Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Za novo vozilo bi kupil

Glasovanje se je zaključilo dne Po feb 09, 2015 9:48 pm

Audi Q3
13
54%
BMW X1
11
46%
 
Skupaj glasov : 24
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a adis Ne nov 02, 2014 11:10 pm

noj je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
Cefizelj je napisal/-a:Mislim da so predlogi z nepremium vozilom kar pravi. Če pa že mora biti premium pa sigurno Evoque. Ga ima kolega in je super. Pa še za razliko od X1 in Q3 kaže da ima lastnik malo domišljije. :)


evque? resno? meni ni niti malo všečen...tako veliko plastike na enem mestu da je groza :shock:


Pol pa še nisi sedel v njemu, vsaj proti audiju in bmw-ju je zelo malo plastike


leta 2012 sem sedel v njem, ga vozil, testiral ... in ne nisem ga testiral po cesti kot "večina" tistih, ki kupi takšen avto ampak sem ga vozil po "šumah" aka gozdu, blato, sneg...ni da ni...

mene ni prepričal, kvaliteta materialov je porazna za takšen "brand"... in ko govorimo o premium je to lahko le RR ( big brother) ne pa ti majhni mestni križanci...

edini pravi terenci so:
Grand Cheeroke, Land Cruiser ipd...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a Jerch_ Ne nov 02, 2014 11:21 pm

mogoče še ena tehnična lastnost X1. podvozje bazira na serie 3, E90, če smo bolj natančni. konkurent (Q3) pa bazira na MQB- golf/leon šasiji-podvozju. prav si ugotovil, da je medosna daljša. razlika je tudi drugje, recimo pri sedenju v drugi vrsti, kjer je Q3 izjemno utesnjen. največ bo naredil, če bo človek peljal oba!
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a borut.z Ne nov 02, 2014 11:47 pm

Jerch_ je napisal/-a:mogoče še ena tehnična lastnost X1. podvozje bazira na serie 3, E90, če smo bolj natančni. konkurent (Q3) pa bazira na MQB- golf/leon šasiji-podvozju. prav si ugotovil, da je medosna daljša. razlika je tudi drugje, recimo pri sedenju v drugi vrsti, kjer je Q3 izjemno utesnjen. največ bo naredil, če bo človek peljal oba!


Za bmw ne poznam podatkov in nisem vedel da bazira na trojki, vem pa da glede na podatke, da je q3 širši kot bmw x1, x1 pa ima konkretno daljšo medosno razdaljo kot tudi karoserijo kot q3.

Q3 na žalost ne bazira na MQB platformi ampak še na stari PQ35, ker MQB so začeli delati 2012, q3 pa izdelujejo od 2011. PQ35 je imel že golf 5 in 6 in je medosna razdalja pri q3 zato 3 centimetre krajša kot pri novem A3.

VW grupo imam v malem prstu, saj sem ga do potankosti preštudiral ko sem kupoval Leona, za ostale znamke pa nimam kaj dosti pojma.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a MBtouran Po nov 03, 2014 8:00 am

borut.z je napisal/-a:živjo, danes sem bil cel dan pri tašči in tastu in sva se malo pogovarjala glede avtomobila. Hvala za vse predloge.

Budget je nekje do 30.000eur lahko tudi kakšnega tisočaka več, vzel bo dizla, saj s taščo prevozita vsaj 25 tisoč letno. Njemu dodatna oprema praktično ne pomeni nič. Vse kar želi v avtomobilu je tempomat in naslonjalo za roke po možnosti še parkirne senzorje zadaj in to je vse :D

Verjetno je to njegov zadnji avto, ki si ga bo kupil zato je mislil vzeti kakšno bolj "premium" znamko, čeprav niso ostali avtomobili nič kaj slabši in vsi vemo da se plača značko. Gleda predvsem evropske proizvajalce... Kdaj pa pride novi tiguan na trg pri nas?

Range rover je preveč "frajerski" in mu ni všeč, tudi cena je previsoka saj se začne pri 39.000eur.

Če kdo ve kakšni so popusti pri novih BMW-jih, audijih bi prosil za info. Brala sva da pride drugo leto novi x1 pa bi mogoče njega vzel. Ima volvo kakšen model kot je q3 da je v rangu 30k?


Premium je v glavah ljudi. Preberi izkusnje na tujih forumih in vidis xa hitro izgine premium oznaka
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a borut.z Po nov 03, 2014 12:19 pm

Ga ne kupujem jaz, tako da si ne bom nič bral na drugih forumih. Se pa strinjam z izjavo Mb touran in zato tudi sam vozim Leona, čeprav bi lahko kaj dražjega.
Zadnji avto si kupuje in bo zato vzel višji cenovni razred in ga razumem, tako da komentiranje na temo da bi lahko vzel cenejšega je odveč.
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a mavrica Po nov 03, 2014 1:33 pm

Da bo to zadnji avto, prinaša bolj kot ne nesrečo. Kaj pa zdaj vozi?
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a danatory Po nov 03, 2014 1:41 pm

Trenutno najbolj ugoden je BMW, ker imajo akcijo z JOY paketom. Ne vem, če še traja. Zaloga je pa nekje še.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=823 ... 20EDITIO...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a Jerch_ Po nov 03, 2014 3:07 pm

danatory je napisal/-a:Trenutno najbolj ugoden je BMW, ker imajo akcijo z JOY paketom. Ne vem, če še traja. Zaloga je pa nekje še.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=823 ... 20EDITIO...


vse lepo in prav, če ne bi imel klopc.. pardon sedežev (osnovni).
Spodaj podpisani prodajalec Simon je res legenda in ti ga vsekakor priporočam kontaktirat, ne glede na to iz kje si.

šminka gor, šminka dol. na Q3 se res ne spoznam, vozil pa sem že kar nekaj SUVjev in v večini sem se počutil kot v lojtrniku. pač posledica kratke medosne, velikih platišč in visokega težišča. X1 za moje pojme ni SUV, ampak je povisana 3ka- E90 karavan. Posledica je zelo udobna voznja (kar manjka 3ki, ki je vsaj v izvedbi E90 zelo trda) in pa skoraj 50/50 razporeditev teže ter s tem povezana vozna dinamika. premium gor ali dol.. tisti, ki pravi, da se premium tako zelo preplača naj se vsede v kaksno opel mokko, ford kugo, sportage, outlander, IX35 in bo doživel ta lojtrnik- efekt.

ps: notranjost je pri BMW res manj kakovostna, sploh v primerjavi z Volvom ali Audi-jem. se pa zato odkupi z udobjem in zelo dinamičnim podvozjem, občutkom na volanu itd..
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a MBtouran Po nov 03, 2014 6:18 pm

borut.z je napisal/-a:Ga ne kupujem jaz, tako da si ne bom nič bral na drugih forumih. Se pa strinjam z izjavo Mb touran in zato tudi sam vozim Leona, čeprav bi lahko kaj dražjega.
Zadnji avto si kupuje in bo zato vzel višji cenovni razred in ga razumem, tako da komentiranje na temo da bi lahko vzel cenejšega je odveč.


Sploh ne mislim da bi vzel cenejsega. Mislim da je veliko alternativ, ki so zame boljse
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a borut.z Po nov 03, 2014 6:34 pm

Danes je bil tast v BMW salonu in je bil presenečen ko so mu ponudii 6.000eur popusta brez da bi rekel A. če vzame tistega ki je po ceniku 32.000eur je potem za 26.000eur nakupna vrednost. To se mi zdi visok popust... Mogoče je cena po ceniku napihnjena da človek dobi potem občutek da je ceneje kupil, ne vem.

Vozi 10 let starega passata 1.9 tdi, je prvi lastnik, prevoženih ima 320.000km. Razen potrošnega materiala še ni nič omembe vrednega menjal. Redno ga servisira na pooblaščencu to je vse. Zelo dobro mu služi. Kdaj pride novi tiguan poznate kej?
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a MBtouran Po nov 03, 2014 6:36 pm

drugo leto
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a mavrica Po nov 03, 2014 6:56 pm

Odličen nakup, ta model B5 je bil res pojem kvalitete, tank v primerjavi z njegovim naslednikom.

Tiguan 2015 (prve skice) zgleda hudo privlačen. Če bo v tej smeri šel v proizvodnjo, se bo dobro prodajal.
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a borut.z Po nov 03, 2014 11:24 pm

Ne samo Audi, tudi slovenski BMW je hinavski. Pravkar sem izbrskal da je isti bmw x1 za 2000eur po ceniku cenejši v Nemčiji kot pri nas. Potem ti pa pod nos porinejo nek popust ki se sliši veliko, dejansko je pa cena napihnjena. Ne razumem naše ekonomske politike. Avs, Nem imajo višji standard, višje plače, cenejše gorivo in cenejša nova vozila.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a gasolinedream To nov 04, 2014 12:49 am

Imajo tudi malo več prometa. Trgovec z manj prometa (in manjšimi rabati) bo vedno težko konkuriral večjemu.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a chan To nov 04, 2014 9:53 am

borut.z je napisal/-a:Ne samo Audi, tudi slovenski BMW je hinavski. Pravkar sem izbrskal da je isti bmw x1 za 2000eur po ceniku cenejši v Nemčiji kot pri nas. Potem ti pa pod nos porinejo nek popust ki se sliši veliko, dejansko je pa cena napihnjena. Ne razumem naše ekonomske politike. Avs, Nem imajo višji standard, višje plače, cenejše gorivo in cenejša nova vozila.


Nižja cena omenjenega modela v Nemčiji je prvenstveno posledica nižjega davka - v Nemčiji je namreč potrebno upoštevati zgolj 19% Mwst, medtem ko je na Slovenskem poleg DDV še DMV in okoljska dajatev. Zaradi večjih dajatev pri nas imajo tako v veliki večini avtomobilski modeli na Slovenskem nižjo neto ceno (kot npr. v Nemčiji) in so posledično precej zanimivi za prodajo v tujino (efekt "enodnevnih registracij"). Hkrati pa je potrebno tudi vedeti, da so v Nemčiji v povprečju možni večji rabati pri nakupu novega vozila (nekje cca. 15%).

Kar pa se nakupa kompaktnega SUV tiče, pa tast nikakor ne bo zgrešil niti z BMW, niti z Audijem. BMW X1 je sicer športnejši, ima za odtenek bolj komunikativen volanski mehanizem, hkrati pa navduši tudi na slabših podlagah. BMW-jevi agregati znajo hkrati navdušiti tudi s precej prepričljivo porabo goriva. Po faceliftu je pridobil bolj kvalitetno notranjost, saj je pred njo deloval malce preveč ceneno-plastičen za ta cenovni rang (še vedno pa delujejo precej ceneno ročice za nastavitev sedežev ter potovalni računalnik z zgolj osnovnimi podatki). Audi je sicer udobnejši, a se malenkost bolj nagiba v ovinkih. V notranjosti zna biti za odtenek bolj "prestižen" od BMW-ja, a je hkrati potrebno vedeti, da se tzv. "prestižnost" ustvari šele ob (ne majhnih) doplačilih (pa najsi gre že za avtomatsko klimatsko napravo (!), da ne govorim o kakšnih mehko voljnih usnjenih sedežih, ipd). Njegov 140 konjski dvolitrski TDI pa je že stari znanec v koncernu in se lahko takisto pohvali z zelo ugodno porabo goriva.

Oba modela sta sicer na trgu že kar nekaj časa in ponujata raznorazne akcije (še posebej za vozila na zalogi). Kot je tast že sam ugotovil, bo precej presenečen ob obiskih salonov, saj so lahko končne cene (ravno v tzv. luksuznem segmentu) za kupca precej nižje od oglaševanih v katalogih in na internetu. Med »prestižno« konkurenco (SUV, ki niso daljši od 4,5 metra) je še MB GLA, ki pa me je še najmanj prepričal ter RR Evoque-u, katerega bi sicer sam izbral. Slednji se lahko pohvali z dobrimi voznimi lastnostmi (zelo komunikativen volanski mehanizem!) ter daleč najbolj dodelano notranjostjo v tem razredu - tako stilsko, kakor tudi po občutku kvalitete, saj vse skupaj deluje zelo kompaktno (nenazadnje se lahko že pri serijski opremi Pure pohvali s precej prepričljivimi sedeži z dobro stransko oporo, oblečenimi v usnje in alkantaro, oblečeno armaturno ploščo ter alu dodatki, ki so sicer pri BMW in Audiju (ali pa npr, MB GLA) zgolj ob doplačilu). Btw, tudi pri slednjemu modelu so možni dobri popusti …

A če se ustavim le pri BMW in Audiju, mi je "na prvo žogo" padel v oči tale model: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=648 ... 0NOVO%20... , ki se lahko pohvali s 4x4 pogonom, avtomatskim menjalnikom ter dokaj spodobno opremo. Sam bi vsekakor pogledoval k modelom s štirikolesnim pogonom (že zaradi boljše trakcije na spolzkih podlagah, kar bo kaj kmalu pričel ceniti!). Med dodatno opremo pa nikakor ne smejo manjkati ksenonski (oz. LED) žarometi (še posebej, če gre za starejšega voznika – aspekt varnosti).

Kljub pomislekom pa naj vseeno pogleduje še k bolj »plebejskim« SUV-om, ki znajo precej presenetiti – tako z voznimi lastnostmi, kakor tudi s precej dodelano notranjostjo. Sicer se določena razlika z »renomiranejšimi« znamkami seveda pozna – a le ta NIKAKOR ni sorazmerna z razliko v ceni (pri prestižnih znamkah se VEDNO doplača tudi za značko na nosu!). Nenazadnje pa se lahko (že omenjena) Fordova Kuga pohvali z zelo zelo prepričljivimi voznimi lastnostmi, nič kaj pretirano slabšimi od npr. Audijevega Q3.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a ~toMmy~ To nov 04, 2014 2:45 pm

Cefizelj je napisal/-a:Mislim da so predlogi z nepremium vozilom kar pravi. Če pa že mora biti premium pa sigurno Evoque. Ga ima kolega in je super. Pa še za razliko od X1 in Q3 kaže da ima lastnik malo domišljije. :)


x2
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a blaz2013 To nov 04, 2014 3:01 pm

chan je napisal/-a:Nižja cena omenjenega modela v Nemčiji je prvenstveno posledica nižjega davka - v Nemčiji je namreč potrebno upoštevati zgolj 19% Mwst, medtem ko je na Slovenskem poleg DDV še DMV in okoljska dajatev. Zaradi večjih dajatev pri nas imajo tako v veliki večini avtomobilski modeli na Slovenskem nižjo neto ceno (kot npr. v Nemčiji) in so posledično precej zanimivi za prodajo v tujino (efekt "enodnevnih registracij"). Hkrati pa je potrebno tudi vedeti, da so v Nemčiji v povprečju možni večji rabati pri nakupu novega vozila (nekje cca. 15%).


Zakaj bi pa bila osnovna cena pri nas nižja kot pri Nemcih? Osnovna cena istega vozila je ista vsepovsod, saj isto stane proizvodnja za oba. Kvečjemu je pri nas s strani BMW.ja in AUDI.ja določena višja osnovna cena. Izračunaj si koliko je osnova in pri vsakem dodaj 19% in 22% pa boš videl minimalno razliko. Davek na C02(DMV) imajo tudi Nemci ne samo mi, tiste 3% več na osnovo je pa drobiž, tako da to ni res.
Verjetno je cena nižja pri njih samo zaradi ene stvari in to je ogromen trg in ogromno število prodanih novih vozil v primerjavi z miniaturno Slovenijo. V Nemčiji v pol meseca prodajo verjetno toliko Bmwjem in Audijev kot pri nas v enem letu in pol. Za tistega ki kupuje tako drago vozilo kot je X1 in Q3 mu pa verjetno tista 2 tisočaka ne pomenita toliko kot nekomu ki kupuje "bogega" golfa.

Tisti ki kupuje X1 ali Q3 in ima povprečno slovensko plačo ga pa "na-je-be", saj vsi vemo kakšne so povprečne plače švabov kakšne so naše.
Za gorivo je pa sramota da imamo tako dragega pri nas glede na plače. Strašilo mramorsko in kompanija so krivi za gorivo, saj cena nafte pada.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a chan To nov 04, 2014 3:11 pm

blaz2013 je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Nižja cena omenjenega modela v Nemčiji je prvenstveno posledica nižjega davka - v Nemčiji je namreč potrebno upoštevati zgolj 19% Mwst, medtem ko je na Slovenskem poleg DDV še DMV in okoljska dajatev. Zaradi večjih dajatev pri nas imajo tako v veliki večini avtomobilski modeli na Slovenskem nižjo neto ceno (kot npr. v Nemčiji) in so posledično precej zanimivi za prodajo v tujino (efekt "enodnevnih registracij"). Hkrati pa je potrebno tudi vedeti, da so v Nemčiji v povprečju možni večji rabati pri nakupu novega vozila (nekje cca. 15%).


Zakaj bi pa bila osnovna cena pri nas nižja kot pri Nemcih? Osnovna cena istega vozila je ista vsepovsod, saj isto stane proizvodnja za oba. Davek na C02(DMV) imajo tudi Nemci ne samo mi, tiste 3% več na osnovo je pa drobiž, tako da to ni res.
Verjetno je cena nižja pri njih samo zaradi ene stvari in to je ogromen trg in ogromno število prodanih novih vozil v primerjavi z miniaturno Slovenijo. V Nemčiji v pol meseca prodajo verjetno toliko Bmwjem in Audijev kot pri nas v enem letu in pol. Za tistega ki kupuje tako drago vozilo kot je X1 in Q3 mu pa verjetno tista 2 tisočaka ne pomenita toliko kot nekomu ki kupuje "bogega" golfa.

Tisti ki kupuje X1 ali Q3 in ima povprečno slovensko plačo ga pa "na-je-be", saj vsi vemo kakšne so povprečne plače švabov kakšne so naše.
Za gorivo je pa sramota da imamo tako dragega pri nas glede na plače. Strašilo mramorsko in kompanija so krivi za gorivo, saj cena nafte pada.


Neto cene niso iste (čeprav so bile pred časom neke tendence po tem).
Navajam (malce starejši) vir: "Razlike v neto cenah so v nekaterih primerih še vedno ekstremne, tako bo kupec alfine giuliette na Finskem plačal kar 72% več kot Slovenec, ki jo bo doma neobdavčeno kupil najceneje v Evropi. Evropsko primerjalno gledano so v Sloveniji najugodnejši še fiatova panda, za katero mora kupec v Latviji odšteti kar 62% več in nissanov note, ki je najdražji v Avstriji (za 40%) ... Terenec kia sorento, ki pri nas po podatkih Evropske komisije brez davščin stane 30.600 evrov nas bi tako na Malti stal 23.000. Različne cene avtomobilov na posameznih trgih izhajajo iz splošnega življenjskega standarda v državi, različnih obdavčitev in vsekakor tudi etabliranosti posamezne avtomobilske blagovne znamke na trgu." vir: http://vzpon.vzajemci.com/novice/osebne ... _na_dansko
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a blaz2013 To nov 04, 2014 3:17 pm

chan je napisal/-a:
blaz2013 je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Nižja cena omenjenega modela v Nemčiji je prvenstveno posledica nižjega davka - v Nemčiji je namreč potrebno upoštevati zgolj 19% Mwst, medtem ko je na Slovenskem poleg DDV še DMV in okoljska dajatev. Zaradi večjih dajatev pri nas imajo tako v veliki večini avtomobilski modeli na Slovenskem nižjo neto ceno (kot npr. v Nemčiji) in so posledično precej zanimivi za prodajo v tujino (efekt "enodnevnih registracij"). Hkrati pa je potrebno tudi vedeti, da so v Nemčiji v povprečju možni večji rabati pri nakupu novega vozila (nekje cca. 15%).


Zakaj bi pa bila osnovna cena pri nas nižja kot pri Nemcih? Osnovna cena istega vozila je ista vsepovsod, saj isto stane proizvodnja za oba. Davek na C02(DMV) imajo tudi Nemci ne samo mi, tiste 3% več na osnovo je pa drobiž, tako da to ni res.
Verjetno je cena nižja pri njih samo zaradi ene stvari in to je ogromen trg in ogromno število prodanih novih vozil v primerjavi z miniaturno Slovenijo. V Nemčiji v pol meseca prodajo verjetno toliko Bmwjem in Audijev kot pri nas v enem letu in pol. Za tistega ki kupuje tako drago vozilo kot je X1 in Q3 mu pa verjetno tista 2 tisočaka ne pomenita toliko kot nekomu ki kupuje "bogega" golfa.

Tisti ki kupuje X1 ali Q3 in ima povprečno slovensko plačo ga pa "na-je-be", saj vsi vemo kakšne so povprečne plače švabov kakšne so naše.
Za gorivo je pa sramota da imamo tako dragega pri nas glede na plače. Strašilo mramorsko in kompanija so krivi za gorivo, saj cena nafte pada.


