdržijo precej, ker jih ima ogromno čez 400k km pa lastniki tega niti ne vedo.
Torej če ti avto dobro služi oz. izpolnjuje tvoje zahteve in nimaš neke želje po novejšem, ga porihtaj, ker bo to zagotovo najcenejša varianta.
Odlično spisano. Se strinjam z vsem.