Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1448
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a thunderbolt Ne nov 16, 2014 4:03 pm

vstante je napisal/-a:V istem rangu kot C4 Grand Picasso je tudi VW Touran 1,6.

Nikakor ne pričakuj, da bo touran bolj ali enako udoben kot C4 - touran je tudi manj udoben od golfa, ki si ga pa že itak odpisal. Sportsvan po enaki logiki tudi odpade - sem ga sam preizkusil in se golf pelje bolje.

Če iščeš Francozu (kaj pa Peugeot 5008?) alternativo v Nemcu, poglej še Opel zafiro (z novim 1,6 cdti). Precej udobne so tudi Toyote (verso).

Sicer pa z odločitvijo se ti naj ne mudi, ker se mi zdi, da še nimaš popolnoma jasne slike, kaj točno bi imel.
 
vstante
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To nov 11, 2014 9:42 pm

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a vstante Ne nov 16, 2014 6:41 pm

peroRS je napisal/-a:
Tole dvoje mi nekako ne gre skupaj. Razen če si vozil Passata na 16'', Octavio pa na 18'', pa še takrat ni take razlike v udobju.


Pero, to pa res ne vem, katere pnevmatike so ble na Passatu. Škoda je za moje pojme mela trd volan, sklopka ubibože trda za prtisnat, vzmetenje pa tudi no...si čuto vsako lukno. Passata pa sem vozil z istim mehkim občutkom krmarjenja kot svojo malo Corso.

Mislil sem, da mehkost passata daje občutek, da vozim malčka, pr škodi pa ravno obratno. Vse skupaj nima veze z dejanskimi merami vozil.
Je pa Škoda notri res lepa, sploh če ma kaj opreme za pokazat, da ne bi zdj užalil lastnikov škod.

Bom še pogledal scenica ju3. Potem skočim še do peugeotov mal na ogled. Bol iz firbca. Da je Touran bolj udoben od Picassoja nisem pričakoval, da pa je manj udoben od Golfa kakor praviš pa tudi ne;) Verjetno sn js tud mal preobčutljiv za to udobnost. Bi rad mel robusten, prostoren avto, udoben za vožnjo in da ga lahko zvozim do 500.000km, pa še da na vrednosti zgubi minimalno. Bo treba verjetno bit bol realn in neke kompromise sprejet :roll:

Opla sem vozil zdaj 9 let, pa bi mal marko zamenjal.

V glavnem, ju3 grem sprobat potem pa napišem kok je blo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a esem Ne nov 16, 2014 10:42 pm

Dvoumno se izražaš, zato za vsak slučaj - C4P je bolj udoben od Tourana!

Obvezno probaj C5, če se potrudiš, ga dobiš tudi v okviru proračuna. V BTC-ju ga imajo praktično vedno, sicer karavana, ki je meni itak lepši.

In resno te svarim, da nehaš z iskanjem "testnega" avta - kateregakoli, a še posebno dizla. Pri testnem nikoli ne veš, kako je bil utekan, kakšni nerode in "nešoferji" so ga trpinčili, preizkušali zdržljivost motorja (terali mrzlega, obrati nad ali preveč pod "normalo"), menjalnika, sklopke, zavor ipd.

Dober primer je tista Škoda, ki bi morala čisto drugače delovat (to so ti že rekli), a so jo kot kaže "testerji" že poškodovali. Seveda je ti ne bi kupil take (ali katerega drugega testnega), saj sploh ne bi vedel (da je taka), ker bi jo oni prej malo popravili z malo stroški (tako se običajno dela z vsemi testnimi, ki imajo vsaj nekaj tisoč km). Veliki stroški pa bi kasneje (morda precej kmalu) pripadli tebi.

Ne gre za to, da se testnega absolutno ne sme kupit - gre za nedoločljivo tveganje, lahko precejšnje, ki se praktično nikoli ne pokaže v ceni/popustu. Že samo, če avto kupiš in ga še nevoženega prodaš, si na zgubi vsaj za jurja (recimo 5-10%). Če ga vsaj nekaj voziš, bi cena morala dodatno pasti, če pa je to z različnimi, tudi slabimi/neodgovornimi (do avta) šoferji, bi moral bit popust vsaj 15-20% glede na novega. In to novega tudi s popusti - na to trgovci običajno "pozabljajo" oz je to en njihovih trikov za nategnit naivne. Tako jim zaradi "super znižane" cene testnega vozila uspe prodat morda zjeban avto dražje kot povsem novega, čeprav bi moral biti petino ali več cenejši. Ipd ipd...

Boš tvegal zaradi tisočaka - ko bi moralo bit vsaj 2-3x več popusta? Boš moralno in finančno podprl take nategune? In morda kasneje plačeval izredne servise?
:?:
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a metor Ne nov 16, 2014 11:23 pm

Se 100% strinjam, testnih se res izogibaj na široko, pa čeprav so morda malo cenejši.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a esem Ne nov 16, 2014 11:39 pm

Ravno obratno - ravno zato, ker "pa čeprav so morda malo cenejši" se jih izogibaj. Morali bi biti dosti cenejši, a so skoraj vedno "le malo". In naivneži oz nepoznavalci vedno padajo na take - "cenejši" - da ne govorimo o tveganju, ki ga oni sploh povsem spregledajo - najmanj v finančnem smislu.

Torej:

izguba vrednosti zaradi 2. registracije (oz ne-več-novega avta)
+
izguba vrednosti zaradi uporabljanosti nasploh
+
izguba vrednosti zaradi večjega tveganja okvar, hitrejše "izrabljenosti" ipd - ker ni bil navadno vožen, pač pa testno. Ker zadnja izg. vredn. ni določljiva, je treba upoštevat slabšo možnost.

To sešteto ni malo!
In koliko dajo oni popusta? Običajno manj, kot bi ga dobil za povsem nov avto!! :evil: :roll:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a adis Po nov 17, 2014 9:04 am

esem je napisal/-a:Ravno obratno - ravno zato, ker "pa čeprav so morda malo cenejši" se jih izogibaj. Morali bi biti dosti cenejši, a so skoraj vedno "le malo". In naivneži oz nepoznavalci vedno padajo na take - "cenejši" - da ne govorimo o tveganju, ki ga oni sploh povsem spregledajo - najmanj v finančnem smislu.

Torej:

izguba vrednosti zaradi 2. registracije (oz ne-več-novega avta)
+
izguba vrednosti zaradi uporabljanosti nasploh
+
izguba vrednosti zaradi večjega tveganja okvar, hitrejše "izrabljenosti" ipd - ker ni bil navadno vožen, pač pa testno. Ker zadnja izg. vredn. ni določljiva, je treba upoštevat slabšo možnost.

To sešteto ni malo!
In koliko dajo oni popusta? Običajno manj, kot bi ga dobil za povsem nov avto!! :evil: :roll:


pa vi pozabljate, da imajo testna vozila še vedno tovarniško garancijo? pa tudi če se kaj "pokvari" je tu garancija. mene osebno testno vozilo nebi motilo v kolikor bi kupoval vozilo za dobo 5 let.

popust je ponavadi nekje 20% od vrednosti vozila z sešteto opremo.

primer: GTD - 34.500 eur, z popustom cca 30.500 eur, testno vozilo 26.500 eur ;)
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a metor Po nov 17, 2014 12:46 pm

Ne glede na to ali za 5let, 3leta, 10let,.. Testnega res nikoli, je lepo napisal esem zakaj.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a esem Po nov 17, 2014 2:10 pm

Na garancijo seveda ni pozabil nihče. Ni pa večna, kot tudi ni pričakovati večjih problemov še v garanciji, imajo pa gotovo nekaj krajšo življ. dobo, niso samo 2. registracija oz "že rabljeni". Da o možnih težavah in izrednih servisih ne govorimo.
Gre samo za nižjo vrednost rabljene in tvegane (morda poškodovane) robe. Povprečje popustov je gotovo manjše, od 5-15. odvisno od trgovca in iztrošenosti. Sicer pa težko primerjamo, ker so cene v glavnem brez popustov za nova vozila. Tudi za testna, a dvomim, da dajo več popusta kot za nova, prej manj.