Neto cene niso iste (čeprav so bile pred časom neke tendence po tem).
Navajam (malce starejši) vir: "Razlike v neto cenah so v nekaterih primerih še vedno ekstremne, tako bo kupec alfine giuliette na Finskem plačal kar 72% več kot Slovenec, ki jo bo doma neobdavčeno kupil najceneje v Evropi. Evropsko primerjalno gledano so v Sloveniji najugodnejši še fiatova panda, za katero mora kupec v Latviji odšteti kar 62% več in nissanov note, ki je najdražji v Avstriji (za 40%) ... Terenec kia sorento, ki pri nas po podatkih Evropske komisije brez davščin stane 30.600 evrov nas bi tako na Malti stal 23.000. Različne cene avtomobilov na posameznih trgih izhajajo iz splošnega življenjskega standarda v državi, različnih obdavčitev in vsekakor tudi etabliranosti posamezne avtomobilske blagovne znamke na trgu." vir: http://vzpon.vzajemci.com/novice/osebne ... _na_dansko



daj malo z kmečko pametjo razmišljaj. Neto cene v realnosti seveda niso iste zato, ker vsak proizvajalec določi za vsak trg posebej neto ceno. Neto ceno določi proizvajalec in nihče drug. Teoretično so pa iste, s tem sem hotel povedati da isto stane BMW če 1 avto proizvede za slovenski ali nemški trg.
Če bi bila ista neto cena v nemčiji in pri nas, potem bi bila zelo majhna bruto razlika( nekje 3%). 2000 eur je veliko več kot 3% na neto ceno, zato ker je BMW v nemčiji določil nižjo neto ceno kot pri nas. Izgovori da so pri nas dražja vozila zaradi davkov so delno resnični saj 3% je par sto eur, vsekakor pa ne 2000eur.

Nemci imajo postavljeno nižjo neto ceno in hkrati nižji ddv( 3% manj) in to potem nanese razliko 2000eur. Sam ddv 3%+ pri nas, pa ne bi naneslo 2000eur, če bi bila ista neto cena.
Za Bmx X1 slovenec z 1000eur plače po ceniku plača 29.000 eur, v Nemčiji Nemec z 2000eur plače isti BMW kupi po ceniku za 27.000eur. In še večji rabat dobi nemec, ker jih prodajalci v nemčiji več prodajo kot pri nas in lažje dajo popust.
Zadnjič spremenil blaz2013, dne To nov 04, 2014 3:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Audi Q3 ali Bmw X1?

Napisal/-a chan To nov 04, 2014 3:35 pm

blaz2013 je napisal/-a: ...


daj malo z kmečko pametjo razmišljaj. Neto cene v realnosti seveda niso iste zato, ker vsak proizvajalec določi za vsak trg posebej neto ceno. Neto ceno določi proizvajalec in nihče drug. Teoretično so pa iste, s tem sem hotel povedati da isto stane bmw če avto proizvede za slovenski ali nemški trg.
Če bi bila ista neto cena v nemčiji in pri nas, potem bi bila zelo majhna bruto razlika( nekje 3%). 2000 eur je veliko več kot 3% na neto ceno, zato ker je BMW v nemčiji določil nižjo neto ceno kot pri nas. Izgovori da so pri nas dražja vozila zaradi davkov so delno resnični saj 3% je par sto eur, vsekakor pa ne 2000eur.


Osnovno vprašanje uporabnika @borut.z je bilo, zakaj prihaja do razlik v ceni med Slo in Nemčijo in eden izmed razlogov so tudi različne višine davkov (in kot smo skupaj ugotovili, različne neto cene, drugače bi imeli na nekaterih trgih proizvajalci nemalo težav). Nemčija ima pri nakupu vozila zgolj 19% Mwst in nima DMV.

"Povsem natančna umestitev je težavna, je pa mogoče reči, da je Slovenija po višini davčne obremenitve pri samem nakupu avtomobila nekje v sredini evropske lestvice, recimo blizu Avstriji. Drugod po Evropi velja, da so ti davki posebno visoki v severnejših državah, rekorderka je Danska, kjer lahko skupna davčna obremenitev pri nakupu večjega modela preseže 200 odstotkov.
Po drugi strani v nekaterih državah nimajo dodatnih obdavčitev, izstopa Nemčija (to glede na njeno vlogo v avtomobilski proizvodnji ni presenetljivo), med mlajšimi članicami Evropske unija imajo najnižje davščine na nakup avtomobila Estonija, Češka in Slovaška, najnižja sploh pa je obremenitev v malem in zelo bogatem Luksemburgu."
vir: http://www.delo.si/druzba/na-kolesih/da ... anske.html
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov