Tudi sam sem takrat kupoval, preveč cincal in na koncu izvisel, ker so bili vsi iz serije (nisem siguren, mislim da 150 vozil) prodani.
Znanec ga je takrat kupil z DSG7 in zanj odštel slabih 20.500€


Ko sem julija 2010 naročil šestico 1.4 tsi comfortline + dodatki, sem odštel 17.500€. Takrat je bil s strani uvoznika popust 2200€ + v avtohiši izpogajani popust 900€. Če bi vzel avto iz zaloge, bi dobil še dodatnih cirka 500€ popusta. Temu sem se odrekel, ker sem hotel originalno zatemnjena stekla zadaj, Hill Hold Assist (serijski pri modelnem letu 2011), obvezen paket z električnim poklopom ogledal, belo barvo... takega ni bilo na zalogi.
Pri okvarah pa tako ali tako ne veš kaj te čaka. Lahko kupiš statistično neuničljiv motor pa boš stalno visel na servisu, ali obratno, kupiš klump od klumpa pa ti bo kar delal. V neki meri moraš pri nakupu gledat tudi poprodajne storitve, drobni tisk v garancijskih pogojih, morebitno kulanco pri serijskih napakah, ki jo vag kar upošteva.
xxl je napisal/-a:zakaj hudiča imajo rabljeni takšno (kar visoko) ceno?
Moj je karoserijsko kot nov, prevoženih dobrih 40.000, z novim motorjem, ki ima za sabo slabih 2.000km... če mene vprašaš je še podcenjen

pskoda je napisal/-a: ko bo pa izgubil na slovesu oz bo narod poštudiral, da ni več to to
Narod "študira" od upokojitve skoraj neuničljivega passata b5.5 1.9 tdi, pa je stanje še vedno isto


.