Nekaj Golf primerov, kjer vidimo, da so razlike v cenah med posameznimi trgovci velike, vprašanje, kaj je s popusti. Nekaj testnih je dražjih od novih.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=855 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=845 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=884 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=844 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=855 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=855 ... T%20R-line
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=818 ... T%20High...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=891 ... T%20R-Li...

Dokler ne vemo, kako je s popusti, je debata o testnih brezpredmetna. Itak je že gor napisano dovolj. Upam, da se bo avtor teme zamislil oz da bo komu pomagalo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a INFINITI Po nov 17, 2014 2:38 pm

adis je napisal/-a:
pa vi pozabljate, da imajo testna vozila še vedno tovarniško garancijo? pa tudi če se kaj "pokvari" je tu garancija. mene osebno testno vozilo nebi motilo v kolikor bi kupoval vozilo za dobo 5 let.



Na papirju deluje super, ampak v praksi zna bit pa nočna mora z uveljavljanjem garancij sploh sklopke, vztrajniki in ostalo kar se šteje kot del z obrabo ali pa ni vidno direktno očesu - turbina ipd. Pa še če je nasproti tebe folk iz reklamacij porsche slovenija... good luck z uveljavljanjem česarkoli.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
vstante
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To nov 11, 2014 9:42 pm

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a vstante Po nov 17, 2014 10:16 pm

Hej, hvala za napisano, bom upošteval po najboljših močeh...

Danes sem še sprobal nekaj citroenov, tudi C5 ter Tourana. Več simpatije je na strani VW.

Kar pa se cen tiče, pa se ti modeli gibljejo okoli 22k€, kar bi še bilo sprejemljivo. Preizkusil sem testnega Comfortline 1,6TDI SKY + še kar nekaj več dodatne opreme, katerega so tudi ob pogajanju ponudili za dobrih 21k€ z zimskimi pnevmatikami. (in ca 7000km, 4 mesece) Nov bi stal dobrih 24k€. Navaden Comfortline nov je ugodnejši, dobrih 22k€ je pa tudi dosti slabše opremljen.

Sem bil pri 2 ponudnikih, cene variirajo minimalno.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a adis To nov 18, 2014 11:43 am

trenutno se odločam med nakupom novega ali rabljenega vozila. pri novem me moti dobavni rok cca 2-3 mesece.
pri novem dobim cca 23% popusta. pri rabljenem pa cca 16%.

pri svojem prejšnjem vozilu sem dobil 21% popusta ter servis v višini 1000 eur ( filtri-olje motor ter filtri-olje avtom. menjalnik) in ostale zadeve, ki spadajo poleg.

morda gre tu le za splet poznanstev. =P
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a adis To nov 18, 2014 12:13 pm

Indel je napisal/-a:@adis: Pri kateri znamki si pa dobil 23% popusta na novo vozilo? ker to se mi zdi zelo ugodno.


pri VW cca 10-12%, pri BMW cca 20% pri novih.

pri rabljenih je druga zgodba.
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a MadIggy To nov 18, 2014 2:00 pm

Poglej še Toyota Verso z 1,6 BMWjevim dizlom
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a grega983 To nov 18, 2014 7:09 pm

Eni pa se testnih primerkov bojite kot hudič križa :roll: :roll:

Če pripravijo spodobno ceno in je vozilo dejansko <neutrujeno> ...... zakaj pa ne. Je pa še vedno garancija. Vztrajnik in turbina pa po 5, 10 kkm tudi ne bosta odletela. Nista iz putra
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a esem To nov 18, 2014 7:25 pm

Lepo sem napisal, da ni problem v testnih, pač pa v njihovih cenah (torej naših nategunskih dealerjih!) in težko določljivem tveganju.
In jasno je, da stvari ne grejo po 10000 km, a če grejo po 1000000 namesto po 150000 km (recimo, da povprečno - seveda čisto hipotetičen primer), je to petina povprečne dobe avta (250000km). So pa testni v povprečju mnogo manj cenejši (10 % je že precej), čeprav bi morali biti še cenejši (recimo četrtino).

Kako je s tem v tujini, koliko je popusta za testne?
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a metor To nov 18, 2014 7:57 pm

@ grega A ti bi imel avto, v katerem je sedelo že 100ljudi, ga je teralo neogretega, avto ni bil utečen, preizkušal kvaliteto notranjsoti in pritiskal na vse gumbe in plastiko, vsak je drugače delal s slopko, nove zavore terane, zapiral vrata na šus po možnosti pa še kaj..
No way razen, če ga dajo res poceni ampak, če pogledaš na avto.net ne dobiš enega, ki bi ga se splačalo kupit glede na novega in glede na zgoraj napisano.

Že res, da se avto ne takoj uniči ampak glede na današnjo kvaliteto izdelave, nimaš čisto nobene samozavesti pri nakupu novega, kajšele testnega.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a grega983 To nov 18, 2014 8:17 pm

metor je napisal/-a:@ grega A ti bi imel avto, v katerem je sedelo že 100ljudi, ga je teralo neogretega, avto ni bil utečen, preizkušal kvaliteto notranjsoti in pritiskal na vse gumbe in plastiko, vsak je drugače delal s slopko, nove zavore terane, zapiral vrata na šus po možnosti pa še kaj..
No way razen, če ga dajo res poceni ampak, če pogledaš na avto.net ne dobiš enega, ki bi ga se splačalo kupit glede na novega in glede na zgoraj napisano.

Že res, da se avto ne takoj uniči ampak glede na današnjo kvaliteto izdelave, nimaš čisto nobene samozavesti pri nakupu novega, kajšele testnega.


Pa ti sploh kaj bereš ?

Sem rekel da če je <neutrujeno>. Kaj si pod to predstavljaš je tvoja stvar. Osebno sem pred dobrim mesecem nabavil testno vozilo za soliden denar in sem do sedaj zadovoljen
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a metor To nov 18, 2014 11:26 pm

Kako pa ti veš, če je neutrujeno? A ti veš če je bil motor pravilno utečen, pa če je bil teran itd..?
Itak, da si zadovoljen saj zadeve kot npr.(pravilno utekanje motorja) vplivajo na življenjsko dobo motorja in se ne pokažejo v prvih 100000km mar ne?
Je pa spet odvisno, zdej če maš namen menjat avto po preteku grancije pol itak ni tak problem.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a grega983 Sr nov 19, 2014 5:26 am

Ah si ti eno prestrašeno bitje :roll:

Po prebranem so ta vozila dobra samo še za rezervne dele ? :mrgreen: :mrgreen:

V to temo sem se vključil samo za to, ker ste nekateri tako pres...ani ob testnih primerkih.

V mojem primeru je bila ponudba je bila tako ugodna da smo se pač sprijaznili z rizikom in pika. Konec debate
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5

Napisal/-a adis Sr nov 19, 2014 7:11 am

sam eni pa res komplicirate...

če malo pomislite je testno vozilo enako rabljenemu in nikoli in nikdar ne bo novo!

pri rabljenem tudi ne veste ali je vozil avto lastnik vozila na papirju ali pa njegovi prijatelji, družinski člani itd. itd.... torej je ta krog ljudi lahko enak tistemu kot pri testnem in se vseeno odločite za nakup, ker piše "2. lastnik" garažiran pa čeprav garaže nikoli ni videl ta avto...in začuda se po letu ali dveh pojavi problem... pa je treba zamenjat ovo ono ni da ni in se začne pljuvanje po znamki.

pri testnem pa imaš tovarniško garancijo ponavadi do 4 let torej? vidim da večina govori o potrošnih materialih in ja zato se reče temu materialu POTROŠNI ker ni večen in ga je potrebno zamenjat slej ko prej ( diski, ploščice, sklopka, jermeni, pogonska veriga ( ja tudi njo pri določeni kilometrini....)).

ko malo primerjam nova vozila z testnimi in dam primer:
Mazda 6 2014 Revolution oprema ( maks možna oprema) je cena testnega 29.900, medtem ko je nova 34.900 pa naj rečem, da 29.900 ni zadnja cena ;)

aja pa garancija 150.000 ali 4 leta.

pa brez zamere udeležencem v debati, ki so proti testnim vozilom...predvidevam, da še niste vozili testnega vozila in če ste ga potem vem zakaj ste proti le-tem ker ste jih verjetno sami na testnih vožnjah preganjali v rdeče polje seveda mrzle in kurili sklopko češ "saj je testni".
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov