Dvoumno se izražaš, zato za vsak slučaj - C4P je bolj udoben od Tourana!
Obvezno probaj C5, če se potrudiš, ga dobiš tudi v okviru proračuna. V BTC-ju ga imajo praktično vedno, sicer karavana, ki je meni itak lepši.
In resno te svarim, da nehaš z iskanjem "testnega" avta - kateregakoli, a še posebno dizla. Pri testnem nikoli ne veš, kako je bil utekan, kakšni nerode in "nešoferji" so ga trpinčili, preizkušali zdržljivost motorja (terali mrzlega, obrati nad ali preveč pod "normalo"), menjalnika, sklopke, zavor ipd.
Dober primer je tista Škoda, ki bi morala čisto drugače delovat (to so ti že rekli), a so jo kot kaže "testerji" že poškodovali. Seveda je ti ne bi kupil take (ali katerega drugega testnega), saj sploh ne bi vedel (da je taka), ker bi jo oni prej malo popravili z malo stroški (tako se običajno dela z vsemi testnimi, ki imajo vsaj nekaj tisoč km). Veliki stroški pa bi kasneje (morda precej kmalu) pripadli tebi.
Ne gre za to, da se testnega absolutno ne sme kupit - gre za nedoločljivo tveganje, lahko precejšnje, ki se praktično nikoli
ne pokaže v ceni/popustu. Že samo, če avto kupiš in ga še nevoženega prodaš, si na zgubi vsaj za jurja (recimo 5-10%). Če ga vsaj nekaj voziš, bi cena morala dodatno pasti, če pa je to z različnimi, tudi slabimi/neodgovornimi (do avta) šoferji, bi moral bit popust vsaj 15-20% glede na novega. In to novega
tudi s popusti - na to trgovci običajno "pozabljajo" oz je to en njihovih trikov za nategnit naivne. Tako jim zaradi "super znižane" cene testnega vozila uspe prodat morda zjeban avto dražje kot povsem novega, čeprav bi moral biti petino ali več cenejši. Ipd ipd...
Boš tvegal zaradi tisočaka - ko bi moralo bit vsaj 2-3x
več popusta? Boš moralno in finančno podprl take nategune? In morda kasneje plačeval izredne servise?
