J.McLane je napisal/-a:140 hp TSI ima tehnologijo ACT, zato "kao" nižja poraba.
Tako po NEDC kot po Spritmonitor imata Golf 122 HP in Mazda zelo enako porabo:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
J.McLane je napisal/-a:Em ... ni res:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Sicer samo za 0,2 več ampak konji pač še vedno nekaj stanejo, poleg tega je cena 140 HP kar 1.500 € dražja od 122 HP.
bucko_99 je napisal/-a:Mazda je po kvaliteti izdelave nekje na nivoju Renaulta ali pa Hyundaija. To je moj kriterij. Tudi klopotanje pod koloteki za vsak manjši kamenček me je zmotilo v letu 2014 in v avtu, ki stane 17,5oo eur?
J.McLane je napisal/-a:Kako pa kaj realne cene, kolikor vidim so v prvem postu kar cene iz cenikov. Na koncu lahko pride do kar velikih razlik, sploh limuzinska karoserija bi znala biti dobra za iztržit kak popust.
bucko_99 je napisal/-a:@jmclane: seveda je to očitno. Vsak ki malo ve o avtomobilizmu mu je jasno da 2.0 motor z 122 konji je veliko softwarsko bremzanje. Tako kot kaže graf, ta motor ima ogromno potenciala. To pomeni na dolgi rok, da je mazdin motor zelo obvarovan nepričakovanih okvar, saj deluje na "rezervi".
Tudi 1.4tsi z 122 konji ima več rezerve kot 1.4tsi z 150 konji. Logično.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov